Sapiens na zakupach
O tym, jak i dlaczego wybieramy, oceniamy, kupujemy
-
Autor: Piotr Bucki
- ISBN: 978-83-01-22324-3
- EAN: 9788301223243
- Oprawa: miękka
- Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Format: 235x165x21mm
- Język: polski
- Seria: Marketing PWN
- Liczba stron: 380
- Rok wydania: 2024
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
69,83złCena detaliczna: 89,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 68,37 zł
Co wpływa na nasze zachowania konsumenckie? I czy na pewno decydujemy? A może żyjemy tylko iluzją, że decydujemy o sobie? Nowa książka Piotra Buckiego to całościowe spojrzenie na zachowania konsumenta – przez pryzmat najnowszych badań, w szczególności z obszaru ekonomii behawioralnej. To książka, która obnaża słabość myślenia modelami rodem z klasycznej ekonomii, która jest piękna jako model teoretyczny, ale zupełnie nie sprawdza się w praktyce. Autor wskazuje na źródła zachowań konsumenckich związane z emocjami i naszymi instynktami. Przedstawia czytelne i praktyczne sposoby wdrażania wiedzy z badań w sprzedaży i marketingu. To książka dla ciekawskiego i ciekawskiej Sapiens, którzy lubią się inspirować. Którzy oczekują niespodzianek, wiedzy, rzetelnych badań i którzy sami chcą wyciągać wnioski. A przede wszystkim to lektura dla tych, którzy chcą z wiedzą działać po swojemu. Brać, mieszać, recyklingować, eksperymentować, a nie bezrefleksyjnie kopiować. (…) Zebrałem to, czego dowiedziałem się o Sapiens na zakupach. Zakupach rozumianych szerzej niż wyjście do Żabki. Chciałem dowiedzieć się, co sprawia, że kupujemy. I tym, co zebrałem, chcę się podzielić. Ze wstępu Autora