Narzeczeństwo ujmowane jest jako etap przedmałżeński -po zaręczynach a przed zawarciem związku małżeńskiego. Konstruktywnie przeżyte, tworzy odpowiednie warunki do budowania wartościowej i trwałej relacji małżeńskiej, opartej na wzajemnym szacunku i wspólnym poszanowaniu fundamentalnych wartości moralnych i duchowych.
O oryginalności i potrzebie nieustannego analizowania tematyki narzeczeństwa świadczy stosunkowo rzadkie podejmowanie badań naukowych z tego zakresu. W pedagogice problematyka ta wydaje się nieobecna. Oddawana do rąk Czytelnika publikacja zawiera treści, które dotyczą rozumienia narzeczeństwa i jego istoty, instytucji zaręczyn, a także dalszego, bliższego i bezpośredniego przygotowania do małżeństwa. Część teoretyczną dopełniają badania przeprowadzone wśród narzeczonych przygotowujących się do małżeństwa sakramentalnego.
Książka może być bardzo przydatna dla pedagogów, psychologów, teologów, duszpasterzy, pracowników poradni rodzinnych, którzy zajmują się diagnozą, projektowaniem i realizacją działań profilaktycznych, poradnianych czy terapeutycznych, niezwykle ważnych dla podejmowanych starań w celu dobrego funkcjonowania społecznego zarówno rodzin, jak i poszczególnych członków je tworzących.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?