Trzeci tom trzyczęściowej serii, która wprowadzi najmłodszych w świat form i kolorów.
Czy sarny boją się ludzi? Czyje to ręce? Gdzie idą te byki i krowy? Czy małych kóz jest najwięcej? I o czym krokodyl mówi do sowy?
Dla dzieci rocznych i starszych. Dynamiczne ilustracje mogą stanowić pretekst do układania historii czy nauki liczenia. W książce wykorzystano prehistoryczne rysunki i malowidła naskalne.
Książki uwzględniają kolejne etapy rozwoju dzieci. W pierwszej części znajdziemy proste kontrastowe ilustracje, w drugiej pojawiają się szczegóły, a w trzeciej – kolor i złożone kompozycje.
Wszystkie wykorzystane przez autorkę motywy pochodzą z autentycznych prehistorycznych malowideł i petroglifów z całego świata. Najstarsze z nich mają 25 tysięcy lat.
Pierwsze obrazy dostarczą rodzicom i dzieciom pretekstu do wspólnego odgadywania kształtów, nazywania zwierząt czy układania opowieści. Poprzez zapoznawanie najmłodszych z najdawniejszą ludzką twórczością pomogą rozwijać ich wrażliwość na sztukę.
Projekt publikacji został nagrodzony nagrodą główną w zorganizowanym przez Instytut Książki konkursie TRZY/MAM/KSIĄŻKI.
Drugi tom trzyczęściowej serii, która wprowadzi najmłodszych w świat form i kolorów.
To jeleń, to mamut, to byk. Co robi? Ucieka czy goni? Co mówi? Jest smutny czy zły? W ciapki czy brudny? Upadł czy śpi?
Dla dzieci półrocznych i starszych. Proste czarno-białe ilustracje mogą posłużyć do nauki rozpoznawania i nazywania zwierząt. W książce wykorzystano autentyczne malarstwo paleolitu.
Książki uwzględniają kolejne etapy rozwoju dzieci. W pierwszej części znajdziemy proste kontrastowe ilustracje, w drugiej pojawiają się szczegóły, a w trzeciej – kolor i złożone kompozycje.
Wszystkie wykorzystane przez autorkę motywy pochodzą z autentycznych prehistorycznych malowideł i petroglifów z całego świata. Najstarsze z nich mają 25 tysięcy lat.
Pierwsze obrazy dostarczą rodzicom i dzieciom pretekstu do wspólnego odgadywania kształtów, nazywania zwierząt czy układania opowieści. Poprzez zapoznawanie najmłodszych z najdawniejszą ludzką twórczością pomogą rozwijać ich wrażliwość na sztukę.
Projekt publikacji został nagrodzony nagrodą główną w zorganizowanym przez Instytut Książki konkursie TRZY/MAM/KSIĄŻKI.
Pierwszy tom trzyczęściowej serii, która wprowadzi najmłodszych w świat form i kolorów.
To ślimak czy małpa? Gałęzie czy rogi? Jaszczurka czy pies?
Gdzie głowa, gdzie nogi? Te kreski to ryba? To pająk czy kleks?
Dla najmłodszych dzieci. Proste kontrastowe ilustracje świetnie nadają się do nauki rozpoznawania form i kształtów. W książce wykorzystano słynne petroglify z Nazca.
Książki uwzględniają kolejne etapy rozwoju dzieci. W pierwszej części znajdziemy proste kontrastowe ilustracje, w drugiej pojawiają się szczegóły, a w trzeciej – kolor i złożone kompozycje.
Wszystkie wykorzystane przez autorkę motywy pochodzą z autentycznych prehistorycznych malowideł i petroglifów z całego świata. Najstarsze z nich mają 25 tysięcy lat.
Pierwsze obrazy dostarczą rodzicom i dzieciom pretekstu do wspólnego odgadywania kształtów, nazywania zwierząt czy układania opowieści. Poprzez zapoznawanie najmłodszych z najdawniejszą ludzką twórczością pomogą rozwijać ich wrażliwość na sztukę.
Projekt publikacji został nagrodzony nagrodą główną w zorganizowanym przez Instytut Książki konkursie TRZY/MAM/KSIĄŻKI.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?