KATEGORIE [rozwiń]

Philip Kotler

Okładka książki Strategia i marketing. Pakiet audio 3 CD MP3 - Audiobook
audiobook

74,90 zł 47,60 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Pakiet trzech audiobooków prezentujących innowacyjne podejścia do zarządzania i strategii działania firm. To przełomowe publikacje, dzięki którym twoja firma osiągnie jeszcze wyższy poziom swojego rozwoju. Strategia błękitnego oceanu - W. Chan Kim, Renee Mauborgne. Firmy od dawna angażują się w otwarte konkurowanie w pogoni za zyskownym wzrostem. Jednak wynikiem tego jest jedynie ?czerwony ocean? rywali walczących o kurczącą się pulę zysków. Autorzy opierając się na licznych badaniach działań strategicznych twierdzą, że firmy, które osiągną wiodącą pozycję, odniosą swój sukces nie dzięki zwycięstwu na konkurentami, lecz przez stworzenie ?błękitnych oceanów? bezspornej przestrzeni rynkowej ? doskonałego środowiska dla rozwoju. Takie posunięcia strategiczne, określane mianem ?innowacji wartości? ? prowadzą do wielkich skoków wartości zarówno dla firm, jak i ich klientów, pozostawiając rywali w tyle i uwalniając nowy popyt. Dawaj innym szczęście - Tony Hsieh. W tej książce dyrektor generalny Zappos, Tony Hsieh, dzieli się z czytelnikami różnymi lekcjami, jakie odebrał w biznesie i w życiu, poczynając od założenia farmy robaków przez prowadzenie pizzerii po założenie LinkExchange, kierowanie Zappos i jeszcze więcej. Prowadzone w szybkim tempie i realistyczne Dawaj innym szczęście pokazuje, jak mocno odmienny rodzaj kultury korporacyjnej może być potężnym modelem dla osiągania sukcesu ? i jak poprzez koncentrowanie się na szczęściu otaczających cię ludzi możesz radykalnie zwiększyć swoje szczęście. Marketing 3.0 - Philip Kotler, Hermawan Kartajaya i Iwan Setiawan. Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów i że stare zasady marketingu na nic się zdadzą. Zamiast tego muszą stworzyć produkty, usługi i kulturę korporacyjną, które będą inspirować konsumentów i odzwierciedlać ich wartości. Legendarny guru marketingu Philip Kotler wraz z Hermawanem Kartajaya i Iwanem Setiawanem określili to ostateczne zerwanie z wcześniejszymi modelami biznesowymi przejściem do Marketingu 3.0.
Okładka książki Marketing 3.0. MP3 - Audiobook
audiobook

34,90 zł 27,84 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Legendarny guru marketingu Philip Kotler wraz z Hermawanem Kartajaya i Iwanem Setiawanem określili to ostateczne zerwanie z wcześniejszymi modelami biznesowymi przejściem do Marketingu 3.0.Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów i że stare zasady marketingu na nic się zdadzą. Zamiast tego muszą stworzyć produkty, usługi i kulturę korporacyjną, które będą inspirować konsumentów i  odzwierciedlać ich wartości. Legendarny guru marketingu Philip Kotler wraz z Hermawanem Kartajaya i Iwanem Setiawanem określili to ostateczne zerwanie z  wcześniejszymi modelami biznesowymi przejściem do Marketingu 3.0. Wyjście poza obszar, w którym skupiamy się na produkcie (Marketing 1.0) i  ten, w którym koncentrujemy się na konsumencie (Marketing 2.0), oznacza holistyczne podejście do klienta jako wielowymiarowego, wyznającego wartości człowieka, który może stać się współpracującym z nami partnerem. To jest właśnie Marketing 3.0. Autorzy jasno wykładają swoje koncepcje i przytaczają przykłady, które pomogą ci we wdrożeniu praktyk Marketingu 3.0 we własnej organizacji. Konsumenci zdali sobie sprawę, że ich siła nabywcza ma globalne oddziaływanie, co wpłynęło na ich zachowanie i chęć do wymiany opinii na temat dokonanych wyborów. Marketing 3.0 wyjaśnia, jak można wykorzystać społecznościowe dyskusje, pozycjonować swoją markę jako pozytywną siłę zmieniającą świat i współpracować z  konsumentami – orędownikami marki. Książka idzie jednak dalej – nie tylko porusza kwestie relacji z  konsumentami, ale również omawia to, jak firma definiuje swoje wartości i  staje się ich ucieleśnieniem w oczach reszty interesariuszy. Opisuje, w  jaki sposób marki walczą z ubóstwem, inicjują zmiany społeczno-kulturowe i wpływają na ochronę środowiska naturalnego. Przygląda się także wpływowi opartego na wartościach marketingu na pracowników, partnerów z kanałów dystrybucyjnych i udziałowców. Marketing w ostatnich latach stracił nieco na rozpędzie. Ta zmuszająca do myślenia książka mówi nam, jak idee marketingowe mogą odzyskać wiarygodność i wpływy wewnątrz i na zewnątrz organizacji. - Leonard L. Berry, honorowy profesor Katedry Marketingu w Texas A&M University, współautor Management Lessons from Mayo Clinic Philip Kotler znów przeciera szlaki w marketingu strategicznym, dostarczając aktualnego wglądu w czas transformacji. Marketing 3.0 pokazuje, jak koncentracja na ludzkim duchu przyciągnie do nas konsumentów. - Dennis Dunlap, dyrektor zarządzający, Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu Marketing 3.0 zawiera ważne koncepcje dla kierownictwa wyższego szczebla. Jasno wytycza ścieżkę do stworzenia humanocentrycznej firmy opierającej się na wartościach. Dziesięć innowacyjnych credo integruje marketing z wartościami i zapewnia osobowość i cel istnienia firmom, które owe zasady wyznają. - Stephen A. Greyser, profesor w stanie spoczynku Katedry Zarządzania w Harvard Business School Zbyt długo specjaliści od marketingu uważali, że celem ich działań jest satysfakcja konsumenta. Marketing 3.0 przekonuje, że kolejnym zadaniem dla firm jest działanie na rzecz dobra konsumenta i całego społeczeństwa. Konsumenci coraz więcej wymagają od samych siebie i tak też powinny zrobić mądre firmy. - Nirmalya Kumar, profesor Katedry Marketingu i dyrektor Centrum Aditya Birla India przy London Business School Philip Kotler jest honorowym profesorem w Katedrze Marketingu Międzynarodowego w Kellogg School of Management przy Northwestern University i jednym z głównych światowych autorytetów w sprawach marketingu. Jego prace determinują działania marketingowe na całym świecie od czterdziestu lat. Studia magisterskie w zakresie ekonomii ukończył na Uniwersytecie Chicagowskim, a doktorat, również z ekonomii, obronił w Massachusetts Institute of Technology. Otrzymał szereg nagród i  honorowych tytułów od szkół z wielu krajów. Kotler jest znany na całym świecie – jego książki przetłumaczono na co najmniej dwadzieścia pięć języków, a sam regularnie zabiera głos na międzynarodowych forach.
Okładka książki Marketing 3.0 TW

49,90 zł 30,66 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów i że stare zasady marketingu na nic się zdadzą. Zamiast tego muszą stworzyć produkty, usługi i kulturę korporacyjną, które będą inspirować konsumentów i odzwierciedlać ich wartości. Legendarny guru marketingu Philip Kotler wraz z Hermawanem Kartajaya i Iwanem Setiawanem określili to ostateczne zerwanie z wcześniejszymi modelami biznesowymi przejściem do Marketingu 3.0. Wyjście poza obszar, w którym skupiamy się na produkcie (Marketing 1.0) i ten, w którym koncentrujemy się na konsumencie (Marketing 2.0), oznacza holistyczne podejście do klienta jako wielowymiarowego, wyznającego wartości człowieka, który może stać się współpracującym z nami partnerem. To jest właśnie Marketing 3.0. Autorzy jasno wykładają swoje koncepcje i przytaczają przykłady, które pomogą ci we wdrożeniu praktyk Marketingu 3.0 we własnej organizacji. Konsumenci zdali sobie sprawę, że ich siła nabywcza ma globalne oddziaływanie, co wpłynęło na ich zachowanie i chęć do wymiany opinii na temat dokonanych wyborów. Marketing 3.0 wyjaśnia, jak można wykorzystać społecznościowe dyskusje, pozycjonować swoją markę jako pozytywną siłę zmieniającą świat i współpracować z konsumentami – orędownikami marki. Książka idzie jednak dalej – nie tylko porusza kwestie relacji z konsumentami, ale również omawia to, jak firma definiuje swoje wartości i staje się ich ucieleśnieniem w oczach reszty interesariuszy. Opisuje, w jaki sposób marki walczą z ubóstwem, inicjują zmiany społeczno-kulturowe i wpływają na ochronę środowiska naturalnego. Przygląda się także wpływowi opartego na wartościach marketingu na pracowników, partnerów z kanałów dystrybucyjnych i udziałowców. Marketing w ostatnich latach stracił nieco na rozpędzie. Ta zmuszająca do myślenia książka mówi nam, jak idee marketingowe mogą odzyskać wiarygodność i wpływy wewnątrz i na zewnątrz organizacji. - Leonard L. Berry, honorowy profesor Katedry Marketingu w Texas A&M University, współautor Management Lessons from Mayo Clinic Philip Kotler znów przeciera szlaki w marketingu strategicznym, dostarczając aktualnego wglądu w czas transformacji. Marketing 3.0 pokazuje, jak koncentracja na ludzkim duchu przyciągnie do nas konsumentów. - Dennis Dunlap, dyrektor zarządzający, Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu Marketing 3.0 zawiera ważne koncepcje dla kierownictwa wyższego szczebla. Jasno wytycza ścieżkę do stworzenia humanocentrycznej firmy opierającej się na wartościach. Dziesięć innowacyjnych credo integruje marketing z wartościami i zapewnia osobowość i cel istnienia firmom, które owe zasady wyznają. - Stephen A. Greyser, profesor w stanie spoczynku Katedry Zarządzania w Harvard Business School Zbyt długo specjaliści od marketingu uważali, że celem ich działań jest satysfakcja konsumenta. Marketing 3.0 przekonuje, że kolejnym zadaniem dla firm jest działanie na rzecz dobra konsumenta i całego społeczeństwa. Konsumenci coraz więcej wymagają od samych siebie i tak też powinny zrobić mądre firmy. - Nirmalya Kumar, profesor Katedry Marketingu i dyrektor Centrum Aditya Birla India przy London Business School Philip Kotler jest honorowym profesorem w Katedrze Marketingu Międzynarodowego w Kellogg School of Management przy Northwestern University i jednym z głównych światowych autorytetów w sprawach marketingu. Jego prace determinują działania marketingowe na całym świecie od czterdziestu lat. Studia magisterskie w zakresie ekonomii ukończył na Uniwersytecie Chicagowskim, a doktorat, również z ekonomii, obronił w Massachusetts Institute of Technology. Otrzymał szereg nagród i honorowych tytułów od szkół z wielu krajów. Kotler jest znany na całym świecie – jego książki przetłumaczono na co najmniej dwadzieścia pięć języków, a sam regularnie zabiera głos na międzynarodowych forach. Hermawan Kartajaya jest założycielem i dyrektorem zarządzającym MarkPlus, Inc. i jednym z „50 guru, którzy kształtują przyszłość marketingu” według Chartered Institute of Marketing z Wielkiej Brytanii. Iwan Setiawan jest starszym konsultantem w MarkPlus, Inc., gdzie doradza klientom w sprawach strategii marketingowych.
Okładka książki Zarządzanie marką w segmencie B2B

69,90 zł 52,39 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Najnowsza książka uznanego na całym świecie guru marketingu – Philipa Kotlera, i jedna z pierwszych pozycji w literaturze światowej, poświęcona problematyce zarządzania marką w segmencie B2B. Podręcznik zawiera kompleksową wiedzę teoretyczną na temat kształtowania marki, a zarazem wizerunku firmy działającej na rynku instytucjonalnym, popartą licznymi przykładami wziętymi z „życia” najbardziej prestiżowych światowych marek, jakimi są: Mercedes, IBM, Samsung, Tata Steel, Daimler-Chrysler, Siemens, Cemex czy FedEx.

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj