Zarządzanie marką w segmencie B2B
-
Autor: Philip Kotler Pfoertsch Wald
- ISBN: 9788301152383
- EAN: 978830115238301
- Oprawa: Twarda
- Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Format: 17.0x24.4cm
- Język: polski
- Liczba stron: 268
- Rok wydania: 2008
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
52,39złCena detaliczna: 69,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,39 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Najnowsza książka uznanego na całym świecie guru marketingu – Philipa Kotlera, i jedna z pierwszych pozycji w literaturze światowej, poświęcona problematyce zarządzania marką w segmencie B2B.
Podręcznik zawiera kompleksową wiedzę teoretyczną na temat kształtowania marki, a zarazem wizerunku firmy działającej na rynku instytucjonalnym, popartą licznymi przykładami wziętymi z „życia” najbardziej prestiżowych światowych marek, jakimi są: Mercedes, IBM, Samsung, Tata Steel, Daimler-Chrysler, Siemens, Cemex czy FedEx.