KATEGORIE [rozwiń]

Pegani Angelica

Okładka książki Team Tools. Leading high-performance teams with tools of different types of intelligence

89,90 zł 65,58 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

The book consists of an introduction, nine chapters and conclusion. The first part presents the base of the methodology adopted in this issue, the purpose of the research questions and hypotheses. Later, in the genesis of the work, there was presented an interesting comparison between the role of a manager and a leader; with the necessary definitions and analysis of the leadership and management. This introduces the reader to presentation of current results of the research that focuses on analyzing the knowledge of leadership among individuals of the highest management position. The presented case of the studies is a¬ valuable source of knowledge about the characteristics of the leadership and their perceptions by respondents. This allowed the author, in the following part, to present leadership styles and relate the issue to other factors that are more and more driven nowadays in the meaning of gender, age, personality types and intelligence in building the multicultural team. Particularly noteworthy; the chapter devoted to conflicts occurring in teams and conflict resolution is essential for this academic book. Such activities are crucial for the proper management of teams and thus presented the development by reference to a wider range of instruments that can be useful not only for the students involved in managing teams. This can be helpful for practitioners on a daily basis in the subject of team-building inside different industries (Dr. inż. Grzegorz Zielinski, Engineering Department of Operational Management Faculty of Management and Economics, Gdańsk University of Technology).
Okładka książki Wywiad z liderem

89,90 zł 65,58 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Autorka jako cel pracy postawiła sobie odpowiedź na następujące pytania: Jak komunikują się liderzy o różnych narodowościach? Czym jest kultura oraz komunikacja międzykulturowa? Czy występują konflikty w komunikacji międzykulturowej? Co sprawia, że liderzy kierują się stereotypami lub uprzedzeniami? Czy czas, miejsce i przeszłość historyczna wpływają na komunikację między kulturami? Czy kobieta liderka różni się od mężczyzny lidera w komunikowaniu się? Na szczególną uwagę w publikacji zasługują ciekawe zestawienia różnic pomiędzy menedżerem a liderem oraz różnice pomiędzy zarządzaniem a przywództwem. Stanowi to tym samym zasadne wprowadzenie do analiz poświęconych stylom przywództwa. Zasadnicza część opracowania poświęcona jest prezentacji wyników badań dotyczących kryteriów tworzących sylwetkę lidera z uwzględnieniem specyfiki branż. Badania te stanowią pewnego rodzaju kompendium wiedzy o liderach wybranych do badań przedsiębiorstw. Opracowanie może być przydatne zarówno studentom, doktorantom, jak i przedsiębiorcom, którzy chcieliby lepiej zrozumieć kluczowe determinanty kreujące sylwetkę lidera, a w dalszej konsekwencji wykorzystać tę wiedzę w­ zarządzaniu przedsiębiorstwem. Angelica Pegani ­ autorka pięciu książek, kilkudziesięciu wywiadów oraz artykułów, z wykształcenia dziennikarka radiowa i telewizyjna, menedżer public relations, certyfikowany specjalista ds. reklamy oraz marketingu. Współpracuje z zarządem fundacji The Excellence World Foundation oraz UBC Entertainment and Management Group. Jest absolwentką Wydziału Filologicznego Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego, kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna, w specjalizacji dziennikarstwo radiowo-telewizyjne oraz studiów magisterskich na Wydziale Nauk Społecznych, Instytutu Filozofii, Socjologii i Dziennikarstwa Uniwersytetu Gdańskiego na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna w specjalizacji reklama oraz public relations. Od 2018 roku absolwentka menedżerskich studiów podyplomowych na Wydziale Zarządzania i Ekonomii w Katedrze Inżynierii Zarządzania Operacyjnego Politechniki Gdańskiej. Jako Prezes fundacji The Excellence World Foundation oraz dyrektor generalny firmy UBC Group w Polsce udziela się w międzynarodowych projektach humanitarnych oraz charytatywnych. Jest aktywnym członkiem fundacji, która składa się z trzech międzynarodowych projektów: rozwoju społeczności, równouprawnienia kobiet i specjalnych programów socjalnych. Jest również członkiem nieformalnej organizacji Padma, zajmującej się wspieraniem kobiet biznesu oraz ich pozycji na świecie. W życiu prywatnym interesuje się zdrowym żywieniem oraz fitnessem, prowadzi zajęcia w UBC Health and Fitness Center.
Okładka książki Filozofia Kaizen

79,90 zł 60,68 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Tematem książki jest japońska koncepcja Kaizen oraz jej analiza na podstawie wybranych przykładów z badań własnych. W publikacji ujęto filozofię nie tylko pod kątem teoretycznym, ale również praktycznym. Oparto się na przykładach i na podstawie badań ilościowych, odpowiedziano na kilka kluczowych pytań: Czym jest koncepcja Kaizen? Co oznacza japońska filozofia pracy „dążenia do doskonałości” przedsiębiorstwa? Jaki rodzaj Kaizen wyróżniamy? Czym jest zarządzanie jakością oraz zarządzanie procesem? Czy filozofia opierająca się na „uszczuplaniu” firmy jest skuteczna? Czym różni się od Lean Management? Czy Kaizen może być wykorzystywany jako koncepcja ułatwiająca rozwój osobisty? Na początku ukazano metodologię badań w świetle teorii, w oparciu o dostępną literaturę przedmiotu. Określono cel i przedmiot badań, problem badawczy oraz hipotezy badawcze, metodę, technikę i narzędzia badawcze oraz miejsce i czas badań własnych. Następnie przytoczono ogólną teorię koncepcji Kaizen, opierając się na dostępnej literaturze. W związku z tym przywołano definicję koncepcji, wymieniono jej rodzaje, przedstawiono ogólnie genezę tego zjawiska oraz uwzględniono przyszłość tejże koncepcji prognozowaną przez naukowców – w oparciu o dostępne wyniki badań własnych przeprowadzonych w wybranych firmach międzynarodowych. Angelica Pegani – autorka trzech książek, kilkudziesięciu wywiadów oraz artykułów, z wykształcenia dziennikarka radiowa i telewizyjna, menedżer public relations, certyfikowany specjalista ds. reklamy oraz marketingu. Współpracuje z zarządem wydawnictwa HOV Publishing, fundacją Excellence World Foundation oraz UBC Management Group.
Okładka książki Poradnik lidera. 333 pytania od lidera

94,00 zł 71,38 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Publikacja w swojej treści obejmuje style liderów, ich wnioski na podstawie przeprowadzonych pięćdziesięciu wywiadów pogłębionych. Książka jest formą poradnika, z uwzględnieniem trzystu trzydziestu trzech pytań od lidera z podziałem na dziedziny życia na cały rok: rozpoczynając od kariery oraz pracy, przez rozwój osobisty i duchowy, finanse oraz inwestycje, związki oraz rodzinę, poglądy oraz politykę, religię oraz wyznanie, aż po aktywność społeczną oraz na zdrowiu i sporcie kończąc. Wszystko to na podstawie dostępnych wyników badań własnych przeprowadzonych w wybranych firmach międzynarodowych (badanie jakościowe). Dzięki tej książce każdy menedżer lub dyrektor firmy nauczy się, jak poprawnie kierować zespołem, czym jest zarządzanie oraz czym różni się od przewodzenia. Książka jest skierowana do menedżerów oraz dyrektorów firm z polskich oraz międzynarodowych firm, którzy chcieliby poznać tajniki profesjonalnego przewodzenia i zarządzania korporacją. Poradnik pozwala na samodoskonalenie, nauczenie się cierpliwości, systematyczności oraz wytrwałości przez konkretnie sformułowane pytania z podziałem na sfery życia. Autorka starała się odpowiedzieć na pytania w poradniku, opierając się na przeprowadzonych, trwających trzy lata, własnych badaniach naukowych. Angelica Pegani, doktorantka z Instytutu Filozofii, Socjologii i Dziennikarstwa Uniwersytetu Gdańskiego, przybliżyła sylwetkę lidera w pogłębionym wywiadzie indywidualnym z podziałem na branże (zarządzanie i ekonomia, informatyka oraz technologia, automatyka oraz robotyka, transport morski oraz logistyka, medycyna i kosmetologia, edukacja i szkolenia, sztuka oraz kultura, media oraz rozrywka, polityka, rachunkowość i finanse). Na tej podstawie wymieniono cechy charakterystyczne lidera, określono style liderów na wybranych przykładach, a także przytoczono wypowiedzi wybranych liderów z badań własnych. Wykorzystano przede wszystkim obszerną, dostępną literatura przedmiotu – w tym artykuły naukowe oraz wybrane filmy. Zanalizowano także wybrane dzieła literackie i filmowe, w których pojawia się postać lidera.
Okładka książki Style liderów

79,90 zł 60,68 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Książka jest oparta między innymi na własnych badaniach naukowych i stanowi bardzo rzetelne, dojrzałe, szczególnie od strony teoretycznej, opracowanie stylów liderów i przywództwa. Jej celem jest próba odpowiedzi na kilka ważnych pytań, które zadaje młoda badaczka: Jakie są cechy charakterystyczne lidera? Jakie style liderów występują w świecie polityki, kultury oraz biznesie? Czy kobieta liderka różni się od mężczyzny lidera w danej branży? Jakie czynniki wpływają na styl przewodzenia lidera? Kiedy mowa jest o przewodzeniu, a kiedy o zarządzaniu ludźmi? Autorka opisała, jak powinien zachować się lider w sytuacji kryzysowej oraz czy współpraca lidera z innymi ludźmi buduje tożsamość przywódcy. Książka jest w pełni rekomendowana polskim oraz zagranicznym czytelnikom. Angelica Pegani – autorka książki, kilkudziesięciu wywiadów oraz artykułów, z wykształcenia dziennikarka radiowa i telewizyjna, menedżer public relations, certyfikowany specjalista ds. reklamy oraz marketingu. Współpracuje z zarządem fundacji The Excellence World Foundation oraz UBC Entertainment and Management Group.Karierę dziennikarską rozpoczęła w 2009 roku w międzynarodowej firmie Flava World Company, jako dziennikarka prasowa. Swoje doświadczenie zdobywała między innymi w Homo Homini Foundation oraz Allure Institute jako specjalista oraz menedżer ds. PR oraz reklamy. Jest przewodniczącą rady fundacji i kierownikiem wykonawczym fundacji The Excellence World Foundation oraz dyrektorem generalnym firmy UBC Entertainment and Management Group w Polsce. Udziela się w międzynarodowych projektach humanitarnych oraz charytatywnych. Jest aktywnym członkiem fundacji, która składa się z trzech międzynarodowych projektów: rozwoju społeczności, równouprawnienia kobiet i specjalnych programów socjalnych. Jest również członkiem nieformalnej organizacji PADMA, zajmującej się wspieraniem kobiet biznesu oraz ich pozycji na świecie. W 2016 roku została członkiem Society of Professional Journalists (SPJ) z siedzibą w Indianapolis, USA.
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj