Co roku setki maturzystów szturmują progi uczelni architektonicznych z nadzieją spełnienia swoich marzeń i wyobrażeń o architekturze. Kandydaci na architektów wiedzą doskonale, że aby ten szturm dał pozytywny rezultat muszą opanować w możliwie najwyższym stopniu sztukę rysunku. Rysunku, który nie jest tylko zbiorem trików, czy chwytów graficznych, których wyuczenie gwarantuje nauczenie się rysowania. Rysunku – związanego z postrzeganiem i poznawaniem rzeczywistości oraz logicznym myśleniem. Rysunku – wpływającego na kształtowanie osobowości człowieka.
Niniejsza książka porusza zagadnienia teoretyczne i praktyczne związane z rysunkiem – jako narzędziem architekta służącym do obrazowania przestrzeni. Prezentowane zagadnienia oparte są o podstawy rozwojowe człowieka, fizjologię widzenia, psychologię, neurobiologię, historię sztuki, historię rysunku architektonicznego, a przede wszystkim o praktykę rysunkową, projektową i dydaktyczną autorów.
Publikacja zawiera bogaty materiał graficzny, obrazujący omawiane zagadnienia, w tym przykładowe rysunki i szkice projektowe autorów książki, architektów i artystów, akademików reprezentujących najstarszą Szkołę rysunku w Polsce powstałą w 1915 roku na Wydziale Architektury Politechniki Warszawskiej.
Jest skierowana zarówno do przyszłych architektów – uczniów szkół średnich, którzy zamierzają studiować na wydziałach architektury, studentów, architektów jak i wszystkich, których interesuje rysunek. Informacje i porady zawarte w książce mogą być przydatne wszystkim chętnym do nauki i zrozumienia istoty rysunku jako składnika procesów twórczego myślenia i narzędzia obrazowania przestrzeni.
Co roku setki maturzystów szturmują progi uczelni architektonicznych z nadzieją spełnienia swoich marzeń i wyobrażeń o architekturze. Kandydaci na architektów wiedzą doskonale, że aby ten szturm dał pozytywny rezultat muszą opanować w możliwie najwyższym stopniu sztukę rysunku. Rysunku, który nie jest tylko zbiorem trików, czy chwytów graficznych, których wyuczenie gwarantuje nauczenie się rysowania. Rysunku – związanego z postrzeganiem i poznawaniem rzeczywistości oraz logicznym myśleniem. Rysunku – wpływającego na kształtowanie osobowości człowieka.
Niniejsza książka porusza zagadnienia teoretyczne i praktyczne związane z rysunkiem – jako narzędziem architekta służącym do obrazowania przestrzeni. Prezentowane zagadnienia oparte są o podstawy rozwojowe człowieka, fizjologię widzenia, psychologię, neurobiologię, historię sztuki, historię rysunku architektonicznego, a przede wszystkim o praktykę rysunkową, projektową i dydaktyczną autorów.
Publikacja zawiera bogaty materiał graficzny, obrazujący omawiane zagadnienia, w tym przykładowe rysunki i szkice projektowe autorów książki, architektów i artystów, akademików reprezentujących najstarszą Szkołę rysunku w Polsce powstałą w 1915 roku na Wydziale Architektury Politechniki Warszawskiej.
Jest skierowana zarówno do przyszłych architektów – uczniów szkół średnich, którzy zamierzają studiować na wydziałach architektury, studentów, architektów jak i wszystkich, których interesuje rysunek. Informacje i porady zawarte w książce mogą być przydatne wszystkim chętnym do nauki i zrozumienia istoty rysunku jako składnika procesów twórczego myślenia i narzędzia obrazowania przestrzeni.
Książka poświęcona metodzie nauczania rysunku prowadzącej do rozwoju samodzielności, umiejętności myślenia abstrakcyjnego, budzenia indywidualności i kreatywności. Zwięzły poradnik dla rodziców i nauczycieli opisujący jak uczyć rysunku traktowanego jako metoda poznawania otaczającego świata, czego unikać i przed czym chronić dzieci, opis przyporządkowany kolejnym etapom rozwojowym dziecka od urodzenia do 18 roku życia.
Teksty powstały w wyniku doświadczeń nauczania rysunku odręcznego z natury w ramach zajęć dla „edukacji domowej” podczas rysunkowych warsztatów artystycznych organizowanych przez Montessori Mountain Schools w Koszarawie Bystrej.
Zilustrowali uczestnicy rysunkowych warsztatów artystycznych. Książka poświęcona metodzie nauczania rysunku prowadzącej do rozwoju samodzielności, umiejętności myślenia abstrakcyjnego, budzenia indywidualności i kreatywności. Zwięzły poradnik dla rodziców i nauczycieli opisujący jak uczyć rysunku traktowanego jako metoda poznawania otaczającego świata, czego unikać i przed czym chronić dzieci, opis przyporządkowany kolejnym etapom rozwojowym dziecka od urodzenia do 18 roku życia.
Teksty powstały w wyniku doświadczeń nauczania rysunku odręcznego z natury w ramach zajęć dla „edukacji domowej” podczas rysunkowych warsztatów artystycznych organizowanych przez Montessori Mountain Schools w Koszarawie Bystrej.
Zilustrowali uczestnicy rysunkowych warsztatów artystycznych.??
Teksty powstały w wyniku doświadczeń nauczania rysunku odręcznego z natury w ramach zajęć dla „edukacji domowej” podczas rysunkowych warsztatów artystycznych organizowanych przez Montessori Mountain Schools w Koszarawie Bystrej.
Zilustrowali uczestnicy rysunkowych warsztatów artystycznych.?
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?