Drogi Czytelniku, książka, która trafiła do Twoich rąk, traktuje o fenomenie opinii publicznej. Niewiele jest zjawisk, które budziłyby aż takie namiętności zarówno wśród polityków, jak i uczonych. Tym bardziej że opinia publiczna interesuje nie tylko politologów, socjologów, prawników, historyków, ale także specjalistów zajmujących się marketingiem czy public relations. Zainteresowanie nią rośnie szczególnie w czasie kampanii politycznych. Książka nie tylko prezentuje dyskusje, które pochłaniają badaczy tego zjawiska, i pojęcia, którymi opisuje się opinię publiczną, ale także odpowiada na wiele pytań dotyczących tego, czym ona jest, na czym polegają nietrafione sondaże i jak można nimi manipulować. Jeżeli słyszymy w jednym serwisie informacyjnym o opinii publicznej, a w drugim o opinii społecznej, to czy mowa jest o tym samym, czy też o dwóch różnych zjawiskach? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań można znaleźć w tej książce.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?