Storytelling to narzędzie znane i wykorzystywane przede wszystkim w marketingu, reklamie, sprzedaży i budowaniu marek organizacji czy produktów. Książka „Storytalking. Narracyjna supermoc lidera”Mirosława Urbana ma na celu pokazanie, jak różnorodne narracje (historie, anegdoty, case study, badania, przypowieści, itp.) można wykorzystać nie tylko w wystąpieniach publicznych, takich jak konferencje czy wykłady, ale również podczas prowadzenia warsztatów i szkoleń, spotkań zespołów, rozmów menedżerów z pracownikami, rozmów rozmów sprzedażowych czy podczas autoprezentacji lub rozmów networkingowych. Książka została napisana dla wszystkich, którzy pracują z ludźmi, a ich praca polega na rozmowach, nawiązywaniu relacji, przekonywaniu, uczeniu, sprzedawaniu, inspirowaniu. To niezbędne źródło wiedzy dla menedżerów, kierowników, sprzedawców, trenerów, mówców, psychologów, coachów, konsultantów, działów HR.
Mirosław Urban prezentuje w swojej książce nowatorskie metody pracy z grupą. Tłumaczy, jak efektywnie wykorzystać potencjał słuchaczy w trakcie szkoleń i jak zachęcić ich do aktywnego uczestnictwa. W kolejnych rozdziałach opisuje różne techniki pracy z ciałem i głosem. Podpowiada również, jak wykorzystać ekspresję twórczą uczestników. Opis każdej metody uzupełnia przykładami konkretnych ćwiczeń. Dzięki wykorzystaniu przedstawionych przez autora technik szkolenia będą interesujące i niepowtarzalne, a przede wszystkim bardziej efektywne i pobudzające do działania. Książka zainteresuje nie tylko trenerów, konsultantów i coachów, ale również nauczycieli, liderów grup, wolontariuszy oraz osoby pracujące z grupami. · Uatrakcyjnij zajęcia · Stwórz inspirującą atmosferę wspólnej pracy · Skorzystaj z różnych metod szkoleniowych · Motywuj uczestników do działania
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?