
StoryTalking Narracyjna supermoc lidera
Narracyjna supermoc lidera
-
Autor: Mirosław Urban
- ISBN: 9788301232993
- EAN: 9788301232993
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Format: 16.5x23.5cm
- Język: polski
- Seria: Marketing PWN
- Liczba stron: 240
- Rok wydania: 2024
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
51,81złCena detaliczna: 64,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,29 zł
Storytelling to narzędzie znane i wykorzystywane przede wszystkim w marketingu, reklamie, sprzedaży i budowaniu marek organizacji czy produktów. Książka „Storytalking. Narracyjna supermoc lidera”Mirosława Urbana ma na celu pokazanie, jak różnorodne narracje (historie, anegdoty, case study, badania, przypowieści, itp.) można wykorzystać nie tylko w wystąpieniach publicznych, takich jak konferencje czy wykłady, ale również podczas prowadzenia warsztatów i szkoleń, spotkań zespołów, rozmów menedżerów z pracownikami, rozmów rozmów sprzedażowych czy podczas autoprezentacji lub rozmów networkingowych. Książka została napisana dla wszystkich, którzy pracują z ludźmi, a ich praca polega na rozmowach, nawiązywaniu relacji, przekonywaniu, uczeniu, sprzedawaniu, inspirowaniu. To niezbędne źródło wiedzy dla menedżerów, kierowników, sprzedawców, trenerów, mówców, psychologów, coachów, konsultantów, działów HR.