KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki StoryTalking Narracyjna supermoc lidera

StoryTalking Narracyjna supermoc lidera

Narracyjna supermoc lidera

  • ISBN: 9788301232993
  • EAN: 9788301232993
  • Oprawa: Miękka
  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Język: polski
  • Seria: Marketing PWN
  • Liczba stron: 240
  • Rok wydania: 2024
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 46,60
     zł
    Cena detaliczna:  64,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,34
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x

Storytelling to narzędzie znane i wykorzystywane przede wszystkim w marketingu, reklamie, sprzedaży i budowaniu marek organizacji czy produktów. Książka „Storytalking. Narracyjna supermoc lidera”Mirosława Urbana ma na celu pokazanie, jak różnorodne narracje (historie, anegdoty, case study, badania, przypowieści, itp.) można wykorzystać nie tylko w wystąpieniach publicznych, takich jak konferencje czy wykłady, ale również podczas prowadzenia warsztatów i szkoleń, spotkań zespołów, rozmów menedżerów z pracownikami, rozmów rozmów sprzedażowych czy podczas autoprezentacji lub rozmów networkingowych. Książka została napisana dla wszystkich, którzy pracują z ludźmi, a ich praca polega na rozmowach, nawiązywaniu relacji, przekonywaniu, uczeniu, sprzedawaniu, inspirowaniu. To niezbędne źródło wiedzy dla menedżerów, kierowników, sprzedawców, trenerów, mówców, psychologów, coachów, konsultantów, działów HR.

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj