Dlaczego coraz więcej rodziców, nauczycieli i wychowawców skarży się na zaburzenia komunikacyjne, które zakłócają, a czasem wręcz uniemożliwiają im normalne porozumiewanie się z dziećmi?Dlaczego coraz więcej rodziców, nauczycieli i wychowawców skarży się na zaburzenia komunikacyjne, które zakłócają, a czasem wręcz uniemożliwiają im normalne porozumiewanie się z dziećmi? Czy zaburzenia więzi między dorosłymi i dziećmi to przede wszystkim wynik przemian społecznych, które wdzierają się w nasze życie rodzinne, burzą jego fundamenty i rozwój? A może zmianie ulega nasze postrzeganie dzieci i związanej z nimi komunikacji?
W tej książce autor poddaje krytyce funkcjonujące w przestrzeni prywatnej i publicznej różne koncepcje dziecka, które stanowią przeszkodę w osiąganiu psychicznej dojrzałości dzieci. Na wielu przykładach wziętych z własnej praktyki zawodowej udowadnia, że w procesie wychowania zbyt szybko następuje kres dzieciństwa. Widzieć dziecko w dziecku stosownie do poszczególnych etapów jego dojrzewania to podstawowa dewiza, by zapewnić mu normalną przyszłość.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?