Nawet najjaśniejsze umysły skrywają mrok Książka przedstawia prawdziwe wydarzenia z przełomu drugiej i trzeciej dekady XXI wieku. Andrzej, dynamicznie rozwijający się naukowiec, dąży do zdobycia tytułu doktora habilitowanego. Kiedy poznaje Patrycję, błyskotliwą mikrobiolożkę, od razu znajduje z nią wspólny język. To ona otwiera Andrzejowi oczy na rzeczywistość akademicką, pełną niepisanych zasad, wszechobecnych intryg lub matactw. Z czasem ich losy się splatają i naukowcy wspólnie próbują przełamać bariery niechęci oraz uprzedzeń. Gdy nadchodzi pandemia, okazuje się, że ich osiągnięcia mogą znacząco przyczynić się do poprawy powszechnego bezpieczeństwa. By jednak mieć jakikolwiek wpływ na decyzje dotyczące obostrzeń, muszą szybko zdobyć potrzebny awans naukowy. Rozpoczyna się dramatyczna walka z czasem, a w obliczu globalnego kryzysu zdrowotnego stawka znacząco wzrasta... Są nią losy ludzi na całym świecie.
Książka przedstawia trzy kluczowe koncepcje dydaktyczne, wyrastające z psychologii behawioralnej, kognitywnej i konstruktywistycznej. Ma bazie pierwszej z nich zbudowana jest strategia nauczania, stawiająca sobie za główny cel prawidłowy przekaz wiedzy od nauczyciela do ucznia. Druga koncepcja stanowi bazę strategii uczenia się, która w praktyce dąży do jak najlepszego dopasowania procesu dydaktycznego do możliwości uczącej się osoby. Obie te strategie - ujęte tutaj syntetycznie - zostały już w wielu szczegółach omówione w podręcznikach dydaktyki. W odniesieniu do nich nowa strategia kooperacji, traktująca wiedzę jako szczególną konstrukcję umysłową, wyraża obiecujące idee, zmieniające kształt całej edukacji.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?