Każdy z nas przeczytał kiedyś w social mediach coś, co zabolało.
W internecie można znaleźć pełno przykładów ogromnej presji, którą kobiety wywierają na siebie nawzajem. To było inspiracją do stworzenia książki, która zgłębia temat presji i hejtu w internecie. Za pomocą wypowiedzi twórczyń oraz ekspertek i ekspertów z dziedzin psychologii, socjologii i historii “Nie obraź się, ale” bada, skąd bierze się presja, jak powstają wygórowane oczekiwania, jak hejt wpływa na jego odbiorców i jak sobie z nim radzić. Rozmowy i eseje przeplatają się z prawdziwymi komentarzami pełnymi niechcianych porad i negatywnych opinii.
To książka dla tych, którzy doświadczyli lub doświadczają presji, ale także dla tych, którzy ją wywierają na innych. Dla hejtowanych i hejtujących, ale również tych, którzy przyglądają się z boku. Dla każdej i każdego z nas korzystających na co dzień z social media.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?