KATEGORIE [rozwiń]

Mebert Andreas

Okładka książki Enneagram. Dziewięć typów osobowości wyd. 2

46,90 zł 26,10 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Bestseller o psychologiczno-duchowym rozwoju Ponad 300 tysięcy egzemplarzy sprzedanych na całym świecie Enneagram jest prastarą koncepcją poznania samego siebie, drogą do wewnętrznego uleczenia i duchowego wzrostu. Ponad trzydzieści lat temu zyskała ona popularność za sprawą amerykańskiego franciszkanina Richarda Rohra oraz znawcy enneagramu Andreasa Eberta. Ich dzieło osiągnęło wielki sukces. Książka zawiera szczegółowy opis dziewięciu typów osobowości, w których każdy może się odnaleźć, a także porad przydatnych w życiu codziennym. Te wskazówki pomogą ci odkryć i lepiej wykorzystać twoje mocne strony oraz unikać sytuacji, w których do głosu dochodzą te słabsze. Richard Rohr (ur. 1943) – franciszkanin, znany kierownik duchowy, jeden z najpopularniejszych autorów książek o duchowości, założyciel i dyrektor Centrum Działania i Kontemplacji w Albuquerque. W Wydawnictwie WAM ukazało się kilka jego książek, . Spadać w górę i Nieśmiertelny diament. Andreas Ebert (ur. 1952) – tłumacz dzieł Richarda Rohra na język niemiecki. Prowadzi kursy dotyczące koncepcji enneagramu na całym świecie.
Okładka książki Blue Ocean Strategy

34,13 zł 29,33 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

In Blue Ocean Strategy, W. Chan Kim and Renée Mauborgne tackle the central problem facing all businesses: how to perform better than your competitors? Their solution involves taking a creative approach to the normal view of competition. In the normal framework, competition is a zero-sum game: if there are two companies competing for the same market, as one does better, the other has to do worse. The authors’ creative leap is to suggest one can beat the competition by not competing. Companies should avoid confronting competitors in crowded marketplaces, what they call “red oceans,” and instead seek out new markets, or “blue oceans.” Once the blue oceans have been identified, companies can get down to the task of creating unique products which exploit that market. Chan and Mauborgne argue, for example, that a wine company might decide to start appealing to a group previously uninterested in wine. This would be a “blue ocean” market, giving the winemaker a huge advantage, which they could exploit by creating a wine that appealed to the tastes of a beer-drinking demographic. A classic of business writing, Blue Ocean Strategy is creative thinking and problem solving at its best.
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj