KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo MDR

Okładka książki Korporacja

139,99 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Gra planszowa ilustrowana rysunkami Andrzeja Mleczki. Marzysz o pracy w korporacji? Jesteś gotów piąć się po szczeblach kariery? No to do roboty! Już za chwilę siedziba firmy stanie się twoim drugim domem. Przygotuj się na najgorsze: • wymagającego dyrektora, • napięte terminy, • trudne decyzje i nieobliczalnych kolegów z biura, którzy bez mrugnięcia okiem skłonni są podłożyć ci świnię. Sprawdź, czy nie zginiesz w wyścigu szczurów. Awansuj. Bądź czujny. Osiągnij korporacyjny szczyt! Elementy gry: • instrukcja • plansza • 10 pionków do wyboru • 10 znaczników postaci • 1 pionek szuja • 18 żetonów drzwi • 54 żetony KPI • 45 kart zdarzenie • 18 kart zadanie • 27 kart donos • 29 kart bomba • 1 tacka sklep • 3 żetony banan • 3 żetony czerwony telefon • 3 żetony fakap • 1 klepsydra • 1 kostka do gry • 7 kart do poruszania szują Wiek graczy: 16+ Liczba graczy: 2-5 Czas rozgrwyki: 60-90 minut
Okładka książki Kalambury MDR

120,71 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Jesteście wielbicielami kalamburów? Oto zupełnie nowa wersja kultowej gry, przeznaczona dla towarzyskich par ceniących dowcip, błyskotliwość i wyobraźnię plastyczną! Pokażcie i narysujcie setki haseł przygotowanych w wielu zaskakujących kategoriach oraz spróbujcie powstrzymać się od śmiechu na widok ekstremalnych starań rywalizujących graczy! Do zdobycia unikalny certyfikat poświadczający geniusz zwycięzców (a jak wiadomo, taki dokument zawsze się przyda)! Kalmbury według Andrzeja Mleczki to wariacja na temat klasycznej gry. Przeznaczona do grania w parach – maksymalnie przez 8 osób – pozwala na zrewidowanie swoich umiejętności rysowania i przekazywania informacji w ściśle określony sposób. Zabawne polecenia, należące do różnych grup tematycznych, takich jak: zwierzęta, jedzenie, sport, film, powiedzenia wywołają wśród uczestników salwy śmiechu połączone z irytacją niemożności wyrażenia tego, co proste i banalne. Gra zakłada również wariant rozgrywki dla dwóch osób, dzięki czemu jest produktem, który sprawdzi się w każdej sytuacji. Celem gry jest zebranie jak największej ilości punktów – para, której uda się uzyskać najwięcej żetonów Kupidyn otrzyma certyfikat potwierdzający ich umiejętności. Gracze ustawiają swoje pionki na planszy i przesuwają się o jedno pole do przodu, wykonując zadania przypisane do danego miejsca. Jedna osoba z pary wykonuje zadanie, druga zaś stara się odgadnąć odpowiedź. Jeśli jej się uda – otrzymuje żeton. Zadania powinny być wykonywane naprzemiennie, przez każdą osobę z pary. Istnieją cztery rodzaje pól: rysowanie – do każdego hasła przypisane są kolory, zakręcenie butelką wskazuje, które hasło należy narysować na suchościeralnej tablicy wielokrotnego użytku pokazywanie – na każdą odpowiedź uczestnik ma 60 sekund – czas odmierza klepsydra pitu pitu – osoba opisująca hasło może używać tylko słów na literę „p”, np. krzesło – przedmiot, posiedzieć, podparcie finał – należy narysować hasło na konkretną literę; dodatkowo należy odgadnąć jak najwięcej haseł w czasie mierzonym przez klepsydrę Zestaw zawiera: instrukcja plansza 8 pionków 55 kart Pokazywanie 55 kart Rysowanie 55 kart Pitu Pitu 55 kart Finał 40 żetonów Kupidyn tabliczka z butelką 1 klepsydra tabliczka do rysowania flamaster suchościeralny ściereczka certyfikat Cechy gry: liczba graczy: 2-8 czas gry: ok 60 minut
Okładka książki Wiem wszystko MDR

119,99 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Kręci Was rywalizacja z innymi parami? Lubicie dowcipne quizy, podstępne testy i niespodziewane skojarzenia? Zdarza Wam się regularnie wykrzykiwać do telewizora prawidłowe odpowiedzi na pytania zadawane w teleturniejach? Czas najwyższy, by świat się wreszcie dowiedział, że wiecie właściwie wszystko! Uwaga: zawartość pudełka może być stosowana jako materiał treningowy do wystąpień we wszelkich teleturniejach! ”Wiem wszystko” to planszowa wersja teleturnieju, w którą można grać we dwoje lub parami, w większym gronie znajomych. Pytania nawiązują do najsłynniejszych formatów show telewizyjnych i odnoszą się do najróżniejszych dziedzin. Są to zarówno pytania z zakresu wiedzy o świecie zwierząt i roślin (Nazwa najszybszego kroku konia), jak i pytania odnoszące się do życia codziennego (Wymień dwa rodzaje wędlin). Uczestnicy udzielają odpowiedzi pod presją czasu, który odmierza klepsydra. Czy w kilkanaście sekund jesteś w stanie wymienić prezydentów Polski? Albo przypomnieć sobie trzy specjalizacje lekarskie? Sprawdź swoją pamięć, koncentrację i skojarzenia! Celem gry jest zdobycie jak największej ilości żetonów Kupidyn. Po rozstawieniu planszy i pionków pierwsza osoba przesuwa swój pionek o pole do przodu i kręci butelką, która wskazuje konkurencję. Jeden gracz z pary czyta zadanie, a drugi stara się jak najszybciej odpowiedzieć. Gracz, który czyta, pobiera karty w liczbie wskazanej przez butelkę. Następnie wybiera jedno z dwóch zadań z karty. Za poprawną odpowiedź para otrzymuje punkty dodatnie, za złą - ujemne. Suma punktów dodatnich i ujemnych przelicza się na żetony Kupidyna. Istnieją trzy rodzaje konkurencji: A, B czy C Prawda/Fałsz Wymień Przed przystąpieniem do konkurencji dla pary pozostali gracze mogą obstawiać, czy uda jej się uzyskać maksymalną liczbę punktów, czy nie. Do tego służą żetony do obstawiania. Aby je wykorzystać należy uiścić kaucję do banku w wysokości 1 żetonu Kupidyna. Wszystkie pytania mają charakter teleturnieju. Zestaw zawiera: instrukcja plansza 4 pionki 78 kart A, B czy C 78 kart Prawda/Fałsz 75 kart Wymień 12 kart ABC 8 żetonów do obstawiania tabliczka z butelką 80 żetonów Kupidyn klepsydra 48 dyplomów Cechy gry: liczba graczy: 2-8 czas gry: ok 60 minut
Opakowanie Między Słowami MDR

119,99 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Wiecie, co się kryje między słowami? Lubicie bawić się językiem? Oto idealna propozycja dla par łaknących inteligentnej rozrywki. Testujcie własne umiejętności słowotwórcze, przesuwajcie granice wyobraźni i rozwijajcie ponadprzeciętną znajomość interesujących wyrazów. Pełną zwrotów akcji rozgrywkę wieńczy efektowny finał, który niespodziewanie odbywa się we wnętrzu ciemnego worka. Uwaga: gra tylko dla osób mocnych w gębie! Zabawa słowem Między słowami to gra planszowa przystosowana do grania w dwie osoby lub z grupą znajomych. Ucieszą się z niej wszyscy wielbiciele zabaw słownych, w których liczy się refleks, dobra pamięć i szybkość kojarzenia faktów. Różne konkurencje opierające się na zabawie słowem zapewniają długą rozrywkę pełną śmiechu, a finał, zakończony specjalnymi rozkazami, wprowadza dodatkowy element zaskoczenia. Ilustracje Andrzeja Mleczki Gra zachwyca nie tylko przemyślaną konstrukcją, ale także wykonaniem. Wszystkie komponenty stworzone są z mocnej tektury, która przetrwa nie jedną rozegraną partię. Prawdziwego uroku całej grze nadają niepowtarzalne ilustracje Andrzeja Mleczki, które można uznać za małą sztukę użytkową. Rozpoznać na nich można charakterystyczny styl ilustratora, któremu nie obca jest ironia połączona z humorem. Sytuacje z dnia codziennego przedstawione są w zabawny sposób, który spodoba się każdemu graczowi. Wszystkie elementy gry, także te nawiązujące do spraw damsko-męskich przedstawione są w wyważony i atrakcyjny sposób. Z pewnością nie będziecie wstydzili się pokazać gry znajomym i rodzinie. Jak grać? Celem gry jest zdobycie jak największej ilości żetonów Rozkazu. Wszystkie żetony z nazwami konkurencji należy umieścić w woreczku - każda para wyciąga losowo odpowiednią ilość żetonów i wykłada je przed sobą. Zawartość pudełka: plansza z obrotową butelką plansza Finał! 55 kart Między słowami 55 kart X, Y, Zet 55 kart Słowotwórcy 30 żetonów Rozkazu 9 żetonów Przedmiotów 4 żetony Zonk! klepsydra woreczek instrukcja Liczba graczy 1-4 par Wiek 16+
Opakowanie Grunt to zdrowie MDR

139,99 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Godzina 5, minut 30, a w kolejce dzikie tłumy. Myślałeś, że przed bladym świtem to właśnie ty pierwszy przywitasz się z panią w rejestracji? Nic z tych rzeczy! Pozostali pacjenci tylko czekają na twój błąd, aby wyprzedzić cię w drodze do specjalisty. Masz owsiki, łupież, a może haluksy? Zawsze chciałeś wyleczyć się ze swoich dolegliwości? Weź udział w zabawie, w której twoja spostrzegawczość jest tak samo ważna jak planowanie. Grunt to Zdrowie! A to właśnie Twoje zdrowie jest w tej rozgrywce najważniejsze. Zawartość pudełka: instrukcja plansza 16 pionków (12 pionków stojących i 4 pionki na wózkach) 48 żetonów "grunt/10 min" 84 żetony "serduszko" 12 kart postaci 24 karty "rejestracja" 18 kart "opatrunek" 18 kart "dlaczego ja?" 36 kart "choroba" Liczba graczy 2-4 Wiek 16+
Opakowanie Kariera polityczna

139,99 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Gra planszowa ilustrowana rysunkami Andrzeja Mleczki. W naszym kraju każdy zna się na polityce. Czy aby na pewno? Kariera polityczna wymaga niesamowitej intuicji, inteligencji, umiejętności i wytrwałości. Zapraszamy na sejmowe korytarze: • błyszcz charyzmą i oryginalnością, • udzielaj kwiecistych wypowiedzi, • obiecuj wyborcom raj na ziemi i walcz o utrzymanie się w polityce. Jeśli się nie skompromitujesz, czeka cię sielankowa rzeczywistość europarlamentarzysty. Elementy gry: • instrukcja • plansza • 8 pionków • 4 legitymacje partyjne • 32 żetony młodzieżówka • 8 dużych żetonów poparcie • 12 dużych żetonów euro • 60 małych żetonów euro • 63 małe żetony poparcie • 50 kart ślepy los • 50 kart pytanie • 36 kart debata • 36 kart debata-odpowiedzi • 1 kostka numeryczna • 1 kostka czerwono-czarna Wiek graczy: 16+ Liczba graczy: 2-4 Czas rozgrywki: 60-90 minut
Opakowanie Gierki Małżeńskie

139,99 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Gra planszowa ilustrowana rysunkami Andrzeja Mleczki. • Wiecie o sobie wszystko? • Jesteście parą idealną? • Porozumiewacie się bez słów? • Czy tworzycie zgrany zespół? Sprawdźcie się w rozmaitych zadaniach i porównajcie z innymi parami. Udowodnijcie sobie nawzajem, że jesteście dla siebie stworzeni. Przed wami dziesiątki zadań i wyzwań, którym możecie stawić czoło tylko we dwoje! Elementy gry: • instrukcja • plansza dwustronna (wersja dla 1 pary i dla 2 do 4 par) • 8 pionków • 52 karty znamy się • 52 karty wiem wszystko • 52 karty kalambury • 52 karty między słowami • 12 kart ABC • 64 żetony kupidyn • 6 żetonów zwycięstwo (wersja dla pary) • 1 klepsydra • 2 tabliczki do rysowania • 1 tabliczka z obrotową butelką • 2 flamastry suchościeralne • 1 gąbka Wiek graczy: 18+ Liczba graczy: 1-4 pary Czas rozgrywki: 45-60 minut
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj