Grafika rastrowa daje nam ogromne możliwości zarówno w retuszu fotografii, jak i tworzeniu różnych projektów, począwszy od prostych ulotek, a skończywszy na złożonych ilustracjach.Piksele, czyli jeszcze więcej Photoshopa. Grafika komputerowa dla dzieci to propozycja dla tych osób, które posiadają już podstawową wiedzę z zakresu obsługi Photoshopa.Dzięki tej książce zobaczysz, na czym polega stosowanie inteligentnych obiektów oraz inteligentnych filtrów. Jak mogą usprawnić pracę i ułatwić wprowadzanie zmian. Nauczysz się także retuszować stare fotografie, które nierzadko zalegają kilkadziesiąt lat w szufladzie, tracąc w tym czasie swoje barwy lub ulegając uszkodzeniom mechanicznym.Jeśli lubisz tworzyć własne projekty, pokażemy Ci kilka ciekawych metod zmiany tonacji kolorystycznej obrazu, a także budowania obiektów trójwymiarowych oraz rozbijania obrazu na cząsteczki.Jeżeli jesteś zapalonym fotografem i chcesz udostępniać zdjęcia np. w internecie lub też masz pomysł na ciekawą publikację, która jednak wymaga, aby wprowadzić w wielu zdjęciach określone zmiany, takie jak dopasowanie rozdzielczości, trybu kolorów, kontrastu czy jasności, możesz takich korekt dokonywać automatycznie. Pokażemy Ci, jak nagrywać operacje i stosować je do kolejnych plików.Spróbujemy też zainspirować Cię do stworzenia dwóch dość zaawansowanych projektów, a większość plików, które zostały w nich użyte, możesz pobrać z naszej strony internetowej.Wszystkie przykłady zostały zilustrowane, abyś na każdym etapie mógł porównać swoją pracę z omawianym ćwiczeniem. Pamiętaj, że wskazujemy Ci tylko dostępne środki, a sposoby, z jakich korzystamy nie są jedynie słuszne. Mają wytyczyć Ci drogę, pokazać możliwości programu, lecz być może zechcesz używać ich w przyszłości zupełnie inaczej. A teraz do dzieła!
Wideo to dla nas zwykle krótkie, zarejestrowane telefonem filmy albo superprodukcje z ogromną ilością efektów specjalnych. Jeśli nigdy wcześniej nie próbowałeś stworzyć filmu, ta książka jest właśnie dla Ciebie.Tworzenie i obróbka filmów dla dzieci to Twój pierwszy krok do świata wideo. Poznasz Adobe After Effects CC 2017 i dowiesz się, jak korzystać z warstw, czym są maski, do czego służą klatki kluczowe. Nauczysz się montować film z kilku innych, dodawać ścieżkę dźwiękową. Zobaczysz także, jak proste jest wykonywanie animacji oraz ich łączenie z filmem, a dodawanie takich efektów jak ogień to nie tylko domena wielkich wytwórni filmowych, ale coś, z czym bez problemu sobie poradzisz. Czołówka i napisy końcowe, ciekawe intro? Już niedługo nie będzie to dla Ciebie żadnym problemem!Jeśli chcesz zaprojektować reklamę, pokazać znajomym film z wakacji, zaskoczyć dziadków efektem specjalnym, Adobe After Effects na pewno Ci to umożliwi. Wystarczy tylko trochę cierpliwości.W publikacji przedstawiono kompletne przykłady, a każdy etap pracy został dokładnie opisany i zilustrowany, co pozwala na porównanie własnego dzieła z omawianym ćwiczeniem. Pamiętaj, że jedynym ograniczeniem jest Twoja wyobraźnia. Czasem wystarczy tylko kilka narzędzi, aby powstał ciekawy projekt.Już dziś rozpocznij swoją przygodę i stwórz imponujący film!
Grafika komputerowa zazwyczaj kojarzy się z wyretuszowanymi zdjęciami modeli i modelek. W rzeczywistości daje nam o wiele większe możliwości.
Piksele, wektory i inne stwory to wprowadzenie do grafiki komputerowej dla dzieci i nie tylko. Dowiesz się, czym są tryby kolorów, na czym polega różnica między grafiką rastrową a grafiką wektorową, a także zobaczysz, na co należy zwrócić uwagę, przygotowując plik do publikacji w internecie oraz do druku.
Poznasz programy do grafiki rastrowej: Photoshop Online Tools, Adobe Photoshop CC . Pierwsza z tych aplikacji jest bezpłatna i dostępna w wersji webowej. Zawiera wszystkie podstawowe i najbardziej niezbędne narzędzia, które znajdziesz też w drugim, komercyjnym, programie. Dzięki Photoshop Online Tools nauczysz się korygować fotografie, stosować różne ciekawe efekty, zmieniać ustawienia obrazu, np. balans bieli, nasycenie kolorów lub kontrast. Photoshop CC natomiast ułatwi Ci zrozumienie istoty warstw i ich stosowania.
Jeśli chcesz zaprojektować ulotkę, logo, wizytówkę, powinny Cię zainteresować aplikacje do grafiki wektorowej: Inkscape (bezpłatny) i CorelDRAW X8. Nauczysz się używać linii pomocniczych, korzystać z mechanizmów pozwalających na powielanie elementów, a także ich jednoczesne przekształcanie. Zobaczysz, że grafika wektorowa może być tak samo ciekawa, jak grafika rastrowa.
W publikacji przedstawiono kompletne przykłady, a każdy etap pracy został dokładnie opisany i zilustrowany, co pozwala na porównanie własnego dzieła z omawianym ćwiczeniem. Pamiętaj, że jedynym ograniczeniem w grafice komputerowej jest wyobraźnia. Projekty mogą być ciekawe już dzięki kilku narzędziom. Już dziś rusz szare komórki i stwórz coś fajnego!Grafika komputerowa zazwyczaj kojarzy się z wyretuszowanymi zdjęciami modeli i modelek. W rzeczywistości daje nam o wiele większe możliwości.
Piksele, wektory i inne stwory to wprowadzenie do grafiki komputerowej dla dzieci i nie tylko. Dowiesz się, czym są tryby kolorów, na czym polega różnica między grafiką rastrową a grafiką wektorową, a także zobaczysz, na co należy zwrócić uwagę, przygotowując plik do publikacji w internecie oraz do druku.
Poznasz programy do grafiki rastrowej: Photoshop Online Tools, Adobe Photoshop CC . Pierwsza z tych aplikacji jest bezpłatna i dostępna w wersji webowej. Zawiera wszystkie podstawowe i najbardziej niezbędne narzędzia, które znajdziesz też w drugim, komercyjnym, programie. Dzięki Photoshop Online Tools nauczysz się korygować fotografie, stosować różne ciekawe efekty, zmieniać ustawienia obrazu, np. balans bieli, nasycenie kolorów lub kontrast. Photoshop CC natomiast ułatwi Ci zrozumienie istoty warstw i ich stosowania.
Jeśli chcesz zaprojektować ulotkę, logo, wizytówkę, powinny Cię zainteresować aplikacje do grafiki wektorowej: Inkscape (bezpłatny) i CorelDRAW X8. Nauczysz się używać linii pomocniczych, korzystać z mechanizmów pozwalających na powielanie elementów, a także ich jednoczesne przekształcanie. Zobaczysz, że grafika wektorowa może być tak samo ciekawa, jak grafika rastrowa.
W publikacji przedstawiono kompletne przykłady, a każdy etap pracy został dokładnie opisany i zilustrowany, co pozwala na porównanie własnego dzieła z omawianym ćwiczeniem. Pamiętaj, że jedynym ograniczeniem w grafice komputerowej jest wyobraźnia. Projekty mogą być ciekawe już dzięki kilku narzędziom. Już dziś rusz szare komórki i stwórz coś fajnego!
Responsywne strony internetowe to podstawa współczesnego podejścia do projektowania. Korzystając tylko z języka HTML oraz arkuszy stylów, każdy element należy opisać osobno. Dzięki tej książce dowiesz się, jak zautomatyzować i przyspieszyć pracę nad taką stroną.
ECDL. Zarządzanie projektamiEuropejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych (European Computer Driving Licence ECDL) potwierdza zdobycie umiejętności w zakresie obsługi komputera i programów użytkowych po odbyciu międzynarodowego systemu szkoleń.W Polsce licencji na szkolenia udziela Polskie Towarzystwo Informatyczne (PTI), ono także wydaje certyfikaty.Korzyści dla posiadacza certyfikatu ECDL:potwierdzenie posiadanych kompetencji,wzrost pozycji na rynku pracy,większa pewność utrzymania zatrudnienia,wzrost mobilności,wzrost szans na rynku pracy w Europie i na świecie.Książka jest przeznaczona dla osób, które zamierzają przystąpić do egzaminu ECDL/ICDL Zarządzanie projektami, Moduł S5, a także dla tych, które chcą poznać podstawy zarządzania projektami w ramach realizowanego przedsięwzięcia.Niniejsze opracowanie obejmuje zagadnienia ściśle związane z Syllabusem v. 1.0:kluczowe pojęcia związane z zarządzaniem projektami;tworzenie projektu;rodzaje zadań, ich tworzenie, ustalanie powiązań oraz ustalanie harmonogramu;rodzaje zasobów i przydzielanie ich do zadań;monitorowanie projektu;przygotowywanie raportów i drukowanie.Prezentowana książka jest rekomendowana przez PTI jako materiał szkoleniowy.
Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych (European Computer Driving Licence ECDL) potwierdza zdobycie umiejętności w zakresie obsługi komputera i programów użytkowych po odbyciu międzynarodowego systemu szkoleń. W Polsce licencji na szkolenia udziela Polskie Towarzystwo Informatyczne (PTI), ono także wydaje certyfikaty.
Korzyści dla posiadacza certyfikatu ECDL:
potwierdzenie posiadanych kompetencji,
wzrost pozycji na rynku pracy,
większa pewność utrzymania zatrudnienia,
wzrost mobilności,
wzrost szans na rynku pracy w Europie i na świecie.
Książka jest przeznaczona dla osób, które zamierzają przystąpić do egzaminu ECDL/ICDL IT Security, Moduł S3, ale również dla tych, które na co dzień korzystają z Internetu i chcą się dowiedzieć, jak zadbać o swoje bezpieczeństwo w sieci.
Niniejsze opracowanie obejmuje zagadnienia ściśle związane z Syllabusem v. 1.0 i obejmuje następujące zagadnienia:
zagrożenia dla danych i zabezpieczanie zasobów,
złośliwe oprogramowanie – jego rodzaje oraz sposoby ochrony przed zainfekowaniem komputera, włamaniem, kradzieżą,
rodzaje połączeń sieciowych, korzystanie z połączeń bezprzewodowych,
bezpieczeństwo w Internecie – korzystanie z zaufanych stron i udostępnianie danych na portalach społecznościowych wybranym grupom osób,
komunikacja w Internecie – poczta elektroniczna i komunikatory,
kopie bezpieczeństwa danych oraz rodzaje fizycznych zabezpieczeń sprzętu komputerowego.
Prezentowana książka jest rekomendowana przez PTI jako materiał szkoleniowy.
Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych (European Computer Driving Licence – ECDL) potwierdza zdobycie umiejętności w zakresie obsługi komputera i programów użytkowych po odbyciu międzynarodowego systemu szkoleń.
W Polsce licencji na szkolenia udziela Polskie Towarzystwo Informatyczne (PTI), ono także wydaje certyfikaty.
Korzyści dla posiadacza certyfikatu ECDL:
• potwierdzenie posiadanych kompetencji,
• wzrost pozycji na rynku pracy,
• większa pewność utrzymania zatrudnienia,
• wzrost mobilności,
• wzrost szans na rynku pracy w Europie i na świecie.
Książka jest przeznaczona dla osób, które zamierzają przystąpić do egzaminu ECDL/ICDL Współpraca online, Moduł S7, ale również dla tych, które na co dzień korzystają z Internetu oraz urządzeń mobilnych.
Niniejsze opracowanie obejmuje zagadnienia ściśle związane z Syllabusem v. 1.0:
• zasady współpracy w chmurze obliczeniowej,
• ustawienia konfiguracyjne pozwalające na nawiązanie połączeń wideo oraz rozmów w technologii VIP,
• przechowywanie zasobów na dyskach online,
• kalendarze online,
• popularne media społecznościowe,
• środowiska e-learningowe,
• współpracę online z użyciem urządzeń mobilnych.
Prezentowana książka jest rekomendowana przez PTI jako materiał szkoleniowy.
Zeszyt zawiera prawie 30 zabaw ćwiczących spostrzegawczość i rozwijających logiczne myślenie, a jednocześnie wprowadzających szybko i bezboleśnie do nauki programowania komputerowego. Wykonując polecenia i rozwiązując łamigłówki, dziecko obserwuje, analizuje i wnioskuje - rozwija zdolność myślenia przyczynowo-skutkowego. Na końcu publikacji zamieszczono rozwiązania wszystkich zadań.
Książka jest przeznaczona dla osób, które zamierzają przystąpić do egzaminu ECDL/ICDL Web Editing, Moduł S6, a także dla tych, które chcą poznać podstawy projektowania stron internetowych w ramach swojej pracy lub hobby.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?