Oparta na wnioskach z wieloletnich badań sponsorowanych przez Accenture Institute for Strategic Change, książka Globalni liderzy – kolejna generacja systematycznie wskazuje wszystko, co globalni liderzy jutra będą musieli wiedzieć, robić i w co wierzyć – a zarazem mówi potencjalnym liderom, jak mają pogłębiać umiejętności i wartości, które będą im potrzebne, aby odnosić sukcesy na najwyższych poziomach zarządzania organizacją.
Światowej sławy specjalista od coachingu dla kadr kierowniczych Marshall Goldsmith oraz współautorzy książki – Cathy L. Greenberg, Alastair Robertson i Maya Hu-Chan – odkrywają nowe „czynniki przywództwa” jutra: myślenie globalne, docenianie zróżnicowania, zmysł technologiczny, gotowość do partnerstwa i otwarcie na dzielenie się przywództwem.
Książka wskazuje nowej generacji liderów potrzebne im idee, wyjaśniając takie zagadnienia jak:
* Dlaczego „dzisiejsze” umiejętności przywódcze po prostu nie będą wystarczające
Globalne wyzwania siłą napędową nowej rewolucji w przywództwie
* Dzielenie się przywództwem, kształtowanie relacji partnerskich, zarządzanie sojuszami
Kolejne kroki poza organizację „nakazowo-kontrolną”
* Przywództwo w erze kapitału intelektualnego
Zwycięskie idee, zwycięscy ludzie
* Wykorzystanie zróżnicowania dla rzeczywistej przewagi nad konkurencją
Nie ma innej możliwości — tę ogromną szansę po prostu trzeba wykorzystać
* Mistrzostwo osobiste, osobista uczciwość
Zanim poprowadzi się innych, trzeba poprowadzić siebie
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?