Globalni liderzy kolejna generacja
- ISBN: 978-83-61732-87-7
- EAN: 9788361732877
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: MT Biznes
- Format: 14.5x23.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 424
- Rok wydania: 2010
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
34,29złCena detaliczna: 39,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,29 zł
Oparta na wnioskach z wieloletnich badań sponsorowanych przez Accenture Institute for Strategic Change, książka Globalni liderzy – kolejna generacja systematycznie wskazuje wszystko, co globalni liderzy jutra będą musieli wiedzieć, robić i w co wierzyć – a zarazem mówi potencjalnym liderom, jak mają pogłębiać umiejętności i wartości, które będą im potrzebne, aby odnosić sukcesy na najwyższych poziomach zarządzania organizacją.
Światowej sławy specjalista od coachingu dla kadr kierowniczych Marshall Goldsmith oraz współautorzy książki – Cathy L. Greenberg, Alastair Robertson i Maya Hu-Chan – odkrywają nowe „czynniki przywództwa” jutra: myślenie globalne, docenianie zróżnicowania, zmysł technologiczny, gotowość do partnerstwa i otwarcie na dzielenie się przywództwem.
Książka wskazuje nowej generacji liderów potrzebne im idee, wyjaśniając takie zagadnienia jak:
* Dlaczego „dzisiejsze” umiejętności przywódcze po prostu nie będą wystarczające
Globalne wyzwania siłą napędową nowej rewolucji w przywództwie
* Dzielenie się przywództwem, kształtowanie relacji partnerskich, zarządzanie sojuszami
Kolejne kroki poza organizację „nakazowo-kontrolną”
* Przywództwo w erze kapitału intelektualnego
Zwycięskie idee, zwycięscy ludzie
* Wykorzystanie zróżnicowania dla rzeczywistej przewagi nad konkurencją
Nie ma innej możliwości — tę ogromną szansę po prostu trzeba wykorzystać
* Mistrzostwo osobiste, osobista uczciwość
Zanim poprowadzi się innych, trzeba poprowadzić siebie