Milena od zawsze marzyła o własnej piekarni, miejscu, w którym mogłaby oddawać się swojej pasji i dzielić się smakiem dzieciństwa z innymi. Kiedy pewnego dnia trafia na ogłoszenie o wynajmie idealnego lokalu, postanawia zawalczyć o swoje marzenie. Wspierana przez ukochanych dziadków, stawia czoła przeciwnościom i odkrywa, jak wielką moc mają miłość, przyjaźń i rodzinne więzi."Najcenniejsze, co dostałam od losu" to poruszająca historia o sile międzypokoleniowej miłości, wierze w marzenia i o tym, że prawdziwe szczęście kryje się w drobiazgach. To opowieść o przyjaźni, która trwa mimo życiowych burz, o przeszłości, która potrafi ranić, i o nadziei, która nie pozwala się poddać.Czy Milena znajdzie w sobie siłę, by pokonać demony przeszłości i odnaleźć własną drogę do szczęścia?
Ćwiczenia zawarte w tej publikacji są przeznaczone dla dzieci, które opanowały już technikę czytania i pisania, ale mają trudności z budowaniem systemu językowego. Z książki mogą korzystać również osoby dorosłe z zaburzeniami w komunikacji językowej.Celem ćwiczeń, przygotowanych dla nauczycieli, terapeutów i rodziców pracujących z dzieckiem, jest rozwijanie jego systemu językowego w obszarze przede wszystkim morfologii (głównie fleksji) i składni. Zadaniem dziecka pracującego z książką jest podanie właściwej formy wyrazu, połączenie w pary odpowiednich słów, podanie sekwencji zdarzeń. Terapeuta wyjaśnia zasadę ćwiczenia i podaje wzór według którego należy je wykonać.Ćwiczenia oparte są na materiale słownym. Dzięki nieskomplikowanej formie mogą być wykorzystywane w trakcie zajęć rewalidacyjnych czy lekcji języka polskiego.
Druga część „Ćwiczeń językowych” została przygotowana z myślą o dzieciach, które opanowały już technikę czytania i pisania, ale mają trudności z budowaniem systemu językowego. Materiał jest przeznaczony dla nauczycieli, terapeutów czy rodziców pracujących z dziećmi. Z zadań mogą również korzystać osoby dorosłe z zaburzeniami komunikacji językowej.
Celem ćwiczeń jest rozwijanie systemu językowego. Przedstawiony materiał odwołuje się do wiedzy ogólnej, umiejętności wnioskowania z kontekstu, rozumienia i wnioskowania na podstawie czytanego tekstu, budowania spontanicznych wypowiedzi na temat obrazka. Zadania polegają między innymi na wyborze formy gramatycznej wyrazu, określeniu znaczenia wyrażeń potocznych, budowaniu zdań o przeciwstawnym znaczeniu, łączeniu w pary odpowiednich słów, podawaniu sekwencji zdarzeń czy dokonywaniu kategoryzacji.
Publikacja Codzienne programy aktywności sensorycznych (PAS) w ramach diety sensorycznej jest wnikliwym opracowaniem bardzo ważnego zagadnienia związanego z integracją sensoryczną (SI). Wiedza o roli prawidłowego współdziałania zmysłów i zaburzeniach w tym zakresie jest w naszym kraju coraz większa, tak samo jak zwiększa się liczba terapeutów pracujących z dziećmi/osobami wykazującymi te specyficzne zaburzenia. Dlatego też z zadowoleniem trzeba przyjąć publikacje wyjaśniające i pomagające profesjonalistom w ich praktycznych działaniach terapeutycznych. Taką właśnie pozycją jest omawiana książka. Zawiera ona oprócz przedstawienia podstaw teoretycznych opartych na najnowszych doniesieniach i bogatej bibliografii cenne wskazówki praktyczne. Autorka, posiadająca wieloletnie doświadczenie praktyczne i wiele publikująca, w niniejszym opracowaniu wykorzystuje te niezwykle ważne atuty.dr Maria Borkowskapediatra, specjalista rehabilitacji medycznej
Książka została napisana z myślą o dzieciach, które nie potrafią powiedzieć swoim rodzicom, nauczycielom co czują, jeśli otacza je zbyt dużo bodźców. Sensoryczny Bruno to chłopiec, który ma większą wrażliwość na bodźce, które go przytłaczają, sprawiają że czuje się zagrożony. W efekcie tego ma kłopoty z codziennymi czynnościami, bo stale antycypuje to co może się zdarzyć. Bywa smutny, nie lubi się bawić z innymi dziećmi, bywa zmęczony dużą ilością hałasu, dotyku, zapachu. Mam nadzieję, że książka przybliży rodzicom i nauczycielom problemy dzieci nadwrażliwych i wspomoże ich we właściwym budowaniu przyjaznego środowiska rozwojowego.
Zestaw 22 kart obustronnie zadrukowanych przedstawiających Bruna w 44 różnych pozycjach. Karty służą do ćwiczeń praksji, czyli planowania motorycznego. Zadaniem dziecka jest przyjąć taką samą pozycję, jaką przyjął Bruno na karcie. Można wykorzystywać w zajęciach indywidualnych oraz grupowych. Karty pasują do kostki aktywności.
Zestaw aktywności czuciowo-przedsionkowych przeznaczony jest dla dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym. Można go używać do ćwiczeń (przerw) śródlekcyjnych w nauczaniu zintegrowanym, na zajęciach wychowania fizycznego, gimnastyki korekcyjnej, integracji sensorycznej czy zajęciach rehabilitacji ruchowej. Posłuży także nauczycielom prowadzącym zajęcia korekcyjno-kompensacyjne oraz rodzicom w domu. Zestaw może być wykorzystywany w zajęciach indywidualnych i grupowych.Idea aktywności czuciowo-przedsionkwoych polega na dostarczaniu dzieciom bodźców z trzech najważniejszych systemów sensorycznych t.j. z systemu przedsionkowego, z systemu proprioceptywnego i systemu dotykowego. Proponowane aktywności czuciowo-przedsionkowe są atrakcyjne dla dzieci i proste do przeprowadzenia w każdych warunkach. Usprawniają motorykę dużą, planowanie motoryczne, koordynację obustronną ciała, orientację przestrzenną i schemat ciała. Mogą być wykonywane kilka razy dziennie codziennie.Karty są dwustronne. Jedna strona przedstawia ilustrację danego ćwiczenia a druga to opis/nazwa ćwiczenia.Zestaw 32 kart.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?