Publikacja przeznaczona jest dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi - z niepełnosprawnością intelektualną, niepełnosprawnościami sprzężonymi i innymi deficytami rozwojowymi. Może być stosowana w:- przedszkolach i szkołach specjalnych- klasach integracyjnych i oddziałach edukacyjno-terapeutycznych- podczas zajęć korekcyjno-kompensacyjnych.Może być również wykorzystana jako materiał przygotowujący do edukacji wczesnoszkolnej, czyli w przedszkolach masowych. Karty pracy mogą posłużyć także rodzicom do pracy z dziećmi w domu. Zostały przygotowane z myślą zarówno o pracy z całym zespołem, jak i w trakcie zajęć indywidualnych.Materiał zawiera zadania dotyczące:- rozwijania umiejętności myślenia operacyjnego- utrwalania znajomości liczb w zakresie 100- utrwalania podstawowych działań arytmetycznych- poznawania i utrwalania ułamków- utrwalania podstawowych działań na ułamkach.Zadania zawarte na niemal 100 kartach pracy służą rozwojowi intuicji matematycznych i rozumowania operacyjnego, a więc podstaw uczenia się matematyki.
Dwie części kart pracy Percepcja wzrokowa to ponad 100 zadań przygotowanych dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, w tym z:- niepełnosprawnością intelektualną- niepełnosprawnością sprzężoną- autyzmem- dysleksją- innymi deficytami rozwojowymi.Karty korekcyjno-kompensacyjne zawierają zadania, dzięki którym uczeń doskonali percepcję wzrokową poprzez ćwiczenie:- spostrzegawczości- dostrzegania logicznych związków- posługiwania się kolorami- posługiwania się liczbami- orientacji przestrzennej.Zadania polegają m.in. na:- przeliczaniu elementów- kolorowaniu według kodu- łączeniu zbiorów- dopasowywaniu elementów- dorysowywaniu brakujących części rysunków.Publikację można wykorzystać przede wszystkim na zajęciach korekcyjno-kompensacyjnych, jako pomoc dydaktyczną w placówkach edukacyjnych, na każdym poziomie nauczania (w przedszkolach masowych i specjalnych, klasach integracyjnych, oddziałach edukacyjno-terapeutycznych), ale też podczas pracy w domu jako dodatkowy materiał dla rodziców.
Dwie części kart pracy Percepcja wzrokowa to ponad 100 zadań przygotowanych dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, w tym z:- niepełnosprawnością intelektualną- niepełnosprawnością sprzężoną- autyzmem- dysleksją- innymi deficytami rozwojowymi.Karty korekcyjno-kompensacyjne zawierają zadania, dzięki którym uczeń doskonali percepcję wzrokową poprzez ćwiczenie:- spostrzegawczości- dostrzegania logicznych związków- posługiwania się kolorami- posługiwania się liczbami- orientacji przestrzennej.Zadania polegają m.in. na:- przeliczaniu elementów- kolorowaniu według kodu- łączeniu zbiorów- dopasowywaniu elementów- dorysowywaniu brakujących części rysunków.Publikację można wykorzystać przede wszystkim na zajęciach korekcyjno-kompensacyjnych, jako pomoc dydaktyczną w placówkach edukacyjnych, na każdym poziomie nauczania (w przedszkolach masowych i specjalnych, klasach integracyjnych, oddziałach edukacyjno-terapeutycznych), ale też podczas pracy w domu jako dodatkowy materiał dla rodziców.
UCZĘ SIĘ Z KARTAMI PRACY część 2Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną.Z elementami przysposobienia do pracy.Karty pracy przygotowano z myślą o uczniach z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym. Publikacja przeznaczona jest przede wszystkim dla uczniów szkół przysposabiających do pracy, ale można ją także wykorzystać w szkołach specjalnych podstawowych i gimnazjach, ośrodkach rewalidacyjno-wychowawczych i klasach integracyjnych.Karty są skonstruowane tak, aby nauczyciel korzystał z gotowych poleceń, a stosując zasadę indywidualizacji sam mógł je modyfikować, dostosowując zadania do możliwości intelektualnych ucznia. Treść kart pracy odpowiada rozkładowi materiału nauczania dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną i jest zgodna z podstawą programową MEN z 27 sierpnia 2012 roku.
Karty pracy przygotowano z myślą o uczniach z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym. Publikacja przeznaczona jest przede wszystkim dla uczniów szkół przysposabiających do pracy, ale można ją także wykorzystać w szkołach specjalnych podstawowych i gimnazjach, ośrodkach rewalidacyjno-wychowawczych i klasach integracyjnych.Karty są skonstruowane tak, aby nauczyciel korzystał z gotowych poleceń, a stosując zasadę indywidualizacji sam mógł je modyfikować, dostosowując zadania do możliwości intelektualnych ucznia. Treść kart pracy odpowiada rozkładowi materiału nauczania dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną i jest zgodna z podstawą programową MEN z 27 sierpnia 2012 roku.
FUNKCJONOWANIE OSOBISTE I SPOŁECZNEKARTY PRACY DLA UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ -ZimaFunkcjonowanie osobiste i społeczne. Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną. Teczka 2: ZIMA to propozycja pomocy dydaktycznej dla nauczycieli, pedagogów i terapeutów pracujących z uczniami niepełnosprawnymi intelektualnie w stopniu umiarkowanym i znacznym, ze sprzężeniami oraz z dziećmi mającymi trudności w uczeniu się. Karty mogą być wykorzystywane przez rodziców do pracy z dziećmi w domu w celu podtrzymania ciągłości procesu edukacyjnego, a także jako urozmaicenie codziennych zajęć. Zarówno układ, jak i treść ćwiczeń odpowiadają rozkładowi materiału nauczania dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną i są zgodne z podstawą programową MEN z 23 grudnia 2008 roku.W serii Funkcjonowanie osobiste i społeczne. Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną znajdują się także:Teczka 1: JESIEŃ,Teczka 3: WIOSNA,Teczka 4: LATO.Teczka 2: ZIMA zawiera ćwiczenia tematyczne dotyczące:ważnych świąt przypadających na okres zimy,cech charakterystycznych zimy,odpowiedniego ubioru,członków rodziny,zwierząt i ptaków w okresie zimy,bezpieczeństwa podczas zabaw i sportów zimowych.
FUNKCJONOWANIE OSOBISTE I SPOŁECZNEKARTY PRACY DLA UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ JesieńFunkcjonowanie osobiste i społeczne. Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną. Teczka 1: JESIEŃ to propozycja pomocy dydaktycznej dla nauczycieli, pedagogów i terapeutów pracujących z uczniami niepełnosprawnymi intelektualnie w stopniu umiarkowanym i znacznym, ze sprzężeniami oraz z dziećmi mającymi trudności w uczeniu się. Karty mogą być wykorzystywane przez rodziców do pracy z dziećmi w domu w celu podtrzymania ciągłości procesu edukacyjnego, a także jako urozmaicenie codziennych zajęć. Zarówno układ, jak i treść ćwiczeń odpowiadają rozkładowi materiału nauczania dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną i są zgodne z podstawą programową MEN z 23 grudnia 2008 roku.W serii Funkcjonowanie osobiste i społeczne. Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną ukażą się także:Teczka 2: ZIMA,Teczka 3: WIOSNA,Teczka 4: LATO.
Przewodnik stanowi część serii Poznaję i rozumiem świat. Jest przeznaczony dla nauczycieli i terapeutów pracujących z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną oraz sprzężeniami w przedszkolach specjalnych i integracyjnych oraz zespołach rewalidacyjno-wychowawczych. Materiał może być także wykorzystywany w pracy z dziećmi wymagającymi wczesnego wspomagania rozwoju. Przewodnik zawiera tematy zajęć, cele oraz sposoby opracowania danej karty. Do książki dołączono dwie płyty. Pierwsza zawiera dźwięki dotyczące treści konkretnych kart. Druga płyta zawiera popularne piosenki i wyliczanki, które sprawdzą się między innymi podczas zabaw ruchowych.
Karty pracy adresowane są do uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi z niepełnosprawnością intelektualną, niepełnosprawnością sprzężoną, autyzmem, dysleksją oraz różnymi deficytami rozwojowymi. Przeznaczone są do stosowania w przedszkolach masowych oraz specjalnych, a także w nauczaniu początkowym w klasach integracyjnych i oddziałach edukacyjno-terapeutycznych podczas zajęć korekcyjno-kompensacyjnych. Mogą być również wykorzystane jako materiał przygotowujący do edukacji wczesnoszkolnej.
Seria Pracuję z kartami przez cały rok przeznaczona jest dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym, ze sprzężeniami oraz mających trudności w uczeniu się. Materiał opracowano z uwzględnieniem zmian zachodzących w przyrodzie, ważnych wydarzeń oraz cyklu życia człowieka. Podręcznik oraz karty pracy są zgodne z podstawą programową MEN
Seria Pracuję z kartami przez cały rok przeznaczona jest dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym, ze sprzężeniami oraz mających trudności w uczeniu się. Materiał opracowano z uwzględnieniem zmian zachodzących w przyrodzie, ważnych wydarzeń oraz cyklu życia człowieka. Podręcznik oraz karty pracy są zgodne z podstawą programową MEN.
Podręcznik przeznaczony jest dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym, ze sprzężeniami oraz mających trudności w uczeniu się. Materiał opracowano z uwzględnieniem zmian zachodzących w przyrodzie, ważnych wydarzeń oraz cyklu życia człowieka, co ułatwia zrozumienie otaczającej rzeczywistości.Podręcznik zawiera duże zdjęcia i ilustracje oraz teksty zapisane dużymi drukowanymi literami. Jest tak skonstruowany, aby nauczyciel miał wiele możliwości jego zastosowania, w zależności od umiejętności i potrzeb uczniów. Należy bowiem pamiętać o zróżnicowanym poziomie uczniów w grupie i dostosowaniu zadań do ich możliwości rozwojowych. Wyżej funkcjonujący uczniowie mogą czytać teksty i pytania samodzielnie, układać pytania do tekstu, przepisywać je do zeszytu i udzielać pisemnych odpowiedzi. Uczniom, którzy nie opanowali techniki czytania, teksty i pytania czyta nauczyciel. Etykiety umożliwiają nabycie umiejętności czytania globalnego. Uczniowie niżej funkcjonujący mogą wskazywać zdjęcia i ilustracje oraz ich elementy, co pozwoli rozwijać zakres rozumienia mowy, nazywać osoby, przedmioty, czynności i zjawiska.Uzupełnieniem podręcznika są karty pracy Funkcjonowanie osobiste i społeczne (Jesień, Zima, Wiosna, Lato). Podręcznik oraz karty pracy są zgodne z podstawą programową MEN.
Jest to jedna z części serii Poznaję i rozumiem świat. Cała seria składa się z 4 teczek i przewodnika dla nauczyciela. Komplet Poznaję i rozumiem świat zaplanowany jest na jeden rok szkolny.
Publikacja jest przeznaczona dla nauczycieli i terapeutów pracujących z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną oraz sprzężeniami w przedszkolach specjalnych i integracyjnych oraz zespołach rewalidacyjno-wychowawczych. Materiał może być także wykorzystywany w pracy z dziećmi wymagającymi wczesnego wspomagania rozwoju.
Praca z kartami angażuje zmysły, w szczególności zmysł dotyku (malowanie palcami, praca z wykorzystaniem różnorodnych mas i materiałów, rozsmarowywanie kleju palcami). Wielkość i realizm materiału graficznego ułatwi dziecku przejście z konkretnych przedmiotów na kartę pracy.
Karty pracy przygotowano z myślą o uczniach z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym. Publikacja przeznaczona jest przede wszystkim dla uczniów szkół przysposabiających do pracy, ale można ją także wykorzystać w szkołach specjalnych podstawowych i gimnazjach, ośrodkach rewalidacyjno-wychowawczych i klasach integracyjnych.Karty są skonstruowane tak, aby nauczyciel korzystał z gotowych poleceń, a stosując zasadę indywidualizacji sam mógł je modyfikować, dostosowując zadania do możliwości intelektualnych ucznia. Treść kart pracy odpowiada rozkładowi materiału nauczania dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną i jest zgodna z podstawą programową MEN z 27 sierpnia 2012 roku.
UCZĘ SIĘ Z KARTAMI PRACY część 3Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną.Z elementami przysposobienia do pracy.Karty pracy przygotowano z myślą o uczniach z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym. Publikacja przeznaczona jest przede wszystkim dla uczniów szkół przysposabiających do pracy, ale można ją także wykorzystać w szkołach specjalnych podstawowych i gimnazjach, ośrodkach rewalidacyjno-wychowawczych i klasach integracyjnych.Karty są skonstruowane tak, aby nauczyciel korzystał z gotowych poleceń, a stosując zasadę indywidualizacji sam mógł je modyfikować, dostosowując zadania do możliwości intelektualnych ucznia. Treść kart pracy odpowiada rozkładowi materiału nauczania dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną i jest zgodna z podstawą programową MEN z 27 sierpnia 2012 roku.
To pomoc dydaktyczna przeznaczona dla nauczycieli, pedagogów i terapeutów pracujących z uczniami z niepełnosprawnością intelektualną, ze sprzężeniami oraz mającymi trudności w uczeniu się. Karty mogą być wykorzystywane do pracy w przedszkolach i szkołach specjalnych, klasach integracyjnych oraz w przedszkolach i szkołach masowych – w nauczaniu początkowym. Układ kart dostosowano do rozkładu materiału nauczania, tematyka jest związana z porami roku, świętami, ważnymi wydarzeniami, począwszy od rozpoczęcia roku szkolnego aż do wakacji. Publikacja została opracowana tak, aby nauczyciel mógł z niej korzystać ze wszystkimi uczniami w grupie, niezależnie od zróżnicowanego poziomu ich umiejętności. Zamieszczony materiał można dowolnie modyfikować i wszechstronnie wykorzystywać.
Karty pracy powstały z myślą o nauczycielach i terapeutach pracujących z dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną intelektualnie w stopniu głębszym i ze sprzężeniami. Można je wykorzystywać jako pomoc edukacyjną w szkołach specjalnych, klasach integracyjnych, na zajęciach rewalidacyjnych, a także w domu jako materiał podtrzymujący proces dydaktyczny. ""Karty..."" zawierają ćwiczenia z zakresu rozumienia mowy, nazywania i poznawania przedmiotów, czynności i zjawisk. Kształtują one u uczniów funkcje percepcyjne, poznawcze oraz emocjonalno-motywacyjne niezbędne w procesie nauki. Zadania są zróżnicowane pod względem stopnia trudności, a układ stron i ćwiczeń odpowiada potrzebom uczniów o znacznie obniżonej sprawności funkcji percepcyjno-motorycznych i poznawczych. ""Karty..."" składają się z trzech teczek podzielonych według pór roku: Jesień, Zima, Wiosna-Lato. Układ i treść ćwiczeń odpowiadają rozkładowi zajęć dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną i są zgodne z podstawą programową MEN z 23 grudnia 2008 roku. Teczka 2: ZIMA zawiera ćwiczenia tematyczne dotyczące: cech charakterystycznych zimy, ważnych świąt przypadających na okres zimy, odpowiedniego ubioru, zdrowego trybu życia, członków rodziny, zwierząt i roślin w okresie zimy, zwiastunów wiosny.
Publikacja jest przeznaczona dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – z niepełnosprawnością intelektualną, niepełnosprawnościami sprzężonymi i innymi deficytami rozwojowymi. Można ją wykorzystać w przedszkolach i szkołach specjalnych, klasach integracyjnych i oddziałach edukacyjno-terapeutycznych oraz podczas zajęć korekcyjno-kompensacyjnych. Może mieć również zastosowanie jako materiał przygotowujący do edukacji wczesnoszkolnej, czyli w przedszkolach masowych. Została opracowana z myślą o pracy zarówno z całym zespołem, jak i w trakcie zajęć indywidualnych. Karty mogą posłużyć także rodzicom do pracy z dziećmi w domu. Zróżnicowany stopień trudności zadań umożliwia uczniowi samodzielne ich wykonanie, a nauczycielowi – wybór i dopasowanie ćwiczenia do potrzeb i możliwości wychowanka. Materiał zawiera zadania dotyczące: rozwijania umiejętności myślenia operacyjnego utrwalania obrazu graficznego cyfr utrwalania znajomości liczb w zakresie 20 utrwalania podstawowych działań arytmetycznych utrwalania podstawowych umiejętności kodowania i dekodowania.
Publikacja adresowana jest do uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi z niepełnosprawnością intelektualną, niepełnosprawnością sprzężoną, autyzmem, dysleksją oraz innymi deficytami rozwojowymi. Przeznaczona jest do stosowania jako pomoc dydaktyczna w placówkach edukacyjnych, a także podczas pracy w domu jako materiał pomocniczy dla rodziców. Może być wykorzystywana na wszystkich etapach edukacji: w przedszkolach (masowych i specjalnych), klasach integracyjnych, oddziałach edukacyjno-terapeutycznych oraz podczas zajęć korekcyjno-kompensacyjnych.
Publikacja adresowana jest do uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi z niepełnosprawnością intelektualną, niepełnosprawnością sprzężoną, autyzmem, dysleksją oraz innymi deficytami rozwojowymi. Przeznaczona jest do stosowania jako pomoc dydaktyczna w placówkach edukacyjnych, a także podczas pracy w domu jako materiał pomocniczy dla rodziców. Może być wykorzystywana na wszystkich etapach edukacji: w przedszkolach (masowych i specjalnych), klasach integracyjnych, oddziałach edukacyjno-terapeutycznych oraz podczas zajęć korekcyjno-kompensacyjnych.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?