Siberia – 56. planeta ziemskiej prekolonizacji. Jej powierzchnię całkowicie pokrywają strome góry i śnieg. Na biegunach temperatury spadają do -200 stopni Celsjusza, a lodowe wiatry osiągają prędkość 300 km/h.
W tak nieludzkich warunkach piątka kolonistów musi dotrzeć do bazy. Po pokonaniu 80 milionów lat świetlnych przez kosmos ich wahadłowiec rozbija się na białej i nieskalanej powierzchni tego nieprzyjaznego świata. Ocalałych czeka więc kolejna podróż – 250 kilometrów. Tym razem pieszo.
Pośród kąsającego zimna, burz śnieżnych i straszliwych drapieżników grasujących wokół ich szanse na przeżycie wydają się bliskie absolutnemu zeru…
Synowie Ziemi stracili króla, a być może nawet przegrali wojnę podczas straszliwej bitwy pod Al Astan, z której zwycięsko wyszli diuk Omelu, a także jego sojusznicy.
Osaczony w tym kupieckim mieście i ciężko ranny, Kiriel – dzięki opatrznościowemu przybyciu iccrińskiego statku oraz interwencji Fl'ar – znajduje dość osobliwą drogę ucieczki.
Lecz jaka jest w rzeczywistości przeszłość tajemniczej pani generał Peloris? I jaką rolę mają do odegrania słudzy Aniołów w tej ponurej intrydze, w wyniku której na całym kontynencie szerzy się chaos?
Wydanie zawiera części #4–6 serii „Przysięga“.
Philip Trent jest zwykłym konstablem Kanadyjskiej Policji Konnej. Wykonuje swój zawód sumiennie i z dużym poświęceniem. Przemierzając majestatyczne tereny kontynentu północnoamerykańskiego, spełnia swoje obowiązki niekiedy z narażeniem życia, nie widząc w sobie bohatera. Jeśli cierpi z powodu swojej przeszłości, jest daleki o tysiąc mil od tego, by postrzegać siebie jako ofiarę i liczyć na współczucie innych. To człowiek starej daty, nierzadko miotany wątpliwościami wobec trudnych, niejednoznacznych okoliczności, z jakimi musi się zmagać.
Seria przygodowa stworzona przez Leo (Światy Aldebarana) i Rodolphe’a (Ter) opowiada o człowieku, który nie waha się ubrudzić sobie munduru, z oddaniem ściga przestępców i pomaga potrzebującym. Mając za towarzysza wiernego psa, wikła się w coraz bardziej skomplikowane historie mieszkańców tamtych rejonów, szukając sprawiedliwości dla pokrzywdzonych.
Niniejsze wydanie zbiera wszystkie odcinki Trenta wzbogacone o dodatki.
Historie z tego albumu pierwotnie publikowano w odcinkach, w magazynie „Creepy” w latach 1984–1985. Nawiązują one do postaci Kuby Rozpruwacza – mordercy, który przez dziesięć tygodni siał terror w Londynie. Do dziś nie udało się ustalić, kim był.
Segura i Ortiz („Burton & Cyb”, „Hombre”) postanowili zagrać na tej nucie, wyobrażając sobie Kubę jako policjanta, żebraka, marynarza, przedstawiciela burżuazji, a nawet...
Stworzyli komiks, który stał się prawdziwym klasykiem. To opowieść o mrocznych zakamarkach ludzkiej duszy, jedna z najbardziej twórczych i uderzających reinterpretacji mitu Kuby Rozpruwacza. Autorzy zrezygnowali z ujęcia historycznego i w zamian zmierzyli się z uniwersalną prawdą o tym, że zło potrafi zagnieździć się w głębi naszych serc.
John Tango żyje spokojnie w odległym zakątku Andów w przekonaniu, że jest tam bezpieczny. Zbudował sobie życie na nowo, ale także w takim miejscu ludzie mają swoje sekrety. Kiedy uzbrojeni mężczyźni atakują jego sąsiada i przyjaciela, Tango wchodzi do akcji, co rozpoczyna serięnieprzewidzianych wydarzeń. Ale w sumie cztery lata spokoju to i tak niezły wynik…
Album zawiera tomy #1-3 serii „Tango“ autorstwa Matza i Philippe Xaviera, twórców „Węża i kojota“.
Rok 778. Podbijając germańskie plemiona, Karol Wielki chce ugruntować swoją pozycję jako prawdziwego „obrońcy wiary w Chrystusa”. Podczas zmagań z Imperium Arabskim pragnie ustanowić nową granicę na południe od Pirenejów. Wojska najpotężniejszego monarchy, jakiego kiedykolwiek znała armia Franków, kierują się zatem ku Saragossie w celu podporządkowania sobie największego miasta na północy Hiszpanii. Lecz zdradzony na miejscu przez Saracenów Karol wpada w furię, która popycha go do popełnienia największego błędu w jego życiu.
.
Bahamy, 1718 r.
Po zaciętej walce kapitan piratów, Sylla, mając u swego boku kwatermistrza Oliviera de Vannesa i wiernych ludzi, przejmuje angielski statek. Wbrew wszelkim oczekiwaniom, zamiast zmasakrować członków załogi, piraci proponują im, aby się do nich przyłączyli – a to w imię wyznawanych przez nich zasad: wolności, demokracji i braterstwa.
Zostawszy kapitanem zdobytego statku, Olivier de Vannes napotyka na swojej drodze fregatę pod portugalską banderą i wchodzi na jej pokład. Na pierwszy rzut oka okręt wygląda na opuszczony, lecz w rzeczywistości znajdują się na nim zbuntowani czarnoskórzy niewolnicy. Na ich czele stoi zaś... królowa Maryam.
Przetykana fragmentami dziennika pokładowego Oliviera opowieść ta ukazuje dwie odmienne wizje świata: zbuntowanych przeciwko ustalonemu porządkowi piratów i niepodzielnie rządzącej królowej. Na tle tej wspaniałej ludzkiej przygody, zawierającej zapadające w pamięć sceny bitew i wielu perypetii, wyłania się też inteligentna refleksja, która znajduje odbicie w konfliktach społecznych nas-zych czasów.
W głębi lasu równikowego, w pałacu T’Zee, krąży plotka. Stary dyktator podobno został zabity.
Podczas gdy kraj pogrąża się w chaosie wojny domowej, członkowie klanu prezydenta żyją
ostatnimi chwilami skorumpowanego reżimu. Los po raz ostatni krzyżuje ścieżki Hippolyte’a,
syna T’Zee, i Bobbi, młodej żony zaginionego dyktatora. Wówczas budzi się niemożliwa i
przeciwna naturze miłość.
Rozgrywająca się w dusznej afrykańskiej nocy opowieść o zmierzchu wymyślonego kraju,
mistrzowsko opowiedziana przez Appollo i Brüno („Tyler Cross”).
2023 – Nominacja w kategorii Fauve des lyceens selection na Międzynarodowym Festiwalu
Komiksu w Angouleme
Przygoda w Świecie Mroku!
Cecily Bain stała się kimś, kim nigdy nie chciała zostać: księciem Dwóch Miast, władczynią skłóconego, pełnego podstępów i zdrad wampirzego dworu. Wkrótce jednak w jej mieście pojawia się intruz – coś wielkiego, włochatego i zębatego.
Doskonale.
Tęskniła za porządnym łomotem.
Pośród cieni żyją istoty gorsze od wampirów. i właśnie te stwory wyważają drzwi do świata mroku.
Król komiksów ze świata gier, Jim Zub, dołącza do ekipy scenarzystów „Wampira: Maskarady. Kłów zimy” z nową serią.
Wydanie zawiera dodatki do gry fabularnej Wilkołak: Apokalipsa.
Uwaga! Komiks tylko dla dorosłych.
Obliżcie usta z krwi... Oto przed wami drugi tom Wampira: Maskarady!
Po tym, jak Cecily poznała niepokojący fakt dotyczący przeszłości swojego fałszywego dziecka, woli trzymać karty przy orderach, a Ali - na dystans. Kiedy nowa, niebezpieczna grupa łowców zaczyna atakować Dwór Dwóch Miast, Cecily musi podjąć decyzję, którą stronę wybrać... jeśli w ogóle ma jakąś stronę.
Drugi tom serii Wampir: Maskarada, komiksowego odniesienia do bestsellerowej gry fabularnej, przedstawia porywającą tragiczną historię o bestii, która kryje się w każdym z nas. Wydanie zawiera kilkanaście stron dodatków do gry fabularnej Wampir: Maskarada.
Uwaga! Komiks tylko dla dorosłych.
Średniowieczna Japonia, w której wciąż panują duchy natury. Jadowite wilki, wrogie bóstwa, samurajowie podążający drogą miecza…
Z tego przeklętego i skutego lodem krajobrazu wyłania się Raido, pozbawiony pamięci ronin. Prześladowany przez głosy w jego głowie, samotny samuraj trafia do Miasta, które rozmawia z niebem. W nim przypadkiem spotyka Meiki, młodą lalkarkę bunraku, która oddziałuje na niego w tajemniczy i potężny sposób. Raido jest zdeterminowany, by rozwikłać zagadkę łączącej ich niewidzialnej więzi, i wspólnie stawiają czoła siłom zła, kierowanym przez zabójczo piękną szogunai Ryin Fujiwarę.
Stworzona przez Saverio Tenutę LEGENDA O SZKARŁATNYCH OBŁOKACH to piękna, a zarazem tragiczna historia o utraconej i odzyskanej miłości. W komiksie tym feudalna Japonia przepełniona jest motywami fantasy, a także odniesieniami do mitologii, kultury i historii Kraju Kwitnącej Wiśni.
Nad Światem Dryftu zawisło niebezpieczeństwo: tej ukrytej krainie zamieszkanej przez baśniowe istoty zagraża owładnięta nienawiścią wiedźma, która sieje śmierć i zniszczenia.
„Opowieść o wiedźmie” to ostatnia część trylogii Świata Dryftu. Ken Broeders zabiera czytelników w fantastyczną wyprawę po krainie, gdzie zło zawsze czai się w pobliżu.
W polskim wydaniu znajdą się materiały dodatkowe (szkice, próbne plansze i komentarze autora), oryginalnie opublikowane tylko w edycji Deluxe.
Mury Miasta są zamknięte. Cienie na usługach Naczelnika ciemiężą tych, którzy sprzeciwiają się reżimowi. Mieszkańcy albo się ugną, albo poniosą śmierć.
Cléophée, przewoźniczka i czarownica, wykorzystuje sytuację i posługuje się swoją nadzwyczajną Walizką, aby pomagać tym, którzy chcą opuścić Miasto… Ma to jednak swoją cenę. Za każdą duszę wywiezioną za Mury Cléophée zabiera siedem lat życia.
W dworze górującym nad doliną, w którym mieszka, przewoźniczka prowadzi podwójną grę z reżimem dyktatora, karmiąc swoją magię życiem odebranym zbiegom.
Lecz pewnego wieczora zjawiają się u niej członkowie ruchu oporu z nietypową prośbą: chcą przedostać się do Miasta.
Melancholijny dom Usherów... Jak odgadnąć, co ów dom skrywa, co zataja, co widział?... Każdy podróżny woli iść dalej swoją drogą, gdy natyka się na dom Usherów... Ja nie miałem tego szczęścia. – w ten sposób rozpoczyna się ta zaadaptowana na nowo gotycka opowieść grozy. Na jej planszach, stworzonych w technice koloru bezpośredniego, Edgar Allan Poe we własnej osobie wprasza się do domu rodu Usherów, którego los jest równie zgubny, co nieunikniony.
Jean Dufaux (Łupieżcy imperiów, Dwie maski) bierze na warsztat fantastyczną opowieść Edgara Allana Poego, zapraszając do współpracy hiszpańskiego artystę Jaimego Calderóna.
Obliżcie usta z krwi… Oto przed wami drugi tom Wampira: Maskarady!
Po tym, jak Cecily poznała niepokojący fakt dotyczący przeszłości swojego fałszywego dziecka, woli trzymać karty przy orderach, a Ali – na dystans. Kiedy nowa, niebezpieczna grupa łowców zaczyna atakować Dwór Dwóch Miast, Cecily musi podjąć decyzję, którą stronę wybrać… jeśli w ogóle ma jakąś stronę.
Drugi tom serii Wampir: Maskarada, komiksowego odniesienia do bestsellerowej gry fabularnej, przedstawia porywającą tragiczną historię o bestii, która kryje się w każdym z nas.
Opowiadający o udręczonym, nienawidzącym samego siebie amerykańskim detektywie chińskiego pochodzenia, podążającym tropem zabójcy w San Francisco w 1936 roku, Dobry Azjata to azjatycki film noir rozgrywający się w Chinatown, a główne role grają tutaj Chińczycy… czyli pierwsze pokolenie Amerykanów dorastających w cieniu imigracyjnego zakazu, nieustannie nękanych przez brutalne morderstwa, nadużywającą władzy policję i świat, który – jak się wydaje – nigdy się nie zmienia.
Wielokrotnie nagradzana powieść graficzna, która znalazła się na przeszło dwudziestu listach najlepszych komiksów roku.
– Postradałeś zmysły?! Jeśli to wydrukuję, to zamkną gazetę. Bardzo dobrze o tym wiesz!
– Tak, wiem.
– No więc dlaczego to napisałeś, na litość boską?!
– Ponieważ to prawda.
Madryt, zima 1956 roku. Faszystowska dyktatura kontroluje wszystkie media i utrzymuje ułudę idyllicznego narodu. Dwaj dziennikarze rubryki kryminalnej – pozbawiony złudzeń weteran Emilio Sanz oraz młody, nieustraszony Léon Lenoir – łączą siły w celu ujawnienia najbardziej odrażających, maskowanych przez reżim, zbrodni. W obliczu niewyjaśnionych zabójstw duet podejmuje wysiłki, by poznać stojący za wszystkimi tymi morderstwami sekret, który sięga okrutnej przeszłości. Ich drobiazgowe i pasjonujące śledztwo, przedstawione subtelną kreską i pastelowymi kolorami Teresy Valero, w zawrotnym tempie wciąga nas w mroczne i brutalne, choć wciąż przepełnione nadzieją, czasy. „Contrapaso” to porywający thriller dziennikarski, który czyta się jak świetny czarny kryminał.
Gdyby Julius Verne napisał „Jamesa Bonda“…
Rok 1899.
Podczas zamachu terrorystycznego, który pustoszy port w Bombaju, Kimball O’Hara, agent brytyjskich służb specjalnych, zostaje uwikłany w zagmatwaną rozgrywkę geopolityczną.
Po tym, jak staje się idealnym kozłem ofiarnym, jego jedyna nadzieja na udowodnienie swojej niewinności – a przy okazji na złagodzenie napięć dyplomatycznych, które mogą doprowadzić do podpalenia regionu – znajduje się w sejfie, we wraku statku leżącego na dnie zatoki.
Niestety żadna znana łódź podwodna nie jest w stanie zejść na taką głębokość. Wyjątkiem może być legendarny okręt, uważany za najznakomitszy w dziejach – Nautilus.
Wraz z początkiem XX wieku nadszedł wreszcie czas, by NAUTILUS, jego największe dzieło, powrócił.
Kiedy Cecily Bain, agentka do zadań specjalnych wampirzej elity Dwóch Miast – Minneapolis i Saint Paul – bierze pod swoje skrzydła tajemniczą, świeżo przemienioną wampirzycę, zostaje wciągnięta w wir podstępnego spisku. Tymczasem na peryferiach grupka wampirzych wyrzutków, tworzących buntowniczą rodzinę z wyboru, bada sprawę krwawego zabójstwa.
Nieżycia Spokrewnionych splatają się ze sobą, a na światło nocy wychodzą kolejne zdrady. Czy Cecily uda się uciec i ocalić to, co pozostało z jej rodziny, czy też będzie jeszcze jednym pionkiem, poświęconym po to, by zachować odwieczny sekret: istnienie wampirów pośród żywych?
Debiutancki tom serii Wampir: Maskarada, komiksowego odniesienia do bestsellerowej gry fabularnej, przedstawia porywającą tragiczną historię o bestii, która kryje się w każdym z nas.
Przyszłość jako kuchcik i rodzinna oberża w spadku. Jim Hawkins wie, że nie pozostanie długo na stałym lądzie. Spogląda gdzie indziej, z oczyma utkwionymi w kierunku linii, którą morze rysuje na horyzoncie; obietnicy nieznanego i wielu tajemnic. Wystarczyłby tylko jeden krok ku kierunku morskiej toni, by odmienić swoje życie i stać się kimś innym.
Wystarczyłby uśmiech losu albo Bill Bones, stary wilk morski, który dopiero co zszedł na ląd ze swoją cenną mapą, by Jim wpadł w wir przygody. Lecz jeśli istnieje na tym podłym świecie jedna niebezpieczna rzecz, to na pewno jest nią kawałek papieru, który prowadzi do wielkiego bogactwa…
Komiksowa adaptacja „Wyspy Skarbów” R.L. Stevensona zabierze Was w podróż pełną przygód i niebezpieczeństw, na której końcu czekają skrzynie pełne złota!
Polskie wydanie zawiera wszystkie trzy tomy serii.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?