Dystopolis. ostatnie miasto na ziemi. Jakby nie dość było deszczy worków na śmieci i siejących terror gangów, co pięć lat zjawia się tu monstrum, przez które wszyscy barykadują się w swoich dusznych klitkach: kanibal.
Abdulla, świeżo upieczony policjant, postanawia zatrzymać osławionego mordercę. Razem z Billym, cierpiącym na zaburzenia lękowe opiekunem stażu, szybko dowiaduje się o kryminalnym półświatku Dystopolis więcej, niż by chciał…
ROK 1666, MORZE KARAIBSKIE.
Raven, niefrasobliwy i rycerski pirat, jest zdolny zarówno do nadzwyczajnych wyczynów, jak i do potknięć urastających do miana legendy! Dlatego jego spotkanie z bezlitosną lady Darksee okaże się iście wybuchowe, a przy tym da początek żywiołowym potyczkom, zaciętej rywalizacji, fałszywym sojuszom i zdradom. Komu uda się odnaleźć zaginiony skarb z Chichén Itzá? Kto wydobędziedrogocenne kamienie z trzewi Czarciego Grzbietu – przeklętej wyspy, na którą nikt nie chce się zapuszczać? Kto opuści ją żywy?…
Mathieu Lauffray (Prorok, Long John Silver) zabiera czytelników na piracką przygodę w komiksie inspirowanym opowiadaniem Roberta E. Howarda (Conan) pt. Black Vulmea’s Vengeance.
Josselin i Jehan to dwóch wędrownych rycerzy. Od turnieju do turnieju, czy pada, czy wieje, próbują oni zarabiać na życie, zwyciężając swoich przeciwników. Jak wielu innych poszukują bogactwa oraz chwały, jednak wyróżnia ich pewien szczegół: pod kolczugą Jehan okazuje się młodą niewiastą...
Josselin marzy o pokonaniu Czarnego Rycerza, anonimowego wojownika, który nigdy nie zdejmuje
hełmu, trzyma się z dala od wszystkich i nie zna porażki. Przy okazji turnieju, organizowanego
przez hrabiego Joigny, ma nadzieję wreszcie go zwyciężyć. Czy dokona tego wyczynu?
Znani z Republiki czaszki i Króla rozpustników Vincent Brugeas oraz Ronan Toulhoat,
a także towarzyszący im Yoann Guillo, zabierają nas do świata turniejów i rycerstwa,
ukazanego z wesołością oraz empatią. Stworzona ze swadą, ekscytująca wizja średniowiecza
znajduje się na pograniczu mangowego gatunku shōnen i klasycznej historii przygodowej.
Rok 1859. Cesarstwo Francuskie pod wodzą Napoleona III wraz z imperium brytyjskim szykują nową kampanię przeciwko Chinom. François Montagne i Jacques Jardin, żołnierze i starzy przyjaciele, chcą za wszelką cenę wziąć w niej udział. Nie jest jednak łatwo trafić do grona tych, którzy udadzą się do Państwa Środka – zostaną wybrani tylko najlepsi. Dwa miesiące później, po drakońskiej rywalizacji i przeszkoleniu, wreszcie wypływają w kierunku Chin. Na okręcie Montagne zaprzyjaźnia się z dziwną parą: wiekowym dyplomatą i jego chińską młodą żoną.
Po przybyciu do koncesji francuskiej w Szanghaju francuski żołnierz odkrywa, że za politycznymi i dyplomatycznymi motywami tej wojny kryje się dużo mniej szlachetna pobudka: handel opium na terytorium Chin. LF Bollée, Alcante ("Bomba") i Xavier Besse zabierają nas w wielką i egzotyczną przygodę, podczas której poznajemy silnych i zdeterminowanych bohaterów.
Pasjonujący i zarazem dobrze udokumentowany Laowai odkrywa przed nami również mało znany epizod w dziejach – ekspedycję prowadzoną wspólnie przez Francję i Anglię, która do historii przeszła jako tak zwana druga wojna opiumowa.
Komiks nominowany do Nagrody Eisnera w kategorii „Najlepsza nowa seria”.
Tony Fleecs, współtwórca „Stray Dogs”, łączy siły ze znanym z „Odrodzenia” Timem Seeleyem, czego efektem jest seria łącząca prowincjonalny czarny kryminał i superbohaterską akcję!
Local Man stracił Farmington na rzecz Bezimiennej Hordy. Każdy mieszkaniec miasteczka stał się żarliwym, fanatycznym członkiem rozrastającego się terrorystycznego kultu — w tym jego przechodząca żałobę matka. Jack Xaver jest sam i ma marne szanse. Szczęśliwie jednak dysponuje czymś, co wywołuje uśmiech na twarzy każdego superbohatera z Image… Całe mnóstwo ogromnych spluw.
Wydanie zawiera materiały opublikowane pierwotnie w „Local Man“ #10-13, 25 oraz „Local Man: Bad Girls“.
Uwaga, komiks tylko dla dorosłych.
W tomie, który trafia do waszych rąk, znajdziecie cztery albumy komiksowe oraz dwa opowiadania. „Czarna seria” to zbiór krótkich mrocznych historii oraz dłuższych opowieści w stylu westernu czy romansu, ale nie zabraknie tu także przybyszów z innej planety!
Enrique Sánchez Abulí i Jordi Bernet („Torpedo 1936”) są mistrzami krótkiej formy, choć i dłuższe fabuły prowadzą z lekkością i polotem. Dominują w nich czarny i niepoprawny humor oraz bezpośrednia erotyka i przemoc. Silni mężczyźni ulegają sprytnym kobietom, a winni zostają ukarani tak okrutnie oraz przewrotnie, że aż idzie im w pięty. Choć od publikacji tych historii minęło sporo czasu, to cięte dialogi Abulíego i niepodrabialna kreska Berneta nadal zachwycają. W „Czarnej serii” nie ma ściemy!
Uwaga, komiks tylko dla dorosłych.
Koniec V wieku. Świat się zmienia, chrześcijaństwo zaczyna coraz silniej wypierać starą wiarę. Bracia zakonni i celtyccy kapłani zwalczają się nawzajem z ukrycia. Dlatego gdy dochodzi do okrutnych morderstw mnichów, których ciała nadziano na pale poznaczone ogamami, podejrzenie w naturalny sposób pada na druidów.
Aby potwierdzić te niewiarygodne przypuszczenia, brat Gwenol i jego dawny nauczyciel, brat Budog, podejmują decyzję, by równoległe śledztwo w tej sprawie powierzyć… druidowi. Gwenc’hlan, ostatni celtycki kapłan z Armoryki, oraz towarzyszący mu uczeń Taran podejmują się tego zadania. Próbują przy tym uniknąć pułapek zastawionych przez fanatycznych przeciwników.
Wśród pozostałości neolitycznych kultów czai się mroczne zagrożenie…
Druidzi to rozgrywający się we wczesnym średniowieczu gęsty i emocjonujący thriller, którego scenarzystami są Jean-Luc Istin (Excalibur. Kroniki, Piąta Ewangelia) i Thierry Jigourel. Całość zilustrował Jacques Lamontagne (Dziki Zachód).
Wydanie zawiera tomy 1-6, składające się na pierwszy cykl Druidów.
Wszystkie przygody i refleksje Franka Cappy, dziennikarza i fotoreportera wojennego, zebrane w jednym albumie. To hołd dla Manfreda Sommera oraz dla wykreowanej przez niego postaci, która w swoim czasie zawędrowała daleko poza Hiszpanię, między innymi na łamy amerykańskiego pisma „Heavy Metal” czy włoskiego magazynu „L’Eternauta”. Nie mogło być inaczej, wszak Cappa to reporter szukający materiałów i odpowiedzi pod różnymi szerokościami geograficznymi. Jak doświadczenia wojenne wpływają na nasze funkcjonowanie w świecie? Jaka jest natura konfliktu zbrojnego? Jaką rolę odgrywają w nim media?
To wojna nauczyła Franka Cappę sceptycyzmu, ale również zrozumienia i współczucia dla wszystkich stron w nią zaangażowanych. Doświadczenia wyniesione z dokumentowania konfliktów zbrojnych na całym świecie pozwalają bohaterowi odnaleźć się w każdej sytuacji. Piękna kobieta decyduje się popełnić samobójstwo w opanowanym karnawałowym szałem Rio de Janeiro? Cappa tam będzie. Prostytucja dziecięca zbiera swoje żniwo? Cappa tam będzie. Żona rybaka, czarownica, rzuca urok na otaczającą ją rzeczywistość? Cappa tam będzie. Staruszek pielęgnuje weterana wojennego? Cappa tam będzie. Trzeba stawić czoła śmierci własnej matki? I przed tym Cappa nie stchórzy.
Manfred Sommer stworzył postać Franka Cappy, aby oddać się refleksji nad naturą człowieka w sytuacjach skrajnych, codziennych i tych wymagających po prostu działania. Cappa nie jest biernym obserwatorem. Twardo trzyma się własnych zasad i zawsze pozostaje na wskroś ludzki.
Dorian Hawkmoon i hrabia Brass powstrzymali armię Granbretanii u bram Kamargu. Lecz to zwycięstwo, choć głośne, nie zahamowało naporu rozjuszonych sił Imperium, które w dalszym ciągu dominuje na kontynencie. Hawkmoon jest świadom, że wytchnienie po porażce poniesionej przez barona Meliadusa nie będzie trwać długo. Czy księciu Köln uda się w porę odnaleźć perskiego maga, który jako jedyny może go wyzwolić z mocy Czarnego Klejnotu?
Hawkmoon wyrusza w kierunku pradawnego miasta Hamadan na grzbiecie gigantycznego ptaka. Po dotarciu nad dzikie góry kraju Bulgarów czeka go spotkanie z niebezpiecznymi wyznawcami Szalonego Boga.
„Hawkmoon” stanowi adaptację wielkiej sagi fantasy pióra Michaela Moorcocka, mrocznego dzieła przepełnionego prymitywną nauką i futurystyczną magią. Pod względem gatunku niedający się łatwo zaszufladkować epicki cykl jest również opowieścią o straszliwej zemście. Jérôme Le Gris i Benoit Dellac („Pendragon”) przesycają to mistrzowskie dzieło oddechem niepokojącej nowoczesności.
Podczas nieobecności męża, wspierana przez pułkownika Alfreda van der Smissena, którego urok nie pozostawia jej obojętną, Charlotta Koburg obejmuje realną władzę w Cesarstwie Meksyku.
Niestety po powrocie Maksymiliana sytuacja ulega pogorszeniu. Rewolty przybierają na sile, a co gorsza, żołnierze armii francuskiej, których obecność pozwala cesarzowi utrzymać władzę, wkrótce mają opuścić kraj. Ponadto Maksymilian zaczyna podejmować próby spłodzenia potomka korony. Charlotta, świadoma, że jej małżonek cierpi na syfilis, odmawia dzielenia z nim łoża i ostatecznie zostaje zmuszona do adopcji.
Choć być może jest inne wyjście z tej trudnej sytuacji, skoro posępny van der Smissen pozostaje na wyciągnięcie ręki…
Od czasu odejścia rzymskich legionów bogowie najwyraźniej porzucili mieszkańców i ziemie
Alby targanej okrutnymi i niekończącymi się wojnami. Czarodziej Merlin bez ustanku szuka sposobu na przywrócenie harmonii. W tym celu będzie musiał znaleźć króla zdolnego położyć kres swarom pomiędzy Siedmioma Królestwami.
Nimue wyczuwa, że wkrótce pewien człowiek wprowadzi Albę w nową erę. To Artur, dowódca najemników, który nie marzy o wielkości i nie ma ambicji zostać najwyższym królem Niskich Ziem. Swoimi czynami już wielokrotnie dowiódł tego, że jest świetnym przywódcą i strategiem. Dla niektórych przyszły mąż Elwen, córki króla Leodana, uosabia jedyną nadzieję w obliczu narastających problemów, które zagrażają jedności Alby. Czy Artur przyjmie duży ciężar proponowany mu przez Merlina i okaże się godny pokładanych w nim nadziei?
Jérôme Le Gris (Hawkmoon, Horacio d’Alba) swobodnie reinterpretuje chrześcijański mit o Świętym Graalu, wpisując go w kontekst historyczny, w jakim pojawia się legendarna postać króla Artura. Bogata i dynamiczna kreska Paola Martinella ukazuje dziki świat przesycony celtycką mitologią i stworzony na podstawie iście hollywoodzkiego storyboardu Benoîta Dellaca (Hawkmoon).
„Ze wszystkich rzeczy, które robiłem przed Hellboyem, tę serię lubię najbardziej”.
– Mike Mignola
Fritz Leiber to jeden z gigantów literatury fantasy i science fiction, wizjoner, zdobywca licznych nagród Hugo, Nebula i World Fantasy Award. Wywarł wpływ na całe pokolenie pisarzy. Jego najsłynniejszym dziełem są opowieści o dwójce awanturników, Fafhrdzie i Szarym Kocurze.
W niniejszym tomie zebrano adaptacje najlepszych z owych opowieści – w tym nagrodzonego Hugo i Nebulą Żegnajcie w Lankhmarze – autorstwa komiksowych legend: Howarda Chaykina, Mike’a Mignoli, Dennisa O’Neila, Ala Williamsona, Waltera Simonsona i innych.
Dołączmy zatem do potężnego barbarzyńcy oraz drobnego złodzieja i zobaczmy, jak walczą z szermierzami, nekromantami i flaszkami zacnego trunku!
José Ortiz i Antonio Segura (Hombre, Morgan) płyną pod piracką banderą! Po raz kolejny udowadniają, że potrafią opowiadać wciągające, zabarwione przewrotnym humorem historie w każdym gatunku.
Zlecenie na Długiego Juana otrzymali w 1990 roku od redakcji magazynu „Gran Aventurero”. W efekcie powstała klasyczna seria o przygodach barwnej zgrai karaibskich piratów. Wszystko zaczyna się w Kartagenie Indyjskiej w 1665 roku, kiedy Juan i jego awanturnicy przeprowadzają śmiały atak na hiszpański galeon. Potem sieją spustoszenie we wszystkich zakątkach Karaibów, stawiają czoła gwałtownym burzom, przemierzają zdradliwe trzęsawiska w poszukiwaniu skarbów i nie przepuszczą żadnej okazji do bitwy morskiej.
Piratów Ortiza i Segury da się lubić, a w postaciach przewijających się przez album można dostrzec sporo podobieństw do morskich rozrabiaków istniejących w rzeczywistości oraz do tych, których do życia powołała wyobraźnia znanych autorów. Przewrotne dialogi, zabójcze puenty, marzenia o bogactwach i piękne damy zapewnią porywającą lekturę z wiatrem! Arrr!
Tom ósmy kolekcji dzieł Sergia Toppiego obejmuje opowiadania osadzone na Syberii, za czasów carskiej Rosji, a także zbiór historii wojennych, w których wędrujemy od pól bitewnych w Prusach w 1742 roku, przez XIX-wieczne walki z tubylcami na skolonizowanej przez Niemców Papui, aż po wojny XX-wieczne w Azji Południowo-Wschodniej, na zachodzie i wschodzie Europy, w byłej Jugosławii oraz w Afryce.
W niemal każdej z tych opowieści Toppi umiejętnie nas zwodzi, budując je ze starannie dobranych realistycznych klocków – żeby nagle wprowadzić do nich element surrealistyczny i zburzyć wszelkie oczekiwania czytelnika.
Zakorzeniona w dzieciństwie trauma Gołębia zostaje przekuta w oślepiający gniew wobec świata, który nigdy nie roztoczył nad nim ochrony; gniew, w którym nareszcie odnajduje siłę, aby dać wyraz swojej złości w sposób, jakiego nie da się przeoczyć. Splendory i miłość, pod których kloszem dorastała Soluna, nie przygotowały jej na bolesne popadnięcie w niełaskę i utratę kontroli, z którą się zmaga. Poprzez ich rozbieżne życia świat nabierze nowego kształtu i narodzi się nowy bóg.
Album zawiera materiały opublikowane pierwotnie w The Sacrificers #7-11.
Ludzkość, zdziczała i bierna, pogrążona w malignie generatywnych snów. Nieprzyjazna, zdruzgotana technologicznymi eksperymentami planeta Ziemia.
Z tej beznadziei Arkadi, wyrzutek swojej społeczności, wyrusza w podróż po lepszy świat. Towarzyszy mu silna, choć targana demonami przeszłości wojowniczka Pan-Dra. W walce o godność i wolną wolę oboje zmierzą się z niewysłowionymi przeciwnościami. To, co niewysłowione, zostaje jednak doskonale oddane obrazem przez mistrza poetyckiego komiksu science fiction – Cazę.
Drugi tom zbiorczy Świata Arkadiego jest finałem tej epickiej odysei. Pełen kulturowych i mistycznych odniesień, bijący na ekologiczny alarm, nasycony nieposkromioną wyobraźnią komiks zyskał przez lata miano kultowego w swoim gatunku.
Niniejsze wydanie zawiera pięć albumów kończących cykl Le Monde d'Arkadi.
Kreta, około 1600 roku p.n.e.
Wyspa Thira, znana dziś jako Santoryn, była domem wspaniałej cywilizacji minojskiej ze społeczeństwem matriarchalnym, w którym kobiety, symbole świętości i życia, kierowały biegiem wydarzeń. Cywilizacja ta stanęła w obliczu jednego z najbardziej niszczycielskich kataklizmów
w historii.
W niniejszej opowieści ukazującej ludzką wytrwałość wobec majestatu przyrody starożytne prawdy oraz zaginione mity o postaciach w rodzaju Minosa, Ariadny czy Tezeusza i o tajemnicach, takich jak labirynt Minotaura, rezonują z tym, co ważne również w naszych czasach.
Zdobywca nagrody Eisnera w 2024 roku w kategorii Najlepsza nowa seria!
Somna, osadzona w przerażających czasach polowań na czarownice, w angielskiej wiosce u progu XVII wieku, to opowieść o kobiecie, która uciekając z okowów purytańskiego świata, zatraca się w erotycznym, onirycznym koszmarze.
Ingrid tkwi w nieszczęśliwym małżeństwie z Rolandem, miejskim baliwem i łowcą czarownic, którego bez reszty pochłania oczyszczanie okolicy z „heretyków”. Po tym, jak ginie jeden z mies-zkańców, wszyscy wokół
zaczynają podejrzewać siebie nawzajem.
Z wizjonerskich umysłów Becky Cloonan (znanej m.in. z serii By Chance or Providence i Wonder Woman) i Tuli Lotay (Barnstormers) zrodziło się sugestywne arcydzieło, czerpiące z hitów fil-mowych folk-horroru, takich jak Midsommar czy The Witch.
Somna przyciąga elementami opowieści historycznej, erotyką z udziałem sił nadprzyrodzonych, przenosząc czytelnika do świata, w którym namiętność przeplata się z duchowością. Rozpala zmysły i wzmaga apetyt na więcej.
„Jak w przestrzeni między jawą a snem, tak w absolutnie przepięknych planszach Somny Becky Cloonan i Tuli Lotay jest coś, co rozmywa granice śnienia i rzeczywistości. Opowieść wciąga bez reszty, można się w niej zatracić w najlepszym tego słowa znaczeniu” – Chelsea Wolfe, wokalist-ka, songwriterka
Wydanie zawiera wszystkie trzy części serii, wzbogacone także o krótką historię z antologii Devil’s Cut oraz materiały dodatkowe.
W trakcie ekspedycji w Himalaje profesor Jack Stanton dokonuje odkrycia śladów starożytnej cywilizacji. Staje się ono inspiracją do napisania przez niego książki mającej zakwestionować całą koncepcję historii świata i ludzkości. Jedni widzą w nim największego odkrywcę początku trzeciego tysiąclecia, inni traktują go jak szarlatana.
Lecz w dniu premiery Ante Genesem Stantona dochodzi do bardzo dziwnych wydarzeń. Najpierw ktoś próbuje autora zabić, następnie w sercu Manhattanu rozbija się ogromny tankowiec, a krótko potem Jack, przejeżdżając przez Most Brookliński, zostaje przeniesiony do innego świata... gdzie przyszłość ludzkości znajduje się wyłącznie w jego rękach. Czy zdoła przeciwstawić się chaosowi na skalę planetarną?
Prorok to postapokaliptyczna seria stworzona przez Mathieu Lauffraya przy współudziale Xaviera Dorisona, która umiejętnie łączy grozę z wątkami filozoficznymi oraz stawia pytanie o cenę ludzkiej ambicji.
Rozgoryczony ciągłymi wojnami toczonymi pomiędzy Ziemianami, Ergün postanawia się
zbuntować i wskutek tego zostaje skazany na wieczną tułaczkę po galaktyce. Podczas tej podróży napotyka ludy, które również stały się ofiarami przemocy, ponieważ ludzka dusza sieje niezgodę także daleko poza ziemskimi granicami, a religia często służy zaspokajaniu próżności i potrzeby władzy. Ergün stawi też czoło śmierci oraz esencji zła, zanurzając się w głąb ciemności, jak i samego siebie.
Ergün tułacz to zbiorcze wydanie Żyjącego boga i Władcy ciemności, dwóch pierwszych kolorowych historii Didiera Comèsa, jednego z klasyków frankofońskiego komiksu.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?