Nowe wydanie jednego z klasyków z naszego katalogu! Niepokojąca i olśniewająca niebajka o tym, że zło potrafi przyjmować najbardziej niepozorne formy. Świat i bohaterowie tej opowieści – mogący kojarzyć się z „Alicją w krainie czarów” lub „Pożyczalskimi” – tylko na pierwszy rzut oka wydają się mili, przyjaźni i ładni. Łatwo dać im się zwieść. Słodziutkie twarzyczki malutkich istot zaludniających las są jednak tylko maskami, pod którymi kryje się małostkowość, chciwość i zawiść. „Piękna ciemność” to wstrząsające spojrzenie na to, co czai się za rutynową i nic nieznaczącą uprzejmością cywilizowanych społeczeństw. Aurora i jej przyjaciele o wielkich oczach przypominają postacie z klasycznych dziecięcych bajek, ale ten uroczy wygląd to tylko kolejna ewolucyjnie wykształcona strategia przetrwania – napisał recenzent „New York Timesa”.
Powrót na rynek klasycznego tytułu od Jacka Świdzińskiego, zdobywcy Paszportu Polityki! „A niech cię, Tesla!” to z pozoru zwyczajny komiks science-fiction, w którym znajdziemy jednak nie tylko szalonego naukowca i niesamowity wynalazek, ale także rzeczywiste postaci i fakty z jakże powikłanej historii XX i XXI wieku. Jego fabuła przylega zaś aż nadto ściśle, wręcz osobliwie, do współczesnych niepokojów i lęków, wykraczając tym samym poza zadania, które stawiamy dobrej fantastyce. Twórca tej historii jest rzecz jasna nie mniej szalony niż Philip K. Dick (nie mówiąc już o Fredricu Brownie), a niektórzy nazwą jego opowieść spiskową teorią dziejów. Jednak tym, którzy nie wierzą w przypadki i wytrwale poszukują prawdy trudno będzie przejść obok jego wizji przeszłych i przyszłych wydarzeń obojętnie. Jedno jest pewne – dzięki Jackowi Świdzińskiemu jeszcze nie raz usłyszycie o Nikoli Tesli.
Nominowany do nagród na festiwalu w Angouleme album polskiego autora! Luźno inspirowany życiem pradziadka autora „Dum-dum” (nazwa pochodzi od amunicji używanej podczas Wielkiej Wojny) to poruszająca powieść graficzna z pogranicza historii i introspekcji. Opowieść koncentruje się na skutkach I wojny światowej w Europie Środkowej, w krajach o nieustannie zmieniających się granicach, z Berlinem lat 30. XX wieku w tle. Łukasz Wojciechowski ukazuje szok, jaki metropolia wywołuje w psychice Stana – pochodzącego z polskiej wsi weterana Wielkiej Wojny. Dręczony wewnętrznymi demonami i cierpiący na zespół stresu pourazowego, Stan trafia do miasta ogarniętego technologiczną gorączką, w którym zaczynają się już pojawiać pierwsze oznaki nadchodzącego nazistowskiego koszmaru. Autor stawia pytania o sens naukowego postępu i gwałtownej modernizacji w kontekście zniszczonych przez wojnę życiorysów. Komiks narysowany jest charakterystyczną techniką graficzną – maszyny, budynki i pejzaże miejskie powstały w programie AutoCAD, narzędzia architekta, którym z wykształcenia jest Wojciechowski, tworzą intrygującą grę form i znaczeń.
Debiut na polskim rynku jednego z najciekawszych współczesnych włoskich twórców komiksu! Rozgrywająca się na włoskiej prowincji groteskowa komedia, która przeradza się w psychologiczny thriller o seksualnej obsesji i emocjonalnym uzależnieniu. Związek Marco i Stelli zostaje wystawiony na próbę, gdy ich ścieżki skrzyżują się z Lulu – samotną matką z dzieckiem i podejrzaną przeszłością. Marco zaczyna się nią coraz bardziej interesować i odkrywa, że budzi się w nim pożądanie, które wkrótce staje się obsesją. Tymczasem Stella nie zamierza porzucić swoich romantycznych wyobrażeń o idealnej relacji, a Lulu nic tak nie nudzi jak porządek i przewidywalność. W komiksie, który został nagrodzony Premio Micheluzzi czy Comic Barcelona Award i trafił do oficjalnej selekcji prestiżowego Międzynarodowego Festiwalu Komiksu w Angouleme, Miguel Vila obnaża hipokryzję, niepewność i niewysłowione pragnienia swoich bohaterów.
Czwarty tom nowego wydania kultowej humorystycznej serii fantasy dla młodych czytelników!
Co tym razem spotka Tymka i Mistrza? Czy uda im się dotrzeć na koniec świata, wyczarować smoka i poskromić bestię z piekła rodem? Co poradzą na to, że licho nigdy nie śpi i nie wiadomo, co w trawie piszczy?
Tymek jest coraz lepszy w sztuce magicznej i wpada na znakomite pomysły, a Mistrz znajduje odpowiedzi nawet na tak trudne pytania jak: „co będziemy dzisiaj robić?”. Razem wygrają niejedną bitkę, wybawią króla z kolejnych kłopotów i przejrzą niecne plany Psuja i Popsuja.
Oto czwarty tom pełnej magii i humoru serii, stworzonej przez Rafała Skarżyckiego i Tomasza Lwa Leśniaka, z przygodami Mistrza magii i jego rezolutnego ucznia Tymka stawiających czoła zaskakującym zdarzeniom i niebezpiecznym wynalazkom!
Klasyka polskiego komiksu w nowym wydaniu!
Maurycy Beniowski już za życia stał się legendą. Ten urodzony w 1746 roku węgiersko-polski szlachcic, mając zaledwie dwadzieścia dwa lata, dołączył do konfederacji barskiej – czyli zbrojnego wystąpienia przeciwko protektoratowi Imperium Rosyjskiego. Uwięziono go za to w Kazaniu, skąd jednak zdołał uciec.
Złapany ponownie w trakcie próby dostania się na statek odpływający do Holandii, tym razem został zesłany aż na Kamczatkę. Ucieczka stamtąd była jego głównym celem od samego początku wygnania, musiał ją jednak dobrze zaplanować i przygotować, a działania spiskowców utrzymać w tajemnicy…
Tarantul, utalentowany gitarzysta, ma marzenie - dołączyć do Deathstar, jednego z najważniejszych zespołów sceny metalowej. Gdy w końcu dostaje swoją szansę, wydaje mu się, że teraz wszystko zacznie się układać. Na horyzoncie pojawiają się międzynarodowe trasy koncertowe, płyty i świetne gaże, które rozwiążą finansowe problemy i zapewnią godne życie rodzinie Tarantula.
Niestety, szybko okazuje się, że stosunki panujące w zespole są dalekie od normalności i zamiast iść ku lepszemu, sytuacja coraz bardziej się komplikuje… Lord Solo, lider grupy, żąda całkowitego poświęcenia i nie interesuje go, czy basista Bogey, perkusista Dworf i Tarantul mają, co jeść, gdzie spać i za co żyć. Konflikt jest nieunikniony.
Ta tragikomiczna historia o pasji, rodzinie i przyjaźni została uznana przez jury 28. Międzynarodowego Festiwalu Komiksu i Gier w Łodzi najlepszym komiksem roku, otrzymała również nagrodę Polskiego Stowarzyszenia Komiksowego za Najlepszy Komiks Roku, a sam Prosiak zgarnął statuetki za najlepszy scenariusz i rysunki. Owedyk został także laureatem nagrody popkulturalnej Misie. Na podstawie komiksu powstaje właśnie pełnometrażowy film, którego reżyserem ma być Arkadiusz Jakubik.
Riad Sattouf, autor głośnego „Araba przyszłości”, powraca do historii swojej wielokulturowej rodziny, by tym razem pokazać ją oczami młodszego brata, który został porwany przez ojca, stracił kontakt z matką i rodzeństwem, a resztę dzieciństwa spędził w Syrii. Czym różni się jego opowieść od tego, co zapamiętał Riad?
„Ja, Fadi. Porwany brat” to oryginalna kontynuacja autobiograficznego komiksu Riada Sattoufa, w którym opowiadał on o swoim dzieciństwie spędzonym w cieniu trzech dyktatorów – Mu'ammara al-Kadafiego, Hafiza al-Asada i własnego ojca. Tym razem prezentuje tę historię z perspektywy porwanego przez ojca brata.
„Arab przyszłości” to prawdziwa historia pewnej ekscentrycznej rodziny, pokazująca zaskakujący, pełen niuansów i absurdów obraz Bliskiego Wschodu. Kipiący życiem i nie stroniący od czarnego humoru komiks to popis niesamowitego talentu Riada Sattoufa i dzieło, które już dziś porównuje się do „Mausa” Arta Spiegelmana i „Persepolis” Marjane Satrapi.
Rok 1968. Helena Kwiatkowska jako wróżbitka i medium świadczy usługi warszawskim elitom. Jednak nagle duchy zaczynają pojawiać się nieproszone, a plaga opętań zatacza coraz szersze kręgi…
Helena wraz ze swoimi towarzyszami, lokajem Szawłem i boginką Kaliną, muszą stawić czoła zmarłym i rozwiązać zagadkę zapomnianego epizodu tragicznej historii stolicy.
„Medium” rozwija świat przedstawiony w nagradzanej serii komiksowej „Wydział 7” o specjalnej jednostce Służby Bezpieczeństwa zajmującej się badaniem wydarzeń paranormalnych na terenie Polskiej Rzeczpospolitej Ludowej.
Wielki finał ostatecznej przygody Czopka Piotrka!
Czopek Piotrek stracił kontrolę nad swoim poukładanym życiem celebryty. Jego los byłby przesądzony, gdyby nie Globulka Anulka, która uratowała go ze ścieku, doprowadziła do stanu powtórnej używalności i zabrała na wielką wyprawę, której celem jest Farmaceraj!
Droga do tego legendarnego schronienia dla przeterminowanych leków nie była prosta. Czopek, Anulka i jej dzieciaki ledwo uszli z życiem po spotkaniu z wyznającymi upiorny kult karaluchami i potworem z głębi kanalizacji. Teraz stoją u bram Farmaceraju, mając nadzieję, że ich tułaczka i trudy właśnie dobiegły końca. Nawet nie podejrzewają, że najgorsze dopiero przed nimi!
Marek Lachowicz, autor kultowego „Człowieka Paroovki”, wrócił po latach do swoich ukochanych postaci, by rzucić Czopka Piotrka w najgorszy kanał. Ta szalona opowieść sprawi, że już nigdy nie spojrzycie na swoje tabletki w ten sam sposób.
Perły polskiej fantastyki grozy po raz pierwszy w formie komiksu.
Tworzący w dwudziestoleciu międzywojennym Stefan Grabiński (1887-1936) zasłynął opowiadaniami z nurtu horroru nadnaturalnego. Przytłoczony niesamowitością zaświatów, zajmował się zjawiskami metapsychicznymi, spirytyzmem, demonologią i okultyzmem. W swoich tekstach budował pomosty łączące doczesny świat z „tamtą stroną”. Dzisiaj wymieniany jest jednym tchem z pisarzami takimi jak Edgar Allan Poe i H.P. Lovecraft.
Błonia tajemnicy to antologia komiksów na podstawie wybranych utworów Grabińskiego. Przedwojenne opowieści grozy na nowe medium zaadaptował scenarzysta Mateusz Wiśniewski, a zilustrowali je znakomici rysownicy i rysowniczki: Michał Araszewicz, Piotr Marzec, Antoni Serkowski, Judyta Sosna oraz Magda Zwierzchowska. Ich interpretacje pokazują, jak wiele odcieni kryje w sobie proza Samotnika ze Lwowa.
Publikacja, zaprojektowana przez Łukasza Mazura, opatrzona została wstępem Tomasza Kolankiewicza i zawiera materiały dodatkowe w postaci archiwalnych tekstów, ilustracji i zdjęć.
Stefan Grabiński to z wielu powodów twórca wyjątkowy. Uznaje się go nie tylko za prekursora polskiej literatury fantastycznej, ale i za pierwszego polskiego pisarza, który wyłącznie taką prozę uprawiał. Zajmowała go nie tyle rzeczywistość ziemska, co niesamowitość zaświatów. Zwracał uwagę na zjawiska, których większość z nas nie zauważa albo które zwyczajnie lekceważy, choć są one elementem codzienności każdego człowieka. Utwory Grabińskiego otwierają bramy nieskończoności, pozaziemskich wymiarów pełnych cudów i okropieństw, zagadek i ponurej grozy. A tę potrafił pisarz wywołać w czytelniku jak mało kto, bo uczucie lęku towarzyszyło mu od zawsze.
Mateusz Wiśniewski, pomysłodawca i scenarzysta antologii
Saga fantasy z niezwykłą bohaterką w roli głównej! Magia, skarby tajemnice!
Rzezimieszki, kradzieje, burzyciele porządku i rabusie. Są wszędzie, a jakby ich nie było. Nie rzucają się w oczy, znikają w tłumie, pracują potajemnie, a przy tym wyróżnia ich pewien etos.
Lilja marzy o byciu jedną z nich, ale żeby zdobyć szacunek rabusiów, potrzebuje prawdziwego włamu, jednego skoku, który przyniesie jej bogactwo i sławę. Jednak nikt nie traktuje poważnie niepozornej dziewczyny szkolonej do złodziejskiego fachu przez dziwnego starca – mimo że jej strzały zawsze dosięgały celu, nóż jeszcze nigdy nie splamił się krwią, żaden zamek jej nie zatrzymał i żadne oczy nie widziały.
Lilja zna swoją wartość i nie zamierza się poddać. Podstępem zdobywa więc zlecenie, którym postawi na nogi nie tylko cały cech złodziei, ale także skryte dotąd w grobowcach siły ciemności.
„Lilja złodziejka” to przygodowy komiks fantasy autorstwa Janne Kukkonena, który został bestsellerem w jego ojczystej Finlandii, ukazał się również na rynkach francuskim, amerykańskim czy czeskim.
Piąte wydanie kultowego komiksu dla młodych - i nie tylko! - czytelników.
Dorotka, dziewczynka z dużego miasta, wyrusza do Łojm, wsi malowniczo położonej w sercu Suwalskiego Parku Krajobrazowego. Ale cel tej wizyty szybko przestaje być tylko turystyczny. Na miejscu okazuje się bowiem, że jej babcia zginęła w tajemniczych okolicznościach. Po pogrzebie rodzina postanawia w Łojmach zostać. Choć to dla nich szokująca odmiana, mimo paru niewygód życie w chatce na skraju lasu zaczyna im się podobać. I wszystko byłoby pięknie, gdyby pewnego razu tata Dorotki nie zabił węża, mieszkającego pod kredensem…
Tak właśnie zaczyna się „Łauma” Karola „KaeReLa” Kalinowskiego, wyróżniona m.in. nagrodą dla najlepszego polskiego komiksu roku na Międzynarodowym Festiwalu Komiksu w Łodzi. W tej obyczajowej historii autor brawurowo łączy elementy komediowe, sceny fantastyczne i chwile prawdziwej grozy. A wszystko to głęboko zanurzone w jaćwieskich wierzeniach i legendach.
Wszystkie wcześniejsze wydania „Łaumy” okazały się wielkim sukcesem i ich nakład bardzo szybko się skończył. Komiksem zainteresowali się również filmowcy i ludzie teatru. Sprzedane zostały prawa do adaptacji filmowej oraz do wersji scenicznej.
Druga odsłona niesamowitych przygód Dobrzyka, bohaterskiej ryjówki, którą świat poznał w tomie „Ryjówka przeznaczenia”!
Ryjówki to niewielkie, ruchliwe i wiecznie głodne ssaki. Niemal bez przerwy polują – nie pogardzą owadem, dżdżownicą, ślimakiem czy małą rybką. Mało kto jednak wie, że ryjówkom przydarzają się też mrożące krew w żyłach przygody.
Zagrożenie ze strony człowieka zaśmiecającego dolinę ryjówek minęło (patrz „Ryjówka przeznaczenia”), ale kłopoty owadożernych mieszkańców lasu się nie skończyły. Przed ryjówką malutką – Dobrzykiem – staje kolejne wyzwanie: inwazja armii norek amerykańskich. Tylko jak poradzić sobie z drapieżnikiem, który nie boi się nikogo i niczego?
Prawdziwe procesy zachodzące w przyrodzie i mnóstwo ciekawostek z życia ryjówek i ich pobratymców w przygodowym sosie – oto czego można się spodziewać po „Norce zagłady” Tomka Samojlika. A dodatkowo: przyjaźń wystawiona na próbę, wpadanie w tarapaty i wyplątywanie się z nich, pojedynki na pazury, dzioby i ogony oraz wiele, wiele więcej...
Akcja, nienachalne elementy edukacyjne, sympatyczni bohaterowie i ich fascynujący świat – autor przygód Dobrzyka doskonale wciela w życie słynną zasadę Papcia Chmiela, autora „Tytusa, Romka i A’Tomka”: „Bawiąc uczyć, ucząc bawić”.
Perypetie gromadki ryjówek z głównym bohaterem Dobrzykiem na czele urzekają dowcipem, wartką akcją, sympatycznymi wizerunkami.
Ewa Skibińska,
Gdyby ktoś zadał mi pytanie „jaki jest najlepszy polski komiks, przeczytany przez ciebie w tym roku?” to bez wahania odpowiedziałbym, że „Ryjówka przeznaczenia”.
Maciej Gierszewski, Kolorowe Zeszyty
Po sukcesie „Zamaskowanej”, pierwszego w Polsce komiksu o doświadczeniach osoby w spektrum, Kasia Mazur wraca z nowym tytułem!
„Do poprawki” to iście hiobowa opowieść. Już od pierwszych stron na młodą bohaterkę spadają coraz to nowe plagi: krzywy zgryz, brak akceptacji wśród rówieśników, zez, przeprowadzka i konieczność pożegnania się z dotychczasowym życiem, w końcu monstrualny garb…
Autorka prowadzi nas przez szkolne korytarze, szpitalne sale, zagrzybione tymczasowe mieszkanie i pozwala zbliżyć się do swoich bolesnych doświadczeń. Robi to z właściwym sobie wdziękiem, autoironicznym dystansem i poczuciem humoru znanymi już z „Zamaskowanej”.
Pierwszy tom nowej serii dla młodych czytelników!
Rózia wraz z rodzicami przeprowadza się do małego miasteczka leżącego przy Wielkiej Puszczy, tuż nad Jeziorem Księżycowym, zwanym Rogalikiem. Mama dziewczynki będzie prowadzić tam badania archeologiczne pradawnej cywilizacji, o której bardzo niewiele wiadomo.
W nowym miejscu rodzina natychmiast poznaje dziwaczną kozę, która zachowuje się zupełnie „niekozio”, kota, który nie ma nic przeciwko temu, żeby go przygarnąć, oraz sąsiadkę, tajemniczą staruszkę, która zachowuje się w dość podejrzany sposób.
Trochę z nudów, a trochę z wrodzonej dociekliwości Rózia postanawia ją śledzić i odkrywa, że staruszka co kilka dni przemyka do lasu, gdzie znika na kilka godzin. W dodatku z jej domu często słychać straszne hałasy, a koza, pupilek sąsiadki, pojawia się w dziwnych miejscach i o dziwnych porach. Tak jakby ona z kolei szpiegowała rodzinę Rózi.
W pierwszym tomie „Kronik Wielkiej Puszczy” tajemnica goni tajemnicę, ale nie brak też miejsca na nową przyjaźń, szalone przygody i odrobinę - może nawet całkiem sporą - magii!
Kultowy komiks Charlesa Burnsa wraca po 24 latach od pierwszego polskiego wydania w nowym przekładzie!
„W 1981 roku mieszkałem w Filadelfii i próbowałem rysować komiksy. (...) Pewnego szarego sobotniego popołudnia skakałem sobie po kanałach telewizyjnych, gdy nagle trafiłem na wrestling. Zobaczyłem człapiącego po ringu wielkiego faceta w tyciej masce, z niesamowitą kolekcją tatuaży. Szybko naszkicowałem go w notatniku i od razu wiedziałem, że znalazłem swojego bohatera. Nazwałem go El Borbah – na cześć podziwianych przeze mnie meksykańskich zapaśników i mojego kolegi Johna Borby, którego nazwisko (i niektóre aspekty osobowości) chciałem uwiecznić”.
Charles Burns
El Borbah, prywatny detektyw olbrzymiej postury, który nigdy nie zdejmuje stroju meksykańskiego zapaśnika i niepokojącej maski. Przemierza ulice pełne punków, maniaków, szemranych biznesmenów i szalonych naukowców, żywi się wyłącznie śmieciowym żarciem i piwem, a śledztwa prowadzi w charakterystycznym dla siebie stylu. Jego słowa są proste i silne jak jego pięści, a stojące mu drodze przeszkody roztrzaskuje bez zastanowienia, podobnie jak czaszki przeciwników.
„El Borbah”, stworzony we wczesnych latach 80., to jeden z pierwszych komiksów Charlesa Burnsa, autora m.in. „Black Hole” czy „Ostatniego spojrzenia”. Przesiąknięty jest estetyką „SF-noir”, opartą na popkulturowej diecie z dzieciństwa Burnsa, która składała się z filmów klasy B i komiksów, ale z poczuciem humoru, które równie często co śmiech, budzi niepokój.
Druga część nastrojowego horroru.
Daleko od ludzkich osad, między połaciami gęstych lasów znajduje się hotel – ostoja dla wędrowców, zagubionych podróżników i zasiedziałych gości. Jednak nie każdy może liczyć tu na nocleg, zwłaszcza od kiedy niesie się wieść o dziwnych zdarzeniach, a przyroda zdaje się wysyłać niepokojące sygnały – deszcz nie ustaje, roślinność jest jakby bujniejsza niż zwykle, a zwierzęta zaczynają się nietypowo zachowywać.
W drugim tomie swojego komiksu Magdalena i Michał Hińcza odsłaniają przed czytelnikami kolejne elementy misternej układanki. Obok znanych już bohaterów pojawiają się nowi, a wśród nich Maksymilian – kierownik tajemniczej organizacji, która zdaje się dokonywać na lokalnej faunie podejrzanych eksperymentów. Czy to właśnie one są przyczyną dziwnych i niebezpiecznych zachowań zwierząt? A może to efekt nocnych działań kłusowników, którzy przemieszczają się statkiem wzdłuż wybrzeża i wydają się być w jakiejś komitywie z Eleanorem, botanikiem i pustelnikiem, żyjącym w starej budowli na wyspie? A może sekret tkwi w zawartości pozbawionych etykiet buteleczek, które co chwila pojawiają się w coraz to nowych rękach?
Autorzy „Hotelu na skraju lasu” nieustannie igrają z oczekiwaniami czytelników. Wydają się podsuwać odpowiedzi na pytania, które pojawiły się w pierwszym tomie, ale zaraz potem stawiają kolejne znaki zapytania.
Najnowszy komiks autorek „Pewnego lata”.
Wiosna 2009 roku jest dla Zoe, Dani i Fiony wyjątkowa. Podczas swojej wymarzonej wyprawy do Nowego Jorku przyjaciółki odwiedzają słynne muzea, by podziwiać dzieła sztuki, które należy podziwiać, przechadzają się znanymi z filmów ulicami, kupują w niedostępnych nigdzie indziej sklepach rzeczy, których nie potrzebują, wpadają w turystyczne pułapki, przebijają się przez zatłoczone chodniki, jedzą dużo pizzy i robią dziesiątki zdjęć.
Każda z nich widzi to miasto inaczej, każda chodzi po nim na swój sposób i w innym celu – żeby niczego nie przegapić, żeby się zgubić, żeby więcej poczuć. Podczas tej wyprawy wydarzy się jednak coś, co wystawi wieloletnią przyjaźń na próbę i sprawi, że ten wiosenny czas stanie się dla każdej z nich czymś zupełnie innym, niż się spodziewały.
Strony komiksu Jillian i Mariko Tamaki wibrują od emocjonalnego napięcia. Wszystkiemu towarzyszy niezwykły obraz miasta, które tętni życiem, zachwyca i zarazem onieśmiela. „Połączenia” pokazują moment przejścia w dorosłość, odkrywania siebie i weryfikowania tego, kim dotąd się było. Zachwytowi towarzyszy zdumienie, euforii okazjonalne potknięcia.
Komiks kuzynek Tamaki jest jednym z najczęściej nagradzanych tytułów 2024 roku. Został uznany za najlepszy album, zdobywając m.in. Nagrodę Eisnera i wiele innych wyróżnień, w tym za scenariusz i warstwę graficzną.
„Kuzynki Tamaki rozkoszują się magią pierwszych lat dorosłości, kiedy tydzień wydaje się rokiem, a jeden dzień może zmienić twoje życie” – The Washington Post
„Błyskotliwa, pełna świetnych obserwacji opowieść o wypadzie do miasta, który potrwa tylko kilka dni, ale będzie odbijać się echem przez całe życie” – The Guardian
„Nigdy nie byłem młodym kanadyjskim turystą odwiedzającym w 2009 roku Nowy Jork po raz pierwszy, ale „Połączenia” sprawiły, że poczułem się jak jeden z nich. To piękny, wciągający wycinek z życia, a ilustracje Jillian Tamaki nigdy nie były bardziej pomysłowe i zapierające dech w piersiach” – Adrian Tomine
Tłumaczenie komiksu powstało dzięki wsparciu Canada Council for the Arts.
Pierwszy tom zupełnie nowej serii Tomka Samojlika!
Tajemniczy nietoperz Echo od lat chroni całą okolicę i jest gotów, by skopać zadek każdemu, kto spróbuje zakłócić spokój mieszkańcom parku. Jednak pewnego dnia niespodziewanie znika. Kto teraz przegoni rzezimieszków? Czy to czas, by założyć własną bandę? Ale jakich mocy potrzeba, by zostać nowym superbohaterem?
Poznajcie nieustraszoną Parkową Ligę Zacnych Mordek: Rudą Irytację, Kolka, Gamę Kawazu, Talpka i Śluzo! A także doświadczonego w walce o porządek Kracha, złowieszczego kocura Harfa i małego, białego nietoperza Niko, który nieustannie pakuje się w kłopoty.
Komiksem „Echo Jeden” Tomasz Samojlik, autor „Ryjówki przeznaczenia”, „To nie jest las dla starych wilków” czy „Wiedźmuna”, zaczyna nową serię, w której znajduje się wszystko to, za co tysiące młodych czytelników pokochały jego komiksy – intrygujący bohaterowie, przygody, poczucie humoru i ciekawostki o przyrodzie! Od teraz fascynujące życie nietoperzy nie będzie miało dla was tajemnic!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?