KATEGORIE [rozwiń]

Krzyżanowska Magdalena

Okładka książki Witaminy i minerały

19,90 zł 14,62 zł


• Przegląd składników odżywczych • Dzienne zapotrzebowanie • Praktyczne zalecenia dietetyczne Ile brukselek lub łyżek natki pietruszki trzeba zjeść, aby zaspokoić dzienne zapotrzebowanie na witaminę C? Jaki składnik mineralny jest nazywany pierwiastkiem piękności? Czy chrom pomaga przy odchudzaniu? Nowa publikacja ExpressMap „Witaminy i minerały” to praktyczny informator dla osób, które chcą dbać o zdrowie i świadomie się odżywiać. Zawiera m.in. przegląd składników odżywczych i opis ich roli w organizmie, wykresy dziennego zapotrzebowania, wykaz źródeł pokarmowych oraz przykłady potraw oraz informacje o tym, jak zwiększyć przyswajalność danej substancji. ExpressMap prezentuje nową laminowaną serię flexicon. Setki tematów, dziesiątki dziedzin i jeden wspólny mianownik – praktyczność. Wygodne w użyciu, nieprzemakalne, lekkie i poręczne publikacje sprawdzą się w każdych warunkach: nad jeziorem, w górach i w kuchni. Do tego są wyjątkowo trwałe i odporne na zabrudzenia. Seria obejmuje tytuły, którymi zainteresują się zarówno dorośli, jak i młodsi czytelnicy. Rzetelna wiedza, unikatowe ciekawostki, kolorowe fotografie i rysunki pobudzające wyobraźnię – publikacje flexicon są niezastąpione w domu i w terenie!
Okładka książki Konkurencyjne uwarunkowania sprawności marketingu

44,90 zł 33,00 zł


Temat publikacji dr Magdaleny Krzyżanowskiej wpisuje się w ważny, aktualny i interesujący poznawczo obszar badawczy w dyscyplinie nauk o zarządzaniu, a w szczególności biznesu i marketingu. Pole badawcze jest zachęcające z uwagi na – jak słusznie wskazuje Autorka – dostrzeganą w literaturze asymetrię zainteresowania badaczy głównymi grupami interesariuszy rynkowo zorientowanego przedsiębiorstwa: nabywcami i konkurentami, z wyraźną przewagą tych pierwszych. Badanie konkurencyjnych uwarunkowań sprawności marketingu nabiera tym większego znaczenia, że wraz z postępującą globalizacją, rozwojem powiązań kooperacyjnych i struktur sieciowych relacje między uczestnikami rynku ulegają istotnemu wzbogaceniu, potęgując złożoność problemów decyzyjnych w obszarze strategii konkurencji jako składowej strategii marketingowej przedsiębiorstwa. prof. dr hab. Roman Niestrój, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie Nowatorski charakter tej publikacji wyrażony jest przez kilka jej walorów. Pierwszym jest sam wybór tematu nawiązujący do nurtu badań teorii marketingu w kontekście jego sprawności, a także odmienne, od spotykanych w literaturze, pojmowanie wpływu czynnika konkurencyjności na zachowania podmiotów rynku w danym obszarze. Drugim walorem innowacyjności jest tu interdyscyplinarne podejście do tego tematu, w tym nawiązanie do licznych nurtów badawczych, co z pewnością stanowiło trudne wyzwanie. Trzeci walor stanowi sformułowanie ujęcia modelowego, które daje odniesienie dla dalszych poszukiwań naukowych dla kolejnych badaczy, tworząc podstawy dla naukowej penetracji. prof. dr hab. Mirosława Pluta-Olearnik, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu Magdalena Krzyżanowska jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej oraz University of Cambridge, Judge Institute of Management Studies. Była stypendystką Joseph Conrad Scholarship oraz MSZ Hiszpanii. Ukończyła International Faculty Development Program w IESE Business School w Barcelonie. Doktorat obroniła w dziedzinie nauk o zarządzaniu w Szkole Głównej Handlowej w 2003 r. W latach 1995–2012 była pracownikiem naukowym w Katedrze Rynku i Marketingu w Szkole Głównej Handlowej. Od 1997 r. jest związana z Akademią Leona Koźmińskiego, obecnie zatrudniona na stanowisku adiunkta w Katedrze Marketingu. Jest autorką monografii Marketing usług organizacji niekomercyjnych i współautorką m.in. podręczników: Marketing. Koncepcja skutecznych działań (Nagroda Główna w kategorii podręczniki X Konkursu na Prace Naukowe, KNOiZ, PAN 2012 r.), Marketing. Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania, pod red. L. Garbarskiego oraz monografii Strategie marketingowe, pod. red. W. Wrzoska, Efektywność marketingu, pod red. W. Wrzoska, Koszty i efekty działań marketingowych, pod red. L. Garbarskiego, a także autorką wielu innych publikacji naukowych w zagranicznych i krajowych czasopismach naukowych. Ma wieloletnie doświadczenie we współpracy szkoleniowej i doradczej z biznesem.
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj