Konsument w centrum uwagi
-
Autor: Beemer Britt C. Shook Robert L.
- ISBN: 9788326400599
- EAN: 9788326400599
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Wolters Kluwer
- Format: 16.5x24.0cm
- Język: polski
- Seria: ZARZĄDZANIE I MARKETING
- Liczba stron: 352
- Rok wydania: 2010
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
58,74złCena detaliczna: 73,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,74 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Co jest najważniesze w świecie firm usługowych? Jak można osiągnąć przewagę nad konkurencją? Książka C. Britta Beemera i Roberta L. Shooka, amerykańskich badaczy rynku, daje wiele wartościowych odpowiedzi na te pytania, wynikających z przekonania, że najważniesze jest postawienie konsumenta w centrum uwagi.
Dzięki tej książce dowiesz się między innymi:
dlaczego sprzedaż usług różni się od sprzedaży produktów,
jak kultura firmy wpływa na sukces,
czy ważniejsi są konsumenci, czy akcjonariusze.
Wszystkie analizy zawarte w książce Konsument w centrum uwagi są oparte na doświadczeniu najlepszych na świecie firm usługowych, takich jak Johnson&Johnson, Wal-Mart, RE/MAX, Four Seasons czy Google. Jej lektura pozwoli menedżerom firm świadczących usługi przekonać się, że tylko skoncentrowanie się na potrzebach klienta gwarantuje przetrwanie i osiągnięcie rynkowwego sukcesu.