W spokojnym grodzie księcia Mirmiła nie dzieje się dobrze. Władcę denerwuje plaga nadmiernie rozmnożonych kur, nadworny szambelan spiskuje, a zrzędliwa żona nie pozwala księciu na jedyną rozrywkę zdolną ukoić nerwy - na picie miodu z rodowego skarbu: Złotego Pucharu. Na dodatek do grodu przybywa kompania zbrojnych obwiesi spod znaku Czarnego Trójkąta. Po wizycie niebezpiecznych gości znikają wszystkie kury (co Mirmił przyjmuje z ulgą), kilka tłustych krów (cóż, zdarza się) oraz Złoty Puchar - a tego książę, jak sam twierdzi, nie będzie w stanie przeżyć! Zrozpaczony, wysyła swoich najlepszych wojów, Kajka i Kokosza, by odnaleźli jego skarb, bo inaczej umrze ze zgryzoty.
Żyjący w Mirmiłowie zbój Łamignat ma problem - nie wyrobił kwartalnej normy rabowania bogaczy i rozdawania łupu ubogim, bo w okolicy brakuje bogaczy. Jednak rozliczający go z wyników pracy książę Mirmił sam ma podobny problem - on z kolei nie wyrobił kwartalnej normy potyczek i bitew z wrogim plemieniem Omsów. A tu, jak na złość, ze stolicy przyjechał królewski kanclerz, by rozliczyć poddanych Mirmiła ze stanu prac. Oj, wszyscy będą musieli się natrudzić, aby osiągnąć zaplanowaną normę. Kajko i Kokosz też nie będą mogli się obijać, bo wykryją aferę, mającą doprowadzić do detronizacji swego ukochanego księcia.
W Mirmiłowie panuje taka nuda, że wojowie Kajko i Kokosz planują morderstwo - zastanawiają się, jak zabić czas. Dlatego z radością przyjmują prośbę brata swojego księcia - księcia Wojmiła - i wyruszają do jego nadmorskiego grodu, by wesprzeć go w walce z sąsiadem. A sąsiad ten, bogaty Mszczuj, ma piękną córkę Fochnę, w której kochają się wszyscy rycerze, nie dostrzegając, jak jest głupia i kapryśna. Na jej widok Wojmił porzuca wojenne zamiary i postanawia zdobyć rękę panny. Na nieszczęście takie same plany ma inny przyjaciel naszych bohaterów, niezbyt mądry rycerz-poeta Wit. Obaj proszą Kajka i Kokosza o pomoc w wygraniu konkurów. A Fochna stawia przed zalotnikami zadania nie do wykonania, wymagające odbycia pełnej niebezpieczeństw podróży na kraniec świata.
Kolejny album o niebieskich skrzatach. Smerfy szykują się do obchodów święta wiosny, ale Zgrywus wpada w ręce wędrownych kuglarzy. Pewien łotr wymyśla dla niego ryzykowne zajęcie, podczas którego Smerf nauczy się otwierać wszystkie zamki i kłódki... Tymczasem przyjaciele wyruszają mu na ratunek, ale będą musieli pokonać wiele przeszkód, aby bezpiecznie wrócić do domu!Smerfy wymyślił belgijski scenarzysta i grafik Pierre Culliford (1928-1992), używający pseudonimu Peyo. Obecnie autorami serii są następcy Peyo, w tym jego syn Thierry.
W spokojnym grodzie księcia Mirmiła nie dzieje się dobrze. Władcę denerwuje plaga nadmiernie rozmnożonych kur, nadworny szambelan spiskuje, a zrzędliwa żona nie pozwala księciu na jedyną rozrywkę zdolną ukoić nerwy - na picie miodu z rodowego skarbu: Złotego Pucharu. Na dodatek do grodu przybywa kompania zbrojnych obwiesi spod znaku Czarnego Trójkąta. Po wizycie niebezpiecznych gości znikają wszystkie kury (co Mirmił przyjmuje z ulgą), kilka tłustych krów (cóż, zdarza się) oraz Złoty Puchar - a tego książę, jak sam twierdzi, nie będzie w stanie przeżyć! Zrozpaczony, wysyła swoich najlepszych wojów, Kajka i Kokosza, by odnaleźli jego skarb, bo inaczej umrze ze zgryzoty.
Pierwszy tom sławnej serii o przygodach uwielbianych przez dzieci niebieskich skrzatów! Album zawiera trzy opowieści: Czarne Smerfy, Latający Smerf i Łowca Smerfów.Smerfy żyją w wiosce położonej za górami, za lasami. Przewodzi im mądry i znający magię Papa Smerf, ale nawet on nie może przewidzieć wszystkich niebezpieczeństw... Pewnego dnia jeden z małych bohaterów zostaje ugryziony przez muchę bze-bze i zmienia się w czarnego stwora, którego jedynym celem jest pokąsanie innych Smerfów! Mieszkańców wioski czeka bitwa z rosnącą armią czarnych istot. Później poznamy wynalazcę, który marzy o lataniu w przestworzach, a w kolejnej historii dojdzie do pierwszego spotkania Smerfów z ich największym wrogiem - czarownikiem Gargamelem!Smerfy wymyślił belgijski scenarzysta i grafik Pierre Culliford (1928-1992), używający pseudonimu Peyo. Obecnie autorami serii są następcy Peyo, w tym jego syn Thierry.
Wraz z końcem lata nadchodzą straszliwe upały. Susza powoduje, że w Lesie Smerfów wybucha pożar. Tylko dzięki pomysłowi mądrego Papy Smerfa udaje się uratować wioskę, ale przepadają zgromadzone na zimę zapasy niebieskich skrzatów. Smerfy muszą wyruszyć na daleką wyprawę, by zdobyć pożywienie. To dopiero początek wielu niezwykłych i strasznych przygód, podczas których nasi bohaterowie spotkają tajemniczego Dzikusa, będą musieli zamieszkać w lesie i stoczą walkę z podstępnym Gargamelem!Smerfy wymyślił belgijski scenarzysta i grafik Pierre Culliford (1928-1992), używający pseudonimu Peyo. Jego komiksy zostały zaadaptowane na potrzeby filmów o przygodach niebieskich skrzatów. Obecnie autorami nowych opowieści o Smerfach są następcy Peyo, w tym jego syn Thierry.
Początek roku to czas na wizytę w świątyni i bitwę na śnieżki. Isaki z nowymi siłami powraca do szkoły. Przy okazji wpada na pomysł, na co wydać noworoczne pieniądze. Czy doprowadzi tym swoją mamę do łez? I co przyrzeknie Nakamiemu w cichą, zimową noc?
Dręczony wyrzutami sumienia Seiichi decyduje się wrócić do domu. Czekają go tam jednak nowe trudności. Matka oczekuje bowiem wyjaśnień i nie spocznie, dopóki nie dowie się prawdy o tym, co zaszło pomiędzy nim a Fukiishi.
Tytuł Łowcy daje możliwości zdobycia wielkich bogactw, sławy, dostępu do tajnych informacji i działania niemalże ponad granicami prawa. Jednak żeby go zdobyć, trzeba zdać egzamin i uzyskać licencję. A stawka jest wysoka, ponieważ pozwala ona na wizytę w większości krajów, które normalnie są niedostępne. Zapewnia również jej posiadaczowi darmowy dostęp do niemalże wszystkich usług publicznych!Gon to dwunastolatek mieszkający na niewielkiej wysepce. Dowiaduje się, że jego ojciec był Łowcą i pragnie go poznać, żeby pójść w jego ślady. Podczas niezwykle niebezpiecznego egzaminu sprawdzającego umiejętności przyszłych Łowców, Gon poznaje trójkę towarzyszy. Każdy z nich chce tego samego, ale z innego powodu.
Czasem po drugiej stronie bramy czyhają najbardziej przerażające i odrażające potwory, które budzą grozę i poczucie rozpaczy. W PODWÓJNYM LOCHU NA ŁOWCÓW CZEKAŁA GROZA, O JAKIEJ IM SIĘ NAWET NIE ŚNIŁO!
Rodzina Nagare była szczęśliwą trzyosobową rodziną. Jednak ich syn Kiritaka był prześladowany w szkole. W wyniku pewnego incydentu miłość matki Marii do syna wymyka się spod kontroli...
Oto historia człowieka, który jeszcze nie zrozumiał, jaki los go czeka… W odległej przyszłości ludzkość przez setki lat żyła we względnym spokoju pod ziemią, narażona na trzęsienia ziemi i zawały. W podziemnej wiosce Giha od pokoleń nie zaszła żadna zmiana. Kopacze kopią kolejne tunele, hodowcy hodują wieprzokrety, szef wioski pilnuje porządku a trzęsienia ziemi sieją strach przed śmiercią. W tej wiosce nagrodą dla najwytrwalszych kopaczy są kotlety pieczone przez samego szefa. Spośród kopaczy wyróżnia się jeden imieniem Simon, króry pewnego dnia znajduje niezwykły kamień, pulsujący światłem w mrokach tunelu, oświetlając wielką twarz. Chłopak nie wie jeszcze jak wielkie zmiany zajdą w życiu jego i jego przyjaciela Kaminy. Dwójka młodych mężczyzn: nieśmiały i naiwny Simon, oraz Kamina – charyzmatyczny i odważny, wierzą w istnienie „świata na powierzchni” nad ich głowami i postanawiają zdobyć go dla ludzkości!
Przyszłość. Japonia przyjęła imigrantów i stała się tyglem kulturowym. Pewnego dnia 19-letnia Riko Saeki, znana ze swojej szczerości i zmieniania co chwilę pracy, ratuje Eighta, chłopca, który prawie padł ofiarą wypadku drogowego. Dziewczyna próbuje dowiedzieć się czegoś o dziecku, ale nawet policja nie może jej w tym pomóc.Nagle chłopca ostrą amunicją ostrzeliwuje wojsko, a on stawia im czoło ukazując Riko swoje niezwykłe zdolności. Dziewczyna postanawia mu pomóc.
Subaru Mikazuki, autor kryminałów, stroni od ludzi, gdyż ci przeszkadzają mu w pracy twórczej. Pewnego dnia na jego drodze staje kotka. Obserwując jej tajemnicze, niepojęte kroki, pisarz czuje nagły przypływ weny. Aspołeczny mężczyzna i nadopiekuńcza kotka przygarnięta z ulicy… Oto historia o szczęśliwym życiu pod jednym dachem widziana i ludzkimi, i kocimi oczami!
Musashi i Kojirou obiecali sobie w dzieciństwie, że kiedy dorosną, zostaną samurajami poskramiającymi demony. Jednak lata mijają, a postrzeganie wojowników i demonów przez ludzi ulega drastycznej zmianie. Kreatury są czczone niczym bogowie, a dawni bohaterowie muszą mierzyć się z hańbą i szyderstwami. Musashi zostaje górnikiem, ale, w przeciwieństwie do Kojirou, nie zapomina o marzeniu, z którego nie chce rezygnować. Potajemnie ćwiczy szermierkę i szlifuje umiejętności, a kiedy jego przyjaciel jest w niebezpieczeństwie, rusza mu na ratunek i przypomina, co się kiedyś dla nich liczyło. Bohaterowie wyruszają w długą podróż, by oczyścić świat z demonów!
W otoczonym murami ośrodku wśród zieleni żyje grupa dzieci.Pewnego dnia w czasie testu Tokio dostaje wiadomość:„Czy chcesz wyjść poza to, co na zewnątrz?“.Zaczyna snuć domysły na temat miejsca, w którym żadne z nich nigdy nie postawiło stopy…W świecie na zewnątrz Maru i Kiruko, próbując przetrwać na gruzach Japonii, starają się dotrzeć do ”Nieba”.Zamknięte „Niebo“ i Japonia, która stała się „Piekłem“…Odkryj tajemnice rozproszone pomiędzy dwoma światami!
Bogowie dyskutują o dalszym losie ludzkości. Czy powinni zostawić ludzi przy życiu? A może zakończyć ich istnienie? Jednak Walkiria imieniem Brunhild wtrąca się w ich rozważania i doradza, by bogowie zabawili się po raz ostatni i zawalczyli z ludźmi o ich przetrwanie. Tak oto trzynastu bogów będzie walczyć z reprezentantami ludzi - bohaterami, którzy zapisali się w historii i po dziś dzień pamięć o nich nie ginie, w walce jeden na jednego, by ostatecznie zdecydować, czy ludzkość przetrwa, czy też nie... Czy jesteście gotowi na epickie walki, które zadecydują o losach ziemi i jej mieszkańców?! Kto stanie na arenie po stronie bogów, a kto w po stronie ludzi? I czy człowiek jest w stanie stanąć do równej walki z bogiem...?
Zabójca i oszust matrymonialny… Cóż może wyniknąć ze spotkania takich osobistości? Szalona podróż w poszukiwaniu żony dla jednego z nich!Gero pochodzi z liczącego wieki klanu zabójców. Chłopak nigdy nie uczęszczał do szkoły i stronił od rówieśników, otoczony jedynie rodziną skrywającą ponure sekrety. Uważa, wszelkie jego relacje z kobietami są skazane na porażkę, a małżeństwo nie jest czymś, do czego został stworzony. Okazuje się, że bohater szybko musi zweryfikować swoje poglądy! Głowa rodu, w obawie przed brakiem spadkobierców, zmusza go, by znalazł ukochaną i spłodził syna. W przeciwnym razie zmuszona do tego zostanie jego ukochana siostra, która wiedzie szczęśliwy żywot z dala od nich. Chcąc nie chcąc, Gero wyrusza na poszukiwania żony, a pomóc ma mu w tym pewien oszust matrymonialny i jego niekonwencjonalne metody…
Czwarta księga popularnej, przygodowej mangi fantasy.Licealista Subaru Natsuki trafia do innego świata. To Sanktuarium, gdzie znajduje się grobowiec Wiedźmy. W tej niezwykłej podróży towarzyszy mu półelfka Emilia. Wyprawa nie będzie jednak sielanką. W Sanktuarium czekają już Rozswaal i Ram, którzy znów popadli w duże tarapaty.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?