Policjant Daigo Agawa zostaje przeniesiony do położonej w samym sercu gór wioski Kuge, gdzie przeprowadza się wraz z żoną i córeczką. Choć jego poprzednik zaginął w niewyjaśnionych okolicznościach niedługo po tym, jak zaczął oskarżać miejscowych o akty kanibalizmu, sielankowa atmosfera prowincji sprawia, że mężczyzna nie chce dać wiary tym zarzutom. Wkrótce jednak w okolicy zaczyna dochodzić do niepokojących zdarzeń. Czy to możliwe, żeby mieszkańcy wioski naprawdę pożerali ludzi...?
Oto świat, w którym obok siebie żyją ludzie i elfy, wróżki i hybrydy, anioły i demony – do wyboru, do koloru! W tej międzygatunkowej rzeczywistości nie może oczywiście zabraknąć wszelkiego rodzaju… domów uciech! Jednak gdzie zakosztować słodkiej rozkoszy, gdy wybór jest tak ogromny? Na to pytanie odpowiedzą nasi wyjątkowi recenzenci, którym niestraszna żadna erotyczna przygoda! Szykujcie się na pikantną jazdę bez trzymanki, bo tutaj każde zbliżenie podlega ocenie!
W świecie, w którym ludzie rodzą się bez określonej płci, a ich ciała w dwunastym roku życia formują żeńskie lub męskie cechy w zależności od indywidualnego wyboru, Hinase Arima jest ewenementem - w wieku osiemnastu lat wciąż nie potrafi zdecydować o swoich preferencjach. Nie widzi w tym jednak problemu, do czasu, gdy tego samego dnia słyszy wyznanie miłości zarówno od przyjaciółki, jak i przyjaciela. W dodatku każde z nich oczekuje od Hinase innej decyzji w najbardziej kluczowym wyborze życia...
Drugi tom niezwykle entuzjastycznie przyjętej serii autorstwa Oliviera Ledroita. Mickal Alphange, młody praktykant witrażysta, poprzez doświadczenie psychodeliczne bezwiednie aktywuje swoją szyszynkę, otwierając w ten sposób swoje trzecie oko. Od tego czasu jego postrzeganie pozazmysłowe wzrasta i poszerza się z każdym dniem, a on pomału odkrywa nieoczekiwany, ukryty poza pozorami wymiar zamieszkały przez dziwne eteryczne stworzenia. To, co na początku przypominało zabawę bez konsekwencji, błyskawicznie okazuje się jednak nadzwyczaj niebezpiecznym doświadczeniem. Zafascynowany przez ten nadprzyrodzony świat, który jak mu się wydaje widzi jako jedyny, Mickal zostaje wciągnięty w nieodwracalny i wyobcowujący rozwój wydarzeń, przed którym nie może uciec. Jeśli chce przetrwać, będzie musiał wejść na nie mniej niebezpieczną Królewską Drogę, sekretną drogę magów. Ścieżkę inicjacyjną prowadzącą ku ukrytym tajemnicom Miasta Świateł, która zaprowadzi go na granice świadomości, poza nieskończoność, aby odkryć sekrety bogów, wszechświata i jego samego. Lecz pod osłoną cienia czyha niewysłowione zagrożenie. Poszukiwania Mickala zaczynają się od objawienia, po czym stają się początkiem przerażającego zstąpienia do piekieł, by stawić czoła najmroczniejszym siłom panującym nad ludzkością... Olivier Ledroit powraca do fantastyki powieścią graficzną równie spektakularną, co niepokojącą, plasującą się gdzieś pomiędzy prozą Stephena Kinga, Dana Simmonsa i Maurice'a G Danteca. Niniejszym tytułem francuski twórca po raz kolejny potwierdza swój status niekwestionowanego mistrza tworzenia wyimaginowanych komiksowych światów.
Najpopularniejsza powieść graficzna autorstwa włoskiego mistrza Milo Manary ma już 40 lat! Jedno z najbardziej skandalizujących jego dzieł, stało się przez ten czas klasyką światowego komiksu. Dziełem obowiązkowym dla każdego dojrzałego fana tej muzy. Edycja rocznicowa poza wersją kolorową i czarno-białą komiksu, zawiera blisko sto stron komentarzy, opowieści o historii dzieła, wreszcie szkice i okładki poprzednich wydań. KLIK!Groźne urządzenie, które oddziałuje na mózg,mogąc zwielokrotnić popęd seksualny kobiety wbrew jej woli.KLIK!Młoda kobieta z klasy średniej, zamężna i pruderyjna, która od zawszepohamowywała swoje żądze i wypierała się atrakcyjności swojego ciała.KLIK!Piękna Claudia wije się, skomle, obnaża się,a cały kraj zaczyna płonąć pożądaniem.Skandal! Czyżby nabrała na to ochoty?
Pomnik literacki w postaci powieści graficznej. Znaliśmy Victora Hugo jako humanistę; czytając ponownie Dzwonnika odkrywamy, że to punk! Dowcipny i anarchizujący! Ten epos nie tylko przenosi nas z wysokości pięciu wieków do serca średniowiecznego Paryża, do brutalnego społeczeństwa, w którym rządzą przesądy i nienawiść do heretyków, ale w tej fascynującej scenerii Hugo oferuje nam historię niezwykle współczesną. W centrum dramatu znajduje się młoda dziewczyna, Esmeralda i katedra Notre-Dame jako oś, totemiczny budynek, wokół którego krążą wszyscy bohaterowie i tkany jest tajny spisek ciemności. Po sukcesie adaptacji a następnie Frankensteina, Georges Bess powraca do nas z dziełem najbardziej cenionego francuskiego pisarza. Łączy siły z tchnieniem Victora Hugo, aby dostarczyć nam wspaniały fresk historyczny, epicki i romantyczny, będący hołdem dla bogactwa pierwotnego dzieła. Bess interpretuje mit w sposób, w jaki nikt wcześniej tego nie czynił, dzięki imponującemu mistrzostwu graficznemu i czarno-białej kresce tak urzekającej jak spojrzenie Esmeraldy. To wspaniałe zwieńczenie wielkiego spektaklu, intensywnego i wystawnego, wypełnionego legendarnymi postaciami!
Porywająca opowieść o szukaniu własnej tożsamości, o pamięci, o samotności, o tym jak bardzo chcemy być kimś nawet jeśli w tej postaci nie będzie tam nas samych…
Chociaż dzieło ma dopiero 11 lat to w Hiszpanii jest już klasykiem. Zachwyca cudownym podejściem do nurtu zwanego w literaturze i malarstwie "realizmem magicznym".
Prado maluje opowieść, w której brutalna małomiasteczkowa rzeczywistość miesza się z fantazją, nostalgią, romantyzmem, ale też wielką tajemnicą i ponurymi sekretami. Hiszpański twórca z wielkim wyczuciem dozuje elementy opowieści, wszystko to podając w pełen maestrii sposób.
W rodzimym kraju Prado dostał wszystkie możliwe nagrody jakie twórca komiksów dostać może.
Publikowany we Francji, Włoszech, Niemczech, Brazylii...czas by wreszcie zawitał do Polski!
Czy zdarzyło ci się kiedyś utknąć w świecie wyobraźni? Po sesji VR w Pizzapleksie Kai ma niejasne wrażenie, że animatroniczny tygrys przedostał się ze świata wirtualnego do rzeczywistości. Nowa atrakcja w Pizzapleksie wywołuje u Kane’a natrętne myśli, przez które chłopak zachowuje się inaczej niż zwykle. Danny, zakochany w pewnej fance tatuaży, robi wszystko, aby jej zaimponować... i płaci za to słoną cenę. W uniwersum FNAF rzeczywistość jest często straszniejsza od najgorszych fantazji…
„ŚMIAŁO KROCZYĆ TAM, GDZIE NIE DOTARŁ JESZCZE ŻADEN CZŁOWIEK!” – TO MOTTO UNIWERSUM STAR TREK. Star Trek. Defiant to nowa emocjonująca odsłona przygód załogi jednego ze statków Gwiezdnej Floty. Ktoś zabija bogów. Benjamin Sisko, zaabsorbowany obowiązkami Emisariusza Proroków i sprawami galaktycznego porządku, nie zauważa nadciągającego zagrożenia. Kim jest nowy nieprzyjaciel? Jedynym, który widzi, co może przynieść eskalacja działań nieznanego wroga, jest komandor porucznik Worf, klingoński członek załogi USS „Theseus”. Worf zbiera zaufaną załogę na pokładzie USS „Defiant”: ambasadora Spocka, dawnych bojowników Maquis – B’Elannę Torres i Ro Laren, androida Lore i romulańską dowódczynię Selę, by powstrzymać niebezpiecznego mesjasza, stojącego za zbrodniczym kultem. Star Trek. Defiant to połączenie klasycznego tomu Star Trek z Parszywą dwunastką, będące wspólnym dziełem autora – mistrza komiksu – Chrisa Cantwella (Iron Man, Namor, Star Wars: Obi-Wan) i ilustratora Angela Unzuety (Iron Man, Star Wars: Poe Dameron, Flash). Kultowa saga Star Trek (Gwiezdna Wędrówka) obejmuje kilkanaście filmów pełnometrażowych, setki książek i komiksów, ponad 700 epizodów telewizyjnych (Star Trek: Strange New Worlds i Star Trek: Discovery – emisja na SkyShowtime, Star Trek: Piccard – emisja na Amazon Prime Video). To fenomen na skalę światową, którego popularność trwa już prawie 60 lat, a teraz przeżywa prawdziwy renesans. Świat Star Trek to świat po III wojnie światowej. Po jej zakończeniu ludzkość rozkwita. Po usunięciu z Ziemi chorób, nietolerancji, biedy i zażegnaniu konfliktów zbrojnych, przy współpracy części inteligentnych ras zamieszkujących galaktykę powstaje Zjednoczona Federacja Planet – międzygatunkowa unia, której celem jest pokojowe współistnienie na drodze eksploracji całego kosmosu.
Hibiki odziedziczył w spadku nieruchomość po majętnym dziadku. Postanowił w niej założyć agencję usług wszelakich razem z Ukyo Hase, który pracował tam już w czasach, gdy dziadek Hibikiego prowadził biuro detektywistyczne. Po jakimś czasie, nie wiedzieć kiedy, mężczyźni zaczynają ze sobą sypiać... Jednocześnie zalewają ich różnorodne zlecenia typu: "Potrzebuję dowodu zdrady" czy "Szukamy basisty na zastępstwo do naszego zespołu". Mijają dni wypełnione pracą, podczas których obecność Ukyo u boku powoli staje się czymś oczywistym. Hibiki zdaje się jednak nie pamiętać o pewnej obietnicy...
"Jeśli przyzna się, że jest czarnym morzem, będę musiał go zabić..."Alto dowiaduje się od Niny szokującej prawdy o swoim pochodzeniu. Zaczyna wątpić w szczerość swoich uczuć do Elvy i nie może zdobyć się na odwagę, żeby opowiedzieć mu o całym zajściu.W tym samym czasie na wyspie ktoś zaczyna zabijać rodziny szlacheckie, jedną po drugiej. Elva zostaje przypisany do osobistej straży i podczas ataku na krótko ściera się z napastnikiem. Ku jego przerażeniu, morderca wygląda jak Mikhail, jego bliski przyjaciel i Naznaczony ze wschodu, który podobno zmarł 8 lat temu...Tragiczna przeszłość Naznaczonych, ukrywana latami przez klasztor i rodzinę hrabiego, zaczyna mścić się na wyspie i jej mieszkańcach.
Siberia – 56. planeta ziemskiej prekolonizacji. Jej powierzchnię całkowicie pokrywają strome góry i śnieg. Na biegunach temperatury spadają do -200 stopni Celsjusza, a lodowe wiatry osiągają prędkość 300 km/h.
W tak nieludzkich warunkach piątka kolonistów musi dotrzeć do bazy. Po pokonaniu 80 milionów lat świetlnych przez kosmos ich wahadłowiec rozbija się na białej i nieskalanej powierzchni tego nieprzyjaznego świata. Ocalałych czeka więc kolejna podróż – 250 kilometrów. Tym razem pieszo.
Pośród kąsającego zimna, burz śnieżnych i straszliwych drapieżników grasujących wokół ich szanse na przeżycie wydają się bliskie absolutnemu zeru…
Tego dnia widziałem, jak z zimną krwią zabito człowieka, żołnierza… To pchnęło mnie do pisania, potrzebowałem dać temu ujście, całej tej śmierci… Wiem, że tego artykułu nie kupi ani „Life”, ani „Time”, ani żaden inny szanujący się tytuł. Możliwe, że to dość gorzka opowieść. Choć – sądzę – jest w niej także heroizm. Opowieść trochę szara, trochę szorstka, tak jak rzeczywistość. Bez dobrych i bez złych… Ale za to z jedną naprawdę wredną postacią, najpodlejszą: z wojną!
– Ernie Pike
Ernie Pike to korespondent relacjonujący ważne wydarzenia II wojny światowej, od Pacyfiku po północną Afrykę. Zawsze na pierwszej linii, jak nikt inny opowiada o solidarności, braterstwie i bohaterstwie żołnierzy, ale też o zdradzie oraz najmroczniejszych ludzkich stronach.
Wielokrotnie Ernie Pike pokazuje się osobiście czytelnikowi jako narrator, co oznacza, że jest bezpośrednio wplątany w relacjonowane wydarzenia, a my zaczynamy postrzegać go jako rzeczywistego człowieka.
We wspólnym dziele mistrzowie komiksu, Héctor Germán Oesterheld (El Eternauta, Mort Cinder) i Hugo Pratt (Corto Maltese), opowiadają o życiu, niepokojach i lękach anonimowych żołnierzy, o zapomnianych aktach heroizmu, o małych osobistych tragediach i o odwadze, którą od tchórzostwa często dzieli tylko cienka linia.
Czas na kolejny klasyk w naszej prezentacji mistrzów europejskiego komiksu. Tym razemGiancalrlo Berardi i Giorgio Trevisan i ich adaptacja "Przygód Sherlocka Holmesa".Berardi (rocznik 1949) znany jest niemal każdemu Włochowi bo to pomysłodawcawydawanej od pięćdziesięciu lat serii westernowej pt. "Ken Parker", jeden z flagowych seriiSergio Bonelii Editore. Jest także autorem wielu scenariuszy do serii kryminalnej "Julia"(od niedawna wydawanej także w Polsce) oraz "Diabolik" (legendarnej serii, któradoczekała się adaptacji filmowej, serialu oraz kilku serii animowanych).Za to Giorgio Trevisan to legenda włoskiej ilustracji. Przez dekady współpracowniknajwiększych włoskich gazet, ilustrator wielu serii komiksowych wydawanych przez SergioBonelli Editore (przez lata największy wydawca komiksów w Europie!), ilustrator książek,bajek, twórca plakatów.W 1986 panowie połączyli siły by dla magazynu jednego z najważniejszych europejskichmagazynów komiksowych - "Skorpio" - stworzyć czarno-białą adaptację "PrzygódSherlocka Holmesa" wg Arthura Conana Doyle'a.Sukces komiksu był ogromny. Dość napisać, że mimo upływu 38 lat od publikacjipierwszego opowiadania (pisali je do 1989) stale komiks jest wznawiany, jak nie weWłoszech to w innych krajach Europy.Wspaniałe ilustracje, mroczny klimat XIX-wiecznego, dynamicznie rozwijającego sięLondynu, a przede wszystkim, genialna gra z ilustracjami Sidneya Pageta (najsłynniejszyilustrator przygód sławnego detektywa z czasów publikacji opowiadań Arthura ConanaDoyle'a w magaznie "The Strand") czynią adaptację włoskich twórców jedną z najlepszychw historii komiksu.
Po fantastycznie przyjętym "Don Kichocie z Manczy" czas na komiks, którym bracia Gaetan i Paul Brizzi wrócili do branży po 30. latach pracy w branży filmowej we Francji i Hollywood.
Oto "Piekło Dantego" - adaptacja pierwszej części jednego z najważniejszych dzieł światowej literatury - "Boskiej komedii" Dantego Alighieriego.
Dante w towarzystwie Wergiliusza schodzi do piekieł w poszukiwaniu swej ukochanej Beatrycze.
Fantastyczna interpretacja klasycznej dzieła sprzedaje się niczym ciepłe bułeczki, komiks wyszedł już w ponad dwudziestu krajach! Ilustracje przywołujące pamięci genialnego Gustawa Dore rozbudzają wyobraźnię!
Format 24x33,5 cm pozwoli delektować się kunsztownym rysunkom braci Brizzich.
Drugi tom humorystycznej historii z czasów mitycznej Grecji o kandydatach na mieszkańców Olimpu!Niektórzy z małych bohaterów już wiedzą, że dzięki nadnaturalnym darom zostaną bogami i herosami, ale muszą jeszcze przejść trudny staż, jak chcąca zostać boginią wojny Atena... Są jednak i tacy, którzy dopiero czekają na ujawnienie się ich mocy. Atlas wierzy, że będzie olbrzymi jak jego przodkowie Tytani, Ikar uparcie próbuje latać niczym kaczka, a Herakles na razie tylko z daleka przygląda się potworom. Z kolei największym osiągnięciem Tauruska jest robienie niewybrednych kawałów...Autorami historii o psotnych bogach są scenarzysta Christophe Cazenove, znany w Polsce z bestsellerowej serii "Sisters", oraz rysownik Philippe Larbier, który stworzył ilustracje do takich humorystycznych opowieści jak "Chats, chats, chats" czy "Ninja" oraz scenariusz kryminalnego cyklu dla dzieci "Les Enigmes de La".
Dwunasty tom humorystycznej serii o perypetiach dwóch sióstr: nastoletniej Wendy i o kilka lat młodszej Marine.Wendy i Marine w niewielu sprawach są zgodne. Kiedy opowiadają koleżankom o podróży do Ameryki, wygląda na to, że uczestniczyły w dwóch różnych wycieczkach. Kiedy nadchodzi Halloween, chcą zupełnie inaczej bawić się podczas tego "strasznego" dnia. A kiedy w coś grają, każda stosuje własne reguły... I właśnie dlatego ich życie to ciąg śmiesznych zdarzeń!Autorami historii o dwóch siostrach są scenarzysta Christophe Cazenove (współtwórca niemal czterdziestu serii humorystycznych dla dzieci i dorosłych) oraz rysownik William Maury, który oprócz ilustrowania Sisters zajmuje się kolorowaniem plansz kilku innych cykli.
Dziesiąty tom humorystycznej serii o perypetiach dwóch sióstr: nastoletniej Wendy i o kilka lat młodszej Marine.Wreszcie nadeszły wakacje! Siostry kochają piesze wycieczki i urządzane wraz z koleżankami wypady pod namiot. Spacery po bezdrożach i biegi przełajowe na świeżym powietrzu. Szaleństwa w aquaparku i taplanie się w leśnym błocie. Spotkania z kuzynkami i gry zespołowe. W wakacje nie zabraknie im żadnej z tych przyjemności, a że Marine zawsze ma wiele dziwacznych pomysłów, więc rozrywka gwarantowana! Tak się bawią dziewczyny pełne energii!Autorami historii o dwóch siostrach są scenarzysta Christophe Cazenove (współtwórca niemal czterdziestu serii humorystycznych dla dzieci i dorosłych) oraz rysownik William Maury, który oprócz ilustrowania Sisters zajmuje się kolorowaniem plansz kilku innych cykli.
Żyjący w Mirmiłowie zbój Łamignat ma problem - nie wyrobił kwartalnej normy rabowania bogaczy i rozdawania łupu ubogim, bo w okolicy brakuje bogaczy. Jednak rozliczający go z wyników pracy książę Mirmił sam ma podobny problem - on z kolei nie wyrobił kwartalnej normy potyczek i bitew z wrogim plemieniem Omsów. A tu, jak na złość, ze stolicy przyjechał królewski kanclerz, by rozliczyć poddanych Mirmiła ze stanu prac. Oj, wszyscy będą musieli się natrudzić, aby osiągnąć zaplanowaną normę. Kajko i Kokosz też nie będą mogli się obijać, bo wykryją aferę, mającą doprowadzić do detronizacji swego ukochanego księcia.
W spokojnym grodzie księcia Mirmiła nie dzieje się dobrze. Władcę denerwuje plaga nadmiernie rozmnożonych kur, nadworny szambelan spiskuje, a zrzędliwa żona nie pozwala księciu na jedyną rozrywkę zdolną ukoić nerwy - na picie miodu z rodowego skarbu: Złotego Pucharu. Na dodatek do grodu przybywa kompania zbrojnych obwiesi spod znaku Czarnego Trójkąta. Po wizycie niebezpiecznych gości znikają wszystkie kury (co Mirmił przyjmuje z ulgą), kilka tłustych krów (cóż, zdarza się) oraz Złoty Puchar - a tego książę, jak sam twierdzi, nie będzie w stanie przeżyć! Zrozpaczony, wysyła swoich najlepszych wojów, Kajka i Kokosza, by odnaleźli jego skarb, bo inaczej umrze ze zgryzoty.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?