Myślisz, że udałoby ci się przeżyć w średniowieczu? To epoka królów i rycerzy, epickich opowieści i legend oraz dzielnych i pracowitych ludzi, którzy wielokrotnie zmieniali bieg historii… Ale to także wojny, epidemie i palenie wrogów na stosie… Lepiej więc miej się na baczności i uważnie przeczytaj ten poradnik przetrwania. Dzięki temu może ujdziesz z życiem! Juan de Aragón mieszka w hiszpańskim mieście Vélez-Málaga. Rysuje, odkąd wziął ołówek do ręki. Studiował w San Telmo School of Arts. Tworzy książki i komiksy o tematyce historycznej. Więcej o autorze: https://www.elfisgonhistorico.com/quien-soy. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Rodzice Bepy prowadzą międzygalaktyczne biuro podróży, które organizuje wycieczki po Ziemi dla członków kosmicznej społeczności. Bepa potrzebuje towarzystwa, dlatego postanawia przygarnąć Ziemianina. Rodzice nie są przekonani, ale ostatecznie dają za wygraną, bo podobno opieka nad człowiekiem uczy odpowiedzialności… Tymczasem przed biurem podróży skomplikowane zadanie: organizacja wycieczki po Ziemi dla trudnego klienta. Marudny profesor nienawidzi ssaków, a od jego raportu zależy, czy Kosmiczna Rada przyjmie je do Wspólnoty… Jak Ziemianie wypadną w oczach kosmitów? Czy kosmici sprawdzą się jako przyjaciele? Czy profesor zmieni zdanie na temat ssaków? I właściwie dlaczego tak bardzo ich nie lubi? Pierwszy tom prześmiesznej i wypełnionej akcją serii komiksów Nikoli Kucharskiej. Nikola Kucharska – ilustratorka i autorka książek, komiksów i gier planszowych dla dzieci i młodzieży. Ukończyła projektowanie graficzne na katowickiej ASP. Ma na koncie ponad dwadzieścia pięć książek. Współpracuje z wieloma wydawcami w Polsce, Chinach, Rosji, Korei, Niemczech, Hiszpanii czy we Francji. Jej „Podróż dookoła świata. Północ–południe. Wschód–zachód” nominowano w konkursie PTWK. Najpiękniejsza Książka Roku 2016, a „Zwierzęta, które zniknęły. Atlas zwierząt wymarłych” (teksty: Katarzyna Gładysz, Joanna Wajs i Paweł Łaczek) otrzymały nagrodę główną w konkursie Mądra Książka Roku 2018, wyróżnienie w XVII edycji konkursu Świat Przyjazny Dziecku oraz nominację w konkursie Przecinek i Kropka Najlepsza Książka Roku 2018.
10. tom komiksu opartego na bestsellerowych grach komputerowych i filmach!CZY WIRUS METALU POKONA SONICA?Doktor Eggman nadal wprowadza w życie swój najstraszliwszy plan w historii, a Sonic już pędzi, by go powstrzymać!Miasto Zachodzącego Słońca stoi na krawędzi zagłady! Wirus Metalu doktora Eggmana przekształca pokojowych mieszkańców w przerażające Zomboty.Nawet Shadow nie jest dość silny, by oprzeć się Wirusowi. Czy Sonic zdoła poskromić zakażonego przyjaciela, podczas gdy członkowie Odbudowy ewakuują ocalałych?Scenariusz Ian Flynn, rysunki Tracy Yardley, Adam Bryce Thomas i Evan Stanley! Miliard gier z Sonikiem sprzedanych na świecie! Kultowe animowane seriale telewizyjne! NAJNOWSZY FILM ,,SONIC: SZYBKI JAK BŁYSKAWICA 3"" W POLSCE PREMIERĘ MIAŁ 3.01.2025! Do tej pory zarobił już ponad 420 milionów USD i pobił rekordy popularności poprzednich części, jednych z najbardziej kasowych filmów świata (oba filmy są dostępne na MAX)! W Polsce w ciągu 3 tygodni przyciągnął do kin ponad 750 tysięcy widzów!
Aim, dziesięciolatek z ogoloną głową, mieszka w Taxandrii, zrujnowanym mieście pełnym kolumn korynckich i wielkich opustoszałych pałaców. Wskutek tajemniczego kataklizmu w Taxandrii uchwalono prawa Wiecznej Teraźniejszości: wszelkie wzmianki o przeszłości bądź przyszłości zostały zakazane, a wszystkie maszyny i urządzenia uznano za nielegalne. Pewnego dnia Aim znajduje ilustrowaną książkę, która opowiada o tych straszliwych wydarzeniach. Wstrząśnięty lekturą, postanawia, że od tej pory już nic nie stanie mu na drodze. Czy uda mu się wyswobodzić z żelaznego uścisku świata Wiecznej Teraźniejszości?
Rowan pracuje w biurze śledczym. Rowan jest także wiedźmą, pamięta zapach ciał płonących na stosie, wie, jaką moc daje odcięta lewa ręka mordercy, i zna zagrożenie, jakie niesie krew przelana na kamiennym ołtarzu przy świetle księżyca w nowiu. Problem w tym, że nie tylko ona... CZARNA MAGIA PIERWSZA KSIĘGA CIENI to niezwykła mieszanka horroru i kryminału z gatunku noir autorstwa scenarzysty GREGA RUCKI i rysowniczki NICOLI SCOTT, której dzięki subtelnej grze cieni i wychwyceniu koloru w szarościach udało się pogodzić to, co fantastyczne i nieznane, z przyziemnością policyjnych procedur. Album zawiera materiały opublikowane pierwotnie w zeszytach BLACK MAGICK #111. TYLKO DLA DOROSŁYCH CZYTELNIKÓW
Atsushi Nakajima zostaje wyrzucony z sierocińca i trafia do Jokohamy, gdzie ratuje człowieka przed utonięciem. Niedoszły samobójca, Osamu Dazai, okazuje się członkiem organizacji zwanej Zbrojną Agencją Detektywistyczną, zrzeszającej Uzdolnionych, czyli ludzi o nadnaturalnych umiejętnościach. Prowadzi śledztwo w sprawie ludożerczego tygrysa, który od pewnego czasu grasuje po okolicy. Atsushi przypadkowo zostaje wplątany w dochodzenie, które przybiera niespodziewany obrót… W ten sposób Jokohama staje się sceną, na której rozegra się historia pełna znanych literatów, akcji i nieprzeciętnych walk!
DZIESIĘĆ ROZDZIAŁÓW, LICZNE ZBIEGI OKOLICZNOŚCI I TYLKO JEDNA GŁÓWNA BOHATERKA: MIŁOŚĆ W CZASACH WHATSAPPA. Pewnego wieczoru Stefano odbiera wiadomość od tajemniczej dziewczyny, która proponuje mu spotkanie, choć nie chce zdradzić, kim jest. To daje początek całej kaskadzie opowieści. Anna i Ludo, Ludo i Chiara, Chiara i Matilde, Matilde i Andrea. Za każdym imieniem stoi inna historia, inne rozterki, radości i smutki codzienności, duety i trójkąty miłosne. Ale łączy je jedno – próba zrozumienia tego, co przytrafia się w życiu. I poradzenia sobie z tym. Doskonała powieść graficzna o dorastaniu we współczesnym świecie, oparta na motywach sztuki Arthura Schnitzlera. Prawa do wydania w Stanach nabyło prestiżowe wydawnictwo Dark Horse Comics, wydawca m.in.: kultowego Hellboya, Stranger Things czy American Gods.
Humorystyczna seria komiksowa o świecie tańca! Szkolne koleżanki Julia, Lusia i Alia przeżywają kolejne, pełne zabawnych wydarzeń przygody, a wszystko dzieje się wokół ich największej pasji – tańca. W drugim tomie młode tancerki pokonują rozmaite przeszkody, aby zmierzyć się z dużymi wyzwaniami: biorą udział w narodowym konkursie tańca w Paryżu, jadą na staż do słynnej szkoły tańca w Rosji, po wielu perypetiach udaje im się dostać do konkursu młodych talentów. Seria Studio Tańca sprzedała się we Francji w ponad milionie egzemplarzy. Jej twórcami są duet scenarzystów ukrywających się pod wspólnym pseudonimem Béka (właść. Bertrand Escaich i Caroline Roque) oraz rysownik Crip (właść. Christophe Piron). Album zbiorczy zawiera trzy tomy oryginalne: 4–6. Seria Studio Tańca należy do linii wydawniczej KOMIKSY SĄ SUPER!, w której ukazują się również takie tytuły, jak: Lou!, Ernest i Rebeka oraz Ptyś i Bill. Przedstawiamy w niej humorystyczne, świetnie narysowane i mądre komiksy dla dzieci, bestsellery na europejskim rynku wydawniczym.
Bestsellerowa seria na rynku skandynawskim. Początek prawdziwej sagi o dalekiej Północy – gdzie trolle mogą się okazać przyjazne, za to ludzie bardzo wrodzy. Gdzie niedźwiedzie mówią, a węże morskie są postrachem wód! Pewnej nocy do domu uwielbiającej tajemnice i opowieści o dalekich stronach dziewczynki trafia dziwny gość. Zabiera Sonję do niebezpiecznej i niezwykłej krainy... Za sprawą magii bohaterka trafia do miejsca, które w niczym nie przypomina współczesnej Norwegii, ale nosi je w swoim sercu każdy, kto kiedykolwiek doświadczył wpływu świateł Północy. Tak rozpoczyna się przygoda pełna potworów, wikingów i walki o dobro. Komiks „Światła Północy” to piękna i chwytająca za serce podróż do świata skandynawskich mitów, legend i baśni. Autorka komiksu, urodzona w 1993 roku Norweżka Malin Falch, dorastała w Trondheim, a obecnie mieszka w Oslo. „Światła Północy” to jej debiutancka powieść graficzna.
Co zrobić, gdy rodzice dla pieniędzy postanawiają zaprzedać duszę diabłu? A co gorsza - Twoją duszę? I ciało? W wyniku takiej właśnie niewdzięcznej transakcji czternastoletni Iruma zostaje zaadoptowany przez podstarzałego demona, któremu zamarzyło się posiadanie wnuka. A że świeżo upieczony dziadek bierze sobie swoją nową rolę bardzo do serca, w trosce o edukację chłopaka, posyła go do szkoły dla demonów. Nie to, że obecność człowieka w takiej placówce jest wskazana, czy nawet... bezpieczna. Chcąc nie chcąc Iruma musi wykorzystać wszystkie możliwe pomysły, nawet te najbardziej szalone, by ukryć swoje prawdziwe pochodzenie i nie zostać pożartym przez kolegów z klasy. Przed Wami pełna absurdów komedia z udziałem dam o potwornym charakterze, bożyszczy z piekła rodem i bogu ducha winnego chłopaka, który najzwyczajniej nie ogarnia, co tu się u diabła dzieje.
Po latach spędzonych w męskim liceum Iori Kitahara nareszcie może rozpocząć życie, o jakim marzył. Przeprowadza się do uroczej nadmorskiej miejscowości, aby rozpocząć studia i cieszyć się swoją nową wolnością w otoczeniu pięknych koleżanek z uczelni. Jako że od teraz ma zamieszkać ze swoim wujkiem, właścicielem sklepu ze sprzętem do nurkowania, beztrosko przekracza próg lokalu. Ku jego przerażeniu już na wejściu wita go zgraja nagrzanych koksów, odzianych jedynie w ociekającą testosteronem pewność siebie. Nie jest to widok, który można łatwo odzobaczyć… Okazuje się, że sklep ten jest siedzibą studenckiego koła płetwonurków, którego entuzjastyczni członkowie z miejsca chcą wcielić chłopaka w swoje szeregi. Urządzają mu więc radosne i mocno zakrapiane przyjęcie powitalne, a Iori, wbrew początkowym oporom, wkrótce sam szaleje w najlepsze. I tak, na skutek całonocnego chlania i krzywo pojętej życzliwości kolegów, chłopak ląduje na inauguracji roku akademickiego z kacem tysiąclecia i w stroju, powiedzmy wprost, niegodnym okazji. A to dopiero pierwszy dzień jego nowego, studenckiego życia! Piękne kobiety, zapierające dech widoki, morze alkoholu, trochę sportu, zdecydowanie za dużo gołych męskich tyłków i mnóstwo fantastycznego humoru - to jest komedia, którą trzeba zobaczyć!
Nastoletni Ko Yamori na pozór niczym nie różni się od swoich rówieśników. Jednak, choć jest powszechnie lubiany i ma powodzenie wśród dziewczyn, żadna z tych znajomości zupełnie go nie cieszy. Nie widząc sensu w dalszym chodzeniu do szkoły, ostatecznie podejmuje decyzję, aby z niej zrezygnować. Niestety w konsekwencji tego wyboru zaczyna cierpieć na bezsenność. Pewnej nocy wymyka się z domu i spotyka piękną wampirzycę, Nazunę. Zafascynowany nową znajomością coraz bardziej pragnie sam stać się taki, jak ona. Jednak, aby zostać wampirem, należy spełnić pewien nietypowy warunek…
Krainę Demonów zamieszkują rozmaite gatunki mitycznych istot, dla których największy przysmak stanowi ludzkie mięso. Problem w tym, że człowieka od ponad stu lat nikt tu nie widział. Nic więc dziwnego, że gdy pewnej nocy demon imieniem Kuro przypadkowo sprowadza tu śmiertelną nastolatkę, nie może uwierzyć własnym oczom. Mało tego, zamiast pożreć dziewczynę... z miejsca się w niej zakochuje! Czy mimo swoich uczuć zdecyduje się pomóc jej bezpiecznie wrócić do domu?
Monografia zatytułowana Powieść graficzna. Wprowadzenie jest zbiorem artykułów akademickich, który poświęcono fenomenowi graphic novels. Czytelnicy i czytelniczki znajdą tutaj teksty porządkujące sposoby definiowania i badania tej popularnej odmiany komiksu, pogłębione analizy jej gatunków i konwencji oraz praktyk wydawniczych, a także relacje i podsumowania badań związanych z historią i ewolucją wykorzystywanych w powieściach graficznych form narracyjnych. Autorzy i autorki artykułów eksplorują między innymi takie obszary badawcze jak: kontrowersje związane z używaniem terminu graphic novels, archeologia opowieści obrazkowych czy ewolucja powieści graficznych w Japonii; przybliżają również strategie publikacyjne związane z tak zwanymi komiksowymi runami, scenariuszowe i wizualne inspiracje konwencją czarnego kryminału, analizy filmowych adaptacji nurtów indie i underground oraz wydawniczy wieloświat z fabuł wydawanych przez DC Comics.Wydane wspólnie z Fundacją Instytut Kultury Popularnej
"Mój dziadek nie umarł przed generałem Franco. Mimo poniesionych krzywd trzymał się życia z całych sił, za nic nie chcąc trafić do piachu przed swoim oprawcą. Dopiero sześć miesięcy po ogłoszeniu śmierci Caudillo, Antoine Soto odszedł po cichu, we śnie. Nadal jednak czuliśmy jego obecność. Spoglądał na nas smutnym, zagubionym wzrokiem z portretu na ścianie". Namalował go w Mauthausen jeden ze współwięźniów dziadka, niemiecki antyfaszysta. Obraz latami leżał ukryty pod ziemią, odzyskano go dopiero po wyzwoleniu obozu w 1945 roku.W Piętnie bohaterów David Sala powraca do wspomnień z czasów dzieciństwa, by oddać hołd swoim dziadkom, bohaterom wojennym zaangażowanym w działalność ruchu oporu.Dzięki wykorzystaniu wyobraźni, autor przygląda się mrocznym i bolesnym fragmentom własnej historii z bezpiecznej odległości, jednocześnie tworząc nowy, uniwersalny obraz procesu dorastania i zdobywania wiedzy.
Lawina zabawy i komedii rodzinnej z Wilkołakiem Jonesem i jego synami: Dieselem i Jaxonem, i wszystkimi/większością jego znajomych! Współautorzy: gorący nabytek tej franczyzy - Josh Pettinger, sprawdzony stary wyga - Htmlflowers + dodatkowe kolory od świeżaka - Nate'a Garcii!
Zjadliwa krytyka branży "wellness" i społeczeństwa konsumenckiego, która przywołuje na myśl filmy Davida Lyncha, Larsa Von Triera czy mangowego mistrza makabry Junji Ito.SPA to piąty album komiksowy szwedzkiego rysownika Erika Svetofta. Gdzieś w północnej Europie, tajemnicze szkody spowodowane wilgocią rozprzestrzeniają się po luksusowym resorcie spa. Wymagający platynowy gość hotelu znika w niewyjaśnionych okolicznościach, młody pracownik korporacji gubi się w drodze do swojego pokoju, a para nowożeńców stara się cieszyć luksusowym weekendem, próbując uciec od nawiedzonej codzienności.
Riko, Reg, Nanachi oraz Faputa opuszczają wioskę Wypaczonych i udają się w dalszą podróż. W trakcie eksploracji szóstej warstwy spotykają tajemniczych czeluśników, którzy zapraszają ich do swojej bazy, gdzie nasi dzielni odkrywcy mają okazję poznać przeklętą flotę Heil Hex wraz z przewodzącym jej Suwerenem Tajemnic. Lecz zanim czwórka przyjaciół zaskarbi sobie zaufanie Heil Hex, czeka ją pewne osobliwe wyzwanie. Oto dwunasty tom opowieści o niezwykłej, pełnej zaskoczeń i zachwytów przygodzie.
Dawno temu Wodni Ludzie i Drzewni Ludzie tworzyli jedno plemię, ale rozgrywki pomiędzy czczonymi przez nich demonami doprowadziły do rozpadu potężnego ludu na dwa szczepy. Od tego czasu toczy się między nimi bezlitosna wojna. W końcu Drzewni Ludzie wzywają na pomoc wendigo - straszliwego ducha, który po przyjęciu materialnej postaci morduje członków wodnego plemienia. Na szczęście w starych opowieściach jest mowa o tym, jak go pokonać... Thorgal, Aaricia i Jolan uniknęli licznych zagrożeń czyhających w Krainie Qa i chcą wrócić do domu na dalekiej Północy, jednak czyjaś potężna wola im to uniemożliwia. Aegirsson będzie musiał stanąć do kolejnej walki z magicznymi siłami. Może też przy okazji odkryje, kto i dlaczego wciąga go w swoje rozgrywki. Drugi tom cyklu "Thorgal. Saga" opowiadającego o nieznanych dotąd przygodach Thorgala. Każdy album rozbudowuje znane z serii głównej opowieści o czarnowłosym wikingu, a jednocześnie wzbogaca naszą wiedzę o życiu bohatera o nowe wątki. Do stworzenia komiksów z tej kolekcji zaproszono cenionych i znanych autorów. Każdy z nich przedstawia własną zamkniętą historię o niezwykłych losach przybysza z gwiazd. Autorami albumu "Thorgal. Saga - Wendigo" są dwaj francuscy twórcy: doświadczony scenarzysta Fred Duval ("Odrodzenie", "Czarne nenufary", "Carmen McCallum") i młodszy od niego o całe pokolenie rysownik Corentin Rouge ("Rio", "Kashmeer").
W niezwykłym mieście Basara może zdarzyć się wszystko. Na każdym rogu kwitnie tu handel, jednak nie zawsze uczciwy. Głęboko pod ziemią mieszka zaś tajemniczy Złomiarz, który lubuje się w podejrzanych eksperymentach. To właśnie tu trafia Kobalt Kogg, który opuścił pogrążoną w chaosie wioskę Mata-Mata, żeby odnaleźć swojego dziadka i wspólnymi siłami naprawić wyrządzone przez siebie szkody. Jednak gdy tajemniczy Złomiarz zaczyna nalegać, żeby Kobalt pomógł mu w opracowaniu nowego, potężnego źródła energii, sprawy wymykają się spod kontroli Lars Henrik Eriksen z wykształcenia jest inżynierem budownictwa, ale zawsze pasjonował się komiksami i od dzieciństwa próbował swoich sił w rysunku. Tajemnica Złomiarza to drugi tom serii Wynalazca. Pierwszy tom, W poszukiwaniu maszyny nieskończoności, uzyskał nominację do Trollkrittet, norweskiej nagrody dla debiutujących autorów książek dla młodych czytelników.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?