Gdy w Nowym Jorku otworzyły się wrota do innego wymiaru, a potworne istoty zaczęły przenikać do świata ludzi, jedyną rzeczą, która uchroniła planetę przed inwazją, stała się wzniesiona przez mieszkańców magiczna bariera wokół miasta. W ten sposób w ciągu jednej nocy na zgliszczach metropolii powstało Hellsalem’s Lot. Na straży porządku tego niezwykłego miejsca stanęła Libra, tajemnicza organizacja, zrzeszająca ludzi o wyjątkowych umiejętnościach. To właśnie w jej szeregi przypadkowo wstępuje Leo Watch – chłopak, który niedawno przybył do Hellsalem’s Lot, aby zebrać materiały do turystycznego przewodnika. Jak się wkrótce okaże, on również skrywa pewną tajemnicę…
Wyobraźnia w akcji! Naomi, Melvin, Poppy, Gilbert, Summer, Starla i reszta towarzystwa świetnie się bawią... ale czy aby na pewno wszyscy ładnie posprzątali w swoich pokojach?!W tym tomie czekają nas kolejne fascynujące mini-komiksy: dalsze losy Kafara Spajdernogi, dreszczowiec Frogzilla, refleksyjne haiku, lukrowany kryminał i wiele, wiele więcej.Jakby tego było mało, małe żabki wspólnie odkrywają, że małe rzeczy mogą mieć WIELKIE znaczenie.W tej innowacyjnej serii komiksowej Dav Pilkey, twórca Majtasa i DogMana, posługuje się rozmaitymi kreatywnymi technikami, między innymi origami, farbami akrylowymi, kolorowymi kredkami, fotografią, collagem, gwaszem, akwarelami; w tej części jak i w poprzednich techniki "kolaborują", zapraszając młodego i młodego inaczej czytelnika do twórczej współpracy.
Po bitwie o Arrakin zbrojmistrz rodu Atrydów, Gurney Halleck, chroni się u przemytników przyprawy, przysięgając Harkonnenom zemstę. Aby wdrożyć plan w życie, Gurney podejmuje walkę nie tylko z wrogim rodem, ale i z samą Gildią Kosmiczną! Opowieść zarówno dla fanów książkowego cyklu, jak i niedawnego hitu filmowego.
Poruszająca, poetycka, miejscami pełna humoru powieść graficzna - jedna z tych, których się nie zapomina.Inspirując się własnymi przeżyciami, Alix Garin opowiada historię podróży młodej dziewczyny z chorą na Alzheimera babcią. Wnuczka, widząc rozpacz tracącej powoli pamięć kobiety, postanawia uprowadzić ją z domu opieki, w którym ta przebywa, i wyruszyć w drogę, aby spełnić marzenie babci o powrocie do domu, w którym spędziła dzieciństwo.Alix Garin tka wzruszającą opowieść o pożegnaniu, miłości, ale też o poszukiwaniu siebie i przejściu w dorosłość.Komiks został doceniony przez krytyków, zdobył m.in. nagrodę studencką France Culture, nagrodę Fnac BD Belgium, prestiżową nagrodę Babelio i nagrodę Rossel.
Trzeci tom trylogii o chłopcu, który zrobi wszystko, aby zawalczyć z ciemnością i udowodnić, że magia powinna pomagać i czynić dobro!Zbliża się zimowe przesilenie i jak co roku rodzina Astera czeka na Zimowy Festyn.Spotyka się wtedy w Crux na szczycie góry. To supermagiczne miejsce, w którym zbiegają się linie geomantyczne. Tam organizuje się i celebruje Jolrun - magiczny turniej. Chociaż Aster bardzo chciałby wziąć w nim udział, mama stanowczo mu to odradza. Jej zdaniem ludzie nie są gotowi na czarującego wiedźmaga.Chłopiec jednak, za namową przyjaciół, postanawia spróbować. Wierzy, że pokazanie innym swojej natury może pomóc zmiennokształtnym dziewczynom i chłopakom pragnącym czarować.Tymczasem Ariel, która trenuje magię w domu Astera, ma dziwny sen.Czy zdecyduje się sprawdzić, gdzie leżą granice jej mocy?Czy Aster będzie miał szansę udowodnić swojej rodzinie, że należy mu się korona z zaczarowanych kwiatów?
Choć Araragi Koyomi to z pozoru zwykły uczeń liceum, w rzeczywistości jego życie dalekie jest od normalności. Świeżo wyleczony z wampiryzmu, wciąż odczuwa skutki uboczne ugryzienia. W dodatku wszystko wskazuje na to, że zaczął przyciągać do siebie ludzi mających problemy nieziemskiej natury. Pewnego dnia po lekcjach ratuje przed upadkiem Hitagi Senjōgaharę, koleżankę z klasy, która potknęła się na schodach. Kiedy łapie ją w swoje ramiona orientuje się, że dziewczyna... nic nie waży! W dodatku zamiast okazać mu wdzięczność, uzbrojona po zęby, w z pozoru niewinne, a jednak ostre akcesoria biurowe, Hitagi atakuje go i szantażuje, aby mieć pewność, że ten nie zdradzi nikomu jej sekretu. Zamiast uciekać w popłochu Araragi postanawia jej pomóc. Wspólnie udają się do opuszczonego budynku, gdzie mieszka tajemniczy człowiek, który lepiej niż ktokolwiek inny zna się na nadnaturalnych przypadłościach...
Yo Asakura jest szamanem – jednym z nielicznych ludzi, będących w stanie dojrzeć duchy zmarłych. Jako pośrednik między wymiarami posiada szczególne umiejętności, dzięki którym może połączyć swoje siły z wybranym duchem i wykorzystać nabyte w ten sposób moce w walce. Chcąc kontynuować swój trening, chłopak przenosi się do Tokio, by pozyskać jak najwięcej potężnych nadprzyrodzonych sprzymierzeńców. Jednak czas nagli – zbliża się organizowany raz na pięćset lat turniej, podczas którego ważyć się będą losy świata. Czy Yo podejmie wyzwanie i stanie do walki o tytuł Króla Szamanów?
Chateau Dankworth to młoda łowczyni głów działająca z ramienia niezależnej organizacji. Pewnego dnia na jej drodze staje nieuchwytny zabójca - Ryang-ha Song. Gdy dochodzi do starcia, różnica ich poziomów okazuje się zbyt duża i kobieta szybko kończy na celowniku. Jednak zamiast zabić Chateau, mężczyzna składa jej propozycję nietypowej współpracy. Oferta jest niezwykle kusząca, zwłaszcza dla początkującej łowczyni, ale czy komuś takiemu jak Ryang-ha można zaufać...? Oto początek trzymającej w napięciu niebezpiecznej gry, w której każda pomyłka może kosztować życie.
Nastoletni Asta żyje w świecie, którym rządzi magia. Niestety, jako jedyny w wiosce nie wykazuje żadnych niezwykłych zdolności. Nie przeszkadza mu to jednak marzyć, aby w przyszłości zostać najpotężniejszym z rycerzy i zdobyć zaszczytny tytuł Cesarza Magii. Pozostając w cieniu swojego niezwykle uzdolnionego przyjaciela, codziennie ciężko trenuje, oczekując dnia, gdy otrzyma własny grymuar – artefakt, który wydobywa z właściciela jego pełny potencjał magiczny. Jednak gdy nadchodzi czas próby, dzieje się coś, czego nikt nie mógł przewidzieć... Czy Asta sprosta wyzwaniu, jakie postawił przed nim przewrotny los?
Po heroicznym stawieniu oporu napastnikom, nasze pięć ladies ma przekichane. Ranne, nieuzbrojone i bez wsparcia, są poszukiwane przez łowców nagród z całego zachodu. Tym razem to pewne: nie mają żadnych szans się z tego wykaraskać.
Pozbawiona ostatniego sprzymierzeńca i ścigana przez bezwzględną agentkę Zakonu świętego Jerzego, Erica Slaughter zostaje zupełnie sama. Nie ma najmniejszych szans. Czy uda jej się w pojedynkę pokonać przerażającego nowego potwora nękającego miasteczko Udręka w Nowym Meksyku, czy też jej historia dobiega już kresu?Erica Slaughter mierzy się z najgroźniejszym jak do tej pory wyzwaniem w kolejnej odsłonie wielokrotnie nagradzanej Eisner Award serii autorstwa odpowiedzialnego za scenariusz Jamesa Tyniona IV (Departament Prawdy), rysownika Werthera Dell'Edery (Razorblades), kolorysty Miquela Muerto (Dead Boy Detectives) oraz twórcy liternictwa AndWorld Design (The Many Deaths of Laila Starr).Tom zawiera zeszyty Coś zabija dzieciaki #26-30.Seria trzykrotnie wyróżniona nagrodą Eisnera w kategoriach: najlepsza seria i najlepszy scenarzysta. Nominowana również do Nagrody Harvey'a.
Jest Wigilia Bożego Narodzenia i wszyscy królowie zbierają się przy Excaliburze, każdy zdeterminowany, żeby zostać prawdziwym władcą. Narasta chaos!A jeśli nikt nie ma dość siły, żeby wyciągnąć miecz? Czy po tylu konfliktach w końcu zapanuje pokój, czy też tron obejmie ktoś niespodziewany? Zaczynają się rytuały, wybuchy i bitwy, podczas gdy na Mary, Rose, Bridgette, Merlina i resztę czeka ostateczny los!Niezrównani Kieron Gillen (The Wicked + The Divine) i Dan Mora (Klaus) przedstawiają długo wyczekiwany finał swojej nominowanej do nagrody Hugo współczesnej mistycznej opowieści opartej na legendach arturiańskich!Album zawiera zeszyty serii "Once & Future" #25-30.Album zawiera zeszyty serii "Once & Future" #19-24.
Zanim 28 marca 2024 roku obejrzymy długo oczekiwaną premierę Godzilla i Kong: Nowe imperium, poznajmy wspaniałe komiksy z Godzillą w roli głównej!Jedyna seria komiksów o Godzilli już w Polsce!Popularność Godzilli trwa od 70 lat. A w ostatnim czasie osiąga prawdziwe apogeum. Staje się inspiracją kolejnych filmów i seriali: całego MonsterVerse, uniwersum stworzonego przez Legendary Entertainment i Warner Bros, wypełnionego przez znane i nowe potwory!Wielki hit filmowy z 2021 roku Godzilla kontra Kong (36. film z Godzillą!) możemy oglądać m.in. na Canal +, Amazon Prime Video oraz Apple TV, a na Apple TV również serial inspirowany Godzillą - Monarch: Dziedzictwo potworów!GODZILLA, WROGOWIE I SOJUSZNICY - STARCIE POTWORÓW UWIELBIANYCH PRZEZ FANÓW!Gigantyczne potwory atakują miasta na całym świecie. Czy zostały do tego sprowokowane przez połączone siły obcych i ich podwodnych sojuszników, czy użyte w złowieszczym planie kompleksu militarno-wojskowego? Pojawienie się tajemniczego robota doprowadza do starcia monstrualnych bestii!Duet o nieposkromionej wyobraźni - Chris Mowry i Matt Frank - prezentuje Godzillę i jego wrogów jak nigdy dotąd; wiele potworów po raz pierwszy pojawia się w komiksie! Ten tom - stworzony ze specjalnym udziałem Jeffa Zornowa - obejmuje zeszyty 5-8 serii.To prawdziwy rarytas dla każdego fana Godzilli i całego świata MonsterVerse.
Wspaniała, długa i piękna historia miłosna rozgrywająca się u stóp Gór Skalistych i na Wielkich Równinach. Oto losy Longwayów: Buddy'ego, Chinook, Jeremy'ego i Kathleen. Rodzina początkowo stawi czoła naturze, czasami wrogiej, lecz kształtującej charakter, a następnie wojnom indiańskim, które niechybnie przyniosą ze sobą przemoc i niesprawiedliwość. Podążajcie za nimi ścieżkami życia. Traper Buddy Longway to człowiek, którego życie naznaczone jest radością i dramatem, napięciem i ożywieniem. Opowieść ukazuje XIX-wieczny Dziki Zachód i klasyczne motywy: gorączkę złota, konwoje pionierów, Indian i bandytów. Autorem rysunków i scenariusza jest Szwajcar Derib, autor serii dla dzieci "Yakari" opowiadającej o przygodach małego Indianina. Album zawiera cztery oryginalne części oraz dodatki przybliżające kulisy pracy nad komiksem.
Smokowi Milusiowi wyrastają skrzydła, zatem Kajko i Kokosz postanawiają nauczyć latać swego pupila. Stosują różne niebezpieczne metody, ale jak Miluś nie potrafił fruwać, tak nadal nie potrafi, za to jego opiekunowie co rusz lądują z łóżkach z niebezpiecznymi ranami. Tymczasem Zbójcerze znów sposobią się do wykonania swego planu, który w skrócie brzmi: "na plasterki!". Zastawiają pułapkę na Mirmiła, ale przez przypadek wpada w nią Miluś, co jeszcze bardziej podoba się Wielkiemu Hegemonowi. W zamian za uwolnienie smoka, żąda wielkiego okupu w złocie. Ale czy mieszkańcy Mirmiłowa są na tyle bogaci, by spełnić żądanie herszta Zbójcerzy?
Jeśli chcesz pozbyć się krwiożerczej bestii, grasującej w Twoim mieście – koniecznie wynajmij do jej usunięcia maga z Fairy Tail. Jeśli chcesz się pozbyć miasta – zrób dokładnie to samo! Choć gildia ta działa po stronie dobra, doniesienia o spustoszeniach, za które są odpowiedzialni, regularnie zajmują pierwsze strony gazet, bulwersując społeczeństwo. Ale Lucy się tym nie przejmuje. Nie wyobraża sobie, że mogłaby wstąpić do innej gildii. Tak – Lucy też jest magiem, ale nie rzuca piorunami, nie sprowadza deszczu ani nie tańczy z wilkami. Zbiera klucze. Przy ich pomocy jest w stanie przywołać z innego wymiaru gwiezdne duchy, które potrafi w różnej mierze kontrolować. Los chciał, że pewnego dnia zostaje uratowana z opresji akurat przez maga ze swojej ulubionej gildii, niejakiego Natsu Dragneela, który obiecuje zabrać ją do siedziby Fairy Tail. I choć wyobrażenia dziewczyny przegrywają konfrontację z rzeczywistością, teraz nie ma już odwrotu. Jej wielka przygoda w świecie magii, miecza i ogoniastej wróżki właśnie się zaczęła…
Taro Sakamoto był niegdyś legendarnym płatnym zabójcą, który wzbudzał strach i podziw w całym mieście. Jednak pewnego dnia jego życie diametralnie się zmieniło – zakochał się, ożenił, został ojcem i porzucił dawną ścieżkę kariery. Kilkadziesiąt kilogramów później Sakamoto, jak na przykładnego obywatela przystało, wiedzie spokojny żywot jako właściciel osiedlowego sklepiku. Jednak sielanka nie może trwać wiecznie! Dawni wrogowie ponownie stają na drodze byłego zabójcy. Czy Sakamoto zdoła ochronić swoją rodzinę i biznes przed demonami przeszłości?
W świecie, w którym każdy praworządny obywatel potrafi używać magii, Mash Burnedead codziennie oddaje się... intensywnym treningom siłowym! Nastolatek skrywa bowiem pewien sekret – nie posiada żadnych mocy. Gdy pewnego dnia jego skrzętnie ukrywana tajemnica wychodzi na jaw, jedyną szansą, by umknąć wymiarowi sprawiedliwości, staje się ukończenie szkoły magii – i to z najlepszym wynikiem! Ale czy dla kogoś takiego jak Mash będzie to w ogóle możliwe?
Po dziesięciu latach wspólnych przygód czwórka bohaterów pokonuje Króla Demonów i powraca w chwale do stolicy. Teraz, gdy nastał pokój, każdy członek drużyny musi ruszyć własną drogą. Dla elfki Frieren rozstanie wydaje się przychodzić łatwo – czym jest bowiem dekada wobec jej nieśmiertelności? Jednakże spotykając swoich dawnych towarzyszy po kilkudziesięciu latach, elfka zdaje sobie sprawę, że przepadł czas, jaki mogli spędzić razem. Żegnając przyjaciół kolejno odchodzących z tego świata, Frieren postanawia, że już więcej nie popełni tego samego błędu. Nadszedł czas na nową przygodę…
Marinette to zwyczajna nastolatka mieszkająca w Paryżu. Choć na co dzień bywa roztrzepana i trochę nieporadna, dzięki cudownej mocy istoty zwanej kwami zmienia się w superbohaterkę znaną jako Biedronka! Tymczasem w mieście zaczyna działać Władca Ciem - podstępny złoczyńca, który posiada magiczną zdolność manipulowania ludźmi. Czy Biedronka i jej tajemniczy sojusznik, Czarny Kot, zdołają go powstrzymać?
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?