Poznajcie przełomowe momenty historii mutantów Marvela w serii "X-Men - Punkty zwrotne"! Drużyny X-Men, New Mutants i X-Factor stały się celem x-terminacji. Żeby ocalić bliską osobę, ci pierwsi musieli wtargnąć na teren Genoshy - wyspiarskiego państwa, które uczyniło z mutantów niewolników. Jednak pamięć mieszkańców Genoshy jest długa, a ich zemsta - bezlitosna Wkrótce New Mutants oraz X-Factor, również wciągnięci w ten konflikt, odkryją, że za sznurki pociąga tu ich stary wróg, jeszcze potężniejszy niż dawniej. Mutanci z trzech słynnych drużyn zostaną porwani, pozbawieni mocy, poddani praniu mózgu i zmuszeni do walki. Czy zdołają wygrać starcie z militarną potęgą całego państwa? Autorami tej opowieści są legendarni twórcy tacy jak Chris Claremont, Louise Simonson, Jim Lee, Rob Liefeld czy Marc Silvestri. Album zawiera zeszyty "Uncanny X-Men" #235-238 oraz #270-272, "X-Factor" #60-62 i "New Mutants" #95-97.
Zielony Goblin został sam w Instytucie Ravencroft. Odnajduje go tam doktor Kafka, która postanawia wydobyć z niego prawdę na temat jego relacji z Kindredem. Okazuje się, że łączy ich zaskakująco wiele! Tymczasem Spider-Man zdaje sobie sprawę, że aby wygrać w tym starciu, będzie potrzebował wszystkich bohaterów ze Spiderversum. Czy Zakon Sieci zdoła pomóc Pająkowi? Sam Spider-Man udaje się natomiast po wsparcie do doktora Strange'a Album zawiera materiały opublikowane pierwotnie w zeszytach "Amazing Spider-Man" (2018) #50-55 i "Amazing Spider-Man" (2020) #50.LR-54.LR, a następnie zebrane w tomach "Amazing Spider-Man by Nick Spencer" vol. 11: "Last Remains" oraz "Amazing Spider-Man Last Remains Companion". Scenariusze napisali Nick Spencer i Matthew Rosenberg, a rysunki przygotowali między innymi Mark Bagley, Patrick Gleason i Federico Vicentini.
Zapraszamy do komiksowej fantazji na temat Pałacu Saskiego. Błyskotliwy naukowiec uruchamia urządzenie dające mu supermoce. Udaje mu się powstrzymać wybuch II wojny światowej i zapewnić bezpieczeństwo Polsce. Zrozpaczony podchorąży porzuca człowieczeństwo, by jako upiór mścić się na zaborcach. Pogańskie rytuały odkrywają przed nim prawdę straszniejszą niż klęska Powstania Listopadowego. Zbuntowana licealistka wymyka się na pokaz kultowego dokumentu o kosmicznej inwazji. Jej życie zmieni się na zawsze, kiedy filmowe potwory okażą się jak najbardziej realne. Czy coś łączy te historie? Jaką rolę pełni pojawiający się w każdej z nich Pałac Saski? Która z wersji rzeczywistości jest prawdziwa? "Trzy opowieści z gatunku Co by było gdyby? łączące się w intrygę o kosmicznej skali i potencjalnie katastrofalnych konsekwencjach [] Jak wyglądałaby Polska, gdyby Pałac istniał? Jacy bohaterowie mogliby uczynić z Saskiego swoją siedzibę? Czy gdyby nasza popkultura rozwijała się nieprzerwanie od lat 30., to stworzyłaby herosów i opowieści podobne do swoich zachodnich odpowiedników? Czy (niezbyt lubiane) szkolne lektury mogą zyskać nowe życie w konwencji horroru, mając za tło tajemnicze zakątki pałacowego ogrodu? I wreszcie - czy w czasach przełomu lat 90., w gonitwie nieustannych zmian, było miejsce na refleksję, z jakim bagażem wyruszamy w tę podróż?" - z przedmowy autora. Autorem scenariusza jest Tobiasz Piątkowski ("Bradl", "Bazyliszki", "Paneuropa vs. Smog", "Status 7", "48 stron"), a rysunki przygotowali Przemysław Kłosin ("Paneuropa vs. Smog"), Marek Oleksicki ("Odmieniec: Trzy", "Bradl", "Zero") i Wiesław Skupniewicz ("Bazyliszki"). Ilustrację do okładki stworzył Robert Adler ("Status 7", "48 stron").
Tintin, młody reporter brukselskiej gazety i detektyw amator, zwiedza świat wraz ze swoim pieskiem Milusiem. W trakcie podróży spotykają wiele intrygujących postaci i rozwiązują liczne zagadki. Te pełne emocji oraz humoru historie pozwolą czytelnikom przeżyć niezapomniane przygody. Oto czwarty tom kolekcji składającej się z sześciu zbiorczych wydań w twardych oprawach. Zawiera on albumy: "Skarb Szkarłatnego Rackhama" (1945 r.), "Siedem kryształowych kul" (1948 r.), "Świątynia Słońca" (1949 r.), "Tintin w krainie czarnego złota" (1951 r.). Ahoj, przygodo! W pierwszej historii z tomu Tintin wyprawia się wraz z kapitanem Baryłką na poszukiwanie wraku okrętu "Jednorożec" i pirackiego skarbu. W podróży towarzyszy im nowy znajomy: nieco ekscentryczny profesor Lakmus. Czy jego wynalazek, miniaturowa łódź podwodna, okaże się pomocny w badaniu morskich głębin? I czy poszukiwaczom uda się odnaleźć drogocenne klejnoty Szkarłatnego Rackhama? Kolejne dwa albumy, "Siedem kryształowych kul" i "Świątynia Słońca", tworzą jedną długą opowieść. Do Europy powraca ekspedycja archeologiczna, która odkryła w Peru grobowiec Inki Rascara Capaca. Wkrótce jej członkowie zaczynają po kolei zapadać w tajemniczą śpiączkę, a jedyną wskazówką są znalezione przy każdym z nich odłamki kryształu. Tintin rozpoczyna śledztwo, ale sprawy komplikują się jeszcze bardziej, gdy jeden z jego przyjaciół zostaje porwany. Aby go uratować i wyjaśnić zagadkę, reporter przemierzy wysokie i mroźne góry oraz parne lasy deszczowe. Może się jednak okazać, że w owianej legendą Świątyni Słońca zamiast odpowiedzi czeka na niego śmiertelne niebezpieczeństwo Album zamyka historia "Tintin w krainie czarnego złota". Kiedy wszędzie wokół niespodziewanie zaczynają wybuchać silniki rozmaitych pojazdów, Tintin domyśla się, że ktoś musi sabotować krajowe dostawy benzyny. Nasz bohater wyrusza tropem niebezpiecznego paliwa do bogatego w złoża ropy arabskiego państwa Khemed. Ku swojemu zdziwieniu w tym odległym i egzotycznym kraju spotka wielu starych znajomych - i nie wszystkie z tych spotkań będą przyjemne! Seria "Przygody Tintina" weszła już na stałe do kanonu klasyki światowego komiksu. Autorem cyklu jest belgijski artysta Georges Remi ukrywający się pod pseudonimem Herg. Komiksy zaczęły się ukazywać w 1929 roku i od początku cieszą się uznaniem czytelników, o czym świadczy fakt, że wydrukowano ponad dwieście milionów egzemplarzy w ponad dziewięćdziesięciu językach, a Steven Spielberg wyprodukował na ich podstawie film. Herg zaliczany jest do najpopularniejszych twórców XX wieku, a "Przygody Tintina" uznawane są za fundamentalne dzieło dla rozwoju komiksu, gdyż autor wprowadził technikę rysowniczą zwaną ligne claire, czyli "czystą linią", którą naśladowali później liczni twórcy komiksu, zwłaszcza franko-belgijskiego.
Po tym, jak stawili czoło intrydze Magneto, uczniowie ze szkoły Charlesa Xaviera postanawiają rozerwać się na mieście. Podczas wieczoru w pubie Storm i Wolverine wpadają jednak na dawnego wroga, który przekazuje im straszną tajemnicę. Niedługo potem tajemniczy Kościół Oświecenia Shi'ar nabiera podejrzeń, że Jean Grey już wkrótce stanie się ich odrodzoną boginią. Co więcej, do drużyny dołącza niebywale potężny mutant Magician, a jeden ze stałych członków X-Men dokonuje potwornego czynu Czy szkoła Xaviera przetrwa tę ciężką próbę? Scenariusz napisał Robert Kirkman ("Invincible", "Marvel Zombies", "Żywe trupy"), a rysunki stworzyli Ben Oliver ("Judge Dredd") oraz Tom Raney ("Anihilacja: Podbój"). Album zawiera zeszyty "Ultimate X-Men" #66-74 i "Ultimate X-Men Annual" #2.
Trzeci tom siedmiotomowej sagi o upadku Gotham. "Batman: Ziemia Niczyja" to jedno z kluczowych dzieł w historii komiksów o Mrocznym Rycerzu. Crossover rozegrał się na łamach różnych tytułów związanych z Batmanem pod koniec lat 90., a jego pomysłodawcą był Jordan B. Gorfinkel. Trzęsienie ziemi zrujnowało Gotham, a rząd Stanów Zjednoczonych jest bliski całkowitego odcięcia miasta od reszty świata. Jednak Bruce Wayne przysięgał ratować Gotham przed wszystkimi zagrożeniami, z którymi przyjdzie mu się zmierzyć. Musi więc zostawić kostium Batmana, założyć garnitur i udać się do Waszyngtonu, by walczyć o przetrwanie Gotham. Tymczasem w cieniu czai się tajemniczy Nicholas Scratch, który zrobi wszystko, aby Gotham stało się Ziemią Niczyją! Poznamy też losy Azylu Arkham, który po trzęsieniu ziemi został pozbawiony środków niezbędnych do funkcjonowania. Ostatni tom poprzedzający główne wydarzenia związane z "Ziemią niczyją". Bruce Wayne, Robin, Nightwing i wielu innych bohaterów kolejny raz próbują uratować swoje miasto - tym razem przed rządem Stanów Zjednoczonych. Autorami scenariusza są legendarni twórcy jak Chuck Dixon, Greg Rucka czy Alan Grant. Za rysunki odpowiadają zaś doskonali artyści jak Jim Aparo, Mark Buckingham, William Rosado oraz wielu innych. Album zawiera materiały opublikowane pierwotnie w amerykańskich zeszytach "Detective Comics" #727-729, "Batman" #560-562, "Batman: Shadow of The Bat" #80-82, "The Batman Chronicles" #14-16 oraz "Azrael" #47-50.
Krasnoludy z uniwersum Akwilonu wydają się niepokonane, ale obawiają się jednego: ponownego ataku hord nieumarłych potworów stworzonych przez czarnych magów. Przed laty Redwin z Bractwa Kuźni zabił najpotężniejszego z nekromantów, jednak zło czające się na dalekim południu kontynentu znowu rośnie w siłę... Tymczasem w wiosce Boronn dorasta Jorun, syn Redwina. Mając kilkanaście lat wstępuje do Żelaznego Legionu, najsłynniejszej najemniczej armii krasnoludów. Czeka go tam ciężka szkoła życia, ale może właśnie dzięki temu zdoła stawić czoło straszliwemu wyzwaniu, które wkrótce ześle bezlitosny los... Świat Akwilonu wymyślili dwaj francuscy scenarzyści: Jean-Luc Istin ("Merlin", "Les druides") i Nicolas Jarry ("Zmierzch bogów", "Les brumes d'Asceltis", "Les Chroniques de Magon"). Autorem scenariuszy do wszystkich historii o krasnoludach jest drugi z nich, a twórcą rysunków do tego tomu cyklu - specjalizujący się w stylistyce fantasy francuski grafik Pierre-Denis Goux ("Mjllnir", "Merlin").
Tuż po długo oczekiwanej premierze filmu Godzilla i Kong: Nowe imperium, poznajmy wspaniałe komiksy z Godzillą w roli głównej!Jedyna seria komiksów o Godzilli w Polsce!Popularność Godzilli trwa od 70 lat. A w ostatnim czasie osiąga prawdziwe apogeum. Staje się inspiracją kolejnych filmów i seriali: całego MonsterVerse, uniwersum stworzonego przez Legendary Entertainment i Warner Bros, wypełnionego przez znane i nowe potwory!Wielki hit filmowy z 2021 roku Godzilla kontra Kong (36. film z Godzillą!) możemy oglądać m. in. na Canal +, Amazon Prime Video oraz Apple TV, a na Apple TV również serial inspirowany Godzillą - Monarch: Dziedzictwo potworów!Najnowszy film, Godzilla i Kong: Nowe imperium, nadal w kinach!A już 5 maja - Godzilla Minus One - w Netfliksie!GODZILLA: BOHATER CZY WRÓG WSZYSTKICH?Wojna o planetę przybiera nieoczekiwany obrót, kiedy swój ruch wykonuje podmorska rasa zwana Dewonianami! Potwory z morza atakują, żeby zniszczyć ludzkość raz na zawsze, ale czy to wszystko nie zdarzyło się już wcześniej na tej planecie?Czy ziemskie monstra mogą pomóc przywrócić równowagę i udaremnić plany Dewonian?A może wściekłość Godzilli okaże się czymś, czego nikt (i nic) już nie przetrwa?Lądy zapłoną, a wody się zagotują, kiedy Godzilla zmierzy się ze swoim największym wyzwaniem!Duet o nieposkromionej wyobraźni - Chris Mowry i Matt Frank - prezentuje Godzillę i jego wrogów jak nigdy dotąd; wiele potworów po raz pierwszy pojawia się w komiksie! Ten tom - stworzony ze specjalnym udziałem Jeffa Zornowa - obejmuje zeszyty 9-12 serii.To prawdziwy rarytas dla każdego fana Godzilli i całego świata MonsterVerse.
DZIESIĘĆ ROZDZIAŁÓW, LICZNE ZBIEGI OKOLICZNOŚCI I TYLKO JEDNA GŁÓWNA BOHATERKA: MIŁOŚĆ W CZASACH WHATSAPPA. Pewnego wieczoru Stefano odbiera wiadomość od tajemniczej dziewczyny, która proponuje mu spotkanie, choć nie chce zdradzić, kim jest. To daje początek całej kaskadzie opowieści. Anna i Ludo, Ludo i Chiara, Chiara i Matilde, Matilde i Andrea. Za każdym imieniem stoi inna historia, inne rozterki, radości i smutki codzienności, duety i trójkąty miłosne. Ale łączy je jedno – próba zrozumienia tego, co przytrafia się w życiu. I poradzenia sobie z tym. Doskonała powieść graficzna o dorastaniu we współczesnym świecie, oparta na motywach sztuki Arthura Schnitzlera. Prawa do wydania w Stanach nabyło prestiżowe wydawnictwo Dark Horse Comics, wydawca m.in.: kultowego Hellboya, Stranger Things czy American Gods.
Humorystyczna seria komiksowa o świecie tańca! Szkolne koleżanki Julia, Lusia i Alia przeżywają kolejne, pełne zabawnych wydarzeń przygody, a wszystko dzieje się wokół ich największej pasji – tańca. W drugim tomie młode tancerki pokonują rozmaite przeszkody, aby zmierzyć się z dużymi wyzwaniami: biorą udział w narodowym konkursie tańca w Paryżu, jadą na staż do słynnej szkoły tańca w Rosji, po wielu perypetiach udaje im się dostać do konkursu młodych talentów. Seria Studio Tańca sprzedała się we Francji w ponad milionie egzemplarzy. Jej twórcami są duet scenarzystów ukrywających się pod wspólnym pseudonimem Béka (właść. Bertrand Escaich i Caroline Roque) oraz rysownik Crip (właść. Christophe Piron). Album zbiorczy zawiera trzy tomy oryginalne: 4–6. Seria Studio Tańca należy do linii wydawniczej KOMIKSY SĄ SUPER!, w której ukazują się również takie tytuły, jak: Lou!, Ernest i Rebeka oraz Ptyś i Bill. Przedstawiamy w niej humorystyczne, świetnie narysowane i mądre komiksy dla dzieci, bestsellery na europejskim rynku wydawniczym.
Bestsellerowa seria na rynku skandynawskim. Początek prawdziwej sagi o dalekiej Północy – gdzie trolle mogą się okazać przyjazne, za to ludzie bardzo wrodzy. Gdzie niedźwiedzie mówią, a węże morskie są postrachem wód! Pewnej nocy do domu uwielbiającej tajemnice i opowieści o dalekich stronach dziewczynki trafia dziwny gość. Zabiera Sonję do niebezpiecznej i niezwykłej krainy... Za sprawą magii bohaterka trafia do miejsca, które w niczym nie przypomina współczesnej Norwegii, ale nosi je w swoim sercu każdy, kto kiedykolwiek doświadczył wpływu świateł Północy. Tak rozpoczyna się przygoda pełna potworów, wikingów i walki o dobro. Komiks „Światła Północy” to piękna i chwytająca za serce podróż do świata skandynawskich mitów, legend i baśni. Autorka komiksu, urodzona w 1993 roku Norweżka Malin Falch, dorastała w Trondheim, a obecnie mieszka w Oslo. „Światła Północy” to jej debiutancka powieść graficzna.
Co zrobić, gdy rodzice dla pieniędzy postanawiają zaprzedać duszę diabłu? A co gorsza - Twoją duszę? I ciało? W wyniku takiej właśnie niewdzięcznej transakcji czternastoletni Iruma zostaje zaadoptowany przez podstarzałego demona, któremu zamarzyło się posiadanie wnuka. A że świeżo upieczony dziadek bierze sobie swoją nową rolę bardzo do serca, w trosce o edukację chłopaka, posyła go do szkoły dla demonów. Nie to, że obecność człowieka w takiej placówce jest wskazana, czy nawet... bezpieczna. Chcąc nie chcąc Iruma musi wykorzystać wszystkie możliwe pomysły, nawet te najbardziej szalone, by ukryć swoje prawdziwe pochodzenie i nie zostać pożartym przez kolegów z klasy. Przed Wami pełna absurdów komedia z udziałem dam o potwornym charakterze, bożyszczy z piekła rodem i bogu ducha winnego chłopaka, który najzwyczajniej nie ogarnia, co tu się u diabła dzieje.
Po latach spędzonych w męskim liceum Iori Kitahara nareszcie może rozpocząć życie, o jakim marzył. Przeprowadza się do uroczej nadmorskiej miejscowości, aby rozpocząć studia i cieszyć się swoją nową wolnością w otoczeniu pięknych koleżanek z uczelni. Jako że od teraz ma zamieszkać ze swoim wujkiem, właścicielem sklepu ze sprzętem do nurkowania, beztrosko przekracza próg lokalu. Ku jego przerażeniu już na wejściu wita go zgraja nagrzanych koksów, odzianych jedynie w ociekającą testosteronem pewność siebie. Nie jest to widok, który można łatwo odzobaczyć… Okazuje się, że sklep ten jest siedzibą studenckiego koła płetwonurków, którego entuzjastyczni członkowie z miejsca chcą wcielić chłopaka w swoje szeregi. Urządzają mu więc radosne i mocno zakrapiane przyjęcie powitalne, a Iori, wbrew początkowym oporom, wkrótce sam szaleje w najlepsze. I tak, na skutek całonocnego chlania i krzywo pojętej życzliwości kolegów, chłopak ląduje na inauguracji roku akademickiego z kacem tysiąclecia i w stroju, powiedzmy wprost, niegodnym okazji. A to dopiero pierwszy dzień jego nowego, studenckiego życia! Piękne kobiety, zapierające dech widoki, morze alkoholu, trochę sportu, zdecydowanie za dużo gołych męskich tyłków i mnóstwo fantastycznego humoru - to jest komedia, którą trzeba zobaczyć!
Monografia zatytułowana Powieść graficzna. Wprowadzenie jest zbiorem artykułów akademickich, który poświęcono fenomenowi graphic novels. Czytelnicy i czytelniczki znajdą tutaj teksty porządkujące sposoby definiowania i badania tej popularnej odmiany komiksu, pogłębione analizy jej gatunków i konwencji oraz praktyk wydawniczych, a także relacje i podsumowania badań związanych z historią i ewolucją wykorzystywanych w powieściach graficznych form narracyjnych. Autorzy i autorki artykułów eksplorują między innymi takie obszary badawcze jak: kontrowersje związane z używaniem terminu graphic novels, archeologia opowieści obrazkowych czy ewolucja powieści graficznych w Japonii; przybliżają również strategie publikacyjne związane z tak zwanymi komiksowymi runami, scenariuszowe i wizualne inspiracje konwencją czarnego kryminału, analizy filmowych adaptacji nurtów indie i underground oraz wydawniczy wieloświat z fabuł wydawanych przez DC Comics.Wydane wspólnie z Fundacją Instytut Kultury Popularnej
"Mój dziadek nie umarł przed generałem Franco. Mimo poniesionych krzywd trzymał się życia z całych sił, za nic nie chcąc trafić do piachu przed swoim oprawcą. Dopiero sześć miesięcy po ogłoszeniu śmierci Caudillo, Antoine Soto odszedł po cichu, we śnie. Nadal jednak czuliśmy jego obecność. Spoglądał na nas smutnym, zagubionym wzrokiem z portretu na ścianie". Namalował go w Mauthausen jeden ze współwięźniów dziadka, niemiecki antyfaszysta. Obraz latami leżał ukryty pod ziemią, odzyskano go dopiero po wyzwoleniu obozu w 1945 roku.W Piętnie bohaterów David Sala powraca do wspomnień z czasów dzieciństwa, by oddać hołd swoim dziadkom, bohaterom wojennym zaangażowanym w działalność ruchu oporu.Dzięki wykorzystaniu wyobraźni, autor przygląda się mrocznym i bolesnym fragmentom własnej historii z bezpiecznej odległości, jednocześnie tworząc nowy, uniwersalny obraz procesu dorastania i zdobywania wiedzy.
Dawno temu Wodni Ludzie i Drzewni Ludzie tworzyli jedno plemię, ale rozgrywki pomiędzy czczonymi przez nich demonami doprowadziły do rozpadu potężnego ludu na dwa szczepy. Od tego czasu toczy się między nimi bezlitosna wojna. W końcu Drzewni Ludzie wzywają na pomoc wendigo - straszliwego ducha, który po przyjęciu materialnej postaci morduje członków wodnego plemienia. Na szczęście w starych opowieściach jest mowa o tym, jak go pokonać... Thorgal, Aaricia i Jolan uniknęli licznych zagrożeń czyhających w Krainie Qa i chcą wrócić do domu na dalekiej Północy, jednak czyjaś potężna wola im to uniemożliwia. Aegirsson będzie musiał stanąć do kolejnej walki z magicznymi siłami. Może też przy okazji odkryje, kto i dlaczego wciąga go w swoje rozgrywki. Drugi tom cyklu "Thorgal. Saga" opowiadającego o nieznanych dotąd przygodach Thorgala. Każdy album rozbudowuje znane z serii głównej opowieści o czarnowłosym wikingu, a jednocześnie wzbogaca naszą wiedzę o życiu bohatera o nowe wątki. Do stworzenia komiksów z tej kolekcji zaproszono cenionych i znanych autorów. Każdy z nich przedstawia własną zamkniętą historię o niezwykłych losach przybysza z gwiazd. Autorami albumu "Thorgal. Saga - Wendigo" są dwaj francuscy twórcy: doświadczony scenarzysta Fred Duval ("Odrodzenie", "Czarne nenufary", "Carmen McCallum") i młodszy od niego o całe pokolenie rysownik Corentin Rouge ("Rio", "Kashmeer").
W niezwykłym mieście Basara może zdarzyć się wszystko. Na każdym rogu kwitnie tu handel, jednak nie zawsze uczciwy. Głęboko pod ziemią mieszka zaś tajemniczy Złomiarz, który lubuje się w podejrzanych eksperymentach. To właśnie tu trafia Kobalt Kogg, który opuścił pogrążoną w chaosie wioskę Mata-Mata, żeby odnaleźć swojego dziadka i wspólnymi siłami naprawić wyrządzone przez siebie szkody. Jednak gdy tajemniczy Złomiarz zaczyna nalegać, żeby Kobalt pomógł mu w opracowaniu nowego, potężnego źródła energii, sprawy wymykają się spod kontroli Lars Henrik Eriksen z wykształcenia jest inżynierem budownictwa, ale zawsze pasjonował się komiksami i od dzieciństwa próbował swoich sił w rysunku. Tajemnica Złomiarza to drugi tom serii Wynalazca. Pierwszy tom, W poszukiwaniu maszyny nieskończoności, uzyskał nominację do Trollkrittet, norweskiej nagrody dla debiutujących autorów książek dla młodych czytelników.
Gratka dla miłośników bestsellerowej serii "Armada"! Cykl "Navis" opowiada o dzieciństwie głównej postaci tej wspaniałej opowieści science fiction. Tytułowa bohaterka dorastała pod opieką troskliwego robota na zamieszkanej przez niezwykłe zwierzęta planecie. Poznajmy zadziwiające przygody Navis, zanim została najlepszą agentką sił specjalnych Armady. Dowiedzmy się, jakie doświadczenia sprawiły, że wyrosła na kochającą wolność i sprawiedliwość dorosłą osobę. Album zbiorczy zawiera komplet pięciu tomów oryginalnych serii: "Hayo", "Smukłomiła", "Wróżka Zębuszka", "Masz jeszcze energię?" i "Księżniczka Navis". Świat "Armady" został wymyślony przez dwóch francuskich autorów - scenarzystę Jeana-Davida Morvana i rysownika Philippe'a Bucheta, którzy współpracowali też przy kilku innych seriach: "W poszukiwaniu odpowiedzi", "Nomad", "Spirou i Fantasio". Ilustracje do historii o dzieciństwie Navis stworzył hiszpański grafik Jos Luis Munuera, znany z książeczek "Mały Ptyś i Bill" czy autorskiego cyklu przygodowego "Les campbell".
Kolejna część serii przygodowej rozgrywającej się w nieco zmienionym pod względem historycznym XVIII wieku. Cykl był dwukrotnie nominowany do nagrody festiwalu w Angoulme. Trzeci album zbiorczy zawiera cztery tomy oryginalne: "W imię ojca", "Cień anioła", "Maska prawdy" i "W imię syna". Poszukiwacz skarbów Skorpion wraca do Rzymu z nieudanej wyprawy na Wschód. Widzi, że pod rządami papieża z rodu Trebaldich Wieczne Miasto stało się miejscem strasznym, gdzie codziennie płoną stosy. Czy w takiej sytuacji dalsza walka z papieżem ma sens? Skorpion nigdy się nie poddaje, ale najpierw zamierza się dowiedzieć, kto jest jego ojcem, i znaleźć winnego śmierci swojej matki. Poszukiwanie prawdy wmiesza bohatera w rozgrywki pomiędzy rodami, które od starożytności dzielą się wpływami nad światem... Serię o Skorpionie wymyślił belgijski scenarzysta Stephen Desberg, współtwórca takich opowieści jak "Billy The Cat", "IR$" czy "Golden Dogs". Rysownikiem większości tomów cyklu jest włoski grafik Enrico Marini, znany polskim czytelnikom z "Cygana", "Drapieżców", "Noir burlesque", "Orłów Rzymu" i "Gwiazdy pustyni" - scenariusz do tej ostatniej historii też napisał Stephen Desberg.
Doskonała komiksowa adaptacja jednego z najbardziej znanych greckich mitów - wyprawy Jazona po złote runo. Prawowity następca tronu królestwa Jolkos, mały Jazon, jako jedyny przeżył masakrę dokonaną na jego braciach przez wuja, zdrajcę Peliasa. Ukryty przez matkę, dorastał z daleka od ludzi, wychowywany i kształcony przez najlepszego nauczyciela w Grecji - centaura Chirona, który uczył go i muzyki, medycyny, sztuki wojennej Dopiero po osiągnięciu pełnoletności Jazon dowiaduje się prawdy o swoim pochodzeniu i opuszcza mentora, by wypełnić przeznaczenie. Ale wpadłszy w pułapkę zastawioną przez wuja, władającego królestwem, jest zmuszony podjąć się wyjątkowo niebezpiecznej misji, by zdobyć złote runo, skarb tyleż bezcenny, ile niedostępny Autorką scenariusza tej adaptacji jest znana z poprzednich tytułów tej serii francuska scenarzystka Clotilde Bruneau, zaś rysunki wykonał brazylijski rysownik i ilustrator Alexandre Jubran, dotychczas współpracujący głownie z amerykańskimi wydawnictwami komiksowymi (m. in. "Daredevil" dla Marvela).
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?