Pierwsza część przygodowej opowieści o Wyjątkowych, niesamowitych istotach z dawnych czasów, które dzisiaj żyją w ukryciu. Muzea archeologiczne nie są miejscami, po których nocą krążą nastolatki, jednak Alemina nie jest zwykłą dziewczyną... To przebudzona mumia egipskiej księżniczki! Opuszcza sarkofag tylko po zmroku, dlatego jest ciekawa, jak wygląda współczesny świat. Nie przypuszcza, że już wkrótce będzie mogła się o tym przekonać, bo okoliczności zmuszą ją do wyruszenia w daleką wędrówkę. Rozpoczyna się opowieść o ucieczce Aleminy przed bezwzględnymi agentami tajnej organizacji, która poluje na takie jak ona niezwykłe istoty! Autorką scenariusza jest francuska historyczka, pisarka i autorka filmów dokumentalnych Carole Trbor, która została obsypana nagrodami literackimi za cykl powieści o Ninie Volkovitch. Jako scenarzystka komiksowa jest znana z albumu kryminalnego "Rouges estampes" i serii dla dzieci "Paloma". Gabriele Bagnoli to włoski rysownik i kolorysta pracujący przede wszystkim dla wydawców włoskich, a na rynku francuskim znany z serii fantastycznej "La Bulle".
Zora to żywiołowa dwunastolatka, która mieszka ze swoją babcią na dachu jednej z paryskich kamienic, gdzie razem znalazły schronienie w czasie polowania na czarownice. Ich niezwykły dom jest niewidoczny dla ludzkich oczu i otoczony rozległym magicznym ogrodem, który chroni od wszelkich niebezpieczeństw. Beztroskie życie nie trwa jednak długo. Między Zorą a Babuszką wybucha wojna pokoleń. Staruszka nalega, żeby jej wnuczka wiodła zwyczajne życie wśród ludzi, jednak Zora jest uparta. Będzie czarownicą i już! Pragnie rzucić się w wir przygód, ratować świat, prowadzić brawurowe życie i walczyć z potworami! Niestety Babuszka ma inne plany i dzięki potężnym czarom wysyła niepocieszoną wnuczkę do miejscowej szkoły. W świecie bez zaklęć i magicznych eliksirów Zora poznaje, czym jest przyjaźń, potrzeba niezależności, złośliwe docinki ze strony kolegów i pierwsza miłość. Jednak wszystkie nowe doświadczenia mają też swoją cenę, której Zora nie jest gotowa zapłacić. Tą ceną jest magia.
Ósmy tom uwielbianej przez francuskie nastolatki serii o chłopaku chcącym zostać dobrym piłkarzem i o jego przyjacielu nie z tej ziemi. Przed Loucą, Julią i Adelem trudne wyzwanie: aby zdobyć dwóch świetnych piłkarzy do klubu Feniksów, muszą zajść bardzo wysoko w mistrzowskim turnieju e-sportowym. Nawet nie przypuszczają, na jak trudnych przeciwników natrafią na poszczególnych szczeblach rozgrywek! Rywalizacja w grach komputerowych okaże się równie wymagająca, co w normalnym sporcie. Czy bohaterom uda się osiągnąć cel, mimo że Louca jest urodzonym fajtłapą? Autorem opowieści jest Bruno Dequier, który pracował przy takich filmach jak "Przygoda w Paryżu" czy "Lorax". Potem stworzył komiksowy cykl "Louca", który szybko stał się przebojem rynku frankofońskiego. Trzeci tom serii został w 2014 roku wyróżniony belgijską Nagrodą Saint-Michel w kategorii komiksu dla młodych odbiorców.
Manga czytana od prawej do lewej. Tom drugi mangi na podstawie serialu "Mandalorianin". Samotny łowca nagród, Mando, otrzymuje od przedstawiciela działających w ukryciu niedobitków sił Imperium, które niegdyś żelazną ręką rządziło całą galaktyką, zlecenie pojmania tajemniczego pięćdziesięcioletniego osobnika. Celem misji okazuje się Dziecko. Co więcej, ma ono niezwykłą moc, która ujawnia się w pełnej zasadzek drodze powrotnej Mandalorianina do zleceniodawcy. Ocalenie z opresji przychodzi z najmniej oczekiwanej strony. Kiedy łowca nagród dowiaduje się o grożącym maleństwu niebezpieczeństwie, udaje się do kryjówki wojsk imperialnych...
Bohaterowie stopniowo odkrywają machinacje Pariasa, ale Wielka Ciemność nadal rzuca cień na multiwersum - chce sobie podporządkować i przedefiniować wszystkie rzeczywistości. Deathstroke wprowadza w życie plan na Ziemi-0. Zamierza raz na zawsze zlikwidować nowe pokolenie bohaterów, podczas gdy młodzi herosi pod przywództwem Jona Kenta i Nightwinga jednoczą się, próbując dorównać osiągnięciom największych bohaterów, jakich kiedykolwiek znał świat. W drugim tomie "Mrocznego Kryzysu na Nieskończonych Ziemiach" następuje kulminacja wydarzeń, które rozpoczęły się w "Nieskończonej Granicy" i "Międzywymiarowej Lidze Sprawiedliwości". Scenarzysta Joshua Williamson kontynuuje swoje wielkie dzieło, a towarzyszy mu niezwykle utalentowany rysownik Daniel Sampere. Na stronach tego albumu odsłaniają nowy Wielki Kryzys, który zgodnie z tradycją tak przełomowych historii jak "Kryzys Na Nieskończonych Ziemiach" i "Flashpoint. Punkt Krytyczny" wstrząśnie uniwersum DC. Album zawiera materiały opublikowane pierwotnie w amerykańskich zeszytach: "Crisis on Infinite Earths" #4-7, "The Flash #786", "Dark Crisis: Worlds Without a Justice League - Wonder Woman" #1, "Dark Crisis: Worlds Without a Justice League - Green Arrow" #1, "Dark Crisis: Worlds Without a Justice League - Batman" #1, "Dark Crisis: The Deadly Green" #1, "Dark Crisis: The Dark Army" #1, "Dark Crisis: War Zone" #1, "Dark Crisis: Big Bang" #1.
Drugi tom sagi o mitycznej krainie Jotundale, gdzie trolle mogą się okazać przyjazne, za to ludzie bardzo wrodzy. Gdzie niedźwiedzie mówią, a węże morskie są postrachem wód! „Światła Północy” to piękna i chwytająca za serce podróż do świata skandynawskich mitów, legend i baśni. Pochodząca z naszego świata dziewczynka Sonja wciąż przebywa w Jotundale. Wraz z dowodzonymi przez odważnego Espena młodymi trollami odkrywa kolejne uroki i niebezpieczeństwa tego niezwykłego miejsca. Wkrótce jednak naszym bohaterom po raz kolejny przyjdzie się zmierzyć z żądnym zemsty wodzem wikingów, któremu tym razem towarzyszyć będzie potężna wiedźma i jej tajemnicza uczennica... Co gorsza, śladem Sonji wciąż podąża straszliwy olbrzym Trym! Czy dziewczynka zdoła się wymknąć wszystkim wrogom? Autorka komiksu, urodzona w 1993 roku Norweżka Malin Falch, dorastała w Trondheim, a obecnie mieszka w Oslo. „Światła Północy” to jej debiutancka seria. Pierwszy tom cyklu został wyróżniony dwiema ważnymi norweskimi nagrodami: Pondus i ARKs barnebokpris.
Dawno temu Wodni Ludzie i Drzewni Ludzie tworzyli jedno plemię, ale rozgrywki pomiędzy czczonymi przez nich demonami doprowadziły do rozpadu potężnego ludu na dwa szczepy. Od tego czasu toczy się między nimi bezlitosna wojna. W końcu Drzewni Ludzie wzywają na pomoc wendigo - straszliwego ducha, który po przyjęciu materialnej postaci morduje członków wodnego plemienia. Na szczęście w starych opowieściach jest mowa o tym, jak go pokonać... Thorgal, Aaricia i Jolan uniknęli licznych zagrożeń czyhających w Krainie Qa i chcą wrócić do domu na dalekiej Północy, jednak czyjaś potężna wola im to uniemożliwia. Aegirsson będzie musiał stanąć do kolejnej walki z magicznymi siłami. Może też przy okazji odkryje, kto i dlaczego wciąga go w swoje rozgrywki. Drugi tom cyklu "Thorgal. Saga" opowiadającego o nieznanych dotąd przygodach Thorgala. Każdy album rozbudowuje znane z serii głównej opowieści o czarnowłosym wikingu, a jednocześnie wzbogaca naszą wiedzę o życiu bohatera o nowe wątki. Do stworzenia komiksów z tej kolekcji zaproszono cenionych i znanych autorów. Każdy z nich przedstawia własną zamkniętą historię o niezwykłych losach przybysza z gwiazd. Autorami albumu "Thorgal. Saga - Wendigo" są dwaj francuscy twórcy: doświadczony scenarzysta Fred Duval ("Odrodzenie", "Czarne nenufary", "Carmen McCallum") i młodszy od niego o całe pokolenie rysownik Corentin Rouge ("Rio", "Kashmeer").
Nieustraszona Lusia powraca i znów zaprasza Cię do swojego komiksowego świata. Tym razem spróbujecie wspólnie rozwikłać tajemnicę zniknięcia Aresa. W nocnej wędrówce po nowych, nieznanych miejscach będzie towarzyszył Wam Maczo. Nie możemy obiecać, że jego udział w śledztwie okaże się pomocy, ale bez wątpienia mały szpic dostarczy Ci mnóstwo śmiechu i dobrej zabawy. Lusia, jak zawsze pełna energii do działania, liczy na twoje wsparcie. Otwórz komiks i zostań bohaterem psiej przygody!
Kacper i jego przyjaciele powracają w nowej szalonej przygodzie!
Przebyli prastary las, spotkali Dziada Borowego i uratowali Szyszymorę! Co tym razem czeka dzielną drużynę Kacpra i spółki?
Znani z „Uroczyska Szyszymory” przyjaciele ponownie stawiają czoła bandzie Lipy, a broniąc swojej bazy, przypadkiem trafiają do krainy, gdzie muszą rozwiązać wiele zagadek, a nic nie jest tym, czym się początkowo wydaje…
„Zagajnik Przejścia” to kolejna część osadzonej w słowiańskiej mitologii przygodowej serii Adama Święckiego – pełnej dzikoludków i innych tajemniczych stworków, które pomagają bohaterom zrozumieć siłę przyjaźni i równowagi w przyrodzie.
Oto koniec wielkiej aszkenazyjskiej opowieści.
Gdy nasi bohaterowie przemierzają ulice Odessy, w mołdawskim Kiszyniowie dochodzi do pierwszego z serii brutalnych antysemickich pogromów w carskiej Rosji, a obrazy tej zbrodni obiegają cały świat.
Baron, Yaakov i Vincenzo zostają zmobilizowani i wyruszają pociągiem do Kiszyniowa, a Tchokola postanawia, że będzie im towarzyszył wielki żydowski poeta, mający udokumentować makabryczne zdarzenia. Dołącza do nich także Hava namówiona przez pewną dziennikarkę, która, jak wszyscy inni, pragnie ją pocałować…
W piątym i ostatnim tomie „Klezmerów” Joannowi Sfarowi po raz kolejny udaje się opowiedzieć trudną historię w lekki sposób, choć tym razem pozostaje po niej smutny epilog.
Ostatni tom przebojowej serii dla dzieci!
Przyszła wiosna! Kalinka przez cały rok zajmowała się ratowaniem doliny i teraz może wreszcie odpocząć! Ale najpierw musi uporać się z magiczną katastrofą, potworami czającymi się na każdym kroku, Dżinem Parszywcem i wkurzoną mamą.
W dodatku tym razem Kalinka będzie zdana tylko na siebie!
W ostatnim tomie swoich przygód Kalinka trafia do Labiryntu Złudzeń, gdzie spotyka znajome stwory i poznaje nowe czary oraz pewną tajemniczą postać, która pomaga jej wyjść z tarapatów.
Przygotujcie się na najgorsze, to koniec wszystkiego (i całej reszty)!
Eunuch, niewolnica, złodziej i mulica próbują ocalić bezcenne... książki!
Jest rok 976, a jedna z największych bibliotek czasów średniowiecza za chwilę spłonie w Kordobie – hiszpańskim mieście, które pod okiem dwóch ceniących mądrość kalifów stało się ważnym ośrodkiem rozwoju nauki i kultury w Europie. To tam dziesiątki kopistów i tłumaczy latami gromadziło wiedzę matematyków, filozofów i poetów. Tymczasem do władzy dochodzą przeciwnicy rozwoju i otwartości, a wszystkie niereligijne tomy mają zostać zniszczone.
Bibliotekarz Tarid nie zamierza jednak tak łatwo się poddać, a wielka miłość do książek sprawi, że wyruszy w podróż, by ocalić choćby ułamek tego, co kocha. Towarzyszy mu utalentowana kopistka Lubna, dawny uczeń Marwan oraz pewna bardzo uparta mulica. Każde z nich podczas tej wędrówki napotka inne wyzwania i demony. Czy ocalą przy tym skarby biblioteki?
Scenarzysta Wilfrid Lupano i rysownik Léonard Chemineau na dynamicznych, barwnych planszach prowadzą bohaterów przez skalne załomy i piaszczyste ścieżki oraz kunsztownie zdobione andaluzyjskie pałace. W kadrach obok pełnych humoru scen ukazują wielką siłę woli, a zarazem wyczerpanie wędrowców. Ten komiks to pasjonująca opowieść – dobra na każde czasy, szczególnie te, w których pragnienie władzy nie idzie w parze z mądrością.
W świecie, w którym ludzie rodzą się bez określonej płci, a ich ciała w dwunastym roku życia formują żeńskie lub męskie cechy w zależności od indywidualnego wyboru, Hinase Arima jest ewenementem - w wieku osiemnastu lat wciąż nie potrafi zdecydować o swoich preferencjach. Nie widzi w tym jednak problemu, do czasu, gdy tego samego dnia słyszy wyznanie miłości zarówno od przyjaciółki, jak i przyjaciela. W dodatku każde z nich oczekuje od Hinase innej decyzji w najbardziej kluczowym wyborze życia...
Jeśli chcesz pozbyć się krwiożerczej bestii, grasującej w Twoim mieście – koniecznie wynajmij do jej usunięcia maga z Fairy Tail. Jeśli chcesz się pozbyć miasta – zrób dokładnie to samo! Choć gildia ta działa po stronie dobra, doniesienia o spustoszeniach, za które są odpowiedzialni, regularnie zajmują pierwsze strony gazet, bulwersując społeczeństwo. Ale Lucy się tym nie przejmuje. Nie wyobraża sobie, że mogłaby wstąpić do innej gildii. Tak – Lucy też jest magiem, ale nie rzuca piorunami, nie sprowadza deszczu ani nie tańczy z wilkami. Zbiera klucze. Przy ich pomocy jest w stanie przywołać z innego wymiaru gwiezdne duchy, które potrafi w różnej mierze kontrolować. Los chciał, że pewnego dnia zostaje uratowana z opresji akurat przez maga ze swojej ulubionej gildii, niejakiego Natsu Dragneela, który obiecuje zabrać ją do siedziby Fairy Tail. I choć wyobrażenia dziewczyny przegrywają konfrontację z rzeczywistością, teraz nie ma już odwrotu. Jej wielka przygoda w świecie magii, miecza i ogoniastej wróżki właśnie się zaczęła…
Księżniczka Yona, córka władcy państwa Koka, nigdy nie miała poważnych zmartwień. Dość powiedzieć, że za swoje największe nieszczęście uważała fakt, że jej kuzyn, Soo-won, w którym skrycie się podkochiwała, nie traktował jej poważnie. Gdy więc młodzieniec przybył do pałacu, aby wziąć udział w uroczystości na cześć szesnastych urodzin księżniczki, ta nie posiadała się z radości. Jednak to właśnie tej nocy cały jej świat miał lec w gruzach. Soo-won zamordował jej ojca, a następnie próbował zabić również Yonę. Od niechybnej śmierci uratował ją młody generał, a zarazem przyjaciel księżniczki, Son Hak. Jednak ucieczka z pałacu to dopiero początek. Czy Yona zdoła odnaleźć w sobie dość siły, aby zmierzyć się z okrutną rzeczywistością i odzyskać władzę?
Nadszedł moment, w którym po dwunastu latach wyłączone zostaną serwery kultowej gry online "Yggdrasil". Jeden z graczy, wcielający się w postać potężnego maga o ciele ożywionego szkieletu, szczególnie nie potrafi pogodzić się z tym faktem. Loguje się w dniu wyłączenia gry i postanawia doczekać północy w siedzibie swojej gildii. Wspomina dobre czasy i nieudolnie stara się wyprzeć fakt, że wcześnie rano będzie musiał wstać do pracy. Gdy jednak nadchodzi wyczekiwany moment, zaczyna się dziać coś dziwnego. Będący do tej pory elementem systemu NPC zaczynają żyć własnym życiem, a do tej pory wirtualny świat staje się aż nadto prawdziwy. Nasz bohater zostaje uwięziony w ciele swojego straszliwego awataru. To nie jest kolejna opowieść o szlachetnym chłopcu próbującym wrócić do swojego świata. To początek legendy potężnego, mrocznego maga, który adaptuje ten potworny świat na swój nowy dom.
Yuki żyje w świecie wypełnionym ciszą. Jednak mimo iż jest osobą niesłyszącą, dość dobrze odnajduje się w otaczającej ją rzeczywistości. Pewnego dnia poznaje w autobusie Itsuomiego – przystojnego chłopaka, który ratuje ją z niezręcznej sytuacji. Wkrótce okazuje się, że obydwoje studiują na tej samej uczelni. Im więcej zaś Yuki dowiaduje się na temat nowego kolegi, tym bardziej jest nim zafascynowana. Itsuomi dużo podróżuje, zna wiele języków – wydaje się uosobieniem wszystkiego, co jest poza jej zasięgiem. Jak więc zareaguje, gdy chłopak wyzna, że to jej świat tak bardzo chciałby poznać?
Trzy tysiące lat temu, gdy na tronie Chin zasiadł dobry i mądry król Chū, dolinie Żółtej Rzeki wróżono długie lata dobrobytu. Jednak wszystko przepadło, kiedy władca pojął za żonę równie piękną, co okrutną Dakki, jedną z xianren, nieśmiertelnych istot o wyjątkowych mocach. Pod rządami bezlitosnej królowej kraj pogrążył się w chaosie… Aby przywrócić równowagę w świecie ludzi, przywódca wszystkich xianren wysłał swojego ucznia, Taikōbō, z misją pokonania i zapieczętowania dusz aż 365 demonów na usługach Dakki. W obliczu przeważających sił wroga, Taikōbō będzie musiał znaleźć sprzymierzeńców gotowych na wszystko... Przed Wami epicka, pełna intryg, humoru i fabularnego rozmachu przygoda, w której ludzie, nieśmiertelni i demony toczą bój o losy tego świata!
Akira Gunji to licealista, który prowadzi całkiem zwyczajne życie. Do czasu, gdy wracając pociągiem ze szkoły zostaje bez ostrzeżenia uprowadzony przez staruszkę, której z pleców... wyrastają macki! Okazuje się, że kobieta jest jedną z pozaziemskich istot, które od lat w ukryciu rezydują na naszej planecie. Podczas gdy Akira próbuje pojąć, czego właśnie był świadkiem, zjawia się członek oddziału policji ds. kosmitów, by aresztować przybyszkę. Co więcej, okazuje się nim być Sho Tenkubashi – chłopak, który uczęszcza do tej samej szkoły co Akira!
Kajko i Kokosz pojawili się na łamach trójmiejskiej popołudniówki "Wieczór Wybrzeża" w 1972 i stali się jednymi z najbardziej rozpoznawalnych bohaterów polskiej popkultury. Cykl Janusza Christy (1934-2008) opowiada o dwóch wojach - dzielnym i rozważnym Kajku oraz żarłocznym i nieco samolubnym Kokoszu, którzy bronią Mirmiłowa oraz przeżywają mnóstwo zabawnych przygód. ZŁOTA KOLEKCJA to wyjątkowa, jubileuszowa edycja z okazji 50-lecia serii. Kolekcja składa się z sześciu tomów, w których zebrane zostaną wszystkie komiksy "Kajko i Kokosz" - w kolejności chronologicznej i poddane renowacji kolorystycznej. Dodatkiem do każdego albumu jest obszerne posłowie Krzysztofa Janicza, zawierające wiele cennych informacji i ciekawostek o historii serii oraz samym Januszu Chriście. Czytelnicy znajdą też liczne archiwalne zdjęcia, okładki, ilustracje i szkice.Tom trzeci kolekcji zawiera długą historię "WOJE MIRMIŁA" w pierwotnej wersji gazetowej z odcinkami nigdy wcześniej niepublikowanymi w albumach oraz krótki komiks "PASOWANIE". Komiks poprzedza wstęp redaktora naczelnego Klubu Świata Komiksu Tomasza Kołodziejczaka, a w posłowiu Krzysztof Janicz opowiada o odejściu rysownika z "Wieczoru Wybrzeża". Album uzupełniają legendarny wywiad-rzeka "JANUSZ CHRISTA - WYZNANIA SPISANE" oraz unikatowy komiks "KALAFIT".
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?