Odliczanie do świąt trwa, choinka zniknęła, a bracia Be jak zwykle nie pomagają. Święta pędzą w złym kierunku!Gigant Poleca" to największa seria komiksowa, jaka ukazała się w Polsce - wszystkie wydane historyjki liczą ponad 60 tysięcy stron! "Gigant Poleca" bawi polskich czytelników już od 1992 r., kiedy był wydawany jako "Komiks Gigant".Każdy tom zawiera 256 stron prześmiesznych historii z przygodami znanych i lubianych postaci, takich jak Kaczor Donald wraz z siostrzeńcami, Sknerus McKwacz, Myszka Miki pełniący rolę sprytnego detektywa, jego przyjaciel Goofy wcielający się czasem w rolę archeologa-podróżnika Indiany Goofsa, zwariowany wynalazca Diodak, nieobliczalny Dziobas, niezwykły szczęściarz Goguś, leń i obżartuch Gęgul i wiele, wiele innych.Znakiem rozpoznawczym serii "Gigant Poleca" jest wielka przygoda: poszukiwanie skarbów, dalekie wyprawy, a także pułapki i niebezpieczeństwa, z których nasi bohaterowie wychodzą obronną ręką (zazwyczaj). Nowe tomy dostępne są co dwa miesiące w punktach sprzedaży na terenie całego kraju.
Kompletny zbiór najstarszych komiksów z Tytusem, Romkiem i ATomkiem! Przygody nieznane to wyjątkowy zbiór gazetowych przygód najsłynniejszego tercetu polskiego komiksu. W trzech tomach niniejszej publikacji można znaleźć wszystkie historyjki TRiA, które nie ukazały się na łamach książeczek. Większość z nich Papcio Chmiel stworzył na potrzeby czasopisma Świat Młodych, gdzie Tytus, Romek i ATomek zadebiutowali w 1957 roku. Inne powstały w późniejszym okresie na potrzeby prasy lokalnej, ogólnopolskiej, a także reklamy. Wszystkie komiksy zostały poddane drobiazgowej rekonstrukcji cyfrowej, by olśniewać detalem i kolorem, zgodnymi z intencją ich twórcy. Tom 3 zawiera komiksy z lat 1969-2015.
Kontynuacja zeszytu "Granatowa cortina".
W pobliżu Bratysławy, w rozbitym samochodzie z polską rejestracją znaleziono zwłoki kobiety i mężczyzny - Polaka. W samochodzie znaleziono także ukryte złoto, biżuterię i pieniądze.
Michał wraz z kapitanem Volikiem z czeskiej milicji jadą śladem ofiar wypadku w kierunku Budapesztu, a tymczasem reszta ekipy Żbika zbiera informacje w Polsce.
Zakończenie tej historii znajduje się w zeszycie "Zatrzymać niebieskiego fiata".
Shoyo Hinata jest zafascynowany siatkówką, choć jego niski wzrost nie wróży mu zawrotnej kariery. Gdy w gimnazjum z trudem zdołał zebrać drużynę i wyjechać z nią na prawdziwe zawody, ta już w pierwszym meczu została rozgromiona przez faworytów turnieju. Wśród jego przeciwników znalazł się Król Boiska, genialny Tobio Kageyama, który nie omieszkał powiedzieć Shoyo kilku ostrych słów. Od tego czasu chłopak marzy o rewanżu i z tą myślą zgłasza się do klubu siatkarskiego liceum Karasuno. Ku jego rozpaczy do tej samej drużyny pragnie wstąpić również Tobio!
Goro jest młodym lekarzem z małego miasteczka. Pewnego dnia do szpitala, w którym pracuje, zgłasza się nastoletnia dziewczyna w ciąży. Mężczyzna szybko rozpoznaje Ai Hoshino, wschodzącą gwiazdę sceny muzycznej, a zarazem swoją ulubioną idolkę. Zdając sobie sprawę, że w show-biznesie nie ma miejsca na sentymenty, obiecuje zachować jej sekret w tajemnicy.
Niestety wkrótce dochodzi do straszliwego zdarzenia, które zapoczątkuje łańcuch zaskakujących zdarzeń…
Po śmierci rodziców siedemnastoletni Kei Miyama wyjechał z Japonii, zostawiając młodszego brata pod opieką wujostwa. Sam zamieszkał na dalekiej Islandii, gdzie dorabia jako prywatny detektyw. Przemierzając rozległe pustkowia kraju lodu i ognia, na co dzień mierzy się z mniej lub bardziej wymagającymi wyzwaniami, jakie stawiają przed nim klienci. Jednak bez względu na rodzaj zlecenia chłopak nigdy nie zawodzi. Posiada bowiem pewien niezwykły talent – bardzo przydatną umiejętność słyszenia wspomnień zachowanych przez przedmioty... Pewnego dnia kontakt z bratem niespodziewanie się urywa. Kei natychmiast rusza do Japonii, aby wyjaśnić zagadkę jego zniknięcia. Nawet nie przypuszcza, co czeka go na końcu drogi…
Dla szesnastoletniej Kuroe miłość to prawdziwe przekleństwo. Dziewczyna cierpi bowiem na pewną nietypową przypadłość... Za każdym razem, gdy za bardzo się czymś podekscytuje, przechodzi częściową transformację w potwora! Pokryta łuskami szponiasta łapa czy wypustki na grzbiecie udaje jej się w razie potrzeby ukryć pod luźnymi ubraniami i wieść relatywnie zwyczajne życie. Jednak wszystko zmienia się, gdy zainteresowanie jej osobą wykazuje najprzystojniejszy chłopak w szkole. Już po pierwszym wspólnym wyjściu emocje dziewczyny sięgają zenitu i Kuroe... zmienia się w gigantyczne monstrum! Czy dziewczyna zdoła się zakochać i nie zrównać przy tym całego miasta z ziemią? Przed Wami potwornie urocza i przerażająco zabawna komedia rrromantyczna!
Yuki żyje w świecie wypełnionym ciszą. Jednak mimo iż jest osobą niesłyszącą, dość dobrze odnajduje się w otaczającej ją rzeczywistości. Pewnego dnia poznaje w autobusie Itsuomiego – przystojnego chłopaka, który ratuje ją z niezręcznej sytuacji. Wkrótce okazuje się, że obydwoje studiują na tej samej uczelni. Im więcej zaś Yuki dowiaduje się na temat nowego kolegi, tym bardziej jest nim zafascynowana. Itsuomi dużo podróżuje, zna wiele języków – wydaje się uosobieniem wszystkiego, co jest poza jej zasięgiem. Jak więc zareaguje, gdy chłopak wyzna, że to jej świat tak bardzo chciałby poznać?
Kaboku Kotani to spokojny licealista, który usilnie stara się nie zwracać na siebie uwagi. Myśl o tym, że mógłby stać się obiektem zainteresowania rówieśników, do reszty go przeraża, więc nie robi nic, co wystawiłoby go na ocenę innych. Pewnego dnia w pustym szkolnym korytarzu widzi dziewczynę, która tańczy zupełnie nie przejmując się, że ktoś mógłby ją zobaczyć. Pragnąc poczuć się kiedyś równie wolnym, a jednocześnie chcąc zbliżyć się do nieznajomej, Kaboku postanawia wstąpić do szkolnego klubu tanecznego. Nawet nie przypuszcza, jak ta spontaniczna decyzja odmieni jego życie!
Zaha Sanko to chłopak, na którego polują wszyscy degeneraci, łowcy głów i inni żądni władzy despoci w całym kosmosie. A wszystko za sprawą plotki, według której jego kości mają moc spełniania życzeń. W konsekwencji Sanko i jego potworny towarzysz Avakian przemierzają wszechświat, próbując znaleźć sposób, aby uwolnić się od nieustannego pościgu. Czy ich mroczne umiejętności wystarczą, aby odeprzeć kolejne zamachy na życie chłopaka?
Batman. Łowy
Gdy Batman stawia pierwsze kroki jako Mroczny Rycerz, mieszają mu szyki: nikczemny Hugo Strange, tajemniczy mściciel znany jako Nocna Zmora i władca lęku Jonathan Crane, czyli Strach na Wróble!
Batman nie musi jednak samotnie walczyć z przerażającymi przeciwnikami, ponieważ z pomocą przychodzi mu pewna złodziejka. Czy Nietoperz i Kotka zdołają zignorować dzielące ich różnice i staną razem do walki z nocnymi napastnikami? Granica między miłością a nienawiścią nigdy nie była tak cienka. Mroczny Rycerz szybko przekonuje się, że walka z przestępczością oznacza nie tylko mierzenie się z najstraszniejszymi przeciwnikami, lecz także z własnymi demonami.
Historia opowiadająca o zemście i zdradzie narodziła się w nieprzeciętnie kreatywnych umysłach scenarzysty Douga Moencha („Batman”, „Detective Comics”) oraz rysowników Paula Gulacy’ego („Catwoman”, „Green Lantern”), Jimmy’ego Palmiottiego („Jonah Hex”, „Power Girl”) i Terry’ego Austina („Action Comics”, „Uncanny X-Men”).
Album zawiera materiały opublikowane pierwotnie w amerykańskich zeszytach „Batman: Legends of the Dark Knight” #11–15 oraz #137–141, a zebranych później w albumach „Batman: Prey” i „Batman: Terror”.
Rok 1757. Francuzi i Anglicy toczą walkę o podbój Nowego Świata, nie licząc się z indiańskimi plemionami pierwotnie zamieszkującymi te tereny. Córki brytyjskiego pułkownika Monro, Alicja i Kora, chcą dołączyć do ojca, dowodzącego obroną fortu William Henry. Do ich wyprawy dołącza Sokole Oko, biały traper wychowany przez Indian, jednak okazuje się, że indiański przewodnik z plemienia Huronów prowadzi kobiety prosto we francuską zasadzkę... Powieść Jamesa Fenimorea Coopera, będąca drugą częścią pięcioksięgu o przygodach Sokolego Oka, należy do klasyki literatury amerykańskiej. Powieść, łączącą przygodę z historią charakteryzują barwne opisy przyrody, wartka akcja i mocno zarysowane sylwetki bohaterów. Autorem scenariusza tej komiksowej adaptacji jest francuski scenarzysta Marc Bourgne ("Barbe-Rouge", "Frank Lincoln"), natomiast rysunki wykonał nieżyjący już rysownik włoskiego pochodzenia Marcel Uderzo, brat współtwórcy Asteriksa ("L'histoire de l'aronautique").
Drugi tom przygód X-Men z okresu "Rządów X". Relacje między nowym narodem mutantów a resztą świata od początku były napięte, ale dla X-Men wszystko jest jasne jak słońce: robisz, co trzeba, pomagasz tym, którzy wołają o pomoc, i ratujesz planetę. Wierni tym zasadom Cyclops, Marvel Girl, Sunfire, Rogue, Wolverine, Synch i Polaris nie cofają się przed żadną bitwą... i nigdy się nie nudzą. Tym razem przyjdzie im się zmierzyć z Cordycepsem Jonesem, który jest tak dziwaczny, że nawet mutanci drapią się po głowie, z Doktorem Stasisem z Orchis, który ma doktorat ze złowrogich planów, a także z przerażającym władcą koszmarów. Scenariusz tego tomu napisał Gerry Duggan, znany z komiksów o Deadpoolu i Strażnikach Galaktyki, a także z serii "Savage Avengers". Rysunki stworzyli Pepe Larraz ("Ród X/Potęgi X", "X-terminacja") i Javier Pia ("Doktor Strange", "Kapitan Ameryka: Steve Rogers"). Album zawiera materiały opublikowane pierwotnie w zeszytach "X-Men" #1-7 i należy do cyklu "Rządy X". Ukazujące się w nim komiksy kontynuują wątki ze "Świtu X", w którym scenarzysta Jonathan Hickman otworzył zupełnie nowy rozdział w historii Marvelowskich mutantów.
Wilq Superbohater to jedna z najbardziej znanych postaci polskiego komiksu dla dorosłych. Nieustraszony obrońca Opola wraz ze swoją kompanią od kilkudziesięciu lat robi zadymę w polskiej popkulturze.Wyzywa, obraża, nie lubi siebie i swoich czytelników, jest sfrustrowany i wściekły a przy tym uroczy i zabawny. W kolejnej części czytelnik znajdzie wszystko z czego słynie seria "Wilq superbohater": poetykę absurdu zmieszaną z dosadnym słownictwem, szczeniacką błazenadę i bezczelne przetworzenia kulturowych (a w szczególności popkulturowych) schematów.
Morihito to nastoletni potomek rodu wywodzącego się od czarodziejskich chowańców. Choć w jego żyłach płynie krew ogrów, chłopak niewiele różni się od swoich rówieśników... oczywiście nie licząc niewyobrażalnej siły, którą próbuje utrzymać w tajemnicy. Pewnego dnia dowiaduje się, że w jego domu ma zamieszkać Nico – przyjaciółka z dzieciństwa, która właśnie zakończyła szkolenie na czarownicę. Zadaniem Morihito ma być ochrona dziewczyny, która od lat nie przebywała w świecie ludzi. Jednak, ku przerażeniu chłopaka, Nico okazuje się jeszcze większą niezdarą, niż pamiętał, a w dodatku jej popisom wtóruje magiczna moc, której nadal nie nauczyła się kontrolować!
W świecie człekokształtnych zwierząt mięsożercy i roślinożercy tworzą jedno społeczeństwo. Niegdyś naturalni wrogowie, dziś żyją na pokojowej stopie, chronieni przez wspólnie ustanowione prawo. W liceum Cherryton dni płyną utartym rytmem, a uczniowie najróżniejszych gatunków zmagają się z typowymi problemami wieku dojrzewania. Jednak wszystko zmienia się, gdy pewnej nocy na terenie szkoły dochodzi do straszliwej zbrodni. Jeden z członków koła teatralnego zostaje zamordowany, a wszystko wskazuje na to, że zabójcą mógł być któryś z uczniów – drapieżników. Podejrzenie pada na innego członka klubu, małomównego, stroniącego od towarzystwa wilka Legoshiego. Czy to możliwe, żeby morderca był tak blisko?
Piąta część serii komiksowej będącej absurdalną komedią fantasy, pełną odniesień do klasyków fantastyki, zarówno książek, filmów jak i gier. Motywy, tropy i nawiązania zestawiane są ze sobą w zaskakujący i zabawny sposób. „Pan Wiedźma” to krótkie komiksowe opowiadania, zbudowane na motywie wiedźmina wykonującego wiedźmińską profesję. Ale wszystko, co współczesny odbiorca kultury zna z książek, gier czy serialu, tutaj zostaje sprowadzone do absurdu, obśmiane i wypełnione aluzjami do współczesnego świata. Tytułowy „Pan Wiedźma” pomimo stylowego stroju i miecza, jest bardziej znużonym swoja pracą urzędnikiem w delegacji, niż fantastycznym wojownikiem. A zlecenia, które na niego czekają też daleko odbiegają od klasyki fantasy.
Thea była wojowniczką pragnącą pomścić rodzinę. Jednak po ostatniej bitwie zaczyna kwestionować sens własnej postawy.Zagubiona w Przedwiecznej Ciemności spotyka sprzymierzeńców, którzy pokazują jej, że możliwe jest życie inne niż na Dryfujących Równinach, gdzie ojciec Thei prowadzi niosącą bezsensowne cierpienia wojnę z klanem Paznina. Wojnę, która ponownie upomni się o Theę i jej brata.
Publikacja Extremity była dla nagrodzonego właśnie Eisnerem za serię Transformers Daniela Warrena Johnsona momentem przełomowym. Ta bezkompromisowa, napisana w konwencji dynamicznego postapokaliptycznego fantasy, genialnie zilustrowana historia zapewniła autorowi zasłużony awans do superligi najpopularniejszych twórców amerykańskiego komiksu.
Energon Universe po raz czwarty. Conrad Hauser nawiązał kontakt z obcą istotą i przeżył, żeby móc o tym opowiedzieć. Tyle, że nikt, nawet jego przełożeni, nie są skłonni uwierzyć w historię o wielkim, zmieniającym kształt robocie, który niemal pozbawił życia człowieka znanego jako Duke. Teraz, ten jeden z najbardziej odznaczonych żołnierzy amerykańskiej armii, musi na własną rękę szukać odpowiedzi przez co zostaje wciągnięty w konflikt, do którego nie przygotował o go żadne szkolenie. Tylko prawdziwy amerykański bohater będzie w stanie wyjść z tego cało. Duke to komiks prezentujący sylwetkę jednej z kluczowych postaci w Energon Universe - połączonym i rozrastającym się uniwersum Transformers i G.I. Joe. Doświadczeni scenarzysta Joshua Williamson (Superman, Batman) i świetny rysownik Tom Reilly przedstawiają historię łączącą fantastykę z sensacją w stylu przygód Jasona Bournea.
Energon Universe po raz trzeci. W przededniu powstania organizacji Kobra tajemnicza postać poszukuje Energonu - substancji nieznanego pochodzenia odkrytej pośród opanowanych przez brutalny gang Dreadnoksów bagien południa Stanów Zjednoczonych. Kim jest Cobra Commander? Skąd pochodzi? I jakie siły jest gotów uwolnić, by zrealizować swoje ambicje? Energon Universe rozrasta się w zaskakujących kierunkach. Doświadczeni i uwielbiani twórcy odpowiadający za poszczególne tytuły z tego uniwersum bawią się konwencjami i stylistykami z powodzeniem mieszając space operę z sensacją, horrorem i czystą przygodą. We współczesnym mainstreamowym komiksie chyba trudno byłoby znaleźć lepszą rozrywkę.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?