DZIEWIĘTNASTOWIECZNY LONDYN EPOKI PAX BRITANNICA…Albert, najstarszy syn hrabiego Moriarty’ego, nienawidzi systemu klasowego zakorzenionego w swojej ojczyźnie. Zaopiekowanie się spotkanym w sierocińcu rodzeństwem staje się początkiem wielkiego planu oczyszczenia świata.Tak oto rozpoczyna się nieznana historia profesora Moriarty’ego, największego wroga Sherlocka Holmesa!
Era Taisho.Życie Tanjirou Kamado, dobrego i uczynnego chłopca z rodziny sprzedawców węgla, gwałtownie się zmienia, gdy jego bliscy zostają niemal całkowicie wybici przez demony.Aby pomóc Nezuko, swojej młodszej siostrze przemienionej w jedną z tych kreatur, a także pomścić śmierć pozostałych Bliskich, Tanjirou wyrusza w podróż!Oto początek krwawej opowieści o przygodach i walce na miecze!
DZIEWIĘTNASTOWIECZNY LONDYN EPOKI PAX BRITANNICA…Albert, najstarszy syn hrabiego Moriarty’ego, nienawidzi systemu klasowego zakorzenionego w swojej ojczyźnie. Zaopiekowanie się spotkanym w sierocińcu rodzeństwem staje się początkiem wielkiego planu oczyszczenia świata.Tak oto rozpoczyna się nieznana historia profesora Moriarty’ego, największego wroga Sherlocka Holmesa!
Ma doskonałe stopnie i świetnie radzi sobie w życiu towarzyskim. Czasami pije, pali i bawi się do białego rana. Jest popularny. Nie można sobie wyobrazić lepszych doświadczeń w liceum, więc dlaczego ktoś taki nagle zapałał miłością do sztuki?!Oto początek opowieści o młodym, przepełnionym pasją chłopaku, który celuje w uniwersytet sztuki, i jego walecznych przygotowaniach do egzaminów wstępnych na studia!
Ma doskonałe stopnie i świetnie radzi sobie w życiu towarzyskim. Czasami pije, pali i bawi się do białego rana. Jest popularny. Nie można sobie wyobrazić lepszych doświadczeń w liceum, więc dlaczego ktoś taki nagle zapałał miłością do sztuki?!Oto początek opowieści o młodym, przepełnionym pasją chłopaku, który celuje w uniwersytet sztuki, i jego walecznych przygotowaniach do egzaminów wstępnych na studia!
Najnowszy komiks Mariusza Moroza przenosi nas do początków dwudziestego wieku w czasy najazdu bolszewickiego 1920 roku. Gdy w sierpniu na polach bitew pod Warszawą ważyły się losy wojny, na południowo-wschodnich kresach Rzeczypospolitej rozgrywała się nie mniej ważna batalia. 1 Armia Konna Siemiona Budionnego zagrażała młodemu państwu polskiemu, atakowała Lwów i Zamość. Oprócz wielu walk i potyczek, tam właśnie młodzi polscy ochotnicy stoczyli dramatyczny bój pod Zadwórzem , zwanymi Polskimi Termopilami i tam niemal dwa tygodnie później polscy ułani pod Komarowem, bohaterskimi szarżami powstrzymali czerwoną Konarmię w największej bitwie kawaleryjskiej XX wieku.
Zamaskowany bezwzględny ekolog z Polski stosujący terrorystyczne metody ochrony Przyrody wyrusza na Zaporoże pomścić szkody wyrządzone Naturze przez rosyjskich najeźdźców W komiksie występują postacie realne ze świata polityki polskiej, ukraińskiej i rosyjskiej, gwiazdorzy polskiej publicystyki, geostrategii i YouTuba, jak również herosi światowej klasyki komiksowej. Nie brakuje też postaci wymy-ślonych przez Dąbrowskiego specjalnie do tej szokującej historii. W komiksie dyskusje filozoficzno-ideologiczne przeplatają się z ostrą akcją. CO WYNIKNIE Z BRUTALNEGO STARCIA WOJUJĄCEJ EKOLOGII Z ROSYJSKIM NACJONALIZMEM I IMPERIALIZMEM? JAKA PRZYSZŁOŚĆ CZEKA ROSJĘ? KOMU WYMIERZONA ZOSTANIE KARA ZA NIKCZEMNE POGLĄDY I DZIAŁANIA? Na wszystkie te pytania znajdziesz odpowiedzi w tym niezwykłym komiksie.
Twórcy Poranka ściętych głów, Kazuo Koike i Goseki Kojima, to giganci komiksu samurajskiego, autorzy m.in. serii Samotny wilk i szczenię, którzy inspirują swoimi pracami cały świat. Nie inaczej jest w przypadku tego tytułu. Opowieść o Yamadzie Asaemonie bazuje na autentycznych wydarzeniach, niosąc ze sobą sporą dawkę wiedzy historycznej. Asaemon obejmuje pieczę nad stanowiskiem, które dziedziczy po ojcu. Jest odpowiedzialny za próbowanie mieczy. Sprawdza je podczas egzekucji zlecanych przez władzę. W historiach poznamy również los wielu kobiet, który w tamtych czasach bywał wyjątkowo podły.
Kolejna (po PLUTO i MONSTERze) seria Naokiego Urasawy debiutuje w Polsce. To opowieść o przyjaźni, marzeniach, dzieciństwie, dorastaniu, ale przede wszystkim pop-kulturowa uczta, gdzie nawiązania do wydarzeń z XX wieku wypełniają kolejne kartki. Akcja skacze między dekadami drugiej połowy ostatniego stulecia poprzedniego millenium, ukazując kolejne zmiany społeczne. 20th Century Boys - Chłopaki z XX wieku to zdobywca całego wachlarza nagród japońskich i najważniejszych światowych - Festiwalu w Angouleme oraz Eisnera (aż dwukrotnie!).
Przedstawiamy 4 i zarazem przedostatni zbiorczy tom fantastycznych przygód niesamowitego Luc'a Orienta. Niniejsza publikacja zawiera cztery albumy serii: "Kowadło Gromów", "Wybrzeże Wściekłości", "Roubak", "Garagal".
Oto świat, w którym obok siebie żyją ludzie i elfy, wróżki i hybrydy, anioły i demony – do wyboru, do koloru! W tej międzygatunkowej rzeczywistości nie może oczywiście zabraknąć wszelkiego rodzaju… domów uciech! Jednak gdzie zakosztować słodkiej rozkoszy, gdy wybór jest tak ogromny? Na to pytanie odpowiedzą nasi wyjątkowi recenzenci, którym niestraszna żadna erotyczna przygoda! Szykujcie się na pikantną jazdę bez trzymanki, bo tutaj każde zbliżenie podlega ocenie!
Ta wspaniała powieść graficzna zabierze was w niezapomnianą podróż do Szalonych Lat Dwudziestych, które w swoim nieśmiertelnym klasyku opisał F. Scott Fitzgerald.
Wielki Gatsby: Powieść graficzna odświeża ponadczasową historię Fitzgeralda o miłości, chciwości i amerykańskim śnie. Zaadaptowany przez Teda Adamsa tekst fenomenalnie zilustrował portugalski rysownik - Jorge Coelho.
Wielki Gatsby: Powieść graficzna to niezapomniane postaci, skrzące się życiem dialogi oraz powalające rysunki. To doskonała ilustrowana wersja powieści, dzięki której nowe pokolenie czytelników będzie mogło poznać jednego z wielkich klasyków dwudziestowiecznej literatury.
„Doskonała adaptacja!” – Brian Michael Bendis, autor bestsellerów z listy „New York Timesa” (Daredevil i Ultimate Spider-Man)
A gdyby tak Boga, wszechświat, sny i emocje można zapisać pod postacią wzorów matematycznych? Wiktor to genialny matematyk. To, kim jest i skąd pochodzi spowija mroczna mgła tajemnicy. Zepchnięty na margines i upokorzony przez otoczenie, schronienia i pocieszenia szuka w liczbach. Chce w nich odnaleźć to, czego odmawiają mu ludzie. W końcu odkrywa matematyczny wzór, dzięki któremu każdy może natychmiast poczuć się szczęśliwy. Każdy poza nim samym Wiktor jest zagubiony, a do tego odkrywa, że w historii, w której gra główną rolę, to on jest tym złym. Musi więc odnaleźć samego siebie i swoje własne szczęście. Jego historia jest gęstą i prowokującą do refleksji opowieścią o niepewnych czasach i fałszywych prorokach. W tym świecie prawdziwe szczęście bardzo rzadko pasuje do jakiegokolwiek równania. Wzór na szczęście stworzył wielokrotnie nagradzany duet artystów Nuno Duarte (scenariusz) i Osvaldo Medina (rysunek). To jeden z najbardziej poruszających, docenionych zarówno przez krytyków jak i przez czytelników, komiksów portugalskich. W niniejszym wydaniu zebrano dwa tomy, w których oryginalnie opowiedziano całą historię, oraz dodano szesnaście stron retrospektywnej opowieści to epilog, który był sobie kiedyś prologiem.
Mirko zmienia się w demona. Południca ma szansę ponownie stać się człowiekiem. Czy chłopiec ocali swoje człowieczeństwo? Czy demonica odzyska swoje? Przez przypadek młody Mirko zostaje przeklęty i zaczyna przekształcać się w nieludzką istotę. Odtrącony przez rodzinę, spotyka Sławę, południcę, i przez przypadek wzbudza w niej pragnienie ponownego stania się człowiekiem. I tak zaczyna się ta historia... Czy Mirko okiełzna swoje rosnące magiczne zdolności, zanim go pochłoną? Czy Sława nauczy się, jak ponownie stać się człowiekiem? Czy będą w stanie pomóc sobie nawzajem? Będzie to trudne, ponieważ żadne z nich nie wie, że ich proste cele zakłócą naturalny porządek świata i doprowadzą do kłopotów... Sława to opowieść utkana z wielu różnych elementów słowiańskich. Każdy z rozdziałów przybliża nową postać lub koncept, a motywy i tradycje przedstawione w komiksie, to podróż w krainę przebogatej słowiańskiej mitologii.
W starożytnych Indiach, w czasach, kiedy rządzą demony, księżniczka Amba zostaje porwana przez potężnego Bhiszmę, wielkiego wojownika z Hastinapury, Miasta Słoni. Kiedy księżniczka Amba ucieka i szuka schronienia wśród mędrców z Himalajów, jej ścieżka krzyżuje się z Paraśuramą (Rama z Toporem), czystym braminem, który dzierży broń samego Pana Śiwy. W pierwszej księdze trylogii Mahabharaty o bogach i bohaterach, narysowanej przez słynnego twórcę komiksów Igora Barańko, odkrywamy osobliwe historie o pochodzeniu zarówno Bhiszmy, jak i Paraśuramy. Dołącz do fanów Mahabharaty i obserwuj z nami wydarzenia prowadzące do największej wojny starożytnego świata bitwy na polach Kurukszetry. Kto będzie rządził wielkim Miastem Słoni, znanym jako Hastinapura? Jak księżniczka Amba pomści zniewagę Bhiszmy? Czy wyrzeknie się świata i zostanie świętą? A może tajemniczy Paraśurama będzie walczył o jej honor?
Ana Penyas zyskała uznanie czytelników i krytyków za sprawą fenomenalnie przyjętego komiksu pt. Estamos todas bien (U nas wszystko dobrze; nagroda Premio Nacional del Cómic). Tym razem znów zaskoczyła wszystkich, snując w kadrach głęboką refleksję o tym, jak spekulacje urbanistyczne i masowa turystyka wypychają ludzi z ich rodzinnej ziemi.Wszystko pod Słońcem zabiera nas w podróż po Lewancie hiszpańskim i pokazuje przemiany, które zaszły na wschodniej części wybrzeża śródziemnomorskiego kraju na przestrzeni pięćdziesięciu lat. Opowieść rozpoczyna się pod koniec lat 60., kiedy w turystyce upatrywano szansy na rozwój Hiszpanii. Czytelnik jest świadkiem procesu zmian zachodzących w przestrzeni (w centrum miasta, przybrzeżnej osadzie oraz w połowie drogi między nimi, w ogrodach Lewantu), ale również w ludziach. Ich świat (w tym praca i marzenia) musi ustąpić nadchodzącemu systemowi gospodarczemu opartemu na neoliberalizmie, który na margines spycha ludzki dobrobyt.Ana Penyas ubrała tę opowieść w niezwykłe kolory, stosując przy tym zróżnicowane techniki graficzne(od kolażu po transfer).Znów zachwyciła. Tym razem emotywną historią o wykorzenianiu i rezygnacji.
Wnętrze starożytnego monolitu okazuje się śmiertelną pułapką! Ronan, Fenn, Strauss i zielonowłosa dziewczyna staną oko o oko z Azu Morgal, przerażającą elitarną formacją faradańskiej armii. Starcie w zapomnianym grobowcu podda załogę Zmory śmiertelnej próbie i pozwoli na chwilę przykryć konflikt, który tli się pomiędzy Ronanem a Straussem konflikt, dotyczący moralnej natury obecnej misji. Kłopoty, niczym upadające kostki domina zepchną bohaterów do desperackiej walki o przetrwanie. Zostaną zmuszeni do stanięcia do swojej najcięższej bitwy bitwy, której nie mają szans wygrać bez strat. Bitwy, której być może nie będą musieli stoczyć samotnie Bo w głębinach niebezpiecznej dżungli ukrył się ktoś jeszcze tajemniczy Rhegatilianin, przepasany rewolwerami lśniącymi niczym sztylety w mroku. Oraz jego towarzyszka o płomiennym spojrzeniu otoczona wiankiem lojalnych żołnierzy. Ronan i jego przyjaciele otrzymają propozycję sojuszu opartego na zbieżnych celach Tylko jak długo taki sojusz się utrzyma?
Ten rycerz przemierza nieznaną krainę. Jest z nim jego giermek. I szkapa. O giermku rycerz często mawia, że jest durniem. Szkapę traktuje z szacunkiem, lecz nie poświęca jej wiele uwagi. Rycerz ma coś do smoków.
Ta kobieta siedzi w salonie. Popija ulubiony napój. Czekając na powrót męża, czyta książkę. Z radością przewraca kartkę. Kobieta potrzebuje zakończenia.
Ten łysy typ myśli o dziarze. Ma w dłoni cegłę. Spotyka psa. Łysy typ czerwienieje.
Co ich łączy? Czy muszą mieć imiona?
Pętla 2 nie pędzi ku puencie, lecz skupia się na detalach. Słowo jest tu ważniejsze niż czyn, ale czyny także mają duże znaczenie. Drugi tom autorstwa autorów (czy muszą mieć imiona?) jest kontynuacją pierwszego (co je łączy?).
Niezwykłe odkrycie historyczne pozwala nam zagłębić się w dawnych manuskryptach, dzięki którym poznajemy epicki i niesamowity świat króla Artura, ukazujący niezwykłe przygody Sivara, najbardziej tajemniczego RYCERZA OKRGŁEGO STOŁU.
Lord Bablah: Szalony naukowiec, lord Bablah, prowadzi podejrzane prace badawcze w upiornym laboratorium na średniej wielkości żółtej planecie. Aby kontynuować badania, Bablah musi zbadać zagadkową korelację między swoimi eksperymentami i zaskakującymi wypadkami, które mają miejsce po ich zakończeniu. Herschel: Herschel asystent badawczy lorda traci życie podczas jednego z nieprzeciętnie wizjonerskich testów. Bablah podejmuje kilka prób odtworzenia swojego pomocnika za pomocą inżynierii genetycznej. Niestety, wszystkie próby kończą się fiaskiem. Niezrażony niepowodzeniem, Bablah zwęgla wadliwe mutacje i kontynuuje starania. Zwierzotwór: Zwierzotwór wysoce defektywny organizm budzi się do życia jako kolejna nieudana próba odtworzenia Herschela. Zwierzotwora mija makabryczny los, ponieważ właśnie skończyło się paliwo w spalarce. Biorąc pod uwagę okoliczności, Bablah postanawia polepszyć nieszczęsne stworzenie, aby mogło mu lepiej służyć. Podróż: W tym celu Lord Bablah zabiera Zwierzotwora w podróż po wszechświecie aby pokazać mu cuda postępu i cywilizacji. Jeśli strategia się nie powiedzie, Zwierzotwór trafi z powrotem do spalarki, gdzie czeka go makabryczna śmierć.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?