Kajtek i Koko: Opowieści Koka to ósmy tom komiksów Janusza Christy ukazujący się w kolekcji Klasyka Polskiego Komiksu. Artysta, nim powołał do życia niezapomniane postaci Kajka i Kokosza, przez wiele lat publikował w różnych czasopismach serie o innych bohaterach. Wśród nich znaczące miejsce zajmowali uwielbiający przygody marynarze Kajtek i Koko. Niniejszy tom przedstawia trzy opowieści, w tym dwie, w których śledzimy samotne perypetie Koka. Komiksy pierwotnie ukazywały się w odcinkach na łamach Wieczoru Wybrzeżażky pierwotnie ukazywały się w latach 1962-1966. W Arktycznej wyprawie Koko snuje swoje wspomnienia z szaleńczej wędrówki po mroźnej Północy. Przemytniczy szlak opowiada o zmaganiach samochwały Koka z morskimi przemytnikami. Na wakacjach to zbiór epizodów o urokach letniego wypoczynku nad wodą, podróżach koleją i biwakowaniu.
Klasyka komiksu w wykonaniu Papcia Chmiela dla odbiorców w każdym wieku! W księdze XVIII Romek i A'tomek uczłowieczają Tytusa poprzez zapoznawanie go z podstawowymi zagadnieniami ze świata sztuki.
Dawno, dawno temu pokonany przez Juliusza Cezara pod Alezją Wercyngetoryks rzucił do stóp zwycięskiego Rzymianina swoją broń. Wśród wspaniałego oręża była imponująca tarcza, którą z pola bitwy zabrał pewien rzymski łucznik. Wkrótce jednak żołnierz przegrał tarczę w domino. Jej nowy właściciel, legionista, został przyłapany bez przepustki i musiał oddać zdobycz podpitemu centurionowi. Ten zaś oddał ją pewnemu sprzedawcy wina za amforę trunku, który z kolei... Jakiś czas później Juliusz Cezar zostaje zaalarmowany, że w Arwernii nadal dochodzi do ataków na Rzymian. Postanawia zatem złamać opór podbitego ludu i ostatecznie go upokorzyć. Chce pojawić się w Gergowii, stolicy Arwernii, niesiony na tarczy Wercyngetoryksa. Ale tarczę trzeba najpierw znaleźć...
Bohaterowie wyruszają w podróż do ćwierć koła świata, poznając takie miejsca jak Szwecja, Anglia, Arktyka, Kuba, Afryka, Artek (międzynarodowy obóz pionierów na Półwyspie Krymskim).
Źli magowie odrażające potwory dzielni rycerze niezwykłe krainy - literatura i kino fantasy zawładnęły wyobraźnią czytelników i widzów. Doświadcz świata fantasy W każdym tomie antologii FANTASY KOMIKS przedstawiamy dwie trzy dłuższe opowieści komiksowe z serii należących do różnych odmian fantasy a do tego humorystyczne stripy i interesujące artykuły
Do wioski niezwyciężonych Galów po długiej nieobecności powraca Falbala, która pobierała nauki w Condate. W tym czasie wyrosła na piękną kobietę. Jej wdziękom nie potrafi się oprzeć Obeliks i... zakochuje się. Jednak szybko okazuje się, że jest to miłość nieodwzajemniona, gdyż dziewczyna ma narzeczonego - Tragikomiksa. Pewnego dnia Falbala dostaje od niego list, z którego wynika, że Rzymianie siłą wcielili jej ukochanego do legionów rzymskich i wyruszyli statkiem na podbój Afryki. Asteriks, Obeliks i Idefiks ruszają mu na ratunek i postanawiają sami wstąpić do legionów, by odbić Tragikomiksa.
Juliusz Cezar przybywa z wizytą do Aleksandrii i swej ukochanej Kleopatry. Między królewską parą dochodzi do sporu, czyj naród jest potężniejszy. Oburzona pychą Cezara Kleopatra zakłada się, że w trzy miesiące wybuduje wspaniały pałac na jego cześć i tym samym udowodni mu nieustającą wielkość Aleksandrii i jej mieszkańców. Cezar bez namysłu zgadza się na zakład, pewien, że Kleopatra przegra. Królowa powierza to karkołomne zadanie najlepszemu w Aleksandrii architektowi, Numerobisowi. Jeśli mu się nie powiedzie, zostanie rzucony krokodylom na pożarcie. Numerobis jest załamany i choć nie wierzy w sukces, przystępuje do budowy. Gdy w Aleksandrii zjawiają się dzielni Galowie - Asteriks i Obeliks - plan budowy pałacu zyskuje szansę powodzenia...
Źli magowie, odrażające potwory, dzielni rycerze, niezwykłe krainy - literatura i kino fantasy zawładnęły wyobraźnią czytelników i widzów. Doświadcz świata fantasy! W każdym tomie antologii FANTASY KOMIKS przedstawiamy dwie/trzy dłuższe opowieści komiksowe z serii należących do różnych odmian fantasy, a do tego humorystyczne stripy i interesujące artykuły!
Tytus astronomem!W czasie trwania Akcji Frombork, bohaterowie pomagają oczyścić jedno z miast Kopernika, magiczny aparacik przenosi ich w przeszłość, by mogli sami spotkać wielkiego astronoma.
mam już wszystko , co cywilizowanemu Europejczykowi potrzebne do szczęścia...
Ale komu to wszystko zostawię w spadku, skoro nie mam potomstwa?
Fragment komiksu
W tym numerze FK dwie nowości oraz długo oczekiwany hit: Tuż po francuskiej premierze prezentujemy najnowszy komiks sławnego Swolfsa - zakończenie pierwszej podserii bestselleru Legenda. Szafranowa Noc: Duchu rodu, część 1 - jak zwykle w opowieściach ze świata Troy, przygody i czary mieszają się z humorem. Zmierz bogów przenosi nas w świat pogańskich wierzeń dawnych Germanów. A jako przerywnik między długimi historiami - stripy o goblinach i ich zaciętych wrogach, krasnoludach.
Klasyka komiksu w wykonaniu Papcia Chmiela dla odbiorców w każdym wieku! Kolejna wydana przez Egmont książeczka o przygodach Tytusa i jego dwóch przyjaciół. W księdze XX bohaterowie nowym pojazdem ruszają na odkrycie nieodkrytych jeszcze ostatnich Wysp Nonsensu.
Bohaterowie testują nowy pojazd, który awaryjnie ląduje na bezludnej wyspie, z braku paliwa chłopcy przechodzą wszystkie epoki rozwoju ludzkości, by je wyprodukować, zanieczyszcza to środowisko wyspy.
Pif-paf!, cacy-cacy, czyli wszystko bardzo piękne, ale nieprawdziwe. Nie wierzę, by ktokolwiek mógł wskoczyć z widowni do filmu - powiedział Dyrektor Wydawnictwa Horyzonty, kiedy przyniosłem rysunki do niniejszej książeczki. - Nadkorektor do mnie! Pójdziecie do kina i sprawdzicie, czy można wskoczyć do filmu...
Czy wiecie, co to jest strach? Dawni wikingowie nie wiedzieli. Postanowili zatem wyprawić się na południe, by mieszkające tam ludy nauczyły ich trząść się ze strachu jak osiki. Cóż, bitni Normanowie trafili akurat na Galów, którzy też nie wiedzieli, czym jest strach. Na szczęście w wiosce pojawił się młodziutki krewny wodza Asparanoiksa - Skandaliks, który okazał się straszliwym tchórzem. Tylko od niego wikingowie mogą się dowiedzieć, co oznacza wyrażenie ""bać się"", a jedynym sposobem na zdobycie tej wiedzy jest porwanie młodego Gala.
Rzymianie wpadają na doskonały pomysł pokonania niezwyciężonych Galów. Postanawiają wybudować wokół wioski palisadę odcinającą jej mieszkańców od świata zewnętrznego i w ten sposób zmusić ich do kapitulacji. Asteriks zakłada się z Rzymianami, że mimo przeszkody uda mu się zwiedzić całą Galię i z każdego miejsca przywieźć jakiś specjał. I rzeczywiście bez wielkich przeszkód Asteriks razem z Obeliksem wyruszają w niezwykłą podróż. Jedynym utrudnieniem w czasie drogi są rzymskie patrole, które próbują pokrzyżować im plany.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?