Klasyka komiksu w wykonaniu Papcia Chmiela dla odbiorców w każdym wieku! Kolejna wydana przez Egmont książeczka o przygodach Tytusa i jego dwóch przyjaciół. W księdze XX bohaterowie nowym pojazdem ruszają na odkrycie nieodkrytych jeszcze ostatnich Wysp Nonsensu.
Bohaterowie testują nowy pojazd, który awaryjnie ląduje na bezludnej wyspie, z braku paliwa chłopcy przechodzą wszystkie epoki rozwoju ludzkości, by je wyprodukować, zanieczyszcza to środowisko wyspy.
Pif-paf!, cacy-cacy, czyli wszystko bardzo piękne, ale nieprawdziwe. Nie wierzę, by ktokolwiek mógł wskoczyć z widowni do filmu - powiedział Dyrektor Wydawnictwa Horyzonty, kiedy przyniosłem rysunki do niniejszej książeczki. - Nadkorektor do mnie! Pójdziecie do kina i sprawdzicie, czy można wskoczyć do filmu...
Czy wiecie, co to jest strach? Dawni wikingowie nie wiedzieli. Postanowili zatem wyprawić się na południe, by mieszkające tam ludy nauczyły ich trząść się ze strachu jak osiki. Cóż, bitni Normanowie trafili akurat na Galów, którzy też nie wiedzieli, czym jest strach. Na szczęście w wiosce pojawił się młodziutki krewny wodza Asparanoiksa - Skandaliks, który okazał się straszliwym tchórzem. Tylko od niego wikingowie mogą się dowiedzieć, co oznacza wyrażenie ""bać się"", a jedynym sposobem na zdobycie tej wiedzy jest porwanie młodego Gala.
Rzymianie wpadają na doskonały pomysł pokonania niezwyciężonych Galów. Postanawiają wybudować wokół wioski palisadę odcinającą jej mieszkańców od świata zewnętrznego i w ten sposób zmusić ich do kapitulacji. Asteriks zakłada się z Rzymianami, że mimo przeszkody uda mu się zwiedzić całą Galię i z każdego miejsca przywieźć jakiś specjał. I rzeczywiście bez wielkich przeszkód Asteriks razem z Obeliksem wyruszają w niezwykłą podróż. Jedynym utrudnieniem w czasie drogi są rzymskie patrole, które próbują pokrzyżować im plany.
To jedna z najsławniejszych polskich serii komiksowych. W przezabawny sposób opowiada o przygodach dwóch słowiańskich wojów - mądrego i uczciwego Kajka oraz silnego i samolubnego Kokosza - służących kasztelanowi Mirmiłowi. Dwaj przyjaciele dzielnie bronią Mirmiłowa przed atakami niecnych zbójcerzy, raz po raz wpadając w tarapaty.
Niewymuszony humor opowieści bawi czytelników w różnym wieku, a pełne szalonych przygód albumy czyta się jednym tchem.
To jedna z najsławniejszych polskich serii komiksowych. W przezabawny sposób opowiada o przygodach dwóch słowiańskich wojów - mądrego i uczciwego Kajka oraz silnego i samolubnego Kokosza - służących kasztelanowi Mirmiłowi. Dwaj przyjaciele dzielnie bronią Mirmiłowa przed atakami niecnych zbójcerzy, raz po raz wpadając w tarapaty.
Niewymuszony humor opowieści bawi czytelników w różnym wieku, a pełne szalonych przygód albumy czyta się jednym tchem.
To jedna z najsławniejszych polskich serii komiksowych. W przezabawny sposób opowiada o przygodach dwóch słowiańskich wojów - mądrego i uczciwego Kajka oraz silnego i samolubnego Kokosza - służących kasztelanowi Mirmiłowi. Dwaj przyjaciele dzielnie bronią Mirmiłowa przed atakami niecnych zbójcerzy, raz po raz wpadając w tarapaty.
Niewymuszony humor opowieści bawi czytelników w różnym wieku, a pełne szalonych przygód albumy czyta się jednym tchem.
Średniowieczny sposób walki opierał się głównie na sile mięśni rycerza, mniej na jego rozumie. Ale nie dotyczyło to Tytusa. Unikał starcia, rozstawiając rozmaite przemyślne, czasem psikuśne, ale niepowodujące rozlewu krwi pułapki. Najsłynniejszą pokazujemy obok - to Prusakolep. Pułapka na karaluchy z czasów PRL-u. Małe pudełeczko zaopatrzone w otwór, z dziegciomiodem wewnątrz... tyle że teraz powiększone do rozmiarów człowieka.
Skąd Papcio wziął ten pomysł?
Otóż w roku 1974 leżał w Szpitalu Praskim po operacji wydłubywania polipów z zatok szczękowych. Naszpikowany streptomcyną Papcio, po to by antybiotyk nie zniszczył doszczętnie jego flory bakteryjnej, musiał dla ochrony pić zsiadłe mleko, albowiem nie było w tamtych czasach gotowych preparatów osłonowych. Papcio wstaje w nocy, żeby obowiązkowo wychlipać mleczko, a tu na obrzeżu kubka wianuszek wesołych prusaków, ćpających biały kożuszek.
W latach osiemdziesiątych, kiedy przyszła "odwilż" na inicjatywę prywatną jakiś biznesmen wyprodukował pułapki z apetyczną pacią o nazwie Prusakolep. Uwolnił na wieki szpitale, szkoły i komitety partii od karaczanów.
Papcio Chmiel po raz kolejny zaskoczył swojego wydawcę oraz licznych fanów!
Pomimo zapowiedzianego w zeszłym roku zakończenia pracy twórczej (po 52 latach), której ukoronowaniem był "Tytus Romek i A’Tomek jako warszawscy powstańcy 1944, z wyobraźni Papcia Chmiela narysowani", twórca kultowego Tytusa narysował kolejny wielkoformatowy album! Nowy komiks zawiera 36 całkowicie premierowych plansz, w których trójka naszych ulubionych bohaterów uczestniczy w wojnie polsko-bolszewickiej w 1920 roku.
Papcio Chmiel nie zamierza jednak przy okazji tego albumu obwieszczać zakończenia swojej kariery rysowniczej. Wprost przeciwnie! Już teraz zapowiada kolejny album z Tytusem, Romkiem i A'Tomkiem w bitwie pod Grunwaldem!
Źli magowie odrażające potwory dzielni rycerze niezwykłe krainy - literatura i kino fantasy zawładnęły wyobraźnią czytelników i widzów. Doświadcz świata fantasy W każdym tomie antologii FANTASY KOMIKS przedstawiamy dwie trzy dłuższe opowieści komiksowe z serii należących do różnych odmian fantasy a do tego humorystyczne stripy i interesujące artykuły
Komplet 25 oryginalnych wydań komiksów z Tytusem, Romkiem i A'Tomkiem, autorstwa Henryka Jerzego Chmielewskiego, zwanego Papciem Chmielem, zebranych razem w kolekcjonerskim pudełku. Głównym bohaterem niniejszej powieści rysunkowej jest Tytus de Zoo. Tytus oraz dwaj jego przyjaciele - Romek i A`Tomek - znani już wcześniej z gazety harcerskiej ""Świat Młodych"", gdzie od 1957 roku ukazywały się w odcinkach przygody tej wesołej trójki. Popularność Tytusa i spółki skłoniła autora do przygotowania w 1966 roku w formie książkowej zupełnie nowych przygód tych sympatycznych bohaterów. Przygód, których Tytus zaznał tym razem na harcerskim szlaku. Romek i A`Tomek doszli bowiem do zgodnego wniosku, że Tytus marnuje się i postanowili go wciągnąć do harcerstwa. O tym, co z tego wynikło, przeczytacie za chwilę sami.
Spokojne życie mieszkańców galijskiej wioski zakłóciło niecodzienne wydarzenie. Panoramiks złamał złoty sierp, którego używał do ścinania jemioły - najważniejszego składnika magicznego wywaru. A bez wywaru Galowie stracą swą nadludzką siłę. Asteriks i Obeliks postanawiają pomóc druidowi i udają się w podróż do odległej Lutecji, w której wyrobem najlepszych złotych sierpów zajmuje się Ameriks - daleki kuzyn Obeliksa. Kiedy wreszcie po długiej wędrówce docierają na miejsce, okazuje się, że Ameriksa porwali barbarzyńcy. Dzielni Galowie muszą go odnaleźć.
Juliusz Cezar zdecydował się poszerzyć granice swego imperium i postanowił podbić Brytanię. Wykorzystując zwyczaje Brytów i atakując ich podczas weekendowego wypoczynku, udało mu się to bez przeszkód. Jednak pewna wioska w Cantium wciąż stawia opór najeźdźcom... Tam Brytowie pod wodzą Zebigbossa niezłomnie odpierają ataki, ale przychodzi taki dzień, kiedy i oni stwierdzają, że przed Rzymianami nie zdołają już dłużej bronić się sami. A do kogóż mają się zwrócić o pomoc, jak nie do mieszkańców małej galijskiej wioski. Jedynym ratunkiem jest słynny magiczny wywar, który Asteriks i Obeliks, mimo licznych przeciwności losu, próbują przetransportować w beczce do Brytanii...
Jak co roku Panoramiks udaje się na zjazd druidów odbywający się w Puszczy Karnutyjskiej. Jest to spotkanie wszystkich galijskich druidów połączone z konkursem na najlepszego Druida Roku. Łatwo się domyślić, że dzięki wynalezieniu magicznego wywaru Panoramiks wygrywa konkurs i otrzymuje złoty menhir. Na kogoś takiego właśnie czekali zaczajeni w lesie Goci, którzy porywają zwycięzcę, by jego magiczne zdolności wykorzystać do podbicia imperium rzymskiego i Galii. Śladami porywaczy wyruszają Asteriks i Obeliks
Pod koniec roku szkolnego Tytus ma mieć poprawkę z geografii Polski, Romek i ATomek pokazują mu więc nasz kraj.Klasyka komiksu w wykonaniu Papcia Chmiela dla odbiorców w każdym wieku!
W tym tomie FK kontynuujemy trzy opowieści które zdobyły sympatię czytelników Sloka Lasy Opalu i Wędrówka Alurysa. Władający boskim darem Sloka i najemniczka Svendai wreszcie docierają do krainy Zeide. Wątpliwe jednak aby znaleźli tam spokój ponieważ moc Sloki jest tak potężna że każdy chce wykorzystać ją do własnych celów. W krainie Opal młody Darko i jego drużyna wędrują wciąż dalej na wschód by znaleźć kryjówkę Tytanów Światła. Jednak zły pontyfik Xarchias w końcu dowiaduje się gdzie jest Darko i wyrusza tam z całą swoją armią. W drugiej i ostatniej częśći historii o naukowej wyprawie mędrca Alunysa docieramy wraz z nim na koniec świata gdzie musi odprawić magiczny rytuał. Szalone przygody humor i zaskakujące zakończenie opowieści zadowolą każdego miłośnika fantasy. A jako przerywnik proponujemy stripy o zielonych gamoniach brodatych wojownikach smakoszach pizzy i pewnym grubym smiku
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?