Sukces w biznesie wymaga współpracy. Ta książka prezentuje podstawowe zasady i umiejętności potrzebne w postępowaniu z ludźmi, z zachowaniem szacunku dla ich świadomej natury. Zasady te w równym stopniu znajdują zastosowanie w życiu zawodowym jak i prywatnym, łącząc je w jedno spójne i pełne satysfakcji życie.
Dowiesz się, jak rozwijać ludzki potencjał, budować organizację będącą świadomą ludzką społecznością, działającą w oparciu wspólny system wartości i zaangażowaną we wspólny cel. Cel wykraczający daleko poza możliwości jednostki, łączący ludzi we wspólnym wysiłku. Organizację opartą na autentycznym przywództwie, zdolną do rozwoju i wprowadzania bardziej innowacyjnych modeli działania jak chociażby turkusowe organizacje Frederica Laloux.
„Lektura obowiązkowa dla ludzi współczesnego biznesu”
Peter Senge, ekspert rozwoju organizacji
„Ta książka zmieni sposób w jaki pracujesz i żyjesz. Każdy powinien ją przeczytać”
Sheryl Sandberg, COO facebook, autorka Lean In
Forget the standard practices of leadership taught in business school -- all about compensation, command and control. This is a new model for how to inspire -- through purpose, principle and people. The Meaning Revolution is Fred Kofman's call to arms for anyone who has ever felt unengaged at work and offers actionable advice for how we can all find more meaning and dignity whatever we do.
Bringing together economics and conflict resolution, counselling and mindfulness, Kofman explains how our most deep-seated anxiety is that we are wasting our lives. The things that we think matter -- salaries and job titles -- actually only account for 15% of our motivation at work. The other 85% is about how we belong, feeling we make a difference, that we serve a purpose larger than ourselves. Transformative leadership is about helping employees feel connected to a great mission or purpose, and discovering the 'immortality project' at the core of your business.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?