KATEGORIE [rozwiń]

Katarzyna Szymańska

Okładka książki Plakat sportowy w Polsce

149,90 zł 82,97 zł


"Polski plakat sportowy" to bogato ilustrowany album autorstwa Doroty Folgi-Januszewskiej i Katarzyny Szymańskiej, projektu Lecha Majewskiego, który dokumentuje rozwój plakatu sportowego w Polsce od XVII wieku do czasów współczesnych. Książka prowadzi przez rozważania na temat roli sportu w kulturze i jego wpływu na obyczajowość, opisuje pierwsze w historii wizerunki sportowców, w tym norweskiego narciarza sprzed kilku tysięcy lat. Publikacja, podzielona na sześć rozdziałów, przeprowadza czytelnika przez początki graficzne promocji sportu, silną ideę olimpizmu, tworzenie się towarzystw społecznych, oddziaływanie polityki na postrzeganie - a co za tym idzie - przedstawianie dyscyplin sportowych i aktywności fizycznej po promocję widowisk cyrkowych i turystyki. Album na blisko trzystu stronach prezentuje kilkaset reprodukcji pochodzących ze zbiorów między innymi Muzeum Plakatu w Wilanowie, Muzeum Sportu i Turystyki w Warszawie oraz Biblioteki Polskiej w Paryżu.
Okładka książki Rzeczywistość gospodarcza w ekonomii i zarządzaniu

46,20 zł 33,11 zł


Zespół autorski przekazuje Czytelnikom monografię prezentującą wnioski płynące z rozważań na temat rzeczywistości gospodarczej w ekonomii i zarządzaniu w kontekście turbulencyjnych zmian otoczenia. Zmiany, z którymi na przestrzeni ostatnich lat mierzą się przedsiębiorstwa, zachodzą z coraz większą dynamiką i w sposób trudny do przewidzenia. Skutkuje to potrzebą ciągłej obserwacji otoczenia z bardzo szerokiej perspektywy, zastosowania nieoczywistych rozwiązań, szybkości reagowania i elastyczności w zarządzaniu. Proponowane zagadnienia w dyskusjach, opracowaniach, na konferencjach i forach gospodarczych pojawiały się najczęściej i zdaniem Autorów wymagają uwagi. W ostatnim czasie turbulencje w otoczeniu spowodowane zarówno pandemią COVID-19, jak i wojną rosyjsko - ukraińską przełożyły się na sytuację finansową gmin, rynek energetyczny, rynek nieruchomości, egzekwowanie zobowiązań i należności oraz zmianę podejścia do funkcji zakupów w organizacji. Autorzy zauważyli również, że zmienia się rynek pracy, inaczej postrzegana jest aktywność zawodowa studentów czy praca tymczasowa. Firmy, samorządy, rząd zauważają, że katalizatorem rozwoju i utrzymania na rynku staje się cyfryzacja. Szerokie nawiązanie do współczesnych problemów i rozwiązań stosowanych w ekonomii i zarządzaniu pozwala na zaproponowanie niniejszej pozycji studentom, pragnącym rozszerzyć wiedzę zgromadzoną w toku realizacji programu studiów – zarówno z zakresu Ekonomii i Zarządzania, jak i dziedzin pokrewnych. Rozważania prezentowane w publikacji mogą stanowić punkt odniesienia w badaniach o zbliżonej tematyce. Od autorów
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj