Hubert de Givenchy był projektantem mody, który zmienił sposób, w jaki kobiety postrzegają siebie, swoje ciała, a także ubrania. Przez całe życie udało mu się zachować własny, charakterystyczny, a jednocześnie nowoczesny styl. Ubierał największe gwiazdy: Grace Kelly, Elisabeth Taylor, Jackie Kennedy, Audrey Hepburn czy Kendall Jenner. Wszystkie były zachwycone jego romantycznymi i wyrafinowanymi strojami.Bogato ilustrowana książka Givenchy. Historia kultowego domu mody prezentuje historię marki od jej powstania w 1952 roku po nowoczesne, ale ponadczasowe projekty ostatnich lat. Zobaczymy tu starannie wyselekcjonowane kolekcje, poznamy najważniejsze momenty z historii marki i zanurzymy się w olśniewający świat Givenchy.
Valentino Garavani to ikona współczesnej mody. Jego projekty wzbudzają zachwyt od lat 50. XX wieku, kiedy to w Rzymie powstał dom mody Valentino. Oszałamiające suknie w charakterystycznej czerwieni Valentino są uwielbiane od ponad pół wieku, stanowiąc synonim szyku i blasku czerwonego dywanu. Valentino. Historia kultowego domu mody opowiada historię tej najbardziej eleganckiej marki - od debiutu Garavaniego w świecie haute couture w Paryżu lat 50. XX wieku, przez błyskotliwą karierę wśród śmietanki towarzyskiej Nowego Jorku lat 70. i wysoką pozycję Valentino w Hollywood od lat 80. aż do dziś, gdy dyrektorem kreatywnym domu mody jest Pierpaolo Piccioli.Karen Homer opisuje kultowe projekty sukni wieczorowych domu mody Valentino, a także przybliża życie prywatne i inspiracje wielkiego projektanta. Książka jest bogato ilustrowana zdjęciami z wybiegów oraz sesji dla magazynów modowych, a także dużym wyborem fotografii ukazujących samego projektanta i zaprzyjaźnionych z nim celebrytów.
Kultowe torebki, rozpoznawalne logo, rzesze słynnych wielbicieli - Herms stanowi synonim luksusowych dodatków, oferując eleganckie i nowoczesne akcesoria dla najbardziej wymagających klientów.Od dziewiętnastowiecznej pracowni rymarskiej po Paryż lat sześćdziesiątych i lata późniejsze dodaje szyku największym ikonom stylu - od Grace Kelly i Jane Birkin po Victorię Beckham i Cardi B.Wszystko zaczęło się w 1837 roku, kiedy Thierry Herms rozpoczął produkcję wyrobów rymarskich, uprzęży i uzd, z ambicją, że jego nazwisko zawsze będzie synonimem najwyższej jakości produktów, wytwarzanych przez najbardziej utalentowanych rzemieślników. Ta filozofia towarzyszy marce już od sześciu pokoleń.Herms do produkcji ubrań i akcesoriów używa najbardziej delikatnych, naturalnych tkanin, najbardziej wyszukanych jedwabi i najrzadszych skór, dzięki czemu stał się luksusową marką modową, która nie ma sobie równych.Książka przedstawia historię marki, bogato ilustrowaną fotografiami kolekcji oraz pokazów mody, a także zdjęciami najbardziej znanych produktów - wytwarzanych w limitowanych edycjach jedwabnych apaszek czy torebek Kelly i Birkin, na które nawet największe gwiazdy muszą muszą czekać w kolejce po kilka lat, a zwykliśmiertelnicy mogą o nich tylko pomarzyć.W serii ukazały się również:ChanelDiorGucciLouis VuittonYves Saint Laurent
Kiedy Louis Vuitton, ubogi chłopak z francuskiej Jury, otworzył w 1854 roku swój pierwszy warsztat firmę produkującą opakowania i bagaże na zamówienie nie mógł nawet marzyć, że pewnego dnia jego nazwisko będzie kojarzone ze szczytem luksusu, a inicjały staną się symbolem jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Od tamtych czasów, najpierw jako firma rodzinna, później jako klejnot w koronie konglomeratu marek luksusowych LVMH, Louis Vuitton zaspokajał potrzeby najwyższych warstw społecznych, od koronowanych głów po najwspanialsze aktorki i celebrytki. Louis Vuitton wciąż odkrywa siebie na nowo i pozostaje w ścisłej czołówce luksusowych marek na świecie. Książka opowiada barwną historię firmy i ludzi z nią związanych.
Od powstania we Florencji w 1921 roku jako firma oferująca bagaże dla elit do współczesnej pozycji marki jako producenta kultowych akcesoriów i kolekcji couture, dom mody Gucci stał się gigantem w branży mody luksusowej. Na przestrzeni ostatniego stulecia charakterystyczne skórzane wyroby Gucci i dekadencka odzież w elegancki sposób łączyły skromność z przepychem, a wszystko to pod pożądanym logo podwójnej litery "G".Książka przedstawia historię początków firmy jako producenta luksusowych bagaży i odzieży jeździeckiej opisując, w jaki sposób rodzina przezwyciężyła konflikty i wojenne trudności by ostatecznie odrodzić się jako gigant haute couture lat 90. XX wieku, a pod obecnym kierownictwem Alessandra Michelego zaznaczyć swoją obecność w świecie mody ulicznej i zyskać nowe pokolenie fanów. Ponad 100 doskonale wyselekcjonowanych zdjęć prezentuje odważne, a zarazem zmysłowe projekty marki Gucci potwierdzając jej pozycję najbardziej wpływowej marki dzisiejszych czasów.
Połączenie klasyki i awangardy, pięknych sylwetek z doskonałym krawiectwem - to wszystko cechy nieodłącznie związane z domem mody Christiana Diora. Świetnie obeznany z tradycją francuskiego rzemiosła, jak i wyczulony na najnowsze trendy w kulturze i sztuce, legendarny projektant stworzył szereg kreacji pozostających do dziś ponadczasowymi klasykami.Książka śledzi losy marki, poczynając od tego, co ukształtowało estetykę młodego Diora, poprzez szerokie echo, jakim odbiły się jego debiutanckie kolekcje, aż do przedwczesnej śmierci projektanta. Opisuje także dalszą historię domu mody, pozostającego później w rękach prawdziwych wizjonerów - wysublimowanego Yves Saint Laurenta, romantycznego Johna Galliano czy politycznie zaangażowanej Marii Grazii Chiuri.Piękne archiwalne fotografie i pełna barwnych osobowości opowieść tworzą niezwykły obraz epoki rewolucyjnych zmian w modzie, zapoczątkowanych właśnie twórczością Diora.
Little Book of Louis Vuitton is the pocket-sized and fully illustrated story of one of the world's most luxurious fashion houses.
Louis Vuitton's monogrammed bags have been seen on the arms of celebrities and royals alike for over 150 years. From the young Louis seeking his fortune in Paris through to two world wars, the Great Depression, the Jazz Age and the Swinging Sixties, there is no era in which this most opulent of brands hasn't thrived.
Detailing the global expansion of Louis Vuitton in the 1980s, the creation of the powerful fashion conglomerate LVMH, and the appointment in 1997 of Marc Jacobs, this is the story of a transformation from luggage company to high-fashion label. Louis Vuitton's continued evolution under the creative direction of Nicolas Ghesquière and Virgil Abloh is also depicted through fabulous images and captivating text.
Alexander McQueen has been synonymous with drama, risk-taking and cutting-edge innovation. From iconic collaborations to shocking runaway shows, the controversial, uncompromisjing and much-missed designer was beloved for his fantastical silhouettes and blurring of gender lines.
The Little Book of Alexander McQueen explores the story behind the House, from the early days to the current leadership of Sarah Burton. Through a carefully curated collection of finished designs, close-up details and sketches, this exquisitely illustrated book pulls back the veil on the wonderful world of Alexander McQueen.
Ever since Audrey Hepburn stood outside Tiffany's in a little black dress Givenchy has been the last word in elegant couture. The clean, sweeping lines and classic, feminine silhouettes have beguiled women from jackie Kennedy to the Duchess of Sussex , all drawn by the romanticism and sophistication of a Givenchy ensemble. More sculptor than designer, Hubert de Givenchy created a house that is utterly timeless.
This exquisitely illustrated book explores the story behind the brand, from its creation in 1952 tothe modern yet timeless designs of recent years. Through a carefully curated collection of finished designs, close-up details and key moments, this book shines a light on the dazzling world of Givenchy.
One of the original big Parisian couture houses, alongside the likes of Dior and Chanel, Pierre Balmain reigned supreme over the 1950s fashion world with his spectacular and intricate evening wear. Now, in the twenty-first century, Balmain's ultra-modern look - still with the spirit of Pierre - is worn by the likes of Beyonce, Kristen Stewart, Kate Moss and Kendall Jenner. Heavily embellished, dazzling detail meets futuristic silhouettes for an instantly recognisable look. Known for their strong social media presence driven by their "Balmain army" of fans, Balmain holds a unique position among the top couture houses today.
From its founding in Florence in 1921 as luggage supplier to the elite to its modern standing as purveyor of cult accessories and couture, the house of Gucci is a titan of the luxury fashion world. Over the last century, Gucci's signature leather goods and decadent garments have elegantly combined the understated with the opulent, united under the covetable double G logo.
Little Book of Gucci tells the story of the brand's beginnings as a luxury luggage and equestrian outfitter, recounting how the family overcame rifts and wartime hardship to be reborn as a giant of 1990s haute couture and, under Alessandro Michele's current stewardship, made its mark on streetwear and a new generation of fans. Over 100 gorgeously curated images showcase Gucci's edgy yet sensual designs, confirming its place as the most influential label of our times.
Od powstania we Florencji w 1921 roku jako firma oferująca bagaże dla elit do współczesnej pozycji marki jako producenta kultowych akcesoriów i kolekcji couture, dom mody Gucci stał się gigantem w branży mody luksusowej. Na przestrzeni ostatniego stulecia charakterystyczne skórzane wyroby Gucci i dekadencka odzież w elegancki sposób łączyły skromność z przepychem, a wszystko to pod pożądanym logo podwójnej litery "G".Książka przedstawia historię początków firmy jako producenta luksusowych bagaży i odzieży jeździeckiej opisując, w jaki sposób rodzina przezwyciężyła konflikty i wojenne trudności by ostatecznie odrodzić się jako gigant haute couture lat 90. XX wieku, a pod obecnym kierownictwem Alessandra Michelego zaznaczyć swoją obecność w świecie mody ulicznej i zyskać nowe pokolenie fanów. Ponad 100 doskonale wyselekcjonowanych zdjęć prezentuje odważne, a zarazem zmysłowe projekty marki Gucci potwierdzając jej pozycję najbardziej wpływowej marki dzisiejszych czasów.
Torebki z monogramem Louis Vuitton są noszone przez znane osobistości i rodziny królewskie od ponad 150 lat. Odkąd młody Louis postanowił szukać szczęścia w Paryżu, ta najbogatsza z marek przetrwała dwie wojny światowe, okres wielkiego kryzysu, erę jazzu i szalone lata sześćdziesiąte.Opisując historię rozwoju Louis Vuitton do statusu ikony w latach 80. XX wieku, powstanie modowej potęgi LVMH oraz zatrudnienie w 1997 roku Marca Jacobsa, Mała księga Louis Vuitton ukazuje transformację zakładu rzemieślniczego wytwarzającego bagaże w globalną firmę spod znaku high fashion. Fantastyczne zdjęcia i porywający tekst przedstawiają historię najbardziej luksusowej marki świata, aż po jej nieustającą ewolucję pod kreatywnym okiem Nicolasa Ghesquire'a.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?