Herms. Historia kultowego domu mody
Historia kultowego domu mody
- ISBN: 978-83-213-5267-1
- EAN: 9788321352671
- Oprawa: twarda
- Wydawca: Arkady
- Format: 185x130mm
- Język: polski
- Seria: HISTORIA KULTOWEGO DOMU MODY
- Liczba stron: 160
- Rok wydania: 2024
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
37,94złCena detaliczna: 69,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,03 zł
Kultowe torebki, rozpoznawalne logo, rzesze słynnych wielbicieli - Herms stanowi synonim luksusowych dodatków, oferując eleganckie i nowoczesne akcesoria dla najbardziej wymagających klientów.Od dziewiętnastowiecznej pracowni rymarskiej po Paryż lat sześćdziesiątych i lata późniejsze dodaje szyku największym ikonom stylu - od Grace Kelly i Jane Birkin po Victorię Beckham i Cardi B.
Wszystko zaczęło się w 1837 roku, kiedy Thierry Herms rozpoczął produkcję wyrobów rymarskich, uprzęży i uzd, z ambicją, że jego nazwisko zawsze będzie synonimem najwyższej jakości produktów, wytwarzanych przez najbardziej utalentowanych rzemieślników. Ta filozofia towarzyszy marce już od sześciu pokoleń.Herms do produkcji ubrań i akcesoriów używa najbardziej delikatnych, naturalnych tkanin, najbardziej wyszukanych jedwabi i najrzadszych skór, dzięki czemu stał się luksusową marką modową, która nie ma sobie równych.
Książka przedstawia historię marki, bogato ilustrowaną fotografiami kolekcji oraz pokazów mody, a także zdjęciami najbardziej znanych produktów - wytwarzanych w limitowanych edycjach jedwabnych apaszek czy torebek Kelly i Birkin, na które nawet największe gwiazdy muszą muszą czekać w kolejce po kilka lat, a zwykliśmiertelnicy mogą o nich tylko pomarzyć.
W serii ukazały się również:
Chanel
Dior
Gucci
Louis Vuitton
Yves Saint Laurent