Literuj, sylabuj, baw się i rozkręć się w czytaniu!Kto zdobędzie więcej literek - brykające Bazgraki czy urocze zwierzaki? Zakręć kołem i układaj własne słowa z samogłosek i spółgłosek. Czytaj sylaby i dobieraj je w pary, by tworzyć wyrazy.Nauka czytania z Bazgrakami to świetna zabawa! Wiemy to już dzięki bestsellerowym książeczkom do nauki czytania sylabowego z serii Bazgraki. Tym razem te zabawne, niesforne postaci wkraczają do świata gier! "Bazgraki czytają" (3-7 lat) to gra edukacyjna, która stanowi świetne uzupełnienie zestawu elementarzy i ćwiczeń z naklejkami do nauki czytania uznaną i popularną metodą sylabową. W rozrywkowej, pełnej emocji formie utrwala poznane dzięki książkom litery, sylaby i słowa. Rozgrywki mogą być oparte zarówno na literowej, jak i na sylabowej metodzie nauki czytania. Kilka wariantów o różnym stopniu trudności gwarantuje, że dzieci będą mogły wracać do gry na różnych etapach swojej przygody z nauką czytania i za każdym znajdą w niej coś nowego.Dzięki dodatkowym zabawom typu memory czy układanki sylabowe dzieci doskonalą umiejętność rozpoznawania samogłosek i spółgłosek i tworzenia z nich sylab, a następnie łączenia sylab w coraz trudniejsze słowa i odczytywania ich. W ten sposób rozwijają zasób słownictwa, trenują percepcję wzrokową, spostrzegawczość, a także umiejętność myślenia logicznego.Na kartach przedstawiono barwnie zilustrowane 54 wyrazy 2-sylabowe o różnych stopniu trudności: od prostych wyrazów składających się z dwóch sylab otwartych (np. lala, kura) do trudniejszych słów ze znakami diakrytycznymi i sylabami zamkniętymi i otwartymi (bałwan, żaba, arbuz)."Bazgraki czytają" (3-7 lat) oferuje innowacyjny sposób emocjonującej gry z pominięciem bezpośredniej rywalizacji pomiędzy graczami. Sposób ten sprawdza się też doskonale podczas atrakcyjnej gry w pojedynkę, dzięki czemu dziecko może bawić się nawet samo. W czasie rozgrywki punkty zdobywają nie gracze, ale drużyna Bazgraków lub drużyna zwierzaków.Koło i żetony zostały wykonane z grubej tektury, co gwarantuje bezpieczną zabawę oraz wytrzymałość nawet podczas najbardziej emocjonujących rozgrywek.Kapitan Nauka to marka, która powstała dzięki rodzicom poszukującym mądrej, pełnej radości, ale i wymagającej rozrywki dla dzieci. Skupiamy się na zagadkach, grach, puzzlach i książeczkach, które uczą przez kreatywną zabawę i wspomagają rozwój dziecka.Produkty Kapitana Nauki dostosowane są do potrzeb dzieci od narodzin do 11. roku życia. Stymulują rozwój kluczowych umiejętności, takich jak koncentracja, pamięć, spostrzegawczość, myślenie logiczne, kreatywność. Są świetną alternatywą dla smartfona czy komputera, a czas spędzony przy wspólnych rozgrywkach, w gronie rodziny lub rówieśników wzmacnia więzi i umiejętności komunikacyjne.
Rozwiązuję i główkuję!Quiz dla 4-latka to bogato ilustrowana książka z łamigłówkami i zabawami dla najmłodszych przedszkolaków. Wciągające zagadki trenują myślenie logiczne i poszerzają wiedzę o świecie, a kolorowe ilustracje angażują uwagę dziecka i zachęcają do koncentracji na szczegółach. Zadania osadzone są w bliskiej dziecku tematyce życia codziennego, domu, przedszkola, czasu wolnego, miasta, wsi, spaceru i wakacji.Sprawdźcie, jak ciekawy jest świat, i dobrze się bawcie! W kolorowym zeszycie z naklejkami dzieci znajdą atrakcyjne ilustracje oraz mnóstwo miejsca na zaznaczanie, uzupełnianie i rysowanie rozwiązań zagadek. 50 dużych naklejek uatrakcyjni czas spędzony na zabawie z książeczką.Quiz dla 4-latka to megaporcja wiedzy dla przedszkolaków, a także edukująca i angażująca rozrywka, która:zachęci dziecko do opowiadania i jednoczesnego rozwijania aparatu mowy,ćwiczy logiczne myślenie, spostrzegawczość i koncentrację,pomaga w rozwoju motoryki małej poprzez zakreślanie, kolorowanie, przyklejanie.W książce znajdziecie:ciekawe quizy, czyli pytania do zadań,łamigłówki i zabawy logiczne,ponad 50 naklejek,labirynty, kolorowanki, wyszukiwanie różnic i wiele więcejAutorką zabaw jest Zuzanna Osuchowska, pedagog, redaktorka książek dla dzieci, autorka publikacji edukacyjnych dla przedszkolaków i młodszych uczniów, która dba o to, by nauka była mniej formalna i bardziej przypominała zabawę.Kapitan Nauka to marka, która powstała dzięki rodzicom poszukującym mądrej, pełnej radości, ale i wymagającej rozrywki dla dzieci. Skupiamy się na zagadkach, grach, puzzlach i książeczkach, które uczą przez kreatywną zabawę i wspomagają rozwój dziecka.Produkty Kapitana Nauki dostosowane są do potrzeb dzieci od narodzin do 11. roku życia. Stymulują rozwój kluczowych umiejętności, takich jak koncentracja, pamięć, spostrzegawczość, myślenie logiczne, kreatywność. Są świetną alternatywą dla smartfona czy komputera, a czas spędzony przy wspólnych rozgrywkach, w gronie rodziny lub rówieśników wzmacnia więzi i umiejętności komunikacyjne.
Rozwiązuję i główkuję!Quiz dla 3-latka to bogato ilustrowana książka z łamigłówkami i zabawami dla najmłodszych przedszkolaków. Wciągające zagadki trenują myślenie logiczne i poszerzają wiedzę o świecie, a kolorowe ilustracje angażują uwagę dziecka i zachęcają do koncentracji na szczegółach. Zadania osadzone są w bliskiej dziecku tematyce życia codziennego, domu, przedszkola, czasu wolnego, miasta, wsi, spaceru i wakacji.Sprawdźcie, jak ciekawy jest świat, i dobrze się bawcie! W kolorowej książeczce z naklejkami dzieci znajdą atrakcyjne ilustracje oraz mnóstwo miejsca na zaznaczanie, uzupełnianie i rysowanie rozwiązań zagadek. 50 dużych naklejek uatrakcyjni czas spędzony na zabawie z książeczką.Quiz dla 3-latka to megaporcja wiedzy dla przedszkolaków, a także edukująca i angażująca rozrywka, która:zachęci dziecko do opowiadania i jednoczesnego rozwijania aparatu mowy,ćwiczy logiczne myślenie, spostrzegawczość i koncentrację,pomoże w rozwoju motoryki małej poprzez zakreślanie, kolorowanie, przyklejanie.W książce znajdziecie:ciekawe quizy, czyli pytania do zadań,łamigłówki i zabawy logiczne,ponad 50 naklejek,labirynty, kolorowanki, wyszukiwanie różnic i wiele więcejAutorką zabaw jest Zuzanna Osuchowska, pedagog, redaktorka książek dla dzieci, autorka publikacji edukacyjnych dla przedszkolaków i młodszych uczniów, która dba o to, by nauka była mniej formalna i bardziej przypominała zabawę.Kapitan Nauka to marka, która powstała dzięki rodzicom poszukującym mądrej, pełnej radości, ale i wymagającej rozrywki dla dzieci. Skupiamy się na zagadkach, grach, puzzlach i książeczkach, które uczą przez kreatywną zabawę i wspomagają rozwój dziecka.Produkty Kapitana Nauki dostosowane są do potrzeb dzieci od narodzin do 11. roku życia. Stymulują rozwój kluczowych umiejętności, takich jak koncentracja, pamięć, spostrzegawczość, myślenie logiczne, kreatywność. Są świetną alternatywą dla smartfona czy komputera, a czas spędzony przy wspólnych rozgrywkach, w gronie rodziny lub rówieśników wzmacnia więzi i umiejętności komunikacyjne.
Bazgraki i gimnastyka języka. Ćwiczenia logopedyczne (25 lat) to zestaw pomysłowych zabaw do ćwiczenia poprawnej wymowy. Dzieci wraz z sympatycznymi Bazgrakami będą grać na akordeonie, zdobywać górskie szczyty i galopować na konikach, trenując przy tym prawidłowe oddychanie, wyśpiewując zwariowane melodie oraz strojąc szalone miny.W książeczce znajdują się polecenia do zabaw artykulacyjnych, zadania do wykonania w książeczce, które warto uzupełnić o zabawy w mówienie, oraz wskazówki dla rodziców, które dostarczają niezbędnej wiedzy, na co warto zwrócić uwagę, by dziecko prawidłowo wykonało zadanie.Bogato ilustrowane łamigłówki z zabawnymi poleceniami to skuteczny sposób na stworzenie przyjemnych skojarzeń z ćwiczeniami logopedycznymi. Do książki dołączono również ponad 50 naklejek, które urozmaicą rozwiązywanie zadań.Ćwiczenia logopedyczne idealnie sprawdzą się do zabawy w domu z młodszymi i trochę starszymi przedszkolakami. Mogą też stanowić uzupełnienie terapii logopedycznej, wspierając trening aparatu mowy, kształtując poprawne nawyki oddechowe oraz słuch fonematyczny.Autorką zabaw jest dr Anna Zając, logopeda i językoznawca, która prowadzi na instagramie autorski profil @bubagada_o_logopedii i popularyzuje wiedzę o rozwoju mowy i terapii logopedycznej. Zaufało jej już ponad 80 tys. logopedów, terapeutów i rodziców.Zawartość: książka + naklejkiW serii Bazgraki: Bazgraki mówią trudne słowa. Ćwiczenia logopedyczne (46 lat) Bazgraki czytają sylabami. Czytanie sylabowe. Elementarz do czytania sylabowego (46 lat) Bazgraki czytają sylabami. Czytanie sylabowe w ćwiczeniach (46 lat) Bazgraki czytają wyrazy i zdania. Elementarz do czytania sylabowego (57 lat) Bazgraki czytają wyrazy i zdania. Czytanie sylabowe w ćwiczeniach (57) Bazgraki poznają kolory i kształty (23 lata) Bazgraki poznają przeciwieństwa (23 lata) Bazgraki poznają litery (46 lat) Bazgraki poznają liczby (46 lat) Bazgraki i zabawy 3-latków Bazgraki i zabawy 4-latków Bazgraki i zabawy 5-latków Bazgraki i zabawy 6-latków Bazgraki czekają na święta (36 lat) Bazgraki. Kosmiczna wyprawa. Zabawy edukacyjne (45 lat) Bazgraki. Super pojazdy. Zabawy edukacyjne (56 lat)
Bazgraki mówią trudne słowa. Ćwiczenia logopedyczne (46 lat) to zestaw pomysłowych zabaw dla przedszkolaków do ćwiczenia poprawnej wymowy. Dzieci wraz z sympatycznymi Bazgrakami będą szukać, gdzie ukryła się paczka i taczka, zgadywać, który Bazgrak lubi suchą szosą spacerować w sandałach, oraz zagrają w logopedyczną planszówkę. W książce znajdują się polecenia do zabaw ćwiczących odróżnianie podobnie brzmiących głosek, w takich wyrazach jak kury góry; fale szale, trening wymowy głosek szumiących i syczących oraz głoski r. Zabawy na mówienie uzupełniają łamigłówki do wykonania w książeczce oraz wskazówki dla rodziców, na co warto zwrócić uwagę. Bogato ilustrowane zadania z atrakcyjnymi poleceniami, dostosowanymi do możliwości przedszkolaków to skuteczny sposób na stworzenie przyjemnych skojarzeń z ćwiczeniami logopedycznymi. W książce znajduje się również ponad 50 naklejek, które urozmaicają rozwiązywanie łamigłówek i zabawy w mówienie. Ćwiczenia logopedyczne idealnie sprawdzą się w domu. Mogą stanowić również uzupełnienie terapii logopedycznej. Autorką zabaw jest dr Anna Zając, logopeda i językoznawca, która prowadzi na instagramie autorski profil @bubagada_o_logopedii i popularyzuje wiedzę o rozwoju mowy i terapii logopedycznej. Zaufało jej już ponad 80 tys. logopedów, terapeutów i rodziców. W serii Bazgraki: Bazgraki i gimnastyka języka. Ćwiczenia logopedyczne (25 lat) Bazgraki czytają sylabami. Czytanie sylabowe. Elementarz do czytania sylabowego (46 lat) Bazgraki czytają sylabami. Czytanie sylabowe w ćwiczeniach (46 lat) Bazgraki czytają wyrazy i zdania. Elementarz do czytania sylabowego (57 lat) Bazgraki czytają wyrazy i zdania. Czytanie sylabowe w ćwiczeniach (57) Bazgraki poznają kolory i kształty (23 lata) Bazgraki poznają przeciwieństwa (23 lata) Bazgraki poznają litery (46 lat) Bazgraki poznają liczby (46 lat) Bazgraki i zabawy 3-latków Bazgraki i zabawy 4-latków Bazgraki i zabawy 5-latków Bazgraki i zabawy 6-latków Bazgraki czekają na święta (36 lat) Bazgraki. Kosmiczna wyprawa. Zabawy edukacyjne (45 lat) Bazgraki. Super pojazdy. Zabawy edukacyjne (56 lat)
Kodowanie dla przedszkolaka (4-6 lat) to bogato ilustrowana książka wprowadzająca młodsze dzieci w podstawy programowania bez użycia komputera. Zawiera mnóstwo łamigłówek obrazkowych, m.in. zabawy z rytmami i sekwencjami, proste ćwiczenia na kratownicy przygotowujące do kodowania na macie, a także ćwiczenia na odgadywanie szyfrów, wyznaczanie tras i pisanie prostego kodu.Łamigłówki rozwijają myślenie logiczne, orientację przestrzenną i wyobraźnię. Stanowią również świetne wprowadzenie w podstawy matematyki i informatyki. Zostały tak przygotowane, aby nauka programowania kojarzyła się z ciekawym wyzwaniem - zgodnie z ideą STEM.STEM to nowe podejście do nauki zachęcające do rozwiązywania problemów metodą prób i poprawek, łącząc przy tym wiedzę z różnych dziedzin, takich jak: nauki ścisłe, nowoczesne technologie, inżynieria oraz matematyka.
Angielski dla dzieci. 100 pierwszych słówek to zestaw 100 fiszek z podstawowymi słówkami w języku angielskim, który umożliwi dzieciom w wieku przedszkolnym łączenie zabawy z nauką języka angielskiego. Kartom towarzyszą nagrania MP3 w wykonaniu native speakera, które umożliwiają oswajanie się z prawidłową wymową od najmłodszych lat. Hasła zostały podzielone na 10 tematów, a na rewersach kart każdego zestawu tematycznego znajdują się fragmenty ilustracji, które można układać jak puzzle. Dodatkowo do zestawu dołączono karty do gry w bingo oraz praktyczny poradnik z propozycjami i wskazówkami zabaw.
Książka obrazkowa Na tropie angielskich słówek to dwanaście bogato ilustrowanych rozkładówek, które zabierają młodych odkrywców w podróż po rzeczywistych i całkiem zmyślonych światach. Wyprawa pirackim okrętem, nocne poszukiwanie złodzieja, wycieczka do zoo czy na planetę dziwolągów - w takich miejscach nie może być nudno. Szukanie szczegółów, ukrytych postaci i wymyślanie historii inspirowanych ilustracjami to zabawa na wiele godzin oraz doskonałe ćwiczenie spostrzegawczości i koncentracji.Na tropie angielskich słówek to wyjątkowe połączenie picture booka ze słownikiem, jednak ilustracje odgrywają tu główną rolę i nie są jedynie graficznym przedstawieniem słówek. Angielskie wyrazy, zwroty i proste zdania pojawiają się na planszach na zasadzie skojarzeń, co sprawia, że czytelnik przyswaja je w naturalny i intuicyjny sposób. Słownictwo dotyczy m.in. liczb, kolorów, pór roku, środków transportu, zabawek, rodziny, dzikich i udomowionych zwierząt, ubrań, emocji oraz części ciała.Wyjątkowe rysunki do książki wykonało jedenastu polskich ilustratorów, a każdą planszę cechuje niepowtarzalny styl i charakter. Tematy rozkładówek są zróżnicowane pod względem szczegółowości i będą odpowiednie zarówno dla przedszkolaków, jak i dzieci w wieku szkolnym. Trwała i atrakcyjna forma wydania (duży format, gruby karton) sprawiają, że książka może być wartościowym prezentem dla każdego małego tropiciela.Wszystkie słówka w książce są podane w polskim tłumaczeniu. Dodatkowo można pobrać nagrania z poprawną wymową w formacie mp3 ze strony KapitanNauka.pl/natropie.Odkryj w sobie pasję tropiciela z naszymi ilustratorami:Statek piracki (liczby) - Kamila KozłowskaPory roku (przyroda i pogoda) - Agata KopffW pracowni malarza (kolory i kształty) - Daria BidzińskaW krainie czarów (zabawki) - Katarzyna UrbaniakPrzyjęcie domowe (moja rodzina) - Katarzyna FusNa tropie złodzieja (przyimki) - Paulina WyrtW zoo (zwierzęta dzikie i gospodarskie) - Maciej ŁazowskiW lunaparku (emocje) - Katarzyna UrbaniakW mieście (środki transportu) - Tomasz KowalPlac zabaw (części ciała i ubrania) - Katarzyna KołodziejW kawiarni (jedzenie) - Robert RomanowiczPlaneta dziwolągów (przymiotniki i przeciwieństwa) - Marcin Minor
Zagadki obrazkowe Hip, hip, hurra! to wyjątkowa propozycja na wspólne spędzenie czasu dla Ciebie i Twojego dziecka. 200 różnorodnych zagadek uczy myślenia logicznego i wyciągania wniosków, przybliża słownictwo związane z codziennymi sytuacjami, a przede wszystkim stanowi świetną zabawę!
Kolorowa książeczka
Książeczka edukacyjna została opracowana specjalnie dla dzieci w wieku 2-3 lat przez psycholog zajmującą się wspieraniem rozwoju intelektualnego i emocjonalnego dzieci, Magdalenę Trepczyńską. Dostosowanym do wieku dzieci tematom poruszanym w zagadkach towarzyszą kolorowe, zabawne ilustracje Anety Sitarz, które zaintrygują najmłodszych.
200 ciekawych zagadek o różnym stopniu trudności
Rozwiązywanie zagadek to wspaniała rozrywka dla najmłodszych, która jednocześnie wspomaga ich rozwój. Zawarte w zagadkach informacje rozbudzają w dziecku ciekawość świata i chęć zdobywania wiedzy, rozwijają spostrzegawczość i zdolność koncentracji. Uczą rozpoznawania kierunków i porównywania wielkości. Zagadki są zróżnicowane pod względem poziomu od prostszych po trudniejsze. Urozmaicone zadania nie pozwalają dzieciom się nudzić.
Dzięki wygodnemu formatowi Zagadki obrazkowe sprawdzą się w każdych okolicznościach i w każdej wolnej chwili.
W serii również:
Zagadki obrazkowe Re, re, kum, kum! (2-3 lata)
Zagadki obrazkowe Łamigłówki (3-5 lat)
Zagadki obrazkowe Zabawy logiczne (3-5 lat)
Zagadki obrazkowe Angielski (3-5 lat)
Zagadki obrazkowe Angielski (4-6 lat)
Zagadki obrazkowe Angielski (5-7 lat)
Zagadki obrazkowe Angielski (6-9 lat)
Zagadki obrazkowe Matematyka (6-9 lat)
Zagadki obrazkowe Zabawy logiczne (6-9 lat)
Zagadki obrazkowe Koncentracja (6-9 lat)
Zagadki obrazkowe Czytanie, koncentracja, pamięć (6-9 lat)
Zagadki obrazkowe Ortografia (6-9 lat)
Pakiet 100 rozwijających zabaw dla przedszkolaków
Rysuję i zgaduję z królikiem Kazikiem (4–5 lat) to zestaw 100 zabaw rozwijających kompetencje matematyczne, logiczne i językowe u przedszkolaków. Różnorodne zadania wspomagają naukę liczenia w zakresie 10, odkrywanie podobieństw i różnic, klasyfikację przedmiotów, ćwiczą spostrzegawczość i myślenie logiczne oraz przygotowują do nauki pisania i czytania. Świat roślin i zwierząt w pełnym barw i smaków ogrodzie Dzięki sympatycznemu bohaterowi dzieci poznają różnorodne gatunki zwierząt, roślin uprawnych i ozdobnych. Dowiadują się, czego rośliny potrzebują do życia, jakie prace są wykonywane w ogrodzie i jak człowiek może korzystać z darów natury.
Na 30 dwustronnych, zmywalnych kartach znajdują się zagadki i łamigłówki o różnym stopniu trudności opracowane przez pedagogów i nauczycieli pracujących z przedszkolakami i uczniami. Atrakcyjna tematyka została świetnie zilustrowana przez Dankę Fukowską. Dzięki jej niepowtarzalnej kresce przedszkolaki odkrywają z królikiem Kazikiem piękno ogrodu o każdej porze roku. Dołączony do zestawu flamaster suchościeralny pozwala wielokrotnie rozwiązywać zadania. Wskazówki dotyczące rozwoju 4- i 5-latków zamieszczone w książce w prosty sposób opisują możliwości dziecka, a ilustrowane zadania inspirują i umożliwiają zdobywanie nowej wiedzy o otaczającym dziecko świecie.
Rysuję i zgaduję z królikiem Kazikiem (4–5 lat) to nowe wydanie bestsellera 100 zabaw z królikiem Kazikiem. Rozwój nauka liczenia, rozwój mowy, przyroda, grafomotoryka
Bożena Dybowska – pedagog, nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej Anna Grabek – pedagog, matematyczka
Danka Fukowska – ilustratorka W serii również • Rysuję i zgaduję z robotem Eliotem • Rysuję i zgaduję z koparką Barbarką
Pakiet 100 rozwijających zabaw dla przedszkolaków
Rysuję i zgaduję z robotem Eliotem (4–5 lat) to zestaw 100 zabaw rozwijających kompetencje matematyczne, logiczne i językowe u przedszkolaków. Różnorodne zadania wspomagają naukę liczenia w zakresie 10, porównywanie wielkości i liczebności, klasyfikację przedmiotów, a także ćwiczą spostrzegawczość i myślenie logiczne oraz przygotowują do nauki pisania i czytania.
Podróż na krańce wszechświata W podróż po wszechświecie zabiera dzieci sympatyczny robot Eliot. Dzięki niemu przedszkolaki poznają kosmos, planety i inne roboty. Książka zawiera 40 zabaw pobudzających dziecięcą wyobraźnię i kreatywność. Do rozwiązania zadań można użyć kredek lub kolorowych flamastrów. We wstępie książki znajdują się również wskazówki dotyczące rozwoju 4- i 5-latków. Na 30 dwustronnych, zmywalnych kartach zamieszczono 60 zagadek o różnym stopniu trudności. Dzięki specjalnemu flamastrowi ścieralnemu każde zadanie dziecko może rozwiązywać wielokrotnie. Może też bez obaw poprawić błąd, ćwicząc przy tym precyzję. Łamigłówki opracowane przez pedagogów i nauczycieli są dostosowane do możliwości percepcyjnych i umiejętności przedszkolaków.
Kosmiczną tematykę uzupełniają kolorowe rysunki Danki Fukowskiej. Stworzona przez nią postać przyjaznego robota Eliota rozbudza zainteresowanie nieziemską przestrzenią i bajecznymi planetami, zachęca również do treningu spostrzegawczości i koncentracji. Rysuję i zgaduję z robotem Eliotem (4–5 lat) to nowe wydanie bestsellera 100 zabaw z robotem Eliotem. Rozwój nauka liczenia, rozwój mowy, przyroda, grafomotoryka Autorzy: Bożena Dybowska – pedagog, nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej Anna Grabek – pedagog, matematyczka Danka Fukowska – ilustratorka
Rysuję i zgaduję. Zabawy logiczne (4–7 lat) to pakiet zabaw logicznych łączący atrakcyjne ilustracje oraz ciekawą fabułę opowiadającą o świecie zwierząt, przyrodzie i codziennym życiu przedszkolaków. Został przygotowany przez nauczycielkę edukacji przedszkolnej i neurologopedę Monikę Sobkowiak. Zawiera ponad 100 kreatywnych zabaw (książka + karty ścieralne) wspierających rozwój pamięci, uwagi, koncentracji oraz motywujący do samodzielnego myślenia, działania i testowania swoich pomysłów. Książka zawiera również wskazówki nauczycielki, jak rozwijać zdolność myślenia logicznego u dzieci.
Rusz głową, czyli zabawy na logikę Zestaw Rysuję i zgaduję. Zabawy logiczne (4–7 lat) zawiera różnorodne zadania ćwiczące myślenie logiczne, m.in. uzupełnianie sekwencji, klasyfikacja obiektów ze względu na kolory, kształty i wielkość, porządkowanie przedmiotów w kolejności za pomocą ciągów liczbowych i czasowych, rysowanie możliwych tras przejścia w labiryntach, uzupełnianie tabeli według wzoru czy gra w kółko i krzyżyk. W pakiecie jest ponad 100 wciągających zadań (książka + 30 dwustronnych kart ścieralnych) aktywizujących myślenie, wiedzę o świecie, pamięć uwagę, koncentrację, orientację przestrzenną oraz kreatywność. Dzięki flamastrowi suchościeralnemu łamigłówki można rozwiązywać wielokrotnie. W książce znajdują się zadania, które można rozwiązywać kolorowymi kredkami, a także wskazówki dla rodziców, w jaki sposób można stymulować rozwój myślenia u przedszkolaków.
Rozwój myślenie logiczne, pamięć, spostrzegawczość, motoryka mała
Monika Sobkowiak – nauczycielka wychowania przedszkolnego, neurologopeda, autorka artykułów, książek i zabaw dla dzieci. Nieustannie poszukuje kreatywnych rozwiązań edukacyjnych i sposobów na rozwijanie twórczego myślenia u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Prowadzi blog Pani Monia, inspirujący nauczycieli do innowacyjnego działania w edukacji.
Beata Żurawska – rysowała od zawsze, a jej najlepszymi przyjaciółmi były kredki i farby. W 2011 roku ukończyła malarstwo i od tej pory zajmuje się ilustracją i projektowaniem graficznym, co tworzy zgrany duet. Nie może żyć bez gór i górskich wędrówek dłużej niż miesiąc, bo z natury czerpie inspiracje i ilustruje ze zdwojonym zapałem. W serii również Rysuję i zgaduję z mewą Ewą (3–4 lata) Rysuję i zgaduję z robotem Eliotem (4–5 lat) Rysuję i zgaduję z królikiem Kazikiem (4–5 lat) Rysuję i zgaduję z kangurem Arturem (4–6 lat) Rysuję i zgaduję z koparką Barbarką (5–6 lat) Rysuję i zgaduję. Czytanie sylabowe (5–8 lat) Rysuję i zgaduję. Koncentracja z detektywem Motywem (6–9 lat) Zabawy logiczne dla ucznia (6–10 lat)
Łamigłówki dla przedszkolaka (36 lat) to zestaw inspirujących zagadek i zadań rozwijających myślenie logiczne i spostrzegawczość. Różnorodne pod względem formy i stopnia trudności zadania rozwijają koncentrację, wyobraźnię oraz umiejętność kojarzenia i łączenia faktów. Łamigłówki obrazkowe poszerzają wiedzę o najbliższym otoczeniu dziecka oraz przygotowują je do nauki pisania, czytania i liczenia. Do pakietu dołączono poradnik dla opiekunów, który zawiera wskazówki psycholożki Agnieszki Bieli, jak kształtować pamięć i spostrzegawczość u przedszkolaków, by wspierać ich w szybkim przyswajaniu nowych umiejętności.Gimnastyka umysłu!Zestaw łamigłówek logicznych został opracowany przez psychologów i nauczycieli edukacji przedszkolnej. Wspomaga on myślenie, koncentrację, spostrzegawczość oraz kreatywność.W pakiecie znajduje się ponad 100 zagadek obrazkowych (z odpowiedziami na odwrocie karty, co pozwala na samodzielną kontrolę błędu), które poszerzają wiedzę o świecie. Angażujące ilustracje Filipa Depy przykuwają wzrok i sprzyjają skupieniu uwagi na rozwiązaniu zadania.Duże ścieralne karty ilustrowane przez Sarę Olszewską służą do rysowania i pisania. Różnorodne zadania ćwiczą umiejętności grafomotoryczne oraz trenują koordynację oko-ręka, przygotowując przedszkolaki do nauki pisania. Flamaster suchościeralny pozwala na wielokrotne rozwiązywanie zadań.Do zestawu dołączony jest również poradnik dla opiekunów przygotowany przez psycholożkę Agnieszkę Bielę. Zawiera wskazówki, jak rozwijać koncentrację, spostrzegawczość i pamięć u dzieci w wieku przedszkolnym, a także 28 różnorodnych ćwiczeń wspierających zdolności dziecka.Jest to nowe wydanie bestsellera Łamigłówki dla przedszkolaka (35 lat).Rozwójmyślenie logiczne, koncentracja, spostrzegawczość, motoryka małaAutorzyAgnieszka Biela psycholożka i trenerka psychoedukacyjna.Natalia i Krzysztof Minge psycholodzy specjalizujący się we wspomaganiu rozwoju dzieci.Monika Sobkowiak nauczycielka edukacji przedszkolnej, neurologopeda. Autorka bloga Pani Monia, który jest kopalnią inspiracji dla twórczych nauczycieli.Filip Depa leworęczny ilustrator, grafik, fan pixarowych produkcji, produktów Wacoma oraz wszelakich artykułów papierniczo-plastycznych. Mieszka i tworzy w Krakowie.Sara Olszewska ilustratorka i graficzka, absolwentka Instytutu Wzornictwa Politechniki Koszalińskiej, wyróżniona Dyplomem FNC 2018. Projektuje z myślą o dzieciach. Prowadzi autorskie warsztaty plastyczne.
Gryzmołki. Literki (36 lat) to zestaw 60 kreatywnych zadań, które wprowadzą przedszkolaki w świat liter i przygotowują je do nauki czytania i pisania. Różnorodne zabawy opracowane przez nauczycielki edukacji wczesnoszkolnej pomagają kojarzyć dźwięki mowy z zapisem literowym oraz odczytywać wyrazy. Rozwijają przy tym percepcję wzrokową i słuchową, pamięć oraz wyobraźnię językową.Trening grafopercepcji i grafomotorykiKtóre wyrazy rozpoczynają się głoską a? Ile sylab słyszysz w wyrazie guzik? Które wyrazy rozpoczynają się wielka literą? Gryzmołki. Literki (36 lat) to zestaw dla przedszkolaków, które są gotowe do podjęcia wyzwania, jakim jest nauka czytania i pisania.Zadania polegają m.in. na rozróżnianiu liter spośród innych symboli i znaków, łączeniu pierwszej litery ze słowem, literowaniu ze słuchu, dzieleniu wyrazów na sylaby, odnajdywaniu wyrazów w wykreślance, rozwiązywaniu rebusów wyrazowo-obrazkowych, przechodzeniu przez labirynty z literami czy rysowaniu po śladzie. Ćwiczą w ten sposób grafopercepcję i grafomotorykę.W zestawie znajduje się 60 zadań na kartach zmywalnych oraz flamaster suchościeralny, dzięki czemu ćwiczenia można rozwiązywać wielokrotnie. Wszystkie zadania zostały opracowane przez nauczycielki edukacji wczesnoszkolnej: Bożenę Dybowską i Justynę Perkuszewską-Staniszewską, oraz zilustrowane przez Monikę Domaradzką, tak aby trenować percepcję wzrokową i zachęcić do zabaw.Rozwój:nauka czytania, rozwój mowy, grafopercepcja, grafomotorykaAutorzy:Bożena Dybowska nauczycielka i pasjonatka edukacji wczesnoszkolnej, prowadzi zajęcia plastyczne i techniczne rozwijające twórcze zdolności dzieci.Justyna Perkuszewska-Staniszewska nauczycielka informatyki i edukacji wczesnoszkolnej. Pasjonuje się programowaniem.Monika Domaradzka ilustratorka książek dla dzieci.W serii również:Gryzmołki CyferkiGryzmołki ZwierzętaGryzmołki Angielski
Gryzmołki. Angielski (3-6 lat) to zestaw 60 kreatywnych, bogato ilustrowanych zabaw dla przedszkolaków, dzięki którym bez wysiłku przyswoją angielskie słówka. Różnorodne zadania angażujące wyobraźnię, pamięć oraz spostrzegawczość przełożą się na dziecięce zainteresowanie językiem angielskim oraz praktyczną znajomość podstawowego słownictwa.Nauka angielskiego dla przedszkolakówPurple or green? Left or right? Seven bees or ten butterflies? ?Gryzmołki. Angielski? (3-6 lat) to idealny zestaw dla przedszkolaków, które rozpoczynają przygodę z językiem angielskim. Kolorowe ilustracje i urozmaicone zadania zachęcają do liczenia, rozwiązywania krzyżówek i zagadek, wykreślanek, łączenia w pary obrazków z podpisami oraz układania historyjek obrazkowych we właściwej kolejności. Dzięki różnorodnym zabawom dzieci poznają kolory, liczby, nazwy zwierząt, sklepów, owoców i warzyw, a także zabawki. W zestawie znajduje się 60 zadań na kartach zmywalnych oraz flamaster suchościeralny, dzięki czemu ćwiczenia można rozwiązywać wielokrotnie.Rozwój:nauka angielskiego, pamięć, koncentracja, grafomotorykaW serii również: Gryzmołki Cyferki Gryzmołki Literki Gryzmołki Zwierzęta
Gryzmołki. Cyferki (36 lat) to zestaw 60 kreatywnych zadań, które wprowadzą przedszkolaki w świat matematyki poprzez zabawę. Łamigłówki opracowane przez nauczycielki edukacji wczesnoszkolnej pomogą wprowadzić dzieci w świat liczb w atrakcyjny sposób, tak by matematyka kojarzyła im się pozytywnie. Zadania rozwijają przy tym umiejętność liczenia, dodawania i odejmowania w zakresie 110 oraz myślenia logicznego i grafopercepcji.Trening myślenia matematycznegoGdzie na obrazku ukryła się cyfra cztery? Ile kotków zmieściło się w koszyku? Jaka liczba powstanie przez zapisanie obok siebie cyfr 1 i 0? Jak połączyć kropki, aby powstał robot? Gryzmołki. Cyferki (36 lat) to świetne przygotowanie przedszkolaków do nauki liczenia i wykonywania prostych działań arytmetycznych.Zadania polegają m.in. na pisaniu cyfr po śladzie, liczeniu przedmiotów, dodawaniu i odejmowaniu w zakresie 110, porównywaniu obiektów, uzupełnianiu i kontynuowaniu sekwencji, wskazywaniu obiektu niepasującego do pozostałych, zabawie z odbiciami lustrzanymi czy rozpoznawaniu figur geometrycznych. Zagadki ćwiczą w ten sposób rozumienie poleceń, myślenie logiczne oraz grafopercepcję.W zestawie znajduje się 60 zadań na kartach zmywalnych oraz flamaster suchościeralny, dzięki czemu ćwiczenia można rozwiązywać wielokrotnie. Wszystkie zadania zostały opracowane przez nauczycielki edukacji wczesnoszkolnej: Bożenę Dybowską i Justynę Perkuszewską-Staniszewską, oraz zilustrowane przez Ewę Brzozowską.Rozwój:nauka liczenia, dodawanie i odejmowanie, grafopercepcja, myślenie logiczneAutorzyBożena Dybowska nauczycielka i pasjonatka edukacji wczesnoszkolnej, prowadzi zajęcia plastyczne i techniczne rozwijające twórcze zdolności dzieci.Justyna Perkuszewska-Staniszewska nauczycielka informatyki i edukacji wczesnoszkolnej. Pasjonuje się programowaniem.Ewa Brzozowska Surface Pattern Designer, graficzka komputerowa i ilustratorka. Z wykształcenia informatyczka, z pasji artystka.W serii również:Gryzmołki LiterkiGryzmołki ZwierzętaGryzmołki Angielski
Bazgraki i dinozaury (3–6 lat) to wciągające zabawy z sympatycznymi stworkami, z którymi przedszkolaki poznają świat dinozaurów, a przy okazji ćwiczą spostrzegawczość, koncentrację i myślenie logiczne. Atrakcyjne fabularnie polecenia i różnorodne zadania rozwijają zainteresowania dziecka prehistorycznymi gadami oraz sprawność manualną i koordynację oko-ręka.
Trening koncentracji i przygotowanie do nauki pisania Wraz z sympatycznymi Bazgrakami dzieci rozwiązują zadania, m.in. zagadki logiczne, łamigłówki z elementami kodowania i labirynty, odkrywając przy tym gatunki dinozaurów oraz różnice między nimi. Przedszkolaki dowiedzą się, który z dinozaurów miał najdłuższą szyję, gdzie szukać śladów obecności wielkich gadów i jak narysować triceratopsa. Pogłówkują również, ile pieniędzy potrzeba, by kupić figurkę dinozaura, oraz jak znaleźć wyjście z parku. Będą też ćwiczyć percepcję i pamięć wzrokową, przygotowując się do nauki pisania. Polecenia przygotowane przez Monikę Sobkowiak, nauczycielkę i neurologopedę, wciągają dzieci w przygody ciekawych świata Bazgraków. Kolorowe ilustracje Poli Augustynowicz pobudzają dziecięcą wyobraźnię oraz angażują uwagę.
Książka „Bazgraki i dinozaury” umożliwia niekończącą się zabawę – zmywalne karty i flamaster suchościeralny pozwalają na wielokrotne rozwiązywanie zadań. Rozwój poznawanie świata, grafopercepcja, koncentracja, koordynacja oko–ręka Autorki: Monika Sobkowiak – nauczycielka wychowania przedszkolnego, neurologopeda, autorka artykułów, książek i zabaw dla dzieci. Nieustannie poszukuje kreatywnych rozwiązań edukacyjnych i sposobów na rozwijanie twórczego myślenia u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Prowadzi blog Pani Monia, inspirującego nauczycieli do innowacyjnego działania w edukacji. Pola Augustynowicz – ilustratorka i graficzka, obecnie mieszka i pracuje w Warszawie. Studiowała na Uniwersytecie Artystycznym w Poznaniu, a także dziennikarstwo na Uniwersytecie Adama Mickiewicza. Projektuje książki, tekstylia, opakowania, współpracuje z magazynami. Laureatka licznych konkursów graficznych i biennale. W serii również Bazgraki i alfabet Bazgraki i liczby Bazgraki piszą i czytają Bazgraki w kosmosie Bazgraki w podróży Bazgraki w przedszkolu
Bazgraki piszą i czytają (3–6 lat) to wciągające zabawy z sympatycznymi bohaterami, dzięki którym dzieci nauczą się czytać i pisać proste wyrazy. Różnorodne zadania i zabawna fabuła rozwijają zainteresowania dziecka, a przy okazji ćwiczą wzrok, słuch oraz sprawność manualną, by przedszkolaki przygotowały się do wczesnoszkolnych wyzwań.
Tajemnice liter alfabetu Wraz z sympatycznymi Bazgrakami dzieci rozwiązują fascynujące zadania, m.in. łączą sylaby w wyrazy, próbują złamać szyfr literowy, układają domino i wyszukują litery tworzące ich imię. W ten sposób uczą się nazywać głoski, pisać litery, łączyć dźwięki i symbole w wyrazy oraz je odczytywać i zapisywać. Ćwiczą przy tym percepcję i pamięć wzrokową oraz słuchową. Polecenia opracowane przez Monikę Sobkowiak, nauczycielkę i neurologopedę, zostały tak przygotowane, aby dziecko miało wrażenie, że uczestniczy w przygodach przyjacielskich Bazgraków.
Kolorowe ilustracje Poli Augustynowicz pobudzają dziecięcą ciekawość i wyobraźnię oraz motywują do nauki czytania i pisania. Książka „Bazgraki piszą i czytają” umożliwia niekończącą się zabawę – zmywalne karty i flamaster suchościeralny pozwalają na wielokrotne rozwiązywanie zadań. Rozwój nauka czytania, grafopercepcja, spostrzeganie wzrokowe, koordynacja oko–ręka
Autorki: Monika Sobkowiak – nauczycielka wychowania przedszkolnego, neurologopeda, autorka artykułów, książek i zabaw dla dzieci. Nieustannie poszukuje kreatywnych rozwiązań edukacyjnych i sposobów na rozwijanie twórczego myślenia u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Prowadzi blog Pani Monia, inspirującego nauczycieli do innowacyjnego działania w edukacji.
Pola Augustynowicz – ilustratorka i graficzka, obecnie mieszka i pracuje w Warszawie. Studiowała na Uniwersytecie Artystycznym w Poznaniu, a także dziennikarstwo na Uniwersytecie Adama Mickiewicza. Projektuje książki, tekstylia, opakowania, współpracuje z magazynami. Laureatka licznych konkursów graficznych i biennale. W serii również Bazgraki i alfabet Bazgraki i dinozaury Bazgraki i liczby Bazgraki w kosmosie Bazgraki w podróży Bazgraki w przedszkolu
Bazgraki kodują (3–6 lat) to wciągające zabawy z podstaw programowania dla przedszkolaków. Dzięki różnorodnym szyfrom, rebusom i zagadkom dzieci uczą się tworzyć proste algorytmy, uzupełniać sekwencje oraz kodować informacje za pomocą symboli graficznych. Sympatyczne Bazgraki i ich pomysły sprawiają, że kodowanie staje się fascynującą przygodą i wyzwaniem przygotowującym do nauki matematyki, informatyki i robotyki.
Tajniki kodowania offline Wraz z sympatycznymi Bazgrakami przedszkolaki podejmują mnóstwo wyzwań, m.in. odczytują zaszyfrowane hasła, kodują trasy podróży za pomocą symboli, tworzą algorytmy parkowania i zapisują swoje imię w języku maszyny kodującej. Ćwiczą przy tym myślenia logiczne, percepcję wzrokową oraz uważność, która przyda się w pisaniu kodu. Polecenia opracowane przez Monikę Sobkowiak, nauczycielkę i neurologopedę, zostały tak przygotowane, by dziecko w nauce programowania widziało użyteczne możliwości i rozwijało nowy sposób uczenia się zgodnie z ideą STEM. To nowe podejście do nauki polegające na rozwiązywaniu problemów metodą prób i poprawek. Integruje ono nauki ścisłe, nowoczesne technologie, inżynierię oraz matematykę, by efektywniej myśleć oraz znajdować pomysły.
Kolorowe ilustracje Poli Augustynowicz pobudzają dziecięcą ciekawość i wyobraźnię oraz motywują do nauki podstaw programowania offline.
Książka „Bazgraki kodują” umożliwia niekończącą się zabawę – zmywalne karty i flamaster suchościeralny pozwalają na wielokrotne rozwiązywanie zadań, zachęcając do rozwijania nowego sposobu uczenia się metodą prób i poprawek. Rozwój kodowanie, myślenie logiczne, grafopercepcja, spostrzeganie wzrokowe Autorki: Monika Sobkowiak – nauczycielka wychowania przedszkolnego, neurologopeda, autorka artykułów, książek i zabaw dla dzieci. Nieustannie poszukuje kreatywnych rozwiązań edukacyjnych i sposobów na rozwijanie twórczego myślenia u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Prowadzi blog Pani Monia, inspirujący nauczycieli do innowacyjnego działania w edukacji. Pola Augustynowicz – ilustratorka i graficzka, obecnie mieszka i pracuje w Warszawie. Studiowała na Uniwersytecie Artystycznym w Poznaniu, a także dziennikarstwo na Uniwersytecie Adama Mickiewicza. Projektuje książki, tekstylia, opakowania, współpracuje z magazynami. Laureatka licznych konkursów graficznych i biennale. W serii również Bazgraki. Emocje Bazgraki i alfabet Bazgraki i dinozaury Bazgraki i liczby Bazgraki piszą i czytają Bazgraki w kosmosie
Piszę i zmazuję. Liczby (36 lat) to bogato ilustrowany zestaw zabaw (książka + karty ścieralne + flamaster) do nauki cyfr i liczb, który rozwija umiejętność liczenia oraz wspiera rozwój grafomotoryczny. Dzięki kolorowym łamigłówkom i zadaniom graficznym przedszkolaki uczą się poprawnego kierunku pisania liczb oraz doskonalą umiejętność przeliczania przedmiotów i rozwiązywania prostych działań arytmetycznych. Rozwijają przy tym również zdolność do koncentracji i myślenia logicznego.Do samodzielnej zabawy i naukiZestaw zabaw Piszę i zmazuję. Liczby zawiera różnorodne zadania wspierające kompetencje matematyczne oraz przygotowujące do nauki pisania. Dziecko rozwija swoje umiejętności, malując kolorowanki, przechodząc przez matematyczne labirynty, bawiąc się szyframi, dekodując drogę w poszukiwaniu ukrytego skarbu oraz wykonując działania na dodawanie i odejmowanie w zakresie 110. Dzięki zadaniom graficznym przedszkolak ćwiczy koordynację oko-ręka, orientację przestrzenną oraz precyzję ruchów dłoni.Książeczka zawiera różnorodne, fabularyzowane zagadki kształtujące myślenie matematyczne. Odpowiednio dobrane ilustracje, odnoszące się do najbliższego otoczenia dziecka, ułatwiają stawianie pierwszych kroków w świecie cyfr i liczb.Uzupełnieniem książeczki są kolorowe, dwustronne karty ścieralne, na których znajduje się aż 60 zadań do rozwiązania. Rozpoczynają się od łamigłówek rozwijających umiejętność rozpoznawania liczb wśród innych symboli oraz ćwiczących rękę w rysowaniu prostych szlaczków. Kolejne karty służą nauce pisania liczb od 1 do 25. Dołączony do zestawu flamaster pozwala na zmazywanie i wielokrotne rozwiązywanie zadań.Rozwójgrafomotoryka, nauka liczenia, dodawanie i odejmowanie, myślenie logiczneW serii równieżPiszę i zmazuję. Litery (36 lat)
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?