Kapitał konwersacyjny
Jak tworzyć rzeczy, o których inni będą chcieli rozmawia
- ISBN: 9788326405655
- EAN: 9788326405655
- Oprawa: Twarda
- Wydawca: Wolters Kluwer
- Format: 15.5x21 cm
- Język: polski
- Seria: BIZNESOWE PORADNIKI
- Liczba stron: 276
- Rok wydania: 2010
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
59,09złCena detaliczna: 73,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,09 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Czy droga do sukcesu Twojej marki wiedzie tylko przez kosztowne kampanie marketingowe? Nie! To kapitał konwersacyjny jest lepszym i znacznie tańszym rozwiązaniem. Autorzy niniejszej książki, czerpiąc z własnego doświadczenia w marketingu czołowych marek, pokazują czynniki, które kształtują mechanizm poczty pantoflowej, i mówią, jak osadzić je w produktach. Pomagają w ten sposób czytelnikom stworzyć rzeczy, które dla konsumentów staną się atrakcyjnym tematem do rozmów. Konsumenci zaczną mówić o Twoich produktach! Autorzy kierują SID LEE, spółką zajmującą poczesne miejsce wśród agencji świadczących usługi z zakresu projektowania doświadczeń i komunikacji marketingowej, która pracuje dla wielkich brandów, m.in. Cirque du Soleil, Adidas oraz Red Bull.
Dzięki tej lekturze dowiesz się, jak sprawić, aby Twoja marka
i Twoje produkty stały się atrakcyjnym tematem do rozmów.
? Stwórz produkty i usługi, które są naprawdę istotne dla
konsumentów.
? Wykorzystaj doświadczenia klientów, by twoja marka
mogła stać się liderem rynku.
? Nie zdawaj się na ślepy los! Kontroluj mechanizm poczty
pantoflowej i zarządzaj nim!
? Wykorzystaj osiem potężnych czynników odpowiedzialnych
za kształtowanie doświadczeń.