Czy droga do sukcesu Twojej marki wiedzie tylko przez kosztowne kampanie marketingowe? Nie! To kapitał konwersacyjny jest lepszym i znacznie tańszym rozwiązaniem. Autorzy niniejszej książki, czerpiąc z własnego doświadczenia w marketingu czołowych marek, pokazują czynniki, które kształtują mechanizm poczty pantoflowej, i mówią, jak osadzić je w produktach. Pomagają w ten sposób czytelnikom stworzyć rzeczy, które dla konsumentów staną się atrakcyjnym tematem do rozmów. Konsumenci zaczną mówić o Twoich produktach! Autorzy kierują SID LEE, spółką zajmującą poczesne miejsce wśród agencji świadczących usługi z zakresu projektowania doświadczeń i komunikacji marketingowej, która pracuje dla wielkich brandów, m.in. Cirque du Soleil, Adidas oraz Red Bull.
Dzięki tej lekturze dowiesz się, jak sprawić, aby Twoja marka
i Twoje produkty stały się atrakcyjnym tematem do rozmów.
? Stwórz produkty i usługi, które są naprawdę istotne dla
konsumentów.
? Wykorzystaj doświadczenia klientów, by twoja marka
mogła stać się liderem rynku.
? Nie zdawaj się na ślepy los! Kontroluj mechanizm poczty
pantoflowej i zarządzaj nim!
? Wykorzystaj osiem potężnych czynników odpowiedzialnych
za kształtowanie doświadczeń.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?