KATEGORIE [rozwiń]
Okładka książki Hiperskok

52,00 zł 42,09 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Hiperskok Toma Hayesa ukazuje świat "pandemicznej ekonomii" - nowej gospodarki uwolnionej od przeszkód w rozwoju, funkcjonującej ponad granicami państw oraz ponad podziałami religijnymi, klasowymi i majątkowymi. Zdaniem autora rozwój nowych technologii doprowadzi wkrótce do wielkiego cywilizacyjnego hiperskoku. Książka inspiruje do zadawania pytań, rewiduje stare założenia i pomaga przemyśleć nowe modele biznesowe. Dzięki temu pozwala przygotować się do skutecznego działania w środowisku zmuszającym producentów i konsumentów do nieustannej i wszechobecnej rywalizacji. Hiperskok nie jest jednak kolejną książką o przyszłości. Tom Hayes dowodzi, że właśnie wkraczamy w erę wiecznego teraz, i zachęca, aby dołączyć do globalnej gospodarki. Jako prawdziwy guru z Doliny Krzemowej przewiduje, że w grze pozostaną tylko firmy przygotowane na nową dynamikę rynku. Do najważniejszych kwestii zalicza: - konsekwencje zbiorowych zachowań na rynku globalnym, - przyczyny rozpowszechnienia się społeczności internetowych czy wieloosobowych gier online, - sposoby reagowania na wydarzenia dziejące się w czasie rzeczywistym, - niebezpieczeństwa związane z "utajeniem reakcji" i powody, dla których nadmiar informacji może przyczynić się do upadku firmy. Tom Hayes wzywa do zerwania z bezpieczną rutyną i przestarzałym zestawem rozwiązań biznesowych. Zachęca, aby wykorzystać hiperskok do szybkiego rozwoju firmy.
Okładka książki Jak odnieść sukces w negocjacjach

39,00 zł 32,65 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Choć mało kto uważa się za profesjonalnego negocjatora, w rzeczywistości wszyscy prowadzimy negocjacje - i to znacznie częściej, niż się nam wydaje. W domu, w pracy, w gronie znajomych, wszędzie konieczne jest porozumienie z innymi ludźmi. Dzięki temu poradnikowi poznasz skuteczne techniki negocjacyjne i nauczysz się je stosować w praktyce. Znajdziesz w nim wskazówki, jakich użyć metod, jaką przyjąć postawę negocjacyjną i jak wykorzystać słabości drugiej strony, aby odnieść sukces w negocjacjach. Dzięki tej książce dowiesz się: - jak przygotować się do negocjacji, - jak wykorzystać mowę ciała podczas prowadzenia negocjacji, - jakie stosować środki taktyczne i sztuczki negocjacyjne, - jak negocjować przez telefon, - jak negocjować z zagranicznymi partnerami. Rozwiązując zamieszczone w książce krótkie praktyczne ćwiczenia i porównując swoje odpowiedzi z zaleceniami ekspertów, nauczysz się tak negocjować, aby w pełni osiągnąć swoje cele.
Okładka książki 365 sposobów na codzienne motywowanie i nagradzanie pracowników

39,00 zł 28,64 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Książka ta stanowi bogate źródło nieskomplikowanych i niedrogich pomysłów na motywowanie, mobilizowanie oraz nagradzanie pracowników. Zaprezentowane tu proste, a zarazem skuteczne i innowacyjne rozwiązania oraz zaskakujące czasem, niekonwencjonalne metody są niezawodnym sposobem na zbudowanie organizacji, w której ludzie kochają pracować i lubią przebywać. Pomogą ci sprawić, by twoja firma stała się takim miejscem i osiągnęła cenne korzyści, do których należą: ? Odbudowanie morale pracowników, poczucia sensu własnej pracy i zadowolenia z niej. ? Poprawa wyników zawodowych – jakości pracy i osobistych osiągnięć. ? Lepsza praca zespołowa, większe zaufanie ludzi do siebie nawzajem i do firmy. ? Zwiększony poziom energii i odporności na stres u pracowników. ? Poprawa równowagi między życiem zawodowym a osobistym. ? Wzmożona kreatywność pracowników, entuzjazm i zaangażowanie. ? Poprawa jakości obsługi klientów oraz wykonywania usług. ? Zmniejszenie absencji, wypalenia zawodowego i rotacji załogi. ? Większa wydajność i sprawniejsza organizacja pracy. Ten ciekawy poradnik, pełen barwnych, wziętych z życia i sprawdzonych w praktyce przykładów skutecznych działań motywujących będzie cenną pomocą dla menedżerów różnych szczebli w poprawie wyników poszczególnych działów i całej firmy oraz źródłem inspiracji dla specjalistów zarządzania personelem.
Okładka książki Co na to Google?

49,00 zł 36,00 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Jeff Jarvis w bardzo przystępny sposób stara się nam to wyjaśnić, dowodzi również, że Google to nie tylko amerykańska firma internetowa, to nie tylko produkt tej firmy, czyli najsłynniejsza na świecie wyszukiwarka, lecz także nowy model rzeczywistości. Według Jarvisa nie moglibyśmy już dzisiaj funkcjonować bez Google, który przeniknął do naszego życia i stał się jego nieodłącznym elementem. Odpowiedzi na pytanie postawione w tytule należy szukać niemal wszędzie, w każdej sferze, branży czy instytucji. Do tego właśnie namawia nas autor. Z kart tej książki dowiecie się: - jak patrzeć na świat oczami Google, - jak wykorzystywać mądrość Google, aby zaistnieć w gąszczu społeczności internetowych, - jak pracować i prowadzić interesy według zasad Google, - jak wykorzystywać władzę, jaką dał nam Google, - wreszcie - jak poznać siebie dzięki Google. Książka zachęca do odkrywania potęgi Google, wykorzystywania możliwości, jakie nam daje. Dostarcza cennych wskazówek dla każdego, bez względu na branżę, w jakiej działa, i bez względu na to, czy wykorzystuje internet w celach zawodowych, rozrywkowych czy towarzyskich.
Okładka książki Zarządzanie sercem i rozumem

63,00 zł 51,00 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

W książce tej profesor psychologii Adrian Furnham pokazuje, w jaki sposób serce może rządzić rozumem. Pisze o logice i emocjach, poznaniu i jego skutkach. Głosi tezę, że menedżerowie zwykle nie mają pojęcia o ludzkim zachowaniu, a nawet nie są nim szczególnie zainteresowani. Często wydaje się, że wystarcza im bardzo naiwne postrzeganie innych ludzi i słabe zrozumienie mechanizmów ich zachowań. Dobrzy menedżerowie jednak powinni być podobni do mądrych rodziców lub nauczycieli: rozumieć naturę człowieka, ludzkie potrzeby i słabości, a także skomplikowane motywacje. Niezwykle ważna jest również świadomość, że często serce kieruje rozumem, ma to bowiem ogromne znaczenie dla firm i organizacji. Na książkę składa się blisko 100 błyskotliwych krótkich esejów z dziedziny marketingu i zarządzania, sprzedaży, poczucia bezpieczeństwa i niepewności w pracy. Każdy esej traktuje o innym znanym od dawna zagadnieniu w nowy, prowokacyjny i zabawny sposób. Publikacja ta może być znakomitą lekturą dla osób pragnących zrozumieć skomplikowane emocje kierujące ludzkimi działaniami oraz doskonalić swoje umiejętności współpracy z ludźmi.
Okładka książki Bądź liderką

52,00 zł 42,09 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Jeśli nie poświęcasz czasu na rozwijanie umiejętności przywódczych, to w twoim dążeniu do sukcesu brakuje ważnego elementu. "Osiągałyśmy dobre wyniki w Korpusie Piechoty Morskiej i podobnie było później w świecie biznesu. Stało się tak dzięki nauce przywództwa, nie zaś dzięki jakimś wrodzonym talentom. A to, że udało nam się zdobyć zaszczytny tytuł żołnierza piechoty morskiej - i to oficera - świadczy o tym, że każdy może się nauczyć być liderem". Autorki tej książki - po latach służby oficerskiej i pracy w charakterze konsultantek w cywilu - formułują podstawowe zasady, które pomogą każdej kobiecie zostać silną liderką. Zasady te przedstawiają w dziesięciu punktach: 1. Sama spełniaj standardy, których spełnienia wymagasz od innych 2. Podejmuj szybkie decyzje 3. Najpierw bierz odpowiedzialność, później szukaj winy 4. Zatroszcz się o tych, którym przewodzisz 5. Pomyśl, zanim zareagujesz 6. W obliczu kryzysu nie wypuszczaj sterów z rąk 7. Odwaga + inicjatywa + wytrwałość + uczciwość = sukces 8. Ujarzmij swoje emocje 9. Przepraszaj tylko wtedy, gdy zawiniłaś 10. Będąc liderką, zawsze bądź sobą Jeśli skorzystasz z zamieszczonych tu rad, rozwiniesz zdolności w zakresie podejmowania decyzji, nauczysz się skupiać na ważnych rzeczach i staniesz się prawdziwym przywódcą. Zrozumiesz, że niewielkie zmiany mogą prowadzić do wielkich korzyści. Przeprowadzenie tych zmian będzie miało ogromny pozytywny wpływ na twoje życie i karierę.
Okładka książki Mistrzowskie zarządzanie ludźmi

51,45 zł 39,70 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Książka Mistrzowskie zarządzanie ludźmi jest przeznaczona dla menedżerów dowolnego szczebla, którym zależy na stworzeniu skutecznego, wydajnie pracującego zespołu. Mark Thomas, opierając się na bogatym doświadczeniu doradczym, udziela wielu praktycznych wskazówek dotyczących osiągnięcia mistrzowskiej wprawy w takich obszarach jak: zarządzanie wydajnością, komunikacja bezpośrednia, udzielanie informacji zwrotnych, asertywność, zarządzanie czasem, prowadzenie zebrań. Autor przejrzyście wyjaśnia najważniejsze pojęcia związane z zarządzaniem, a duża liczba zamieszczonych w książce przykładów, diagramów i technik umożliwia łatwe przełożenie teorii na codzienną praktykę.
Okładka książki Odkryj w sobie menedżera

63,00 zł 46,27 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Autor dowodzi, że aby uzyskać mocną pozycję, przywódca musi być głęboko przekonany do wyznawanych przez siebie zasad, musi go cechować dojrzała samoświadomość, która będzie jego przewodnikiem w trudnych sytuacjach i podczas podejmowania złożonych decyzji. Wskazuje, jak odkryć w sobie wewnętrzny potencjał, pokierować nim i wykorzystać jego siłę. Czytelnicy znajdą w poradniku pouczające historie wzięte z życia, a także praktyczne narzędzia, testy i ćwiczenia, dzięki którym książka stanowi usystematyzowany przewodnik po nowej filozofii zarządzania.
Okładka książki Komunikacja i prezentacje według Johna Adaira

30,45 zł 16,74 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Umiejętności w dziedzinie komunikacji są niezbędne menedżerom i liderom, którzy powinni efektywnie przekazywać komunikaty swoim pracownikom i uzyskiwać od nich potrzebne informacje. Rozwijanie i doskonalenie umiejętności w zakresie komunikacji, także niewerbalnej, stanowi warunek skutecznego porozumiewania się z podwładnymi. Poradnik zawiera skondensowane informacje o sztuce komunikacji. Omawia takie zagadnienia, jak: warunki dobrej komunikacji, umiejętność słuchania, czytania i pisania, przygotowywanie wystąpień ustnych i prezentacji, prowadzenie rozmów indywidualnych, a także najważniejsze zasady komunikacji w firmie.
Okładka książki Potencjał rynków niszowych. Jak stać się wielkim na niewielkim rynku

52,00 zł 42,09 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Z jakiego powodu kilku profesjonalistów ma status ekspertów w swoich dziedzinach? Czy pozostali też mogą nimi zostać? Autorka książki Potencjał rynków niszowych odpowiada na te pytania, wskazując najważniejsze czynniki odróżniające ekspertów od profesjonalistów, którzy zdobyli identyczne umiejętności, ale nikt o nich nie słyszał. Przeczytaj tę książkę, a poznasz odpowiedź na pytanie, dlaczego zostanie ekspertem w danej niszy jest najpewniejszą drogą do osiągnięcia sukcesu. Dowiesz się, na czym polega formuła RDM wskazująca profesjonalistom, jak znaleźć niszę branżową, w której najlepiej wykorzystają swoje umiejętności i która przyniesie im maksymalne zyski. Autorka zdradza też siedem sekretów, które należy poznać, by zbudować tożsamość eksperta, utrwalić ją i czerpać z niej korzyści.
Opakowanie Przywództwo według Johna Adaira

31,00 zł 25,09 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

W sferze zarządzania wciąż pojawiają się i znikają różne mody i tendencje, ale prace Johna Adaira, jednego z największych autorytetów w dziedzinie zarządzania i przywództwa, pozostają niewyczerpanym źródłem praktycznej wiedzy i cennych spostrzeżeń. Poradnik Przywództwo według Johna Adaira zawiera skondensowaną wiedzę o tym, jak rozwijać swój potencjał przywódczy, motywować współpracowników oraz budować kreatywne i wydajne zespoły.
Okładka książki Menedżer jako lider

63,00 zł 46,27 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Czy jesteś skutecznym liderem? W ostatnich latach granica oddzielająca liderów od zwykłych pracowników uległa nieodwracalnemu zatarciu. W następstwie tych zmian przedsiębiorstwa muszą dziś odpowiedzieć sobie na trzy zasadnicze pytania: - Jak rozbudzić w każdym pracowniku ducha przywództwa? - Jak osoby obejmujące dowodzenie mogą wpłynąć na innych, by pracowali wydajniej? - Jak liderzy mają zachować skuteczność w nieustannie zmieniających się warunkach? Przedstawiony model przywództwa kontekstowego wskazuje na dziewięć podstawowych ról lidera i sześć powszechnych kontekstów, w których wykorzystywane są działania przywódcze. Każdy menedżer dowie się, jak ma dopasować swoje role i działania do konkretnego kontekstu, w którym aktualnie działa. Zastosowanie opisanego modelu pomaga wykształcić w sobie świadomość i zręczność, którymi powinna wykazywać się osoba występująca w roli lidera. Wiele przykładów, narzędzi diagnostycznych i arkuszy ćwiczeniowych pomaga opanować sztukę przywództwa, niezależnie czy jest się dyrektorem, menedżerem, kierownikiem, czy też "zaszytym" gdzieś w organizacji pretendentem do roli lidera.
Okładka książki Przyzwoitość w zarządzaniu

52,00 zł 38,19 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Istnieje filozofia prowadzenia działalności gospodarczej, która wykracza poza wymianę produktów i usług, nawołując do wymiany pozytywnych wartości, zwanych małymi gestami przyzwoitości. Długookresowy sukces firmy, zarówno małej, jak i dużej, o zasięgu lokalnym lub globalnym, zależy w dużej mierze od jej kultury. Ale czy lider lub menedżer może zmodyfikować kulturę wszystkich pracowników firmy, zwłaszcza jeśli mamy do czynienia z wielką korporacją? To właśnie ułatwiają małe akty przyzwoitości. W książce tej autor opisuje dziesiątki takich zachowań, sprawdzonych w praktyce w najlepszych firmach świata. Wszystkie te działania wiążą się z małymi zmianami, które przynoszą wspaniałe rezultaty. Przyzwoite zachowania - "ludzkie gesty" - usprawniają komunikację w firmie, poprawiają jakość pracy w grupie oraz wzmcniają lojalność pracowników i dążenie do wypełniania misji firmy we wszystkich aspektach jej działalności. Przyzwoitość w zarządzaniu przedstawia przykład podejścia pozwalającego na stworzenie pozytywnej kultury korporacyjnej, która - jak wielokrotnie udowodniono - zwiększa efektywność firmy, pozwala pozyskać i zatrzymać w firmie najbardziej utalentowanych pracowników, sprzyja właściwym zachowaniom i praworządności w przedsiębiorstwie oraz wzmacnia wizję wspólnych wartości. To lektura obowiązkowa dla każdego menedżera!
Okładka książki Komunikowanie strategii

42,00 zł 35,17 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

- Jak posługiwać się metaforami, aby przemówić do wyobraźni pracowników? - Co zrobić, aby pracownicy zrozumieli strategię? - Jakich jest 10 herezji związanych z komunikowaniem strategii? - Dlaczego struktura i kultura organizacji mogą utrudniać wprowadzenie strategii i jak temu zaradzić? - Jak stworzyć plan komunikowania się, a dzięki temu przyczynić do efektywnego wdrożenia strategii i osiągnięcia lepszych wyników? Nawet najlepsze strategie firmy okazują się bezwartościowe, jeśli pracownicy nie rozumieją ich założeń. Nie chodzi bowiem o doskonałe opracowanie danej strategii, a o jej umiejętne przekazanie całej organizacji. Badania dowodzą, że tylko nieliczni pracownicy wiedzą, o co chodzi w strategii firmy, bo tak naprawdę jest ona zrozumiała jedynie dla zarządu ukrytego w zaciszu swoich gabinetów. Komunikowanie strategii to doskonały przewodnik zarówno dla zarządzających, jak i dla osób odpowiedzialnych za komunikację w firmie. Autor krok po kroku wyjaśnia, jak skutecznie przekazać strategię wszystkim pracownikom i tym samym pozwolić firmie rozwinąć skrzydła.
Okładka książki Firma 2.0

49,00 zł 39,43 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Web 2.0 - interaktywne i mobilne oblicze internetu - zmienia świat, stwarzając nowe zjawiska społeczne, wywołując demokratyczne rewolucje, budując i niszcząc fortuny. Czy Twoja firma jest przygotowana, aby w pełni korzystać z Web 2.0? Czy jest otwarta na nowe trendy zarządzania, oparte na współpracy, innowacyjności i elastyczności? Z tej książki dowiesz się, w jaki sposób wykorzystać media społeczne, narzędzia intranetowe, wiki i blogi do rozwoju komunikacji firmy i budowania trwałej przewagi konkurencyjnej. Autor niniejszej książki pracuje na prestiżowej uczelni technicznej Massachusetts Institute of Technology (MIT), gdzie zajmuje się badaniem wpływu technologii informacyjnych na świat biznesu. Znalazł się na liście 100 najbardziej wpływowych osób w sektorze IT, publikowanej przez wydawnictwo Ziff-Davis, oraz wśród 50 najbardziej wpływowych osób w branży IT, wybranych przez magazyn "Baseline".
Okładka książki Podejmowanie trudnych decyzji

39,00 zł 28,64 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Peter Shaw jest doświadczonym trenerem pracującym z liderami sektora publicznego, prywatnego i non profit. W książce opisuje doświadczenia wielu menedżerów, którzy mimo że pochodzą z różnych organizacji i instytucji, mają podobne dylematy związane z podejmowaniem decyzji. Zdaniem autora kluczem do sukcesu w tym zakresie jest równowaga między logicznym myśleniem a odważną, intuicyjną reakcją. Zdecydowanie i efektywna komunikacja zaś to nieodzowne warunki osiągania zamierzonych celów. Książka ta pozwala: • uporządkować wiedzę na temat podejmowania trudnych decyzji, • zrozumieć własne oczekiwania i błędy w dokonywaniu wyborów, • nauczyć się podejmować trudne decyzje pewnie i bez obaw.
Okładka książki Kobiety i ich wpływ na biznes

49,00 zł 36,00 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Książka jest głosem w dyskusji o znaczeniu kobiet w życiu gospodarczym oraz wszechstronną analizą społeczno-kulturową tożsamości płci w aspekcie biznesowym. Autorki twierdzą, że w świetle obecnej sytuacji na rynku pracy warunkiem sukcesu współczesnego przedsiębiorstwa jest wykorzystanie potencjału kobiet jako konsumentek i zarządzających oraz zainwestowanie środków w rozwój ich talentu. Przedstawiają argumenty za dokonaniem zmiany w świecie korporacyjnym i proponują rozwiązania dla przedsiębiorstw rozumiejących czynniki motywujące kobiety na światowych rynkach i w miejscach pracy. Publikacja zawiera odpowiedzi na następujące pytania: Dlaczego przedsiębiorstwa dostosowujące się do potrzeb kobiet staną się pracodawcami z wyboru i skutecznymi graczami na współczesnym rynku? Jak przedsiębiorstwa mogą się rozwijać poprzez wykorzystanie mocnych stron zarówno mężczyzn, jak i kobiet? Dlaczego wiele obecnych podejść do społeczno-kulturowej tożsamości płci się nie sprawdziło? Jak zagadnienia związane z biznesowym aspektem płci są rozumiane na całym świecie? Unikalnym walorem książki są przytoczone przez autorki przykłady i prezentacja ciekawych wyników badań, które mogą zachęcić liderów korporacyjnych, aby odważnie inwestowali w potencjał kobiet i dzięki temu odnosili sukcesy.
Okładka książki Zaznacz załatwione!

39,00 zł 28,64 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Książka Kevina Duncana Zaznacz: załatwione! zawiera opis wielu praktycznych technik radzenia sobie z wykonywaniem zadań - niektóre z nich są znane, lecz zwykle nie są konsekwentnie stosowane, inne zaś są nowymi koncepcjami autora. Przykłady rozwiązywania codziennych problemów pozwalają dowiedzieć się: Jak skutecznie doprowadzać projekty i zadania do końca? Jak czerpać zadowolenie ze spełniania obowiązków? Co decyduje o powodzeniu naszych działań? Jakie znaczenie ma umiejętność tworzenia jednostronicowych planów osobistych? Tak jak w poprzednich książkach, Start oraz I co z tego?, Kevin Duncan z humorem i energią zachęca do doskonalenia umiejętności przydatnych w życiu prywatnym i zawodowym. Jego twórcze pomysły z pewnością okażą się inspiracją dla rozpoczętych już projektów, a szczegółowe wskazówki pozwolą bez trudu zastosować jego rady do konkretnych sytuacji.
Okładka książki Przywództwo w świecie biznesu

49,00 zł 36,00 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

W organizacjach marnują się wielkie zasoby talentu. Potrzebne są skuteczne sposoby na zmobilizowanie tego potencjału. Problemem dzisiejszych organizacji nie jest brak talentów, lecz poważny niedobór osób, które wiedzą, jak rozwijać i wykorzystywać talent oraz jak nim zarządzać, mobilizując ludzi do osiągania wyników - to założenie jest punktem wyjścia zawartych w książce konstruktywnych rozważań dotyczących skutecznego przywództwa. Opierają się one na wynikach trwających ponad siedem lat badań, w których uczestniczyło blisko 2,5 tysiąca menedżerów wyższego szczebla z dziesięciu różnych firm w Europie i Stanach Zjednoczonych. Odwołując się do uzyskanych rezultatów, Michael Williams ustala siedem kluczowych zespołów kompetencji, których wymaga w dzisiejszym świecie skuteczne przywództwo: orientacja na cel, prawość charakteru, silne zaangażowanie w sprawy zespołu, postrzeganie spraw z szerokiej perspektywy, pomysłowość, siła przebicia i uporządkowana strategia komunikacji. Następnie wskazuje, w jaki sposób należy te kompetencje powiązać z takimi niezbędnymi cechami, jak: - osobista konsekwencja i dyscyplina, - brak tolerancji dla mierności, - troska o stworzenie atmosfery wzajemnego zaufania, - pielęgnowanie pasji i przekazywanie jej zespołowi, - uznanie fundamentalnego znaczenia, jakie odgrywa w przywództwie inteligencja emocjonalna. Adresaci: Zbudowany w ten sposób model przywództwa, zaprezentowany w atrakcyjnej, zwięzłej i przystępnej formie, wsparty praktycznymi wskazówkami, pomoże menedżerom wszystkich szczebli w rzeczywistym kształtowaniu postaw gwarantujących sukces w nowoczesnych organizacjach.
Okładka książki Kształtowanie liderów

49,00 zł 36,00 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

W książce Kształtowanie liderów John Adair podejmuje zagadnienie rozwijania zdolności przywódczych, uznając je za główny czynnik sukcesu w biznesie. Omawia ich naturę, pokazuje, jak można ich nauczać, oraz określa siedem najważniejszych zasad ich rozwijania. Udziela wskazówek dotyczących selekcji, szkolenia i edukacji liderów na poziomie zespołowym, operacyjnym i strategicznym, odpowiadając m.in. na następujące pytania: - Jak ludzie stają się liderami? - Jak prowadzić szkolenia dotyczące przywództwa? - Jak stać się liderem strategicznym najwyższego szczebla? Lektura książki Kształtowanie liderów pomaga rozwijać zdolności przywódcze u innych, a jednocześnie stanowi wsparcie w osobistej podróży, której celem jest zostanie doskonałym liderem.

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj