
Kultura biznesu. Normy i formy
-
Autor: Kamińska-Radomska Irena
- ISBN: 9788301210380
- EAN: 9788301210380
- Oprawa: oprawa: broszurowa
- Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Format: 237x166 mm
- Język: polski
- Liczba stron: 386
- Rok wydania: 2024
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
76,26złCena detaliczna: 84,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,29 zł
Od pierwszego wydania Kultury biznesu minęło prawie 10 lat. Choć podstawowe zasady zachowań ludzkich w sytuacjach służbowych nie uległy zmianie, to jednak konieczna jest aktualizacja uwzględniająca współczesne zachowania w świecie biznesu. W nowym wydaniu omówione zostały m.in. najczęściej popełniane błędy w oficjalnej korespondencji mailowej, zagadnienia związane z komunikowaniem się w mediach społecznościowych, różnice kulturowe w których trzeba pamiętać, szczególnie w kontaktach międzynarodowych.
Przykłady zawarte w książce dotyczą przede wszystkim sytuacji służbowych. Odwołania do sfery towarzyskiej znalazły się jednak wszędzie tam, gdzie wymagała tego konfrontacja sytuacji służbowych i prywatnych.
Publikacja ma charakter normatywny, choć niektóre zagadnienia o większym znaczeniu kulturowym niepozbawione są podejścia opisowego, co pozostawia Czytelnika z własnymi wyborami odpowiednich zachowań w zależności od sytuacji, w której się znajdzie.