Organizacja i zarządzanie procesami innowacyjnymi
- ISBN: 978-83-208-2338-7
- EAN: 9788320823387
- Oprawa: miękka
- Wydawca: PWE
- Format: 235x160x15mm
- Język: polski
- Liczba stron: 254
- Rok wydania: 2019
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
52,07złCena detaliczna: 64,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,79 zł
x
Kolejna książka z cyklu Nauka i praktyka innowacji, którą oddajemy do rąk czytelników, jest poświęcona problematyce organizacji i zarządzania procesami innowacyjnymi, czyli kwestiom kreowania, wdrażania, komercjalizacji i dyfuzji innowacji. Organizacja i zarządzanie procesami innowacji podlegają nieustannym zmianom za sprawą pojawiających się nowych wyzwań i możliwości. Książka konfrontuje ugruntowane podejścia z najnowszymi trendami przedstawianymi w literaturze zachodniej. Można w niej znaleźć odpowiedzi na dwa kluczowe pytania, jak strukturalizować proces innowacji i jak kształtować i rozwijać skuteczne wzorce zachowań uczestników procesu innowacji podczas jego realizacji na bieżąco, na co dzień.
Treści przedstawiono w książce w ten sposób, by prowadzić czytelnika od ogólnych problemów i rozlicznych podejść dotyczących innowacji i innowacyjności w otoczeniu gospodarczym, poprzez charakterystykę natury procesów innowacyjnych, ich źródeł i efektów, aż do ich uwarunkowań w skali makro-, mezo- i mikroekonomicznej. Książkę można uznać za kompendium wiedzy naukowej o innowacjach i procesach innowacyjnych ze szczególnym uwzględnieniem polskiej gospodarki.
Treści przedstawiono w książce w ten sposób, by prowadzić czytelnika od ogólnych problemów i rozlicznych podejść dotyczących innowacji i innowacyjności w otoczeniu gospodarczym, poprzez charakterystykę natury procesów innowacyjnych, ich źródeł i efektów, aż do ich uwarunkowań w skali makro-, mezo- i mikroekonomicznej. Książkę można uznać za kompendium wiedzy naukowej o innowacjach i procesach innowacyjnych ze szczególnym uwzględnieniem polskiej gospodarki.