„Bawię się, naklejam, czytam” to seria książeczek z naklejkami dla dziewczynek, które lubią bawić się modą i dobierać stroje swoim bohaterkom. Zamieszczone w książkach krótkie teksty dają okazję do ćwiczeń w czytaniu i utrwaleniu nabytych już umiejętności, a dobieranie odpowiednich naklejek uczy precyzji i koncentracji. Zapraszamy wszystkie dziewczynki do barwnego świata księżniczek, modelek, wróżek i syren!
„Bawię się, naklejam, czytam” to seria książeczek z naklejkami dla dziewczynek, które lubią bawić się modą i dobierać stroje swoim bohaterkom. Zamieszczone w książkach krótkie teksty dają okazję do ćwiczeń w czytaniu i utrwaleniu nabytych już umiejętności, a dobieranie odpowiednich naklejek uczy precyzji i koncentracji. Zapraszamy wszystkie dziewczynki do barwnego świata księżniczek, modelek, wróżek i syren!
Malowanki wodne to propozycja zabawy dla najmłodszych. Do zabawy z książeczką potrzebne będą: kubek z wodą i pędzel. Zwilżone wodą strony pokryją się kolorami, dostarczając dziecku wiele radości. Zamiast pędzla można wykorzystać: • wacik lub gąbkę, • pomponik, • spryskiwacz, • pisak na wodę, • zwilżone palce. Wesołe zwierzątka z ilustracji oraz zabawne wierszyki pod każdym obrazkiem uatrakcyjnią zabawę z książeczką. Książki doskonale nadają się dla dzieci, które dopiero uczą się posługiwać pędzlem i poznają barwy.
Malowanki wodne to propozycja zabawy dla najmłodszych. Do zabawy z książeczką potrzebne będą: kubek z wodą i pędzel. Zwilżone wodą strony pokryją się kolorami, dostarczając dziecku wiele radości. Zamiast pędzla można wykorzystać:• wacik lub gąbkę,• pomponik,• spryskiwacz,• pisak na wodę,• zwilżone palce. Wesołe zwierzątka z ilustracji oraz zabawne wierszyki pod każdym obrazkiem uatrakcyjnią zabawę z książeczką. Książki doskonale nadają się dla dzieci, które dopiero uczą się posługiwać pędzlem i poznają barwy.
Malowanki wodne to propozycja zabawy dla najmłodszych. Do zabawy z książeczką potrzebne będą: kubek z wodą i pędzel. Zwilżone wodą strony pokryją się kolorami, dostarczając dziecku wiele radości. Zamiast pędzla można wykorzystać: • wacik lub gąbkę, • pomponik, • spryskiwacz, • pisak na wodę, • zwilżone palce. Wesołe zwierzątka z ilustracji oraz zabawne wierszyki pod każdym obrazkiem uatrakcyjnią zabawę z książeczką. Książki doskonale nadają się dla dzieci, które dopiero uczą się posługiwać pędzlem i poznają barwy.
Malowanki wodne to propozycja zabawy dla najmłodszych. Do zabawy z książeczką potrzebne będą: kubek z wodą i pędzel. Zwilżone wodą strony pokryją się kolorami, dostarczając dziecku wiele radości. Zamiast pędzla można wykorzystać:• wacik lub gąbkę,• pomponik,• spryskiwacz,• pisak na wodę,• zwilżone palce. Wesołe zwierzątka z ilustracji oraz zabawne wierszyki pod każdym obrazkiem uatrakcyjnią zabawę z książeczką. Książki doskonale nadają się dla dzieci, które dopiero uczą się posługiwać pędzlem i poznają barwy.
Magiczna edukacja z pisakiem wodnym! Wystarczy tylko pisakiem zwilżyć strony, a pojawią się na nich kolorowe obrazki, które znikną, kiedy strona wyschnie. Dodatkową atrakcją są wierszyki oraz zagadki dotyczące zamieszczonych rysunków.
Książka do pierwszych samodzielnych prób w czytaniu – znana treść bajki o Brzydkim Kaczątku oraz krótki, pisany dużymi literami i podzielony na sylaby tekst zachęcą dzieci do czytania. Zabawne, wykonane z pazurem ilustracje są dodatkową atrakcją książki. Polecamy do nauki czytania!
Książka do pierwszych samodzielnych prób w czytaniu – znana treść bajki o Brzydkim Kaczątku oraz krótki, pisany dużymi literami i podzielony na sylaby tekst zachęcą dzieci do czytania. Zabawne, wykonane z pazurem ilustracje są dodatkową atrakcją książki. Polecamy do nauki czytania!
Książka do pierwszych samodzielnych prób w czytaniu – znana treść bajki o Pinokiu oraz krótki, pisany dużymi literami i podzielony na sylaby tekst zachęcą dzieci do czytania. Zabawne, wykonane z pazurem ilustracje są dodatkową atrakcją książki. Polecamy do nauki czytania!
Monografia stanowi przegląd zróżnicowanych problemów i zjawisk zachodzących w polskiej przestrzeni samorządowej wokół osi bezpieczeństwo-ekonomia-rozwój. Pracę tworzą dwie, komplementarne względem siebie części. Pierwsza swoją uwagę skupia na kwestiach ochrony środowiska, zdrowia oraz planowania na rzecz bezpieczeństwa w perspektywie lokalnej. Rozpoczyna ją artykuł dr Joanny Podgórskiej-Rykały oraz Liliany Podwiki dotyczący sposobów realizacji zadań z zakresu bezpieczeństwa i porządku publicznego na szczeblu lokalnym. Wydaje się to być szczególnie ważny temat zwłaszcza w sytuacji rosnącego napływu uchodźców wojennych do kraju, poszukujących bezpiecznego schronienia. Kolejny artykuł, autorstwa Pawła Ostachowskiego wpisuje się również w problematykę bezpieczeństwa lokalnego, tym razem w wymiarze ekologicznym. Porusza on kwestię dostępu mieszkańców regionu świętokrzyskiego do gazu ziemnego, pokazując przede wszystkim istniejące wciąż w tym regionie braki infrastrukturalne, uniemożliwiające szersze wykorzystanie tego paliwa do transformacji energetycznej regionu. Kolejne dwa artykuły części pierwszej pracy to odniesienie się ich autorek do istoty prawa do ochrony zdrowia w perspektywie art. 68 ust. 1-3 Konstytucji RP (Magdalena Sroka) oraz znaczenia dokumentów planistycznych dla kształtowania bezpieczeństwa lokalnego ze szczególnym uwzględnieniem strategii rozwoju gmin (dr Sabina Sanetra-Półgrabi). Autorzy części drugiej pracy skupiają swoją uwagę na wielopodmiotowej współpracy jako elementowi działalności samorządu terytorialnego na rzecz bezpieczeństwa lokalnego. Artykuł Marii Śliwy porusza tu kwestię istoty działań prewencyjnych oraz współpracy z lokalną społecznością. Rafał Gałka prezentuje zaś metody zapobiegania zagrożeniom bezpieczeństwa w gminach oraz działania zmierzające do likwidacji skutków ich wystąpienia. Współpracy mieszkańców wymagają również referenda lokalne modyfikujące lokalne systemy bezpieczeństwa, co szeroko omawia w swym artykule dr Barbara Węglarz. Pracę wieńczy wątek ukraiński autorstwa dr. Mateusza Kamionki, pokazujący stosunek ukraińskiej młodzieży studenckiej do wybranych działań administracji mających na celu zwalczanie pandemii w jej początkowym okresie.
Zanim dziecko nauczy się pisać, musi przygotować rękę do tego trudnego zadania. Doskonałą formą ćwiczenia jest rysowanie szlaczków, pisanie po liniach przerywanych oraz kolorowanie. W tej książce dziecko znajdzie: • szlaczki o różnym stopniu skomplikowania, • różnorodne i ciekawe zabawy graficzne, • wzory przygotowujące rękę do pisania liter.
Jak nauczyć dziecko pisać ładnie i starannie? Wymaga to czasu oraz dobrze przygotowanych zadań. Dziecko powinno:zacząć od pisania szlaczków i wzorów literopodobnych,urozmaicać je zadaniami rysunkowymi.Tak właśnie opracowane są ćwiczenia w prezentowanej książce. Dodatkową atrakcją książki jest dołączony pisak nieudaną linię można zetrzeć i napisać jeszcze raz.
Kodowanie to doskonały sposób rozwijania wielu kompetencji: spostrzegawczości oraz myślenia przyczynowo-skutkowego. W tej książeczce dziecko koloruje zgodnie z podanym kodem ćwiczy koncentrację niezbędną w procesie uczenia się, a zabawy graficzne przygotowują małą rączkę do opanowania trudnej sztuki pisania.Dodatkową atrakcją książeczki jest dołączona kredka segmentowa w podstawowych kolorach.
Odkrycia malucha. Zwierzęta. Oglądaj, nazywaj, poznawajKsiążeczka do czytania i oglądania, w której dziecko znajdzie ilustracje, fotografie i informacje dotyczące zwierząt wiejskich, domowych, leśnych, egzotycznych i tych, które może spotkać w parku. Odpowiedni format książki, trwały i bezpieczny w użyciu karton sprawią, że książeczka zostanie z dzieckiem na długo.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?