KATEGORIE [rozwiń]

Jasiński Łukasz

Okładka książki Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku. Katalog wystawy głównej

49,00 zł 35,26 zł


Nowe wydanie katalogu wystawy głównej Muzeum II Wojny Światowej to publikacja, która kompleksowo przybliża specyfikę jednej z największych wystaw narracyjnych w Europie poświęconych tragicznej historii XX w. Położona 14 m pod ziemią wystawa główna MIIWŚ już od ponad siedmiu lat porusza, zachwyca i fascynuje tysiące odwiedzających z całego świata. Dzięki katalogowi każda osoba zwiedzająca wystawę ma okazję pogłębić wiedzę dotyczącą tej niezwykłej i ekspozycji. Wojna, która zmieniła układ sił na świecie, odcisnęła się mocnym piętnem na życiu milionów zwykłych ludzi. To właśnie ich losy składają się na główną oś narracji prowadzonej w MIIWŚ. Katalog pozwala lepiej zrozumieć grozę wojny, a także intencje, które towarzyszyły twórcom gdańskiego muzeum. Publikacja zawiera szczegółowe opisy wszystkich 17 sekcji wystawy głównej. Jest też wartościowym kompendium wiedzy o II wojnie światowej, z którego mogą skorzystać zarówno historycy, przewodnicy muzealni czy nauczyciele historii, jak i miłośnicy dziejów XX w. Dziesiątki zdjęć i opisów historycznych poprzedzonych obszernym wstępem merytorycznym – to wszystko składa się na nasz katalog. Odrębny rozdział poświęcono w nim zagadnieniu życia codziennego podczas okupacji. W publikacji zamieszczono również kalendarium budowy MIIWŚ.
Okładka książki Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie

39,90 zł 21,94 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Praca w call center to nie bułka z masłem. Żeby podjąć wyzwanie, podnieść słuchawkę i wykręcić kolejny numer, musisz znać odpowiedź na kilka pytań:Czy oferta, jaką przedstawiasz klientowi, jest atrakcyjna również dla Ciebie?Z jakiego powodu klienci nie chcą rozmawiać, umawiać się na spotkania, podpisywać umowy?Co może być przyczyną tego, że handlowcy zaprzepaszczają szanse, jakie dają im bezpośrednie spotkania?Czy cicha wojna między call center a działem handlowym to fakt?Pytania można mnożyć...Ta książka to Twoja lektura obowiązkowa. Daje instrukcje pozwalające prowadzić skuteczne rozmowy telefoniczne i pomaga eliminować tzw. niechciejstwo, czyli sytuację, w której wiesz, jak należy postąpić, ale nie robisz tego, bo hamują Cię ograniczenia własnej psychiki, wychowania, zakodowanych schematów zachowań. Podręcznik ten działa więc dwutorowo i stanowi treściwy kurs skutecznego telemarketingu. Wyposaża zarówno w umiejętności twarde, jak i miękkie. Robi to w przystępny, niespieszny sposób, zmusza do zastanowienia się nad przyczynami i podpowiada niezwykle skuteczne rozwiązania.UWAGA! Wewnątrz znajduje się tajny raport na temat najskuteczniejszej obecnie techniki zarządzania strukturą call center.
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj