Wnętrze starożytnego monolitu okazuje się śmiertelną pułapką! Ronan, Fenn, Strauss i zielonowłosa dziewczyna staną oko o oko z Azu Morgal, przerażającą elitarną formacją faradańskiej armii. Starcie w zapomnianym grobowcu podda załogę Zmory śmiertelnej próbie i pozwoli na chwilę przykryć konflikt, który tli się pomiędzy Ronanem a Straussem konflikt, dotyczący moralnej natury obecnej misji. Kłopoty, niczym upadające kostki domina zepchną bohaterów do desperackiej walki o przetrwanie. Zostaną zmuszeni do stanięcia do swojej najcięższej bitwy bitwy, której nie mają szans wygrać bez strat. Bitwy, której być może nie będą musieli stoczyć samotnie Bo w głębinach niebezpiecznej dżungli ukrył się ktoś jeszcze tajemniczy Rhegatilianin, przepasany rewolwerami lśniącymi niczym sztylety w mroku. Oraz jego towarzyszka o płomiennym spojrzeniu otoczona wiankiem lojalnych żołnierzy. Ronan i jego przyjaciele otrzymają propozycję sojuszu opartego na zbieżnych celach Tylko jak długo taki sojusz się utrzyma?
Po brawurowej akcji na Orranie, Ronan i jego drużyna stają przed kolejnym wyzwaniem. Potężna kobieta, rozdarta pomiędzy polityczną kalkulacją a matczynym bólem, zleci im misję od której sukcesu zależeć będzie jedno, niewinne życie. W pościgu za tajemniczymi bojownikami, długowieczny wojownik trafi na spustoszoną planetę. Planetę nawiedzoną przez duchy jego krwawej przeszłości. Pośród ruin, szkła i śmierci ukrywać się będzie coś więcej. Coś czego Ronan nigdy by się nie spodziewał w takim miejscu A spośród duchów wyłoni się demon z krwi i kości.Tymczasem w odmętach zimnego kosmosu, słudzy złowieszczej siły wykonują pierwszy ruch w grze, do której przygotowywali się przez milenia.Iskry to polska seria komiksowa inspirowana miłością do wszystkiego, co fantastyczne i odległe. Historia Ronana Arrisa najemnika i upadłego rycerza, który przytłoczony ciężarem własnych grzechów, żyje na dobrowolnym wygnaniu. Weteran apokaliptycznej wojny wpadnie niebawem w wir wydarzeń, które dadzą mu szansę na odkupienie... Z czasem on i jego towarzysze będą jedyną siłą, która stanie pomiędzy Galaktyką Świetlistej Drogi a starożytną ciemnością, która zamieszkuje jej podbrzusze.
Minęło prawie 300 lat od zakończenia Wielkiej Wojny Gwiezdnej. Galaktyka Świetlistej Drogi wciąż leczy rany.Imperium Serenickie trwa w izolacji od swoich sąsiadów. Linia Styx przecina galaktykę niczym żelazna kurtyna. Pokonane mocarstwa Krawędzi powoli odbudowują swoje wpływy, ponownie niosąc prawo i cywilizację w dziką, nieujarzmioną pustkę. W odradzającej się i tętniącej życiem przestrzeni Krawędzi nie widziano Serenitów od pokoleń.Po wygranej wojnie niemal wszyscy powrócili do ojczyzny.Jeden z nich tego nie zrobił Wojownik obdarzony wielką siłą i niemal wiecznym życiem. On i jego doborowy oddział, wysłany na dyskretną misję odzyskania skradzionej walizki, znowu przekonuje się, że nie wszystko pójdzie jak po sznurku. Złodziejem jest ambitny i drapieżny gangster. Do gry w ostatniej chwili dołącza tajemniczy trzeci gracz, a we wnętrzu walizki spoczywa eksperymentalna superbroń.Wszystko wskazuje na to, że misja zrobi się o wiele mniej dyskretna niż można było przypuszczać.Iskry to polska seria komiksowa inspirowana miłością do wszystkiego, co fantastyczne i odległe.Historia Ronana Arrisa najemnika i upadłego rycerza, który przytłoczony ciężarem własnych grzechów, żyje na dobrowolnym wygnaniu.Weteran apokaliptycznej wojny wpadnie niebawem w wir wydarzeń, które dadzą mu szansę na odkupienie... Z czasem on i jego towarzysze będą jedyną siłą, która stanie pomiędzy Galaktyką Świetlistej Drogi a starożytną ciemnością, która zamieszkuje jej podbrzusze.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?