KATEGORIE [rozwiń]
Okładka książki Budowa zaufania a rynkowa wartość przedsiębiorstwa

54,90 zł 42,26 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Czy wzajemne zaufanie między uczestnikami rynków finansowych wpływa na wycenę wartości firm? Czy używanie słowa „zaufanie” ma w ogóle sens w odniesieniu do „finansowych graczy”? Książka w zaskakujący dla wielu sposób udowadnia, że tak, zaufanie ma znaczenie na rynkach finansowych. Autorka wspiera to stwierdzenie wynikami badań, przeprowadzonych na polskim rynku kapitałowym. Książka ukazuje się serii wydawanej wspólnie przez Poltext oraz Instytut Zarządzania Wartością SGH.
Okładka książki Marketing doświadczeń od doświadczeń klienta...

54,90 zł 43,35 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

W serii Instytutu Zarządzania Wartością Szkoły Głównej Handlowej i Wydawnictwa Poltext prezentowane są najnowsze wyniki badań nad wartością ekonomiczną. Jest ona rozpatrywana w szerokim kontekście naukowym, biznesowym, technologicznym, społecznym i globalnym. Książka wyjaśnia, czym jest i jak powstaje emocjonalny wymiar wizerunku firmy. Wskazuje, jak kształtować wrażenia klientów korzystne dla reputacji i rentowności przedsiębiorstwa poprzez:  -zastosowanie koncepcji marketingu doświadczeń  -wykorzystanie emocjonalnego potencjału satysfakcji klienta  -dostarczanie czynników zachwytu (delight experiences)  -budowę emocjonalnych podstaw lojalności  -wzbudzanie spontanicznych, pozytywnych opinii o firmie OPINIE Książka podejmuje nowatorskie i ważne zagadnienia współczesnego konkurowania firm. Dominuje w niej ujęcie marketingowe, jednak omawiane w aspekcie strategicznego zarządzania firmą. Problematyka tworzenia i zarządzania wizerunkiem firm oraz marketingu doświadczeń jest ważna i nowatorska. Książka jest bardzo potrzebna i skierowana do szerokiego grona odbiorców: studentów, nauczycieli akademickich oraz pracowników przedsiębiorstw, którzy tworzą lub mają wpływ na ich strategie. prof. dr hab. Barbara Dobiegała-Korona, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Okładka książki Kapitał polskich migrantów

54,90 zł 43,35 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

W serii Instytutu Zarządzania Wartością Szkoły Głównej Handlowej i Wydawnictwa Poltext prezentowane są najnowsze wyniki badań nad wartością ekonomiczną. Jest ona rozpatrywana w szerokim kontekście naukowym, biznesowym, technologicznym, społecznym i globalnym. Redaktorami naukowymi serii są prof. Andrzej Herman i dr Andrzej Szablewski. Do badań nad znaczeniem efektów migracji zarobkowych dla sektora mikroprzedsiębiorstw w Polsce skłoniły autorkę z jednej strony wzrost międzynarodowej migracji zarobkowej Polaków notowany w ostatnim dziesięcioleciu i znacząca wartość transferów pieniężnych migrantów przesyłanych do Polski, a z drugiej – brak badań pokazujących wpływ kapitału polskich migrantów zarobkowych na tworzenie i rozwój mikroprzedsiębiorstw. Autorka stara się odpowiedzieć na pytanie, w jakim stopniu i w jaki sposób różne formy kapitału polskich migrantów zarobkowych (kapitał finansowy, ludzki i społeczny) wpływają na rozwój zakładanych przez nich mikroprzedsiębiorstw. Podjęto próbę weryfikacji hipotezy, że kapitał migracyjny przyczynia się do rozwoju tych najmniejszych firm pod względem zarówno ilościowym, jak i jakościowym. Książka wypełnia lukę w dotychczasowych badaniach nad efektami migracji zarobkowej Polaków oraz stanowi wkład do wiedzy na temat źródeł innowacyjności i rozwoju polskich mikroprzedsiębiorstw. OPINIE Może powinniśmy się skupić na przyciąganiu do kraju „rodzynków”, a więc Polaków, którzy osiągnęli autentyczny sukces za granicą, w celu uruchomienia przez nich w kraju zaawansowanych technologicznie przedsięwzięć, o wysokim potencjale eksportowym? To z powodzeniem robi wiele krajów wschodzących, a zwłaszcza Chiny i Indie. z recenzji dra hab. Jerzego Cieślika, Akademia Leona Koźmińskiego (…) Praca jest liczącym się przyczynkiem do poszerzającej się wiedzy na temat polskiej zarobkowej migracji międzynarodowej, źródeł oswajania się z ryzykiem i przyswajania nowych wzorców organizacji pracy i kultury zarządzania. z recenzji prof. dra hab. Jana Klimka, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie  
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj