KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Marketing doświadczeń od doświadczeń klienta...

Marketing doświadczeń od doświadczeń klienta...

Od doświadczeń klienta do wizerunku firmy

  • ISBN: 978-83-7561-244-8
  • EAN: 9788375612448
  • Oprawa: Miękka
  • Wydawca: Poltext
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Język: polski
  • Seria: INSTYTUT ZARZĄDZANIA WARTOŚCIĄ SGH
  • Liczba stron: 286
  • Rok wydania: 2012
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 43,35
     zł
    Cena detaliczna:  54,90 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,35
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
W serii Instytutu Zarządzania Wartością Szkoły Głównej Handlowej i Wydawnictwa Poltext prezentowane są najnowsze wyniki badań nad wartością ekonomiczną. Jest ona rozpatrywana w szerokim kontekście naukowym, biznesowym, technologicznym, społecznym i globalnym. Książka wyjaśnia, czym jest i jak powstaje emocjonalny wymiar wizerunku firmy. Wskazuje, jak kształtować wrażenia klientów korzystne dla reputacji i rentowności przedsiębiorstwa poprzez:  -zastosowanie koncepcji marketingu doświadczeń  -wykorzystanie emocjonalnego potencjału satysfakcji klienta  -dostarczanie czynników zachwytu (delight experiences)  -budowę emocjonalnych podstaw lojalności  -wzbudzanie spontanicznych, pozytywnych opinii o firmie OPINIE Książka podejmuje nowatorskie i ważne zagadnienia współczesnego konkurowania firm. Dominuje w niej ujęcie marketingowe, jednak omawiane w aspekcie strategicznego zarządzania firmą. Problematyka tworzenia i zarządzania wizerunkiem firm oraz marketingu doświadczeń jest ważna i nowatorska. Książka jest bardzo potrzebna i skierowana do szerokiego grona odbiorców: studentów, nauczycieli akademickich oraz pracowników przedsiębiorstw, którzy tworzą lub mają wpływ na ich strategie. prof. dr hab. Barbara Dobiegała-Korona, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj