Marketing doświadczeń od doświadczeń klienta...
Od doświadczeń klienta do wizerunku firmy
-
Autor: Skowronek Iwona
- ISBN: 978-83-7561-244-8
- EAN: 9788375612448
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Poltext
- Format: 16.5x23.5cm
- Język: polski
- Seria: INSTYTUT ZARZĄDZANIA WARTOŚCIĄ SGH
- Liczba stron: 286
- Rok wydania: 2012
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
43,35złCena detaliczna: 54,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,35 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
W serii Instytutu Zarządzania Wartością Szkoły Głównej Handlowej i Wydawnictwa Poltext prezentowane są najnowsze wyniki badań nad wartością ekonomiczną. Jest ona rozpatrywana w szerokim kontekście naukowym, biznesowym, technologicznym, społecznym i globalnym.
Książka wyjaśnia, czym jest i jak powstaje emocjonalny wymiar wizerunku firmy. Wskazuje, jak kształtować wrażenia klientów korzystne dla reputacji i rentowności przedsiębiorstwa poprzez:
-zastosowanie koncepcji marketingu doświadczeń
-wykorzystanie emocjonalnego potencjału satysfakcji klienta
-dostarczanie czynników zachwytu (delight experiences)
-budowę emocjonalnych podstaw lojalności
-wzbudzanie spontanicznych, pozytywnych opinii o firmie
OPINIE
Książka podejmuje nowatorskie i ważne zagadnienia współczesnego konkurowania firm. Dominuje w niej ujęcie marketingowe, jednak omawiane w aspekcie strategicznego zarządzania firmą. Problematyka tworzenia i zarządzania wizerunkiem firm oraz marketingu doświadczeń jest ważna i nowatorska. Książka jest bardzo potrzebna i skierowana do szerokiego grona odbiorców: studentów, nauczycieli akademickich oraz pracowników przedsiębiorstw, którzy tworzą lub mają wpływ na ich strategie.
prof. dr hab. Barbara Dobiegała-Korona, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie