KATEGORIE [rozwiń]

Hamilton Cheryl

Okładka książki Skuteczna komunikacja w biznesie

109,00 zł 85,51 zł


Skuteczna komunikacja ułatwia funkcjonowanie w środowisku biznesowym i zwiększa efektywność działań. Umiejętności interpersonalne mają obecnie duże znaczenie, pomagają uniknąć konfliktów i nierzadko poważnych konsekwencji finansowych. Znakomity podręcznik wprowadzający w tematykę komunikacji międzyludzkiej w strukturach biznesowych. Zostały w nim przedstawione najważniejsze teorie i techniki służące skutecznej komunikacji we współczesnym świecie biznesu, przydatnie niezależnie od stażu pracy i doświadczenia zawodowego. Czytelnik przeprowadzany jest krok po kroku przez cały proces komunikacyjny, poznając kwestie teoretyczne oraz aspekty bardziej zaawansowane (takie jak np. rozwiązywanie konfliktów, wpływ technologii na komunikację, przeszkody w komunikowaniu, krytyczne słuchanie), użyteczne na poszczególnych etapach, od rozmowy kwalifikacyjnej, poprzez tworzenie prezentacji aż do pełnienia funkcji kierowniczych. Książka, jako wprowadzenie w sferę skutecznego komunikowania, zawiera liczne przykłady dotyczące nawiązywania relacji i utrzymywania ich, rozwiązywania problemów, prowadzenia negocjacji oraz publicznego przemawiania. Celem ich jest wskazanie, jak powinna przebiegać komunikacja w organizacji oraz nauczenie podstawowych technik i sposobów komunikowania. Podkreślić trzeba, że solidna wiedza akademicka przedstawiona jest interesująco, przystępnym językiem, ale bez uproszczeń. Co więcej, wyniki badań i teoretyczne koncepcje odnoszone są do konkretnych sytuacji społecznych. Wyjaśniają procesy zachodzące między ludźmi w różnych sytuacjach komunikowania się oraz stanowią podstawę formułowania pomocnych wskazówek w rozwijaniu umiejętności komunikacyjnych. Wykaz najważniejszych zagadnień na początku każdego rozdziału oraz krótkie podsumowania na końcu ułatwiają śledzenie poszczególnych wątków. Dołączone skale służące autodiagnozie cech komunikowania się umożliwiają czytelnikowi zweryfikowanie przekonań na własny temat oraz zmianę zachowań po to, aby skuteczniej i etycznie zarazem komunikować się w różnych sytuacjach.
Okładka książki Skuteczna komunikacja w biznesie

99,00 zł 54,44 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Znakomity podręcznik wprowadzający w tematykę komunikacji międzyludzkiej w strukturach biznesowych. Zostały w nim przedstawione najważniejsze teorie i techniki służące skutecznej komunikacji we współczesnym świecie biznesu, przydatnie niezależnie od stażu pracy i doświadczenia zawodowego. Czytelnik przeprowadzany jest krok po kroku przez cały proces komunikacyjny, poznając kwestie teoretyczne oraz aspekty bardziej zaawansowane (takie jak np. rozwiązywanie konfliktów, wpływ technologii na komunikację, przeszkody w komunikowaniu, krytyczne słuchanie), użyteczne na poszczególnych etapach, od rozmowy kwalifikacyjnej, poprzez tworzenie prezentacji aż do pełnienia funkcji kierowniczych. Książka została napisana w formie podręcznika, przeznaczonego dla studentów kierunków ekonomicznych, zarządzania, psychologii, pracowników firm rekrutacyjnych oraz każdej osoby, której praca wymaga działania zespołowego i/albo publicznych prezentacji. Jest to ósme wydanie pracy w USA. Popularność podręcznika jest w pełni zrozumiała, zważywszy na jego wysokie walory dydaktyczne i czytelnicze. Jakkolwiek prac na temat komunikacji nie brakuje, to opiniowana książka wyróżnia się na tle innych. Z recenzji doc. dr hab. Urszuli Jakubowskiej, prof. SWPS
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj